VANLERBERGHE FRANK

Contactgegevens VANLERBERGHE FRANK: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data VANLERBERGHE FRANK: address, phone, fax, email, website, opening hours

VANLERBERGHE FRANK

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Pannebakkersstraat 10 Box 32; 8500; Kortrijk, België

Telefoon (phone): 0475 24 04 37 (+32-0475 24 04 37) 0475 24 04 37 (+32-0475 24 04 37)

Fax (fax): +32 (10) 652-15-62 +32 (10) 652-15-62

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) VANLERBERGHE FRANK: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "VANLERBERGHE FRANK"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "VANLERBERGHE FRANK"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van VANLERBERGHE FRANK, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen VANLERBERGHE FRANK. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of VANLERBERGHE FRANK, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees VANLERBERGHE FRANK. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti VANLERBERGHE FRANK
Products information VANLERBERGHE FRANK

BTW identificatienummer (tax): BE06855712890
Ondernemingsnummer: 2822357177
Hoofdstad (capital): 431,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 675,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Producten die in VANLERBERGHE FRANK zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Painting contractors

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor VANLERBERGHE FRANK
(Get full report from official database of BE for VANLERBERGHE FRANK)

Aanvulling soorten activiteiten voor VANLERBERGHE FRANK
Addition kinds of activities for VANLERBERGHE FRANK

3761. Geleide raketten en ruimtevaartuigen | Guided missiles and space vehicles
5094. Sieraden en edelstenen | Jewelry and precious stones
9121. Wetgevende instanties | Legislative bodies
42149902. Huishoudelijke goederen verhuizing en opslag, lokaal | Household goods moving and storage, local
50520103. Ijzererts | Iron ore
79991400. Verhuur en diensten voor strand- en watersportuitrusting | Beach and water sports equipment rental and services

Werken bij VANLERBERGHE FRANK: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in VANLERBERGHE FRANK: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor VANLERBERGHE FRANK. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for VANLERBERGHE FRANK. Looking for open vacancies in other companies

  • Afdelingsverantwoordelijke (LANAKEN)

    Regio: LANAKEN

    Bedrijf: Randstad High Technics

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de leidinggevende fabrikant van industriële rubberartikelens en rubbercompounds in Lanaken zijn we op zoek naar een afdelingsverantwoordelijke. Verantwoordelijkheden: Je hebt als people manager de leiding over een groep medewerkers die jij die werken binnen ons productieproces en je werkt nauw samen met andere collega-afdelingsverantwoordelijken. Je beschikt over de maturiteit en uitstraling om mensen aan te sturen, te ondersteunen en om hun vragen te beantwoorden. Je leert de verschillende stappen in het productieproces hands-on aan, zodat je weet wat er moet gebeuren binnen de afdeling. Je rapporteert aan de Productie Manager en kan meedenken over oplossingen. Je verzorgt het administratieve luik van de afdeling, maakt planningen op, volgt het productieproces op en springt bij waar nodig.

  • Productiemedewerker voeding (M/V) (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, een bedrijf in de regio van Bocholt, zijn we op zoek naar enkele productiemedewerkers. - Maken van deeg - Productielijnen bevoorraden Werken in 3 ploegensysteem op oproepbasis. U kan zelf aangeven in welke ploegen u wil werken.

  • Technisch commercieel medewerker binnendienst (m/v) (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zijn op dit moment opzoek naar een technisch – commercieel medewerker binnendienst. Na interne opleiding kan hij/zij de klant onthalen en nodige informatie verschaffen over prijzen, producten en / of diensten, leveringstermijnen en eventuele naverkoopdiensten. Is verantwoordelijk voor het beheer van de kassa en ontvangst klanten aan de balie, alsook balieverkoop ruwbouw- en bestratingsmaterialen. Verzekert een goede communicatie en samenwerking met de collega’s en leveranciers . Vormt zich permanent bij teneinde de nodige technische deskundigheid te vergaren noodzakelijk voor de uitoefening van deze functie. Is verantwoordelijk voor de balie, interne administratie, offertes, prijsaanvragen leveranciers

