Ombret Plastics S.P.R.L.

Contactgegevens Ombret Plastics S.P.R.L.: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Ombret Plastics S.P.R.L.: address, phone, fax, email, website, opening hours

Ombret Plastics S.P.R.L.

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Route de Yernee 4480 Engis, België

Telefoon (phone): 85 (+32-85) 85 (+32-85)

Fax (fax): 85 (+32-85) 85 (+32-85)

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Ombret Plastics S.P.R.L.: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Ombret Plastics S.P.R.L."? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Ombret Plastics S.P.R.L."? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Ombret Plastics S.P.R.L., België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Ombret Plastics S.P.R.L.. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Ombret Plastics S.P.R.L., Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Ombret Plastics S.P.R.L.. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Ombret Plastics S.P.R.L.
Products information Ombret Plastics S.P.R.L.

BTW identificatienummer (tax): BE09188934326
Ondernemingsnummer: 7079284667
Hoofdstad (capital): 657,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 707,000 EUR
Werknemers (employees): 16 to 25
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2015

Plastic sub-assemblies

Product categorie (product category): Plastic Sub-Assemblies

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Ombret Plastics S.P.R.L.
(Get full report from official database of BE for Ombret Plastics S.P.R.L.)

Aanvulling soorten activiteiten voor Ombret Plastics S.P.R.L.
Addition kinds of activities for Ombret Plastics S.P.R.L.

27549907. Intaglio printen | Intaglio printing
37159901. Bus aanhangwagens, trekker type | Bus trailers, tractor type
60829901. Overeenkomst corporaties | Agreement corporations
61530101. Directe werkkapitaalfinanciering | Direct working capital financing
86999903. Vereniging automobiel eigenaren | Automobile owners' association

Werken bij Ombret Plastics S.P.R.L.: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Ombret Plastics S.P.R.L.: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Ombret Plastics S.P.R.L.. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Ombret Plastics S.P.R.L.. Looking for open vacancies in other companies

  • Bediende After Sales Support (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant is actief sedert 1997 in de internationale aan- en verkoop van ICT-componenten (groothandel) / Trading. ze zijn specialist in het lokaliseren en aanbieden van smartphones, high-tech IT-producten zoals HDD’s en CPU’s, multimedia, gameconsoles en andere gesofisticeerde elektrische toestellen uit iedere hoek van de wereld. Het bedrijf heeft een solide reputatie opgebouwd als een waardevolle en betrouwbare handelaar in grote volumes. Voor de groei van het bedrijf  is men dringend op zoek naar een nieuwe collega om het support team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden; Eenmaal een aankoop of verkoop is onderhandeld, ben jij verantwoordelijk voor de verdere afhandeling ervan.  In functie van de door jou opgestelde cashflowplanning wordt de finale leverdatum bepaald, de bevestigingen gegeven aan leveranciers en klanten en afspraken gemaakt met transporteurs en magazijnen. Je hebt contact met klanten en leveranciers in binnen- en buitenland. Finaal eindigt elke transactie met het adminstratief verwerken van deze order. Jouw concrete taken: - Opstellen van de cashflowplanning, uitvoeren en opvolgen van betalingen,  valuta aankopen,  orderplanning en communicatie met leverancier, klant. - Verkoopondersteunende after sales door verantwoordelijk te zijn voor de afhandeling van de aan-en verkoop wat betreft betalingen, transport en vrijgave van goederen. - Afspraken maken met  transporteurs en externe magazijnen en aansturen van ons intern magazijn. - Ons bedrijf een hoger rendement laten behalen door het helpen bewaken van de gemaakte afspraken en interne procedures.

  • Kassamedewerker Voltijds (BRAKEL)

    Regio: BRAKEL

    Bedrijf: ASAP OUDENAARDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant gelegen te Brakel zijn wij op zoek naar een kassamedewerker.

