BLOEMEN 7 DAYS

Contactgegevens BLOEMEN 7 DAYS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BLOEMEN 7 DAYS: address, phone, fax, email, website, opening hours

BLOEMEN 7 DAYS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BEDDENSTRAAT 2; 2000; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32265292 32265292

Fax (fax): +32 (50) 185-97-28 +32 (50) 185-97-28

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BLOEMEN 7 DAYS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BLOEMEN 7 DAYS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BLOEMEN 7 DAYS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BLOEMEN 7 DAYS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BLOEMEN 7 DAYS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BLOEMEN 7 DAYS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BLOEMEN 7 DAYS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BLOEMEN 7 DAYS
Products information BLOEMEN 7 DAYS

BTW identificatienummer (tax): BE01466918945
Ondernemingsnummer: 6710418701
Hoofdstad (capital): 634,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 757,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 1993

Producten die in BLOEMEN 7 DAYS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Bloemen and planten

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BLOEMEN 7 DAYS
(Get full report from official database of BE for BLOEMEN 7 DAYS)

Aanvulling soorten activiteiten voor BLOEMEN 7 DAYS
Addition kinds of activities for BLOEMEN 7 DAYS

362400. Koolstof- en grafietproducten | Carbon and graphite products
32720503. Lintels, beton | Lintels, concrete
36469904. Fluorescerende verlichting, commercieel | Fluorescent lighting fixtures, commercial
37140602. Stuurbekrachtiging, motorvoertuig | Power steering equipment, motor vehicle
47839901. Containerisatie van goederen voor verzending | Containerization of goods for shipping
50999917. Kristalgoed | Crystal goods
61639904. Hypotheekmakelaars die leningen regelen, geld gebruiken van anderen | Mortgage brokers arranging for loans, using money of others

Werken bij BLOEMEN 7 DAYS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BLOEMEN 7 DAYS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BLOEMEN 7 DAYS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BLOEMEN 7 DAYS. Looking for open vacancies in other companies

  • HELPER LASSER AANSLUITING INTERNET EN TV (ZULTE)

    Regio: ZULTE

    Bedrijf: Synergie Oudenaarde Construct

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je helpt bij het plaatsen van signalisatie en voert de graafwerken uit die noodzakelijk zijn voor het laswerk. Je helpt bij de voorbereiding van laswerken op koperkabels. Je helpt bij werken in verdelers of verdeelkasten, aan kabels, enz. Je helpt de lasser bij het uitvoeren van werken in mangaten of afgesloten ruimtes.

  • Events & Office Assistant | Energie | Regio Tongeren (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: OFFICETEAM

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een gedreven en enthousiaste Office/Management Assistant voor een onderneming actief in duurzame energie gelegen in regio Tongeren. Wil jij terechtkomen in een tof team, waar de werknemer centraal staat en je kan genieten van een tal van voordelen zoals een strijkatelier, sportfaciliteiten en broodservice, … voor de werknemers. Je bent voornamelijk verantwoordelijk voor het organiseren van events. Je zorgt voor de volledige logistieke uitvoering, een grondige voorbereiding en stelt een draaiboek op; Je garandeert een professionele samenwerking met alle betrokken partijen en zorgt voor een duidelijke communicatie. Je staat ook in voor het office management en administratie. Je staat in voor het professioneel onthaal van klanten en leveranciers; Je bent verantwoordelijk voor het bestellen van kantoormateriaal; Je bent het aanspreekpunt van de werknemers in verband met het gebruik van de aangeboden diensten; Je ondersteunt de manager bij het opmaken van offertes, de facturatie en marketingtaken. Je werkt mee aan de interne en externe communicatie, zoals mededelingen op social media, video's, presentaties, … Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Cateringmedewerker m/v (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: ACTIEF IEPER

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant in Ieper zijn we op zoek naar een tijdelijke cateringmedewerker! Dit gaat over een opdracht van 3 weken (w49+50+51). Wat zal de job onhouden? - Broodjes maken - Opdienen - Afruimen - ...

  • RUITENWASSER (M/V) (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: EXPERZA TIELT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een schoonmaakbedrijf regio Tielt zoeken wij een voltijds ruitenwasser. Je werkt op verplaatsing en vertrekt telkens van aan het bedrijf, dit alleen of in een team van 2.

  • spuiter (carrosserie) (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: D-JOB

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf te Wilrijk zijn we op zoek naar een spuiter voor reachtrucks en transpalets. U zal worden opgeleid tot monteur van reach- en heftrucks. Vereiste: ervaring als spuiter en carrosserie

  • Onderhoudstechnieker (MEEUWEN-GRUITRODE)

    Regio: MEEUWEN-GRUITRODE

    Bedrijf: t-interim Bree

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een metaalbedrijf zijn we op zoek naar een onderhoudstechnieker. Je bent verantwoordelijk voor het mechanisch als elektrisch onderhoud.  Je staat in het voor het correct en veilig uitvoeren van storingsinterventies.  Bedrijfsprofiel: silobouw (voeding/petrochemie)

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Neerpelt – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (NEERPELT)

    Regio: NEERPELT

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Overijse (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: PARTENA DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • JOBSTUDENT Buffetmedewerker - Kasteel de Plaisance (Ieper) (ZILLEBEKE)

    Regio: ZILLEBEKE

    Bedrijf: COREX

    Type: Studentenjob

    “ Het mooie aan in stijl genieten, dat Eccellenza gevoel “ Eccellenza, met ondertussen al méér dan 35 jaar ervaring, laat mensen lekker eten en genieten in stijl. Onze geselecteerde restaurants en feestzalen hebben een uniek en eigen karakter waar u sfeervol en gezellig tafelt. Deze culinaire beleving kunnen we waarmaken dankzij gepassioneerde medewerkers en een neus voor efficiëntie en kwaliteit. Wij zijn op zoek naar enthousiaste buffetmedewerkers die zich tijdens het weekend en/of tijdens de week kunnen vrijmaken om te werken ! Taken: meehelpen aan het buffet : je bent verantwoordelijk voor het verzorgen / opstellen van de gerechten. Je zet de gerechten uit en zorgt voor een mooie decoratie ervan. Je zult de artikelen ook verwerken : afdekken / in de frigo's plaatsen / bijwerken voor de voglende dag. Je werkt op zaterdagavond en/of zondagmiddag.