  • Huishoudhulp/poetshulp in regio Diksmuide (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • Voltijdse huishoudhulp Anzegem M/V. (ANZEGEM)

    Regio: ANZEGEM

    Bedrijf: COMFORT GROEP

    Type: Dienstenchequebaan

    Comfort Groep is een dienstencheques bedrijf dat zich specialiseert in een excellente service, gecombineerd met een toffe werksfeer en een open geest. Wie bij ons in dienst is als Huishoudelijk Medewerker/huishoudhulp wordt tewerkgesteld met een vast arbeidscontract bij een vast cliënteel. Je verstrekt huishoudhulp in de ruimste zin van het woord. Overwegend gaat dit over poetswerk maar kan aangevuld worden met kleine huishoudelijke taken, zoals strijken, kleine boodschappen doen,… Onze onderneming bestaat uit gemotiveerde en enthousiaste medewerkers. Bij ons krijgt iedereen de kans om door te groeien naar een ervaren huishoudelijk medewerker. Heb jij zin om initiatief te nemen? Te werken in een aangename omgeving? En meehelpen aan de groei van ons bedrijf? Dan is deze job beslist iets voor u! Zowel part of full time vacatures zijn bij ons ter beschikking.

  • Technische studierelevante bijbaan - regio Brugge DRINGEND (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Wil je ervaring opdoen binnen je studiedomein? Ben je minimum 1 dag per week beschikbaar om te werken? Kan je je verplaatsten tot Oostkamp? Dan hebben we de studierelevante bijbaan die je zoekt. We zijn op zoek naar een student(e) die ons met onderstaand project kan ondersteunen: Opstellen van Control Plan "QIP klant" dit in lijn met het internal QIP voor produktie. Dit control plan moet opgemaakt worden in APIS, bestaande sofware voor Control Plan. Aansluitend moet het Control Plan opgeladen worden in DM-TEC, revisie-beheer van documenten.

  • JOBDAG ACTION BREDENE (BREDENE)

    Regio: BREDENE

    Bedrijf: t-interim Oostende

    Type: Studentenjob

    Alsjobstudent bij Action, zorg je ervoor dat de winkel er netjes bijligt en dat deklanten op een vriendelijke manier worden verder geholpen. Je dagtaak bestaatonder andere uit het aanvullen van de producten, het spiegelen van dewinkelrekken, het proper houden van de winkel en het bedienen van de klantenaan de kassa. Om een beter beeld te krijgen van de job krijg je op woensdag 17/10/2018 een rondleiding in het bedrijf.

  • HR consulent @vind! Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: vind!

    Type: Vaste Job

    Organisatorische talenten en de betere technische bedrijvenduurzaam matchen. Wat zien wij onder organisatorische talenten? administratie, boekhouding, sales support, HR, marketing, logistiek. Dagelijks proactief kandidaten vinden en daarnaast spontane sollicitaties verwerken. Samen met je collega’s een relatie op lange termijn met kandidaten en bedrijven opbouwen. Sollicitatiegesprekken afnemen, en dit soms met behulp van moderne videotechnologie. Om onze selectieprocedure grondig te kunnen uitvoeren, gaan we vaak ter plaatse voor de vacature intake. Vacatures opstellen en posten op diverse jobsites. Je neemt het volledige rekruteringstraject op, van A tot Z én dat tikkeltje meer. Ja, ook onze kennis sociale wetgeving benutten we bij het uitvoeren van de payroll.

  • Klinisch psycholoog - psychotherapeut (HOLSBEEK)

    Regio: HOLSBEEK

    Bedrijf: DE CHARTREUSE

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Chartreuse is een multidisciplinair centrum met een uitgebreid aanbod voor jong en oud. Naast een gespecialiseerd arts, sportcoaching, kinesitherapie, diëtiek en logopedie, vormt het psychologenteam een stevige poot binnen de praktijk. Om ons team te versterken zijn we op zoek naar een psycholoog om mee te draaien in het multidisciplinaire concept met aandacht voor overleg en samenwerking binnen de eigen discipline en tussen de verschillende disciplines. Je staat in voor de begeleiding van personen met diverse hulpvragen. Je vertrekt vanuit een uitgebreide anamnese en hebt kennis van diagnostiek om van hieruit een traject op maat aan te bieden. Je hebt kennis van diverse problematieken en mogelijke behandelmethoden of maakt je deze eigen naargelang de noden van de cliënt.