  • Ploegbaas Wegenwerken M/V (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als ploegbaas wegenwerken verwachten we een kandidaat die van aanpakken weet. Dit is jouw takenpakket: Leiding geven aan een ploeg van 3 tot 6 arbeiders; U geeft het goede voorbeeld en streeft een correcte behandeling na van alle aan u toevertrouwde mensen het materieel en het werk; Je tracht een goede werksfeer na te streven en vormt en behoudt de ploeg; Je werkt dagelijks nauw samen met de werfleider; Opmaken van dag- en weekplanningen; Je neemt verantwoordelijkheid op voor het werk dat de ploeg uitvoert; Je werkt regelmatig mee waar nodig.

  • HUISHOUDHULP VOOR NEVELE (NEVELE)

    Regio: NEVELE

    Bedrijf: FAMILIEZORG OOST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Als hoofdtaak sta je in voor het poetsen (95% van de tijd) en bijkomend: wassen, strijken, maaltijden bereiden en kleine naaiwerken uitvoeren bij gezinnen aan huis in omgeving Nevele.

  • Huishoudhulp Eernegem! Uren te bespreken! (EERNEGEM)

    Regio: EERNEGEM

    Bedrijf: EASY LIFE OOSTKAMP

    Type: Dienstenchequebaan

    Easy Life is een jong, dynamisch en snel groeiend bedrijf en is steeds op zoek naar gemotiveerde mensen die graag het huishouden doen. Die ook stipt en klantgericht kunnen werken. Stofzuigen, afstoffen, ramen poetsen, dweilen, strijken en boodschappen doen vind je leuk? Zelfstandig werken bij klanten thuis trekt je aan? Solliciteer dan zeker voor deze job! Je staat er zeker niet alleen voor. Jouw verantwoordelijke is steeds bereid om je te ondersteunen, bezorgt je een planning op maat en helpt je bij het bijhouden van je administratie. Ga je met de bus, fiets, trein, wagen, .. Wij houden rekening met je uurrooster! Vanaf 12u tot 38u/week is mogelijk. Geen weekendwerk en de uren steeds tussen 8u-17u. Een vrije halve dag in de week? Geen probleem! Wij plannen het in! Snelle opstart!

  • HUISHOUDHULP MET DIENSTENCHEQUES REGIO LEDEBERG (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: DOME ASSISTANCE

    Type: Dienstenchequebaan

    Je helpt in het huishouden en staat in voor poetsen in particuliere woningen. Ook koken, naaien, wassen en strijken kunnen tot je dagelijkse takenpakket behoren. Je hebt inspraak tussen een voltijdse of een deeltijdse betrekking. Over een eigen vervoermiddel beschikken is een pluspunt.

  • KAPPER/KAPSTER STUDENTE VOOR ZATERDAG (HOVE)

    Regio: HOVE

    Bedrijf: HAIREQUIPE

    Type: Studentenjob

    HAIREQUIPE werft nog enkele gemotiveerde studenten voor ZATERDAG en de VAKANTIES aan. Je houdt ervan om onze klanten te verwennen, je begrijpt dat jouw emotie belangrijk is om een leuk kappersbezoek te realiseren? Je bent gemotiveerd om steeds bij te leren in onze HAIREQUIPE-Academie? Dan ben jij misschien we degene die wij zoeken! Stuur jouw sollicatie door naar [email protected] of tel. 0495/530920. Misschien tot binnenkort! Grtjs! HAIREQUIPE (Neem alvast ook een kijkje op onze website www.hairequipe.be)

  • Administratief verantwoordelijke - Ondersteuning HR en Boekhouding - FR/NL (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: HABEAS

