M. FRANCOTTE
Contactgegevens M. FRANCOTTE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data M. FRANCOTTE: address, phone, fax, email, website, opening hours
M. FRANCOTTE
Regio (region): N\A, België
Adres (address): RUE DE BEAUMONT 409; 6030; CHARLEROI, België
Telefoon (phone): 71519369 (+32-71519369) 71519369 (+32-71519369)
Fax (fax): +32 (83) 583-98-64 +32 (83) 583-98-64
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) M. FRANCOTTE: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "M. FRANCOTTE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "M. FRANCOTTE"? - Contact us!
We found such data of M. FRANCOTTE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees M. FRANCOTTE. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti M. FRANCOTTE
Products information M. FRANCOTTE
Producten die in M. FRANCOTTE zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Paramedische behandelingen
Aanvulling soorten activiteiten voor M. FRANCOTTE Addition kinds of activities for M. FRANCOTTE
2391. Gordijnen en gordijnen | Curtains and draperies
7933. Bowling centra | Bowling centers
366300. Radio en t.v. | Radio and t.v. communications equipment
36699900. Communicatieapparatuur, nec, nec | Communications equipment, nec, nec
79220502. Landschapsverhuur, theatraal | Scenery rental, theatrical
97110000. nationale veiligheid | National security
Werken bij M. FRANCOTTE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in M. FRANCOTTE: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor M. FRANCOTTE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for M. FRANCOTTE. Looking for open vacancies in other companies
-
Administratief bediende debiteuren (ELSENE)
Regio: ELSENE
Bedrijf: Unique Office
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als administratief bediende debiteuren ben je verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je verzorgt het dagelijks beheer van de invorderingsportefeuille in collectieve schuldenregeling Je contacteert bemiddelaars en andere partijen Je zorgt voor een correcte afhandeling en opvolging van het verloop van een dossier Je staat in voor de invordering van de nog openstaande bedragen, analyse van de voorstellen en het afsluiten van de dossiers
-
Handlanger / monteur (OPGLABBEEK)
Regio: OPGLABBEEK
Bedrijf: Vivaldis Construct
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant te Opglabbeek zijn wij op zoek naar een monteur industriebouw. Je komt terecht in een gekend bouwbedrijf met een familiale sfeer, er zijn doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Hoegaarden – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HOEGAARDEN)
Regio: HOEGAARDEN
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
Huishoudhulp/poetshulp in regio Hamme - Waasmunster (WAASMUNSTER)
Regio: WAASMUNSTER
Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN
Type: Dienstenchequebaan
Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!
-
Sorteerder tijdschriften (LOKEREN)
Regio: LOKEREN
Bedrijf: TEMPO-TEAM INTERIM
Type: Studentenjob
Voor het machinaal en manueel sorteren van magazines zoekt onze klant in Lokeren extra studenten. Je werkt ofwel in nachtshifts of in een 2-ploegenstelsel. De shifts zijn op oproepbasis, ideaal voor een mooie bijverdienste!
