Stress Management Team

Contactgegevens Stress Management Team: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Stress Management Team: address, phone, fax, email, website, opening hours

Stress Management Team

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de Neufch?tel 10; 1060; Bruxelles (Saint-Gilles), België

Telefoon (phone): 02 640 49 13 (+32-02 640 49 13) 02 640 49 13 (+32-02 640 49 13)

Fax (fax): +32 (59) 562-69-60 +32 (59) 562-69-60

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Stress Management Team: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Stress Management Team"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Stress Management Team"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Stress Management Team, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Stress Management Team. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Stress Management Team, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Stress Management Team. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Stress Management Team
Products information Stress Management Team

BTW identificatienummer (tax): BE09091705322
Ondernemingsnummer: 6962280273
Hoofdstad (capital): 852,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 372,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2001

Producten die in Stress Management Team zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Personnel training

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Stress Management Team
(Get full report from official database of BE for Stress Management Team)

Aanvulling soorten activiteiten voor Stress Management Team
Addition kinds of activities for Stress Management Team

326400. Porselein elektrische benodigdheden | Porcelain electrical supplies
641100. Verzekeringsagenten, makelaars en dienstverlening | Insurance agents, brokers, and service
14469907. Slijpzandwinning | Grinding sand mining
17999941. Beschermende voeringinstallatie, ondergronds (riolering, enz.) | Protective lining installation, underground (sewage, etc.)
22119907. Card roll stoffen, katoen | Card roll fabrics, cotton
22599905. Vesten, breien | Stockinettes, knit
27540305. Souvenirkaarten: gravure printing | Souvenir cards: gravure printing
37959904. Tanks, militair, inclusief fabrieksherbouw | Tanks, military, including factory rebuilding
38230407. Dichtheid en specifieke zwaartekracht instrumenten, industrieel proces | Density and specific gravity instruments, industrial process

Werken bij Stress Management Team: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Stress Management Team: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Stress Management Team. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Stress Management Team. Looking for open vacancies in other companies

  • Schoonmaker met poetsmachine m/v (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ASAP GENK

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor het reinigen van de toonzaal aan de hand van een poetsmachine. Daarnaast sta je ook in voor het schoonmaken van het sanitair. Je wil een tijdelijke opdracht werken van 1 week

  • Verpleegkundige projectstaffing thuiszorg (ZWIJNAARDE)

    Regio: ZWIJNAARDE

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit project zal je tewerkgesteld worden in de thuiszorg regio Gent centrum. Je zal de verpleegtechnische taken toepassen die gelinkt zijn aan de thuiszorg (o.m. wondzorg, inspuitingen, medicatie, hygiënische zorg etc.). Een goede overdracht is zeer belangrijk voor een kwalitatieve opvolging van je patiënten op jouw tour. Je zal vooral instaan voor de ochtendshiften, af en toe aangevuld met avondddiensten.  Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en competenties.  Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Schoonmaker /38 uren (DENDERLEEUW)

    Regio: DENDERLEEUW

    Bedrijf: TEMPO-TEAM AALST

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zoeken een schoonmaker voor een winkel in Denderleeuw. Steek jij graag de handen uit de mouwen en houd jij van poetsen Je zal instaan voor algemene schoonmaak van van de winkelruimte, bureau's, sanitair, eetruimtes, polyvalente ruimtes, .... Een kein overzicht van mogelijke taken: vuilbakken ledigen, dweilen, stofzuigen, toiletten reinigen,.. U zal werken van maandag tot zaterdag (dinsdag vrije dag), full time 38 uren/week

  • Account Receivable (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De Accounts Receivable Officer is oa verantwoordelijk voor: het doorgeven en opvolgen van de dossiers incasso en advocaten om een tijdige inning van de facturen te waarborgen het behandelen van de claims bij de financiële maatschappijen het opvolgen van de maandelijkse debiteurenlijst het behandelen van de aanmaningen het uitvoeren van credit checks het registreren van klachten

  • ADMINISTRATIEF MEDEWERKER KWALITEITSDIENST (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf actief in de voedingssector gaan wij op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de kwaliteitsdienst. Onderstaande behoort tot jouw takenpakket: – Input van productfiches met gegevens rond voeding

  • HUISHOUDHELDEN REGIO Oosterzele solliciteer via sms (OOSTERZELE)