    Type: Vaste Job

    U maakt deel uit van het ondersteuningsteam van België. U coördineert en verzekert de uitvoering van uiteenlopende administratieve taken (samen met een collega die u aanstuurt), onder de verantwoordelijkheid van het Hoofd Financiën en HR, die de leiding heeft over België, Luxemburg en Zwitserland. Uw werk spitst zich toe op twee polen: HR-administratie Als eerste contactpersoon voor de consultants in België staat u in voor het dagelijkse administratieve beheer van de human resources: verwelkoming, integratie van nieuwe consultants en gedetacheerden, afhandeling van de procedures in geval van uitdiensttreding; beheer van de administratie van de consultants: opvolging van de onkostennota's, beheer van het materiaal, reserveringen van vervoer, parkings en accommodaties; beheer van het wagenpark van de vennootschap; opvolging van specifieke vragen van de consultants; voorbereiding van de bezoldigingen, beheer van afwezigheden, opmaak van sociale documenten …; beheer van allerlei opvolgingstabellen. Onthaal, office management en boekhouding U beheert de logistiek en materiële voorzieningen van het kantoor van Brussel en u biedt hulp aan de boekhouding: verwelkoming van bezoekers; beheer van de post; beheer van de voorraden en machines; beheer van de leveranciers en dienstverleners; ontvangst van facturen en controle; voorbereiding van de boekhoudkundige dossiers …

  • Technisch/administratief bediende (SINT-ELOOIS-VIJVE)

    Regio: SINT-ELOOIS-VIJVE

    Bedrijf: KG Elektro BVBA

    Type: Vaste Job

    Binnen KG Elektro zijn we op zoek naar een technisch/administratief bediende die de verantwoordelijkheid draagt over volgende zaken: - Werkcoördinatie en planning van 4 ploegen en de servicetechnieker(s) - Contact met klanten inzake service (alarmsystemen, domotica, ventilatie,...) - Verwerking werkbonnen van 4 uitvoerende ploegen - Voorbereiding facturatie - Aankoop en magazijnbeheer Kortom, u bent het interne aanspreekpunt voor de werfleiders, arbeiders, leveranciers en voor servicedoeleinden de eindklant.

  • Bachelor in de audiologie (WIJNEGEM)

    Regio: WIJNEGEM

    Bedrijf: UGO, VOOR UW GEZONDHEID EN ONTSPANNING

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je werkt als zelfstandige in een huis waar verschillende disciplines samenwerken binnen een ruim kader van Gezondheid en Ontspanning. Je bent zelf verantwoordelijk voor de gepaste opvolging en begeleiding van je cliënten.

  • DIGITAL DESIGN ENGINEER (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1672624-inline.html?cid=Partner_VDAB Hays Wavre * System-on-Chip architecture * FPGA & ASIC design * VHDL/Verilog Hays is looking for a Digital Design Engineer with proven experience in SoC and DSP-based architecture, digital design and verification. As a Digital Design Engineer, you will be involved in projects focusing on designing new electronic products. Your focus will be on the design and verification of advanced digital circuits for digital and mixed-signal ASICs. This involves front-end design, verification and testing of new and existing functions for image sensing and image processing ASICs. Some of the functional blocks might first be developed as functional IP blocks on FPGA based platforms to enable system verification prior to ASIC implementation. As a Digital Design Engineer, you will thus define digital architecture, driving a robust and efficient design methodology. You will conduct system analysis in order to improve the overall system performance and will follow-up on probe and final test development. You hold a master's degree and a proven experience in micro-electronics or related industries. You are proficient in digital top level design and formal verification, mixed-signal experience would be an advantage. Experience in SoC and DSP-based architectures would be an asset. You are familiar with digital verification flow and UVM methodology. Knowledge of the following EDA tools is a plus: Synopsys DC, Tetramax, Formality, PrimeTime, SpyGlass. Knowledge of one of the logic simulators is required: ModelSim/QuestaSim, vcs, ncsim as well as a good knowledge of VHDL/Verilog. You have knowledge in FPGA and ASIC design and you are able to drive activities to closure, including proper communication in the organization. Fluency in English is a must. If you recognize yourself, we can offer you the opportunity to gain multidisciplinary experience with advanced mixed-signal, digital and system design. You will receive an in-house training and opportunities to follow courses relevant for the job description. This role is based in Belgium in the Brussels area, and open both to people working on Freelance or employee status. Interested? Apply here! Don't hesitate to contact Ms Kateryna Hamandiy at +32 10 233 866 to get some more information about this role.

