FRANZ GOSSELIN

Contactgegevens FRANZ GOSSELIN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data FRANZ GOSSELIN: address, phone, fax, email, website, opening hours

FRANZ GOSSELIN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DES CHAUFOURS 25; 7334; SAINT-GHISLAIN, België

Telefoon (phone): 65622487 (+32-65622487) 65622487 (+32-65622487)

Fax (fax): +32 (71) 592-60-53 +32 (71) 592-60-53

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) FRANZ GOSSELIN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "FRANZ GOSSELIN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "FRANZ GOSSELIN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van FRANZ GOSSELIN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen FRANZ GOSSELIN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of FRANZ GOSSELIN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees FRANZ GOSSELIN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti FRANZ GOSSELIN
Products information FRANZ GOSSELIN

BTW identificatienummer (tax): BE04942993164
Ondernemingsnummer: 3418914794
Hoofdstad (capital): 238,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 509,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1996

Producten die in FRANZ GOSSELIN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Plaatsen van vloer- and muurbekleding; Schilders

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor FRANZ GOSSELIN
(Get full report from official database of BE for FRANZ GOSSELIN)

Aanvulling soorten activiteiten voor FRANZ GOSSELIN
Addition kinds of activities for FRANZ GOSSELIN

344605. Kanalen, luidsprekers en registers | Channels, louvers, and registers
363100. Huishoudelijke kookapparatuur | Household cooking equipment
01829900. Voedselgewassen die onder dekking worden gekweekt, nec | Food crops grown under cover, nec
20139914. Scrapple, van gekocht vlees | Scrapple, from purchased meat
26210303. Condensator papier | Capacitor paper
36120304. Elektrische oven transformatoren | Electric furnace transformers
73610202. Maid register | Maid registry
73639908. Pilotdienst, luchtvaart | Pilot service, aviation

Werken bij FRANZ GOSSELIN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in FRANZ GOSSELIN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor FRANZ GOSSELIN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for FRANZ GOSSELIN. Looking for open vacancies in other companies

  • Inpakker met oog voor detail (m/v) (DIKSMUIDE)

    Regio: DIKSMUIDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM DIKSMUIDE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant, een voedingsbedrijf in Koekelare, gaan we op zoek naar een inpakker (m/v). Er wordt gewerkt in dagploeg en belangrijk is dat je oog hebt voor detail aangezien het om een fijn product gaat.

  • BEENHOUWER VOOR NIEUWE SUPERMARKT (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: FORUM JOBS AALTER

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken een gemotiveerde beenhouwer om mee te stappen in een nieuwe supermarkt! Dit voor het bereiden & versnijden van de vleeswaren + aanvullend Aanspreekpunt voor de verkoopmedewerkers Afwisselend weekendwerk, mooie werkuren

  • Administratief Bediende Customer Service (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: Start People Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als Administratief Bediende op het departement Customer Service, zal hij of zij voornamelijk instaan voor het administratieve beheer van data. Meer specifiek: klantengegevens, contractbeheer en facturatie. Hij of zij beantwoordt af en toe telefonische oproepen en onderhoudt contact met de andere afdelingen. • Je werkt in een team van 7 personen • Je registreert contractgegevens • Je vergelijkt de ingegeven prestaties met de geldende tarieven • Je factureert uitgevoerde controles • Je klasseert documenten digitaal en manueel • Je behandelt eventuele klachten en helpt onze klanten zo goed mogelijk verder

  • Administratief Bediende Bouw (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    U ondersteunt de coördinatie met administratieve taken. U tekent werfinstallaties, werfinrichtingsplans,... U waakt over de toepassing van de procedures en regelgevingen inzake milieu, veiligheid en ISO. U doet rechtstreeks opdrachten voor de technische bedrijfsleider. U zorgt mee voor de inzet van de machines van het machinepark. U zorgt voor de dispatching van het materieel en de machines. U werkt mee op de aankoopdienst. U doet prijsaanvragen bij externe leveranciers van machines. U maakt prijsopgave voor bouwwerven. U volgt onderhoud op van machines. U maakt mee voorbereidend werk voor torenkraan montage/demontage. U registreert keuringen en schrijft werkinstructies. U verzorgt de communicatie met netbeheerders en nutsvoorzieningen. U werkt mee aan projecten i.v.m. KVGM. U werkt mee aan technische projecten. U bezorgt werven de nodige documentatie/informatie. U zorgt voor vergunningen. U verrekent afval en schade. U geeft toolboxmeetings aan arbeiders.

  • Kinderoppas (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant - een gezin met 2 kinderen (2 en 5 jaar)- sta je in voor volgende taken: ophalen van de kinderen aan school (rond 16u) eten klaarmaken eventueel kleine huishoudelijke taken bezig zijn met de kindjes

  • STUDENT COMMERCIEEL BEDIENDE (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: STUSEND

    Type: Studentenjob

    Ben jij een echt verkooptalent en weet jij hoe je nieuwe klanten het beste kan binnenhalen? Krijg jij een kick van het binnenhalen van nieuwe klanten en wil jij graag werken bij een jonge en snelgroeiende scale-up? Dan hebben wij de geschikte studentenjob voor jou! Wij ondersteunen Antwerpse ondernemingen bij hun B2C sales afdeling. We zijn op zoek naar iemand met enige commerciële ervaring die niet bang is om het gesprek aan te gaan met onbekenden. Iemand die niet op zijn/haar mondje is gevallen en er een kick van krijgt om het maximale uit zichzelf te halen. Hoe vaak werk ik? Dit is het mooie aan deze functie als part time – commercieel medewerker: Flexibiliteit kent geen tijd! Oké, bijna geen tijd. De werkdagen binnen dit bedrijf zijn van maandag tot vrijdag van 9:00 – 12:00 / 12:30 – 17:00u. Per week werk je minimaal twee dagen. Meer werken kan uiteraard!

