Brandenbourger Pierre

Particuliere bedrijvenMeubels en uitrustingen • Brandenbourger Pierre
Private companiesFurniture and Fixtures • Brandenbourger Pierre

Contactgegevens Brandenbourger Pierre: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Brandenbourger Pierre: address, phone, fax, email, website, opening hours

Brandenbourger Pierre

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Avenue du Forum 40; 1020; Bruxelles, België

Telefoon (phone): 02 262 10 36 (+32-02 262 10 36) 02 262 10 36 (+32-02 262 10 36)

Fax (fax): +32 (55) 178-58-90 +32 (55) 178-58-90

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Brandenbourger Pierre: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Brandenbourger Pierre"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Brandenbourger Pierre"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Brandenbourger Pierre, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Brandenbourger Pierre. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Brandenbourger Pierre, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Brandenbourger Pierre. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Brandenbourger Pierre
Products information Brandenbourger Pierre

BTW identificatienummer (tax): BE01262847900
Ondernemingsnummer: 3185180664
Hoofdstad (capital): 346,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 292,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2016

Producten die in Brandenbourger Pierre zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Physiotherapists

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Brandenbourger Pierre
(Get full report from official database of BE for Brandenbourger Pierre)

Aanvulling soorten activiteiten voor Brandenbourger Pierre
Addition kinds of activities for Brandenbourger Pierre

28239904. Paardhaar, kunstmatig: rayon | Horsehair, artificial: rayon
32310302. Reflector glazen kralen, voor snelwegborden of reflectoren | Reflector glass beads, for highway signs or reflectors
32990407. Plaques: klei, gips of papier mache | Plaques: clay, plaster, or papier mache
35349900. Liften en bewegende trappen, nec | Elevators and moving stairways, nec
50840108. Machines en apparatuur voor de productie van melkproducten | Milk products manufacturing machinery and equipment
57229903. Naaimachines | Sewing machines
67269905. Beheer beleggingsfondsen, closed-end | Management investment funds, closed-end
87480000. Bedrijfsadvies, nv | Business consulting, nec

Werken bij Brandenbourger Pierre: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Brandenbourger Pierre: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Brandenbourger Pierre. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Brandenbourger Pierre. Looking for open vacancies in other companies

  • HUISHOUDHELDEN ruime REGIO Aalst,met wagen**starten op 23/10-Solliciteer via SMS!!!Zeer dringend , (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: EASY LIFE AALST

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Ellen is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Sint-Kruis-Winkel (SINT-KRUIS-WINKEL)

    Regio: SINT-KRUIS-WINKEL

    Bedrijf: Partena Hulp in huis

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • Enthousiaste huishoudhulpen /poetshulpen - Hechtel-Eksel (HECHTEL-EKSEL)

    Regio: HECHTEL-EKSEL

    Bedrijf: Sthep

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp m/v sta je in voor de algemene huishoudelijke taken met dienstencheques bij gezinnen aan huis. Je staat hoofdzakelijk in voor het onderhouden van de woning. Heb je een passie voor het huishouden en ben je fier als je jouw werk goed gedaan hebt? Kan je daarboven zelfstandig werken en ben je gemotiveerd en positief ingesteld? Dan ben jij de persoon die in ons Sthep team past! Sthep staat voor duurzaamheid, zowel op vlak van huishoudhulpen als van klanten. Sthep heeft als enige kantoor in Vlaanderen een doorlopende tewerkstelling waardoor jouw klanten niet mogen afzeggen doorheen het jaar. Onze permanente tewerkstelling in combinatie met een vaste uurrooster en vaste gezinnen zorgt dat je bij Sthep maandelijks een inkomenszekerheid hebt! Wie wil dat nu niet??? Wij dragen respect en het ‘goed voelen’ hoog in het vaandel! Wij organiseren regelmatig activiteiten en feestjes zodat je je als nieuwkomer snel thuis voelt in ons Sthep team! Geen ervaring in het poetsen? Geen probleem! Sthep voorziet een begeleiding en ondersteuning op de werkvloer door een jobcoach. Je staat er bij ons niet alleen voor! We begeleiden jou, indien nodig, bij de gezinnen zodat je meteen een goede indruk nalaat na jouw eerste werkdag! Een goede start is de sleutel tot een blijvend succesverhaal! Daarnaast krijg je bij ons meerdere opleidingen zodat je na 3 maanden een volwaardige onmisbare huishoudhulp bent! Sthep is gelegen in Peer. Onze hoofdregio zijn de gemeentes Hechtel-Eksel en Peer. Dankzij ons groot succes zijn we ook volop actief in onze buurtgemeentes (Bocholt, Meeuwen-Gruitrode, Bree, Overpelt en Neerpelt). Spreekt deze vacature jou aan, maar ben je al aan het werk in een ander dienstenchequekantoor? Bel vrijblijvend voor informatie. Geniet van de voordelen bij de overschakeling van kantoor. Wie weet voel je jou bij ons wel (meer) thuis? Sthep is meer dan een job alleen! (trefwoorden: poetsen schoonmaak huishouden dienstencheques huishoudhulp poetshulp poetsvrouw poetsman poetsdame kuisvrouw )

