GILLET PHOTO SA

Contactgegevens GILLET PHOTO SA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GILLET PHOTO SA: address, phone, fax, email, website, opening hours

GILLET PHOTO SA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rempart des J茅suites 3; 6900; Marche-en-Famenne, België

Telefoon (phone): 084 31 40 44 (+32-084 31 40 44) 084 31 40 44 (+32-084 31 40 44)

Fax (fax): 084 31 65 44 (+32-084 31 65 44) 084 31 65 44 (+32-084 31 65 44)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GILLET PHOTO SA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GILLET PHOTO SA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GILLET PHOTO SA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van GILLET PHOTO SA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen GILLET PHOTO SA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of GILLET PHOTO SA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GILLET PHOTO SA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti GILLET PHOTO SA
Products information GILLET PHOTO SA

BTW identificatienummer (tax): BE04499420166
Ondernemingsnummer: 3266479492
Hoofdstad (capital): 739,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 333,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Photography - Reporting

Product categorie (product category): Photographers

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor GILLET PHOTO SA
(Get full report from official database of BE for GILLET PHOTO SA)

Aanvulling soorten activiteiten voor GILLET PHOTO SA
Addition kinds of activities for GILLET PHOTO SA

3562. Bal- en rollagers | Ball and roller bearings
072203. Veldgewassen, behalve contantkorrels, machine oogstdiensten | Field crops, except cash grains, machine harvesting services
138903. Bailing, schoonmaken, swabbing en behandeling van putten | Bailing, cleaning, swabbing, and treating of wells
295202. Siding materialen | Siding materials
369999. Elektrische apparatuur en benodigdheden, nec, nec | Electrical equipment and supplies, nec, nec
22990301. Vlasgarens en roving | Flax yarns and roving
23819901. Verven handschoenen, geweven of gebreid: voor de handel | Dyeing gloves, woven or knit: for the trade
32310406. Gehard glas: gemaakt van gekochte glas | Tempered glass: made from purchased glass
38259901. Verlopen tijdmeters, elektronisch | Elapsed time meters, electronic
53110000. Warenhuizen | Department stores

Werken bij GILLET PHOTO SA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GILLET PHOTO SA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GILLET PHOTO SA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GILLET PHOTO SA. Looking for open vacancies in other companies

  • polyvalent arbeider - vaste voormiddag - Izegem (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: Synergie Roeselare Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zijn we op zoek naar een polyvalent medewerker voor de vaste voormiddag (5u tot 13u). Je takenpakket bestaat onder andere uit: · Ontvangst van vrachtwagens voor de openingsuren. · Verantwoordelijk voor de stalenbibliotheek en ervoor zorgen dat alles volgens het handboek opgevolgd wordt. · Analyses van inkomende grondstoffen op infra-roodtoestel. · Reinigen en onderhouden van silodekken en stortput. · Algemeen onderhoud van de werkvloer · Afzakken van bigbags.

  • Operator vaste nacht (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor een van onze klanten te Bocholt, zijn we op zoek naar een operator Takenpakket: - Het bedienen van de machine - Kleine storingen verhelpen - Zorgen voor een goed verloop van de productielijn - Controleren van het fabricatieproces - Parameters aanpassen indien nodig - Kwaliteitsanalyses uitvoeren - Reinigen van de machines en installaties - Afwijkingen doorgeven aan de teamleaders - Melden van grondstof- of materiaaltekorten aan de teamleader - Je hebt diverse contacten met de afdeling planning en het afdelingshoofd - Je voert 20% administratie uit

  • Chauffeur CE - parttime distributie regio Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Randstad Zeebrugge Transport

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Op zoek naar een bijverdienste? Een firma te Roeselare is op zoek naar een afroepchauffeur om haar planning te versterken. Je voorziet transport in België, Duitsland en Frankrijk: volle vrachten en deelvrachten. Het transport omvat voornamelijk palletwerk (geen voeding) en je bent op baan met trekker-oplegger-baché, waarbij je zal lossen met een elektische transpallet of kooiaap. Gemiddeld maak je drie tot vier stops per dag. Je werkt meerdere dagen per week, waarbij je ook kan uitslapen. Dit is uiteraard af te spreken. De firma is tevens makkelijk bereikbaar (langs de autosnelweg, afrit Tielt/Roeselare-Beveren). Indien afgesproken kan je ook de trekker thuis stellen.

  • Begeleider, OC Alsemberg (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van zwangerschap(srust) - lange looptijd; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; overige vervoersmiddelen cfr. sectorale en wettelijke vereisten. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Alsemberg - Sanatoriumstraat 165 , 1652 Alsemberg. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Verkoper - verkoopster Vis-afdeling MAKRO Eke voltijds (EKE)

    Regio: EKE

    Bedrijf: Start People Retail Vlaanderen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de vis-afdeling bij Makro te Eke zijn we op zoek naar een gemotiveerde allround medewerker. Je zal instaan voor het bedienen van de klanten, klaarzetten van bestellingen, aanvullen van de afdeling, controle op kwaliteit, onderhoud van de afdeling, ...