-
Tactisch aankoper Medisch (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: ZNA
Type: Vaste Job
Vacaturenummer: 5771 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen, maar je werkt ZNA overkoepelend. Afdeling/ Bedrijfseenheid: Aankoop Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je bent verantwoordelijk voor het aankopen van goederen en/of diensten – in samenspraak met de betrokken stakeholders - volgens het TCO principe teneinde de interne diensten te gepasten tijde te kunnen bevoorraden met kwalitatieve goederen of te voorzien van kwalitatieve diensten conform de geldende wetgeving op de overheidsopdrachten. Je realiseert zelfstandig binnen de toegewezen inkoopgroepen de geplande en “ad hoc” aankoopdossiers. Op regelmatige basis wordt er per product of per project een marktstudie uitgevoerd en wordt er gericht contact opgenomen met leveranciers. Je onderhandelt over de prijs en de voorwaarden en stelt het contract op. Je werkt conform de Wet op de Overheidsopdrachten, stelt het lastenboek mee samen en je communiceert hierover met de interne klanten. Samen met je collega’s zorg je voor de uitvoering van de aankoopdossiers binnen “Compliance”. Het realiseren en opvolgen van savings/cost avoidance/added value services per dossier behoort tot jouw taken. Je werkt business cases mee uit samen met de strategische aankopers en biedt maximale ondersteuning aan de strategische aankopers. Je beantwoordt in 2e lijn vragen van interne klanten in verband met leveringen, klachten, prijzen en onderhoudt contacten met verschillende partijen binnen ZNA (artsen, verpleegkundigen, IT, (bio)technische dienst, juristen,…). Op regelmatige basis voer je leveranciersevaluaties en business reviews en initieer je verbeteracties, daar waar nodig, conform de JCI normen en bijhorende ME. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Natasha Pavlova, HR recruiter, op 03 234 45 80. Meer weten over de functie? Contacteer Andy Sempels – Manager Strategische Aankoop ZNA - contacteren op 03 217 74 64. Voel jij je aangesproken?
-
Technisch medewerker Stadsbeleid Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling (SINT-JANS-MOLENBEEK)
Regio: SINT-JANS-MOLENBEEK
Bedrijf: GEMEENTEBESTUUR MOLENBEEK
Type: Vaste Job
Het Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling van de Gemeente Sint-Jans-Molenbeek coördineert een groot aantal subsidieprogramma’s, zoals duurzame wijkcontracten, het Grootstedenbeleid, Europese Fondsen, enz … Deze programma’s betreffen zowel bouwprojecten als participatieve, socio-professionele en netheidsprojecten De technisch medewerker is belast met de opvolging van de technische projecten die gefinancierd worden door het Stadsbeleid. Het Stadsbeleid beoogt in het bijzonder: het versterken van de sociale cohesie in moeilijke wijken, d.m.v. een sociale en culturele mix; het bijdragen aan het verkleinen van de ecologische voetafdruk van de steden; het ondersteunen van de uitstraling van de steden. Je werkt nauw samen met de verschillende actoren van deze projecten (projectverantwoordelijke communicatie en participatie, administratieve dossierbeheerder, architecten, verenigingen, operatoren, …) alsook met de coördinatie. Je wordt aangeworven in de administratieve afdeling van het Departement Infrastructuur en Stedelijke Ontwikkeling van de Gemeente Sint-Jans-Molenbeek en in het bijzonder in de administratieve, financiële en sociaal-economische afdeling. Taken: Je coördineert de werven: je neemt deel aan de vergaderingen, je volgt de afrekeningen, planning en nutsvoorzieningen op, je keurt de vorderingsstaten goed…; Je volgt en controleert de financiële aspecten van de projecten; Je communiceert de vorderingen van de projecten (budget, planning, wijzigingen…) aan de verantwoordelijken van de Afdeling en aan de partners zowel binnen de gemeente als buiten de gemeente; Je realiseert offerteaanvragen voor ondernemers: je stelt de administratieve clausules op, je analyseert de plannen, de technische clausules en meetstaten gerealiseerd door de architecten, projectdragers,…; Je analyseert de offertes voor werken en stelt analyserapporten op: regelmatigheid op administratief gebied, analyse van de prijzen, technische analyse.