  • Huishoudhelden regio ZANDHOVEN. Solliciteer per SMS! (ZANDHOVEN)

    Regio: ZANDHOVEN

    Bedrijf: DIENSTENBEDRIJF EASY LIFE

    Type: Dienstenchequebaan

    Sally, Joanna en Caroline zoeken nieuwe superhelden voor het huishouden! Onze kantoorverantwoordelijke Sally en onze consulenten Joanna en Caroline zijn dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten in de ruime regio Pulle, Viersel. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • STUDENTENJOB VERPLEGING * VERZORGING (SCHELDEWINDEKE)

    Regio: SCHELDEWINDEKE

    Bedrijf: WZC DE ZILVERLINDE

    Type: Studentenjob

    Algemene verzorging van onze bewoners in het Woon Zorg Centrum .

  • Bijlesgever statistica (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je geeft privé-bijlessen voor het programma statistica aan studenten van de hogeschool of universiteit. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • Service Technieker Solar (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: ENGIE Fabricom

    Type: Vaste Job

    Engie Fabricom Solar Technics, gevestigd te Roeselare, maakt deel uit van de groep ENGIE Fabricom en commercialiseert PV installaties voor het professionele marktsegment van bedrijven en overheidsinstellingen, en zijn op zoek naar een Service Technieker (m/v). Jouw Missie het onderhouden en herstellen van diverse elektrische installaties op het vlak van zonnepanelen in dienst stellen van industriële PV-installaties en hun monitoringssystemen zelfstandig storingen analyseren en oplossen problemen kritisch beoordelen en constructief zoeken naar oplossingen informeren en naleven van gemaakte afspraken met klanten en collega’s je vertrekt meestal met je ENGIE bestelwagen direct vanuit thuis naar klanten verspreid over gans het land

  • FREELANCE ASSESSOR (BE768365) (SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE)

    Regio: SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE

    Bedrijf: Hudson Belgium nv/sa

    Type: Zelfstandige activiteit

    “Als freelancer krijg ik bij Hudson de kans om mee te werken aan boeiende projecten bij diverse klanten, steeds gesteund door het professionele Hudson team en onze unieke Hudson HR-tools.” WORD JIJ EEN HUDSON FREELANCE ASSESSOR? ZIN IN EEN LAT-RELATIE? Hudson is een HR-adviesbureau met meer dan 35 jaar ervaring én de onbetwiste marktleider.

  • Zelfstandige uitbaters Hubiz-winkels Zottegem, Geraardsbergen en Denderleeuw (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Een eigen supermarkt uitbaten zonder grote investeringen? Dat kan, bij Hubiz. Hubiz is een compacte supermarkt in het station en is volledig afgestemd op de behoeften van de pendelaar. Hij vindt er in één oogopslag een mix van producten die perfect aansluiten op zijn ochtend-, middag- en avondbehoeften: pers, verse maaltijden en dranken, kruidenierswaren en diensten. Zelf een Hubiz-winkel uitbaten? Dat kan, stuur ons jouw cv. Momenteel zoeken we zelfstandige uitbaters voor:   Hubiz station Zottegem Openingsuren: ma - vrij: 5u30 - 18u30, za: 6u30 - 14u, zon: gesloten Recent geopend Hubiz station Geraardsbergen Openingsuren:  ma - vrij: 5u - 18u30, zat: 9u - 14u, zon: gesloten Recent geopend Verse belegde broodjes (afbak) Hubiz station Denderleeuw Openingsuren: ma - vrij: 5u30 tot 18u00, zo: 7u tot 14u, zon: gesloten Opening in december 2018, momenteel een filiaal van Panos   Verse belegde broodjes (afbak voorzien) De functie Je staat in voor het afbakken van de bakkerijproducten (niet in Hubiz Zottegem)  Je bereidt verse belegde broodjes (niet in Hubiz Zottegem)  Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van de producten Je ontvangt en controleert de leveringen Je vult de producten aan in de winkel Je stuurt de onverkochte (pers-)producten terug en volgt dit op Je beheert de stock Je doet de nodige bestellingen Je maakt dat jouw winkel er proper en netjes uitziet Kortom, je bent verantwoordelijk voor het financieel en commercieel beheer van de winkel. Indien nodig werf je medewerkers aan en stuur je het team aan. Profiel Je bent zelfstandige of je bent bereid zelfstandige te worden Ervaring in een gelijkaardige functie is een pluspunt Klantenservice vind je erg belangrijk. Je doet alles wat nodig is om je klanten tevreden te houden Je bent stressbestendig en hebt geen schrik van een lange rij klanten aan de kassa Je denkt in oplossingen, niet in problemen Je bent nauwkeurig en je volgt je dagelijkse administratie goed op Je bent resultaatgericht en streeft naar betere verkoopcijfers Je bent een vroege vogel, je hebt geen last van de openingstijden Je wil altijd bijleren en luistert graag naar feedback Aanbod Een instapklare gloednieuwe winkel op een topligging  Geen uitbatingskosten, enkel inbreng van een waarborg Je ontvangt een commissie gebaseerd op het zakencijfer Ondersteuning van het hoofdkantoor (op administratief, financieel en juridisch vlak, alsook op gebied van sales & marketing) Een doorgedreven opleidingsaanbod, zowel theorie als praktijk  Solliciteren Stuur ons je cv en een motivatie door via onderstaande rode knop. We nemen contact met je op.   Voor meer info over Hubiz, bezoek onze website.    