    Regio: OOSTERZELE

    Bedrijf: EASY LIFE MELLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Ingrid is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Spontaan Projectingenieur (BISSEGEM)

    Regio: BISSEGEM

    Bedrijf: Talentus Kortrijk Leiestraat

    Type: Vaste Job

    Wordt jij blij als je in een Windows omgeving aan de slag kan en  je je hier ook steeds verder in kan verdiepen zodat je de optimale ondersteuning kan geven? Is het behandelen van de automatisch geregistreerde issues een fluitje van een cent voor jou? De issues worden gecapteerd door een geautomatiseerd systeem, waardoor er slechts een beperkte eerstelijns helpdesk is voor problemen en opdrachten in het binnen- en buitenland. Maakt het geven van tweedelijns helpdesk support je dag? Waarbij je lokale en internationale collega’s ondersteunt en opleidt in het gebruik van de IT-infrastructuur. Daarnaast analyseer je hardware- en softwarematige incidenten en los je deze op. Heeft de installatie en het onderhoud van diverse hard- en softwarecomponenten in een netwerkomgeving met zowel PC als remote (Citrix, VDI, RDS) geen geheimen voor jou? Haal jij energie uit het beheer van de volledige infrastructuur? Samen met de IT manager en collega support engineers neem je taken op in het dagelijks beheer van de IT infrastructuur, installatie en onderhoud van Microsoft netwerken, controle en beheer van de toegang tot het netwerk (AD, security), backups, problemsolving. Afhankelijk van je interesse en eigen progressie kan je op termijn meewerken aan vernieuwingsprojecten en migraties. In deze voortdurende veranderende omgeving kan je evolueren tot IT-generalist, IT-specialist of derdelijn support. Je krijgt de kans om je te verdiepen in een of meerdere specifieke domeinen zoals Virtualisatie, Networking, Security, End-user Devices, Storage, High-Availability & Disaster recovery, Managed Services, Datacenter, Mobility, Communication, Azure, IoT,… Is dit alles je op het lijf geschreven? Dan ben jij de system engineer waar wij naar op zoek zijn!

  • Teamverantwoordelijke OPST (M/V), Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Vaste Job

    Voor het oncologisch psychosociaal support team (OPST) zijn we op zoek naar een teamverantwoordelijke die de aansturing van een multidisciplinair team op zich kan nemen. Het OPST staat in voor het organiseren en implementeren van optimale en uniforme psychosociale oncologische zorg binnen de Oncologie. Het team bestaat uit 5 klinisch psychologen, 5 sociaal verpleegkundigen/maatschappelijk werkers en 8 verpleegkundig consulenten/specialisten. Er wordt MOC overschrijdend gewerkt met aandacht voor de specifieke noden van de patiënten en hun naasten binnen de diverse pathologieën. Taakomschrijving Je organiseert en beheert de zorgverlening binnen het Oncologisch Psychosociaal Support Team met de betrachting een kwalitatief hoogstaande service te leveren aan patiënten, verwijzende artsen en collega’s. Je zorgt voor een inhoudelijke en vormelijke ondersteuning van het programma oncologie voor wat betreft de psychosociale zorg. Je schept en bewaakt de voorwaarden zodat iedere patiënt kwalitatief hoogwaardige zorg ontvangt die op een éénduidige wijze wordt verleend. Je volgt tendensen in de zorg, ontwikkelt, vertaalt, implementeert en bewaakt de kwaliteit van zorg. Je zorgt voor continuïteit van de zorg door een correcte personeels- en werkplanning. Je stelt hiervoor de nodige procedures op en zorgt voor correcte afspraken en een goede communicatiestructuur. Je bewerkstelligt en bewaakt een personeelskader waarin het team optimaal kan functioneren. Je stimuleert maximale ontplooiing van elke werknemer. Je onderhoudt contacten en relaties met andere medewerkers uit hetzelfde of andere departementen. Je staat in voor ziekenhuis brede opdrachten gelinkt aan de oncologische zorg. Je organiseert en werkt mee aan functioneel overleg omtrent de zorgorganisatie en samenwerking met externe organisaties die actief zijn op het terrein van (psychosociale) oncologie. Je staat in voor de eigen beroepsontwikkeling en het onderhouden en aanleren van de voor de functie relevante vaardigheden.

