BERNARD MANS
Contactgegevens BERNARD MANS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BERNARD MANS: address, phone, fax, email, website, opening hours
BERNARD MANS
Regio (region): N\A, België
Adres (address): RUE CROIX-CLAIRE 46; 4550; NANDRIN, België
Telefoon (phone): 43721989 (+32-43721989) 43721989 (+32-43721989)
Fax (fax): +32 (15) 198-60-45 +32 (15) 198-60-45
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BERNARD MANS: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BERNARD MANS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BERNARD MANS"? - Contact us!
We found such data of BERNARD MANS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BERNARD MANS. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti BERNARD MANS
Products information BERNARD MANS
Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes.
Product categorie (product category): M茅decins and sp茅cialistes
Aanvulling soorten activiteiten voor BERNARD MANS Addition kinds of activities for BERNARD MANS
20150506. Ganzen, geslacht en gekleed | Geese, slaughtered and dressed
23429901. Bras | Brassieres
35410204. Deburring machines | Deburring machines
35429921. Metaalvormende machines met ultrasone hulp | Ultrasonically assisted metal forming machines
36210200. Elektrische motor en generator hulponderdelen | Electric motor and generator auxillary parts
38279909. Lichtbronnen, standaard | Light sources, standard
Werken bij BERNARD MANS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BERNARD MANS: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BERNARD MANS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BERNARD MANS. Looking for open vacancies in other companies
-
Installateur van bewakingsinstallaties (AARSCHOT)
Regio: AARSCHOT
Bedrijf: Actief Aarschot
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Geboeid door anti-inbraak en-camerabeveiliging? Altijd al eens willen weten hoe badgesystemen werken? Actief Interim Aarschot is op zoek naar security monteurs en techniekers! Onze klant is een topper in de beveiligingssector. Je komt terecht in een vlotte toffe ploeg met fijne collega's waar een goede werksfeer de bovenhand heeft. Als monteur zal jij instaan voor het installeren van de beveiligingsinstallatie op maat van jouw klant. Tijdens jouw interimperiode word je helemaal ondergedompeld in de wereld van bewakingssystemen en intern opgeleid tot een volwaardig installateur. Heb je reeds ervaring binnen de sector? Super, wij zijn ook op zoek naar een technieker die instaat voor de dienst naverkoop!
-
Technisch coördinator opleidingen (m/v) (TURNHOUT)
Regio: TURNHOUT
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je brengt alle technische opleidingsbehoeften binnen de bouwgroep in kaart en organiseert hiervoor de noodzakelijke opleidingen in samenspraak met de verschillende bedrijven. Je staat in voor de opvolging en de evaluatie van de door jou georganiseerde opleidingen. Je fungeert als aanspreekpunt t.b.v. het normbeheer en de Technische Bibliotheek. Je werkt nauw samen met de Administratief Coördinator en je rapporteert rechtstreeks aan de verantwoordelijke. Takenpakket: - Je detecteert de technische opleidingsbehoeften voor zowel arbeiders als bedienden en organiseert hiervoor de gepaste opleidingen. - Je spreekt de opleidingsbehoeften, -inhoud en –planning door met de bedrijven. - Je stelt de inhoud van de technische opleidingen samen en werkt ze uit, al dan niet in samenwerking met externen. - Daar waar mogelijk/haalbaar, geef je zelf opleidingen. - Je communiceert met sectorinstellingen t.b.v. de financiële tussenkomsten voor opleidingen. - Je verricht de administratieve en financiële opvolging van de technische opleidingen. - Je evalueert de georganiseerde opleidingen en stuurt daar waar noodzakelijk bij. - Je evalueert de doeltreffendheid van de georganiseerde opleidingen in samenwerking met de bedrijven. - Je bereidt het periodiek intern werkoverleg voor. Je hebt een actieve inbreng in de continue optimalisatie van de interne werking, waarbij je focus ligt op kwaliteitsverbetering en toepassen van nieuwe opleidingsinhoud/uitvoeringsmethodes. - Je fungeert als aanspreekpunt ten behoeve van de technische wetgeving en het normbeheer. - Je ondersteunt de teamverantwoordelijke in zijn samenwerking met de onderwijsinstellingen. (begeleiding werf- en bedrijfsbezoeken, schoolopdrachten, geven van infosessies)
-
Metser (ARENDONK)
Regio: ARENDONK
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant te Arendonk zijn we op zoek naar metsers
-
Technisch Operator vaste nacht regio Waregem: Let's Work Together! (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: Let's Work Waregem
Type: Interim met optie "vast werk"
Graag ben je verantwoordelijk voor het bedienen van geautomatiseerde machines. Volgens opgegeven instructies stel je de parameters in en volg je nauwgezet de kwaliteit op. Hierbij coördineer je ook de planning en sta je in voor een optimale werking van de productielijn. Solliciteer snel voor JOUW TOP JOB bij Let\'s Work Waregem! 056 62 28 10
-
Huishoudhulp Regio Oostakker (20u/week) (SINT-AMANDSBERG)
Regio: SINT-AMANDSBERG
Bedrijf: AMBY Dienstencheques
Type: Dienstenchequebaan
Ben je op zoek naar een afwisselende job en streef je naar erkenning en voldoening van je werk? Wij zijn op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde kandidaten.