  • Oliver James Associates - Network Security Engineer (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    My client is a very mature and challenging environment willing to increase the Security of his Network. Role The ideal Network Security Engineer will be responsible for Routing/Switching; Firewall update and upgrade; Best practices within the Network Security field; Close contact with designers in order to improve the network. Profile The ideal Candidate will cover the following points: +2 years of experience within Security and Network; Fluent in English and French/Dutch; Knowledge in technologies such as CheckPoint, Palo Alto, Cisco, F5. Location The role is located in Brussels and very easily reachable by car or public transport. Offer Contract: Freelance Daily rate: € competitive Starting date: ASAP

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Flexijob zondag bakkerswinkel (MERKSEM)

    Regio: MERKSEM

    Bedrijf: Bakkerij Andries

    Type: Flexijob

    Wij zoeken nog een paar vlotte, vriendelijke collega's om onze team op zondag morgen te versterken, alle weken of om de 2 weken, van 7.00 tot 12.00

Zoek naar antwoorden van Brandenbourger Pierre in sociale netwerken
Look for responds of Brandenbourger Pierre in social networks

Lees alle opmerkingen voor Brandenbourger Pierre. Laat een reactie achter voor Brandenbourger Pierre. Brandenbourger Pierre bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Brandenbourger Pierre. Leave a respond for Brandenbourger Pierre. Brandenbourger Pierre on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Brandenbourger Pierre op de google maps. Adres en contacten Brandenbourger Pierre
Location of Brandenbourger Pierre on the google maps. Address and contacts of Brandenbourger Pierre

Andere gerelateerde bedrijven als come Brandenbourger Pierre Brandenbourger Pierre: FLADAM'S COMPUTER SPRL | Degomme-Demeester BVBA | LAGAE JOZEF & ZONEN BVBA | Imprimat SPRL | Piroplex B.V.B.A.

Other related companies as Brandenbourger Pierre: FLADAM'S COMPUTER SPRL | Degomme-Demeester BVBA | LAGAE JOZEF & ZONEN BVBA | Imprimat SPRL | Piroplex B.V.B.A.

Brandenbourger Pierre is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Brandenbourger Pierre, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01262847900. Het bedrijf Brandenbourger Pierre bevindt zich op het adres: Avenue du Forum 40; 1020; Bruxelles. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 346,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 292,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Physiotherapists. Producten gemaakt in Brandenbourger Pierre zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Brandenbourger Pierre is Meubels en uitrustingen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Brandenbourger Pierre is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Brandenbourger Pierre, openstaande posities, locatie van Brandenbourger Pierre op de kaart.

Brandenbourger Pierre is a company, that was registered 2016 in N\A region, Belgium. Full name of company is Brandenbourger Pierre, company assigned to the tax number BE01262847900. The company Brandenbourger Pierre is located at the address: Avenue du Forum 40; 1020; Bruxelles. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 346,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 292,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Physiotherapists. Products created in Brandenbourger Pierre were not found.
The main activity of Brandenbourger Pierre is Furniture and Fixtures, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Brandenbourger Pierre is not available. You also can look at reviews of Brandenbourger Pierre, open positions, location of Brandenbourger Pierre on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Brandenbourger Pierre, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Brandenbourger Pierre, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Brandenbourger Pierre, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Brandenbourger Pierre, employees, financial statistics.