  • Operator Heftruck Impermo 2-ploegen (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ASAP XL Essers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - Jij bent verantwoordelijk voor het klaarzetten van de zendingen die op je lijst staan. - Bij het in- en uitladen van de goederen denk je steeds aan de veiligheid van je collega's. - Ook de kwaliteit van de goederen hou je steeds in het oog. De goederen worden immers afgeleverd bij  onze klant en moeten dus steeds netjes en onbeschadigd zijn.

  • Technical Assistant in Grimbergen (GRIMBERGEN)

    Regio: GRIMBERGEN

    Bedrijf: OFFICE TEAM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Technical Assistant in Grimbergen. Onze klant is een grote KMO, die actief is in de technische sector, gelegen in Grimbergen. Ze zijn dringend op zoek naar een Technical Assistant (M/V) met min. 5 jaar relevante ervaring, in het bezit van een Bachelor/Master of gelijkwaardig door ervaring. De verantwoordelijkheden voor deze functie als Technical Assistant (M/V) zijn: Je staat in voor de administratieve ondersteuning van de Projectmanager, Sustainable Manager en de Facility Manager; Je biedt administratieve ondersteuning gedurende het volledige verloop van projecten; Je beheert het overzicht van milieuvergunningen in overleg met de projectmanagers en derden; Je verleent administratieve ondersteuning bij bouw- en renovatieprojecten (verzekeringen, milieuvergunningen, verklaringen inzake sociale zekerheid, contracten), alsook voor de raamovereenkomsten; Je beheert de administratie van acceptatiecertificaten, bankgaranties, as-built en PID-bestanden; Je staat in voor een uniform archiveringssysteem, overzicht van alle bestanden, sites, projecten; Je bouwt het digitale en technische archief op; Je verleent administratieve ondersteuning bij het opstellen van structurele WDP-rapportage/sjablonen; Je organiseert formele en informele vergaderingen (driemaandelijks DEV teamoverleg, CTO consultatie); Je beheert de maandelijkse planning van de externe Projectmanagers; Je plant een tweewekelijkse overlegvergadering met de CTO met het oog op het rapporteren over de stand van zaken. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • commercieel call agent (SINT-JANS-MOLENBEEK)

    Regio: SINT-JANS-MOLENBEEK

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je wilt je commerciële skills ontplooien in een professionele werkervaring. Je wilt opgeleid worden tot een sales persoon en bent gedreven om alle technieken van het vak te leren. Je beschikt over de nodige communicatieve en verbale vaardigheden om de personen die je opbelt op een professionele manier te overtuigen van de voordelen van je product! Je bent commercieel ingesteld en gemotiveerd om bij te leren. Een prestatiegericht persoon die ernaar streeft iedere dag opnieuw goede resultaten te behalen! Je bent bereid te investeren en je projecten en in jezelf. Je beschikt over een heldere stem en je spreekt vlot Nederlands. Je bent bereid te werken in verschillende shiften tussen 07u en 22u. Dit van maandag tot en met zaterdag 38u/week. Je bent een gemotiveerde team player die met de glimlach aan zijn werkdag begint.

  • COMMERCIEEL VERTEGENWOORDIGER (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Select HR Herentals

    Type: Vaste Job

    Ben je een sale talent? Hou je er van om op zoek te gaan naar nieuwe opportuniteiten? Ben je commercieel sterk? Dan ben jij de COMMERCIEEL VERTEGENWOORDIGER die we zoeken:   Als COMMERCIEEL VERTEGENWOORDIGER ben je zowel binnen België en Luxemburg verantwoordelijk voor: Het geven van technische ondersteuning en advies aan klanten aangaande schuifdeur projectenOp zelfstandige wijze de aanvragen voor projecten beoordelen, calculeren, aanbieden en in opdracht nemen van salesorders in een B2B omgeving correcte opvolging van bestaande klanten en/of offertes Pro-actieve klantenbezoeken (architecten en bedrijven)en initiatieven nemen voor de verdere uitbouw van het segment Op zoek gaan naar nieuwe mogelijkheden binnen België en Luxemburg 2 x per maand 2 dagen aanwezig zijn in Luxemburg werkgebied gans België & Luxemburg  trefwoorden: commercieel vertegenwoordiger, sales, junior sales, account manager, hunter, luxemburg, belgië Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, een internationale groep, gespecialiseerd in de ontwikkeling, productie en installatie van draaideuren, schuifdeuren en beveilingde toepassingen, zijn we dringend op zoek naar een COMMERCIEEL VERTEGENWOORDIGER

  • Barman (m/v) (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: AFSPANNING DE VALK

    Type: Vaste Job

    Voor onze zaak Zuid-West zijn wij op zoek naar gemotiveerd en ervaren personeel voor de bar.