-
Dossierbeheerder Verzekeringen (Regio Eeklo-Zelzate)
Regio: Regio Eeklo-Zelzate
Bedrijf: Connexis Gent
Type: Vaste Job
Sterk groeiende speler met meerdere kantoren Open sfeer Ruim, modern kantoor Als Dossierbeheerder Verzekeringen Ondernemingen & Particulieren maak je deel uit van ons verzekeringsteam en volg je het dossier van je klant op van begin tot einde: Je zorgt voor correcte opmaak van offertes en polissen en volgt deze verder op in samenspraak met zowel cliënt als je commerciële collega's. Voor complexe risico's onderhandel je met klanten en makelaars/agenten over voorwaarden en tarieven. Je maakt polissen op en levert bijaktes af, en je verwerkt opzeggingen, schorsingen en vernietigingen van polissen. Je levert voorlopige dekkingen af, stelt teruggavenkwitanties op en betaalt verschuldigde bedragen uit. Je voert alle administratieve taken nauwkeurig uit en verzekert zo de continuïteit van de dienstverlening. Je bent ook het eerste aanspreekpunt en vertrouwenspersoon voor onze klanten, waarbij je zorgt voor een juiste interpretatie van de aangiftes. Je stelt gepaste oplossingen voor volgens de noden van de klant, je neemt in een redelijke tijd initiatieven en beslissingen voor de klant om een exacte, snelle en efficiënte behandeling van de dossiers te verzekeren. Je behandelt briefwisseling en verzorgt de administratie. Je zorgt hierbij steeds voor een professionele en heldere communicatie met de klanten en geeft hen raad bij de verdere opvolging van hun vragen.
-
Inpakker - dagwerk (leuke uren) (KRUISHOUTEM)
Regio: KRUISHOUTEM
Bedrijf: STEGMANN DEINZE
Type: Vaste Job
Bent u op zoek naar een job in dagwerk? Lijkt het jou super om zelf te kiezen of je uw voltijds uurrooster invult in 4 of 5 dagen = extra dag i/d week thuis? Schoolverlaters of mensen zonder ervaring in de productie komen ook zeker in aanmerking! Twijfel niet! Bedrijf regio Kruishoutem: Inpakken van producten aan een automatische machine ( = eenvoudig werk) Basis kwaliteitscontrole TOFFE EXTRA: Starten rond 08u tot +- 16u30 à 17u00 Je kan kiezen om 4 dagen van 9.5 u te werken, of 5 dagen van 8 Interesse of vragen? 09 381 06 20 of [email protected] PS: solliciteer je per mail? Vergeet zeker je CV niet!
-
Connect-ICT - On Site Support Engieer (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Functie Als Onsite Support Engineer ben jij een onmisbare schakel in het IT landschap, zowel in de profitsector als in de non-profitsector. Jij bent diegene die zich bezig houdt met allerhande problemen inzake infrastructuur gaande van netwerkproblemen, authentication, desktop support (Hardware, software)... Profiel Bezit je over de volgende competenties, dan ben jij diegene waar we naar op zoek zijn om ons team te versterken: Microsoft (SharePoint, SQL, Win7/10, Office 2013/16) Desktop support Printing problemen LAN/WAN (basis) Mobiele apparaten, IP phone en videoconferencing ITIL kennis Goede communicatieskills (Ned/Frans/Engels) zijn een must
-
Consolidation Manager (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
The Consolidation Manager's key responsibilities will include: In charge of the consolidation of about 30 subsidiaries with a turnover of 400 Mio Eur Preparation of monthly consolidation in IFRS Preparation of the annual consolidated accounts and annexes in IFRS using Sigma software Preparation of the external audit Reporting to the Group Controller
-
HR Officer (Provincie Oost-Vlaanderen)
Regio: Provincie Oost-Vlaanderen
Bedrijf: FORENSISCH PSYCHIATRISCH CENTRUM
Type: Leercontract
FUNCTIEOMSCHRIJVING Als HR-officer binnen FPC Gent zet je de HR-strategie, bepaald door de directie, om in de praktijk. Je bent een luisterend oor voor de medewerkers van FPC Gent, beheert de rekruteringen, zoekt en biedt opleidingen aan naargelang de noden, beheert het performance management, Kortom een zeer breed takenpakket binnen HR. Jouw belangrijkste taken zijn: o Je beheert de inkomende kandidaturen en ontmoet potentiële kandidaten voor allerhande functies. In samenspraak met de afdelingshoofden rekruteer je de juiste talenten; o Samen met de andere HR-officer ben je verantwoordelijk voor de opmaak van contractvoorstellen