  • zelfstandige logopedist (m/v) (MEEUWEN-GRUITRODE)

    Regio: MEEUWEN-GRUITRODE

    Bedrijf: STEMINA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je werkt op zelfstandige basis als logopedist binnen een multidisciplinaire praktijk in nauwe samenwerking met de betrokken verwijzers en collega's. Je organiseert individuele logopedische begeleiding van aanmelding tot afronding en kan testgegevens verwerken tot een logopedisch bilan. Je kan de aard van de moeilijkheden vaststellen (leer-, taal en spraakstoornissen, neurologische aandoeningen, ruimere ontwikkelingsmoeilijkheden, ...) en hierbij de gepaste begeleiding bespreekbaar maken.

  • Taaltrainer Nederlands (Regio Leuven)

    Regio: Regio Leuven

    Bedrijf: ELOHIM LANGUAGE SERVICES

    Type: Zelfstandige activiteit

    Gepassioneerd in het bijbrengen van zakelijke taal aan bedrijfsmensen ? Dynamische en creatieve aanpak in het coachen/lesgeven ? cursisten zijn volwassenen, kaderleden, bedienden.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van VANLERBERGHE FRANK in sociale netwerken
Look for responds of VANLERBERGHE FRANK in social networks

Lees alle opmerkingen voor VANLERBERGHE FRANK. Laat een reactie achter voor VANLERBERGHE FRANK. VANLERBERGHE FRANK bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for VANLERBERGHE FRANK. Leave a respond for VANLERBERGHE FRANK. VANLERBERGHE FRANK on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie VANLERBERGHE FRANK op de google maps. Adres en contacten VANLERBERGHE FRANK
Location of VANLERBERGHE FRANK on the google maps. Address and contacts of VANLERBERGHE FRANK

Andere gerelateerde bedrijven als come VANLERBERGHE FRANK VANLERBERGHE FRANK: SALLE DE VENTE NIVELLOISE | Bertrand Gérard | BUREAU GEXIM | Samyn Bernhard | REN? VERDIN

Other related companies as VANLERBERGHE FRANK: SALLE DE VENTE NIVELLOISE | Bertrand Gérard | BUREAU GEXIM | Samyn Bernhard | REN? VERDIN

VANLERBERGHE FRANK is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is VANLERBERGHE FRANK, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06855712890. Het bedrijf VANLERBERGHE FRANK bevindt zich op het adres: Pannebakkersstraat 10 Box 32; 8500; Kortrijk. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 431,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 675,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Painting contractors. Producten gemaakt in VANLERBERGHE FRANK zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van VANLERBERGHE FRANK is Kleding, Afgewerkte Producten van Stoffen & Vergelijkbare Materialen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van VANLERBERGHE FRANK is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van VANLERBERGHE FRANK, openstaande posities, locatie van VANLERBERGHE FRANK op de kaart.

VANLERBERGHE FRANK is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is VANLERBERGHE FRANK, company assigned to the tax number BE06855712890. The company VANLERBERGHE FRANK is located at the address: Pannebakkersstraat 10 Box 32; 8500; Kortrijk. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 431,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 675,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Painting contractors. Products created in VANLERBERGHE FRANK were not found.
The main activity of VANLERBERGHE FRANK is Apparel, Finished Products from Fabrics & Similar Materials, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of VANLERBERGHE FRANK is not available. You also can look at reviews of VANLERBERGHE FRANK, open positions, location of VANLERBERGHE FRANK on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over VANLERBERGHE FRANK, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf VANLERBERGHE FRANK, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about VANLERBERGHE FRANK, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company VANLERBERGHE FRANK, employees, financial statistics.