  • Klantenbegeleid(st)er bouwheer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: TEC

    Type: Vaste Job

    Voor een grote speler met een gerenommeerde vastgoedportefeuille zijn wij op zoek naar een Klantenbegeleid(st)er. Bij interesse kan je contact opnemen via 0472 62 97 30 en [email protected]. Als Klantenbegeleid(st)er ben je het unieke aanspreekpunt van klanten voor wat betreft hun keuze van materialen voor de afwerking van hun appartement: je zorgt voor optimale klantentevredenheid, binnen de contractueel afgesproken grenzen. In de voorbereidende fase geef je aan het team van Development een gefundeerd advies m.b.t. de keuze van de afwerkingsmaterialen in de appartementen, je stelt eventuele nieuwe leveranciers voor en zorgt voor prijsaanvragen mbt de keukens, de tegelvloeren, het parket en de badkamers. Daarna zorg je voor de correcte integratie van deze elementen in het aanbestedingsdossier en het commercieel lastenboek dat de basis is voor jouw gesprekken met onze klanten. In dat kader zal je eveneens worden betrokken bij het nazicht van de coherentie tussen de technische plannen en het commercieel lastenboek. Eens de commercialisatie is gestart adviseer en informeer je de klanten over de keuze voor geschikte materialen en/of technieken (keuken, tegelvloeren, parket, badkamer enz.). Je fungeert als tussenschakel met de architecten, aannemers, leveranciers, en studiebureaus. Dit alles in overleg met het team van Development en Design&Build. In alle fases van het dossier werk je nauw samen met de projectverantwoordelijke van het residentiële project. Je zorgt er ook voor dat je het akkoord krijgt van je klanten op het eventuele aangepaste plan én over de eventuele meerprijs van wat wordt gevraagd en je zorgt voor de eventuele bijkomende bestelling bij de aannemer. Daarnaast ben je mee verantwoordelijk voor de opvolging van de uitvoering van deze afwerkingswerken in het appartement van de klanten, dit om te garanderen dat er een kwaliteitsvol product afgeleverd wordt op het moment van de voorlopige oplevering. Je start en onderhoudt commerciële contacten met klanten-kopers om een vertrouwensrelatie uit te bouwen. Je staat in voor een kwaliteitsvolle dienst na verkoop aan je klanten. Hiertoe breng je bezoeken aan klanten, analyseer je eventuele klachten en neem je contact op met de betrokken aannemers of studiebureaus om de problemen zo goed mogelijk op te lossen. Op basis van je ervaring op het terrein en je regelmatige contacten met klanten maak je geregeld een verslag op voor het management over de trends en evoluties op de markt.

  • Docent Frans (Regio Vilvoorde-Zaventem)

    Regio: Regio Vilvoorde-Zaventem

    Bedrijf: ELOHIM LANGUAGE SERVICES

    Type: Zelfstandige activiteit

    Gepassioneerd in het bijbrengen van zakelijke taal aan bedrijfsmensen ? Dynamische en creatieve aanpak in het coachen/lesgeven ? cursisten zijn volwassenen, kaderleden, bedienden.

Zoek naar antwoorden van GILLET PHOTO SA in sociale netwerken
Look for responds of GILLET PHOTO SA in social networks

Lees alle opmerkingen voor GILLET PHOTO SA. Laat een reactie achter voor GILLET PHOTO SA. GILLET PHOTO SA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GILLET PHOTO SA. Leave a respond for GILLET PHOTO SA. GILLET PHOTO SA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie GILLET PHOTO SA op de google maps. Adres en contacten GILLET PHOTO SA
Location of GILLET PHOTO SA on the google maps. Address and contacts of GILLET PHOTO SA

Andere gerelateerde bedrijven als come GILLET PHOTO SA GILLET PHOTO SA: De Nys | CLUB MOSAN | ROGER BOSSUYT | YVAN VAN ONSEM | DE KEYSER, MYRJAM

Other related companies as GILLET PHOTO SA: De Nys | CLUB MOSAN | ROGER BOSSUYT | YVAN VAN ONSEM | DE KEYSER, MYRJAM

GILLET PHOTO SA is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GILLET PHOTO SA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04499420166. Het bedrijf GILLET PHOTO SA bevindt zich op het adres: Rempart des J茅suites 3; 6900; Marche-en-Famenne. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 739,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 333,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Photographers. Lijst met producten zijn Photography - Reporting.
De hoofdactiviteit van GILLET PHOTO SA is Elektriciteit, Gas en Sanitair, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GILLET PHOTO SA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GILLET PHOTO SA, openstaande posities, locatie van GILLET PHOTO SA op de kaart.

GILLET PHOTO SA is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is GILLET PHOTO SA, company assigned to the tax number BE04499420166. The company GILLET PHOTO SA is located at the address: Rempart des J茅suites 3; 6900; Marche-en-Famenne. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 739,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 333,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Photographers. List of products are Photography - Reporting.
The main activity of GILLET PHOTO SA is Electric, Gas and Sanitary Services, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of GILLET PHOTO SA is not available. You also can look at reviews of GILLET PHOTO SA, open positions, location of GILLET PHOTO SA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over GILLET PHOTO SA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf GILLET PHOTO SA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about GILLET PHOTO SA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company GILLET PHOTO SA, employees, financial statistics.