  • JUNIOR PRODUCT ENGINEER (doorgroeimogelijkheden) (KAMPENHOUT)

    Regio: KAMPENHOUT

    Bedrijf: WaW

    Type: Vaste Job

    - Je bent verantwoordelijk voor projecten waarbij je klantendossiers vertaalt naar productiedossiers - Je kan een juiste keuze maken van materialen en componenten in functie van het productieproces - Je bent het technisch aanspreekpunt voor  onze sales medewerkers, productieverantwoordelijken en project engineers - Je ondersteunt de sales afdeling bij het aanmaken van offertes - Je maakt deel uit van een team Product  Engineers - Je rapporteert aan de Product Engineering Manager

  • SHOPMANAGER – HAMONT-ACHEL (HAMONT-ACHEL)

    Regio: HAMONT-ACHEL

    Bedrijf: BEL & BO

    Type: Vaste Job

    Heb jij een passie voor fashion en kleur? Ben jij iemand die graag inspireert en geïnspireerd wordt? Kan je een team leiden? Misschien ben jij wel de persoon die we zoeken ! Wat verwachten we van jou ? Je staat in voor het beheer van een Bel&Bo winkel. Je creëert de perfecte uitstraling van de winkel. Klantvriendelijkheid en persoonlijke servicebeleving staan voorop. Je leidt, beheert en organiseert de dagelijkse planning binnen het kader van de Bel&Bo bedrijfscultuur. Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de vooropgestelde objectieven. Je werkt actief mee en stuurt jouw team verkoopmedewerkers aan. Je rapporteert rechtstreeks aan de District Manager. Naast deze verantwoordelijkheden vinden we het belangrijk dat je je thuis voelt en vooral ook fun hebt in je werk !

  • Medewerker Ornamentiek (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: Main d'Or NV

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor de vernieuwing en de herstelling van historisch staf- en stucwerk bij de restauratie van kerkgebouwen, kastelen, kloosters, monumentale stationsgebouwen, etc; Je werkt op werven over heel Vlaanderen; Je bent een aanspreektpunt op de werf voor collega's en klanten in het Nederlands; Je kent verschillende technieken zoals lijsten trekken op de trekbank met kalk, gips, e.a. technieken en kan deze eveneens ter plaatse bevestigen; Ervaring met het ontwerpen van metalen en/of zinken profielen en kennis van het maken van stuc- of siliconen mallen is een plus; Basiskennis van boetseren en beeldhouwen is een voordeel.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Oostende)

    Regio: Regio Oostende

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

Zoek naar antwoorden van Stress Management Team in sociale netwerken
Look for responds of Stress Management Team in social networks

Lees alle opmerkingen voor Stress Management Team. Laat een reactie achter voor Stress Management Team. Stress Management Team bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Stress Management Team. Leave a respond for Stress Management Team. Stress Management Team on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Stress Management Team op de google maps. Adres en contacten Stress Management Team
Location of Stress Management Team on the google maps. Address and contacts of Stress Management Team

Andere gerelateerde bedrijven als come Stress Management Team Stress Management Team: MOEDER LAMBIC | Gladys | ACS | CADENCES-AUTOCAD | NETWORK CABLING SOLUTIONS SPRL

Other related companies as Stress Management Team: MOEDER LAMBIC | Gladys | ACS | CADENCES-AUTOCAD | NETWORK CABLING SOLUTIONS SPRL

Stress Management Team is een bedrijf dat 2001 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Stress Management Team, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09091705322. Het bedrijf Stress Management Team bevindt zich op het adres: Rue de Neufch?tel 10; 1060; Bruxelles (Saint-Gilles). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 852,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 372,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Personnel training. Producten gemaakt in Stress Management Team zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Stress Management Team is Niet-classificeerbare vestigingen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Stress Management Team is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Stress Management Team, openstaande posities, locatie van Stress Management Team op de kaart.

Stress Management Team is a company, that was registered 2001 in N\A region, Belgium. Full name of company is Stress Management Team, company assigned to the tax number BE09091705322. The company Stress Management Team is located at the address: Rue de Neufch?tel 10; 1060; Bruxelles (Saint-Gilles). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 852,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 372,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Personnel training. Products created in Stress Management Team were not found.
The main activity of Stress Management Team is Nonclassifiable Establishments, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Stress Management Team is not available. You also can look at reviews of Stress Management Team, open positions, location of Stress Management Team on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Stress Management Team, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Stress Management Team, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Stress Management Team, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Stress Management Team, employees, financial statistics.