  • Junior account manager - commercieel bediende voeding (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: CHICKEN MASTERS OF BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Chicken Masters of Belgium is een middelgroot familiebedrijf met +- 80 medewerkers. Ter versterking van het salesteam zijn we op zoek naar een commerciële duizendpoot. Iemand die zowel graag binnendienst als buitendienst doet. Je doet zowel graag verkoop als back office. Als salesmedewer beschik je over een eigen klantenportefeuille (F1 en F2) bestaande uit voornamelijk groothandel, foodservice (Lunch garden, rust en verzorginstehuizen) en voedingsindustrie. Je behandelt vragen, klachten, van (potentiele) klanten. Je staat de klanten bij van A tot Z binnen de commerciele strategie van Chicken Masters. Je bent steeds op zoek naar nieuwe klanten, nieuwe concepten, nieuwe producten en je tracht de hoofdzakelijk Belgische markt verder uit te bouwen. Je doet zowel aan prospectie als het onderhandelen van prijzen, leveringscondities, verpakkingsoplossingen,volumeobjectieven,... Samen met R&D ga je op zoek naar nieuwe opportuniteiten, nieuwe concepten en probeer je het juiste product op maat van de klant aan te leveren. Samen met je collega's beschik je elk over een eigen portefeuille en probeer je elkaar aan te vullen. Je werkt hoofdzakelijk met private label producten. Naast het verkoopsluik ben je ook gedeeltelijk back office. Je staat in voor de organisatie van beurzen. Je ontwerpt en levert ideeën aan voor commerciële fiches, advertenties, .. Je werkt hiervoor nauw samen met het marketingbureau. Je volgt tevens ook de verschillende dossiers op van de klanten. Ben je op zoek naar een uitdaging en wil je graag doorgroeien dan hebben we zeker een interessante opportuniteit voor je!

  • Zelfstandige uitbater voor Press Shop Menen (Rijselstraat) (MENEN)

    Regio: MENEN

    Bedrijf: Ubiway Retail

    Type: Zelfstandige activiteit

    Een eigen zaak starten met een gerust hart? Het kan. Krijg de juiste begeleiding en combineer de voordelen van een eigen zaak met de ondersteuning van een groot bedrijf. Succes verzekerd! Kan je niet wachten om zelf aan een avontuur te beginnen? We zoeken zelfstandige uitbater voor: Press Shop Menen (Rijselstraat)

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van BLOEMEN 7 DAYS in sociale netwerken
Look for responds of BLOEMEN 7 DAYS in social networks

Lees alle opmerkingen voor BLOEMEN 7 DAYS. Laat een reactie achter voor BLOEMEN 7 DAYS. BLOEMEN 7 DAYS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BLOEMEN 7 DAYS. Leave a respond for BLOEMEN 7 DAYS. BLOEMEN 7 DAYS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BLOEMEN 7 DAYS op de google maps. Adres en contacten BLOEMEN 7 DAYS
Location of BLOEMEN 7 DAYS on the google maps. Address and contacts of BLOEMEN 7 DAYS

Andere gerelateerde bedrijven als come BLOEMEN 7 DAYS BLOEMEN 7 DAYS: PARTENA | K. STORMVOGELS KOEKELARE | MAES J | ERIK DE WINTER | S. CLEMENT

Other related companies as BLOEMEN 7 DAYS: PARTENA | K. STORMVOGELS KOEKELARE | MAES J | ERIK DE WINTER | S. CLEMENT

BLOEMEN 7 DAYS is een bedrijf dat 1993 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BLOEMEN 7 DAYS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01466918945. Het bedrijf BLOEMEN 7 DAYS bevindt zich op het adres: BEDDENSTRAAT 2; 2000; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 634,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 757,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Bloemen and planten. Producten gemaakt in BLOEMEN 7 DAYS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BLOEMEN 7 DAYS is Vissen, Jagen en Vangen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BLOEMEN 7 DAYS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BLOEMEN 7 DAYS, openstaande posities, locatie van BLOEMEN 7 DAYS op de kaart.

BLOEMEN 7 DAYS is a company, that was registered 1993 in N\A region, Belgium. Full name of company is BLOEMEN 7 DAYS, company assigned to the tax number BE01466918945. The company BLOEMEN 7 DAYS is located at the address: BEDDENSTRAAT 2; 2000; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 634,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 757,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Bloemen and planten. Products created in BLOEMEN 7 DAYS were not found.
The main activity of BLOEMEN 7 DAYS is Fishing, Hunting and Trapping, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of BLOEMEN 7 DAYS is not available. You also can look at reviews of BLOEMEN 7 DAYS, open positions, location of BLOEMEN 7 DAYS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over BLOEMEN 7 DAYS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BLOEMEN 7 DAYS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BLOEMEN 7 DAYS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BLOEMEN 7 DAYS, employees, financial statistics.