en contractopmaak in het algemeen. o Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers binnen de organisatie omtrent allerhande HR-topics. o Je waakt erover dat de integratie procedure van nieuwe medewerkers wordt gerespecteerd en verzorgt het onthaal en de rondleidingen van nieuwe medewerkers. o Je volgt eventuele uitstroom van medewerkers op en handelt hierrond alle praktische en administratieve zaken af. o Je verzorgt de organisatie en de opvolging van de jaargesprekken. o Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van contracten bepaalde duur en de verlengingen hiervan. o Je werkt mee aan het op punt stellen van verschillende HR processen en procedures. o Je participeert actief mee bij het in kaart brengen van HR projecten en zet de schouders onder de effectieve uitvoering. o Je volgt de sociale wetgeving op en zet deze om in de organisatie. PROFIEL o Je beschikt minimum over een bachelordiploma in Human Resources en/of je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie; o Ervaring in de sociale sector of de zorgsector is een pluspunt o Je beschikt over uitstekende communicatieve, diplomatische en relationele vaardigheden; o Je handelt integer, bent discreet en respecteert de vertrouwelijkheid o Jouw zin voor vooruitgang, dienstverlening en teamspirit typeren jou o Je bent goed georganiseerd, nauwkeurig, je kunt autonoom werken en stresssituaties beheren; o Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands; o Je beheerst vlot MS Office (Word, Excel, PowerPoint). WIJ BIEDEN o Je komt terecht in een dynamische en gezonde organisatie, waar teamwork centraal staat; o Je oefent deze boeiende functie voltijds uit in een aangename, moderne werkomgeving; o Je hebt goede opleidingsmogelijkheden; o Je krijgt een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen; o Jouw werkplaats is gevestigd in Gent (Wondelgem).
Zoek naar antwoorden van M. FRANCOTTE in sociale netwerken
Look for responds of M. FRANCOTTE in social networks
Lees alle opmerkingen voor M. FRANCOTTE. Laat een reactie achter voor M. FRANCOTTE. M. FRANCOTTE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for M. FRANCOTTE. Leave a respond for M. FRANCOTTE. M. FRANCOTTE on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie M. FRANCOTTE op de google maps. Adres en contacten M. FRANCOTTE Location of M. FRANCOTTE on the google maps. Address and contacts of M. FRANCOTTE
Andere gerelateerde bedrijven als come M. FRANCOTTE M. FRANCOTTE: RAYMAKERS | PMU | BODYWEAR | MUS?E HISTOIRE & ARCH?OL. | FA. REMMELE
Other related companies as M. FRANCOTTE: RAYMAKERS | PMU | BODYWEAR | MUS?E HISTOIRE & ARCH?OL. | FA. REMMELE
M. FRANCOTTE is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is M. FRANCOTTE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04586761474. Het bedrijf M. FRANCOTTE bevindt zich op het adres: RUE DE BEAUMONT 409; 6030; CHARLEROI. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 259,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 878,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Paramedische behandelingen. Producten gemaakt in M. FRANCOTTE zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van M. FRANCOTTE is Automotive Reparatie, Diensten en Parkeren, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van M. FRANCOTTE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van M. FRANCOTTE, openstaande posities, locatie van M. FRANCOTTE op de kaart.
M. FRANCOTTE is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is M. FRANCOTTE, company assigned to the tax number BE04586761474. The company M. FRANCOTTE is located at the address: RUE DE BEAUMONT 409; 6030; CHARLEROI. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 259,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 878,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Paramedische behandelingen. Products created in M. FRANCOTTE were not found.
The main activity of M. FRANCOTTE is Automotive Repair, Services and Parking, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of M. FRANCOTTE is not available. You also can look at reviews of M. FRANCOTTE, open positions, location of M. FRANCOTTE on the map.