  • Jobstudent (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Kruidvat

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.

  • Jobstudent (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: KRUIDVAT Health & Beauty

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken?

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

  • PROJECTVOORBEREIDER (ARENDONK)

    Regio: ARENDONK

    Bedrijf: ACCENT

    Type: Vaste Job

    Voor de vacature als projectvoorbereider zoeken we iemand die de projectleider kan ondersteunen tijdens de voorbereiding en uitvoering van het project. Volgende taken behoren tot jouw takenpakket: De effectieve en gedetailleerde werkmethoden uitwerken; De aanwezige contractstukken werktekeningen en andere relevante documenten controleren; Na analyse signaleer je mogelijke afwijkingen en/of risico?s en stel je corrigerende maatregelen voor; Opmaken van planning voorbereidingsschema's en detailplannen van het project; Je waakt over totale planning kwaliteit rendement en veiligheid van het project; Je rapporteert in deze functie aan de Verantwoordelijke van de afdeling Projectvoorbereiding.

  • Mecanicien vrachtwagens (HAM)

    Regio: HAM

    Bedrijf: Konvert Interim Tessenderlo

    Type: Vaste Job

    Voor een transportbedrijf in de regio van Ham zijn wij op zoek naar een mecanicien vrachtwagens. Uw passie is het sleutelen aan vrachtwagens en trailers en u heeft al enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie. Je staat in voor het bestellen van wisselstukken en beheren van de stock. Je laat de vrachtwagens ook keuren. Je werkt in teamverband maar kan eveneens ook zelfstandig werken. Je werkt in dagdienst van 8u tot 19u (1u5 pauze) en op zaterdag van 7u tot 13u. Je kennis van de Engelse taal is een pluspunt. Na een positieve proefperiode heb je kans voor een vast contract. Heb jij interesse in deze functie? Contacteer dan zeker Konvert Tessenderlo!

  • Kapper(ster) (Provincie Limburg)

    Regio: Provincie Limburg

    Bedrijf: DRIES THEYS COACHING

    Type: Zelfstandige activiteit

    Heeft u ook de passie en ambitie om een eigen salon business te starten? Wij werpen een ambitieuze blik op de toekomst. We zouden het fantastisch vinden om onze uitstekende reputatie verder uit te breiden. In dit kader zijn we op zoek naar enthousiaste gedreven partners die een eigen kapsalon willen runnen op een locatie naar keuze. We willen duurzame partnerships sluiten met gedreven kapper(ster)ondernemers die gepassioneerd zijn door hair & beauty, een gemeenschappelijke visie delen en dezelfde kwaliteitsnormen hanteren. Dit is een nieuwe manier van werken binnen de kappersbranche. Eerst zal er een intensieve trainingtraject voorzien worden, waarna men samen kan starten om tot een succesverhaal te komen. Binnen het bedrijf heerst een aangename familiale sfeer. Wij zijn je betrouwbare rechterhand en helpen je op weg om stabiliteit en continuïteit te bereiken in de kapperszaak.

Zoek naar antwoorden van FRANZ GOSSELIN in sociale netwerken
Look for responds of FRANZ GOSSELIN in social networks

Lees alle opmerkingen voor FRANZ GOSSELIN. Laat een reactie achter voor FRANZ GOSSELIN. FRANZ GOSSELIN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for FRANZ GOSSELIN. Leave a respond for FRANZ GOSSELIN. FRANZ GOSSELIN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie FRANZ GOSSELIN op de google maps. Adres en contacten FRANZ GOSSELIN
Location of FRANZ GOSSELIN on the google maps. Address and contacts of FRANZ GOSSELIN

Andere gerelateerde bedrijven als come FRANZ GOSSELIN FRANZ GOSSELIN: VAN ROEY | W.V. SHOP | RADIO N.R.J. BRUXELLES | LESCO | LUC DENS

Other related companies as FRANZ GOSSELIN: VAN ROEY | W.V. SHOP | RADIO N.R.J. BRUXELLES | LESCO | LUC DENS

FRANZ GOSSELIN is een bedrijf dat 1996 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is FRANZ GOSSELIN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04942993164. Het bedrijf FRANZ GOSSELIN bevindt zich op het adres: RUE DES CHAUFOURS 25; 7334; SAINT-GHISLAIN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 238,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 509,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Plaatsen van vloer- and muurbekleding; Schilders. Producten gemaakt in FRANZ GOSSELIN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van FRANZ GOSSELIN is Openbare Financiën, Belasting en Monetair Beleid, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van FRANZ GOSSELIN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van FRANZ GOSSELIN, openstaande posities, locatie van FRANZ GOSSELIN op de kaart.

FRANZ GOSSELIN is a company, that was registered 1996 in N\A region, Belgium. Full name of company is FRANZ GOSSELIN, company assigned to the tax number BE04942993164. The company FRANZ GOSSELIN is located at the address: RUE DES CHAUFOURS 25; 7334; SAINT-GHISLAIN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 238,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 509,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Plaatsen van vloer- and muurbekleding; Schilders. Products created in FRANZ GOSSELIN were not found.
The main activity of FRANZ GOSSELIN is Public Finance, Taxation and Monetary Policy, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of FRANZ GOSSELIN is not available. You also can look at reviews of FRANZ GOSSELIN, open positions, location of FRANZ GOSSELIN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over FRANZ GOSSELIN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf FRANZ GOSSELIN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about FRANZ GOSSELIN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company FRANZ GOSSELIN, employees, financial statistics.