  • Freelance recruiter (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: ORBID

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je behartigt de rekruteringsactiviteiten van diverse profielen inhouse bij onze klanten. Via verschillende kanalen ga je op een creatieve en proactieve manier op zoek naar passende profielen die je informeert over de openstaande vacatures. Je staat in voor het aanbrengen van relevante kandidaten en gaat op zoek naar de optimale match tussen kandidaat en opdrachtgever. Je voert sollicitatie gesprekken en weet op een professionele manier kandidaten te enthousiasmeren. Je zorgt voor een nauwkeurige administratieve verwerking en opvolging van de kandidaturen en je waarborgt een goede communicatie naar alle betrokken partijen.

Zoek naar antwoorden van Ombret Plastics S.P.R.L. in sociale netwerken
Look for responds of Ombret Plastics S.P.R.L. in social networks

Lees alle opmerkingen voor Ombret Plastics S.P.R.L.. Laat een reactie achter voor Ombret Plastics S.P.R.L.. Ombret Plastics S.P.R.L. bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Ombret Plastics S.P.R.L.. Leave a respond for Ombret Plastics S.P.R.L.. Ombret Plastics S.P.R.L. on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Ombret Plastics S.P.R.L. op de google maps. Adres en contacten Ombret Plastics S.P.R.L.
Location of Ombret Plastics S.P.R.L. on the google maps. Address and contacts of Ombret Plastics S.P.R.L.

Andere gerelateerde bedrijven als come Ombret Plastics S.P.R.L. Ombret Plastics S.P.R.L.: TEAM LASER PRESS NV | COIFFURE CLAUDIE | Knuffel Paradijs ('t) | BUREAU ASSURFIN | IMMO E & PP DOMS

Other related companies as Ombret Plastics S.P.R.L.: TEAM LASER PRESS NV | COIFFURE CLAUDIE | Knuffel Paradijs ('t) | BUREAU ASSURFIN | IMMO E & PP DOMS

Ombret Plastics S.P.R.L. is een bedrijf dat 2015 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Ombret Plastics S.P.R.L., bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09188934326. Het bedrijf Ombret Plastics S.P.R.L. bevindt zich op het adres: Route de Yernee 4480 Engis. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van 16 to 25 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 657,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 707,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Plastic Sub-Assemblies. Lijst met producten zijn Plastic sub-assemblies.
De hoofdactiviteit van Ombret Plastics S.P.R.L. is Engineering, Accounting, Research, Management en Verwante Diensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Ombret Plastics S.P.R.L. is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Ombret Plastics S.P.R.L., openstaande posities, locatie van Ombret Plastics S.P.R.L. op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Ombret Plastics S.P.R.L. is a company, that was registered 2015 in N\A region, Belgium. Full name of company is Ombret Plastics S.P.R.L., company assigned to the tax number BE09188934326. The company Ombret Plastics S.P.R.L. is located at the address: Route de Yernee 4480 Engis. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. 16 to 25 employees work in this company. Capital - 657,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 707,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Plastic Sub-Assemblies. List of products are Plastic sub-assemblies.
The main activity of Ombret Plastics S.P.R.L. is Engineering, Accounting, Research, Management and Related Services , including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Ombret Plastics S.P.R.L. is not available. You also can look at reviews of Ombret Plastics S.P.R.L., open positions, location of Ombret Plastics S.P.R.L. on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Ombret Plastics S.P.R.L., N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Ombret Plastics S.P.R.L., medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Ombret Plastics S.P.R.L., N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Ombret Plastics S.P.R.L., employees, financial statistics.