-
Huishoudhulp regio Hamont (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)
Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel
Bedrijf: Itzu
Type: Dienstenchequebaan
Als huishoudhulp verricht je bij klanten thuis allerlei taken zoals poetsen en strijken. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je wilt werken en in welke regio je aan de slag wilt. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog gezinnen? Ook hier kunnen we voor zorgen.Goede verdienste + maaltijdcheques.
-
Huishoudhulp regio Boortmeerbeek (BOORTMEERBEEK)
Regio: BOORTMEERBEEK
Bedrijf: THUISHULP BRABANT
Type: Dienstenchequebaan
U staat in voor hulp bij cliënten aan huis in regio Boortmeerbeek Dit betekent onder andere poetsen, strijken en maaltijden bereiden.
-
Student keukenmedewerker - Pizza Hut Brugge St-Michiels (SINT-MICHIELS)
Regio: SINT-MICHIELS
Bedrijf: Pizza Hut België
Type: Studentenjob
Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden in de keuken: Je bent in staat om de bereiding van de voorgerechten, de pizza’s, pasta’s en de salades uit te voeren. Je bent verantwoordelijk voor de bevoorrading van de werkstations. Je bent verantwoordelijk voor het onderhoud en de schoonmaak van de keuken. Je bent verantwoordelijk voor de opening en de sluiting van de keuken.
-
Werfleider grondwerken (Regio Oostende)
Regio: Regio Oostende
Bedrijf: Darwin
Type: Vaste Job
Je coördineert alle fasen in het grondverzet op onze werven in de regio’s West- en Oost-Vlaanderen en Henegouwen. Je werkt nauw samen met de bouwheer, de projectleider, de onderaannemers en met onze afdeling topografie. Je begeleidt de selectieve afgraving, de tijdelijke opslag, de afvoer en het lokaal hergebruik van de bodem overeenkomstig met het grondverzetplan. Hiertoe beschik je over de modernste machines en technieken bv nivellering met GPS-sturing of Totaal-station, in 3D met centimeternauwkeurigheid, kantelbakken,… . Een efficiënte, veilige en stipte uitvoering van de projecten, op zowel technisch als organisatorisch en administratief vlak, is een must.
-
Medewerker technische helpdesk (SINT-TRUIDEN)
Regio: SINT-TRUIDEN
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Vaste Job
Jouw takenpakket zal zijn: Je biedt zowel telefonisch als geschreven support aan klanten in verband met technische issues. Je staat klaar met een persoonlijke service. Je zorgt voor een oplossing op maat. Bedrijfsprofiel: Voor onze groeiende klant te Sint- Truiden zijn wij opzoek naar medewerkers die andere personen/bedrijven graag verder helpen door het oplossen van hun technische problemen. Ben jij in het bezit van technische capaciteiten of heb je veel interesse in de wereld van IT en technologie? Dan zal deze vacature jou zeker aanspreken!
-
TAALTRAINER DUITS IN VIRTUELE LESLOKALEN (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: AGATAAL
Type: Zelfstandige activiteit
Wij zoeken een dynamische en gemotiveerde taaltrainer om interactieve lessen Duits te geven in virtuele leslokalen. Het gaat om lessen Duits aan 1 cursist via live afstandslessen (websessies). De lessen duren 1 tot 1,5 uur per les. De cursist is beschikbaar op de volgende dagen en tijdstippen: - maandag om 18 uur - woensdag om 8u15 - vrijdag om 8u15 Wat je voor deze lessen nodig hebt is: - Een computer of laptop met stabiele internetverbinding - Een webcam - Een koptelefoon met ingebouwde microfoon (goedkoopste model volstaat, geen gsm-oortjes). Eventueel kan je een koptelefoon van Agataal lenen. Geïnteresseerde kandidaten vragen we een interactieve proefles van maximum 15 minuten voor te bereiden voor beginners, gericht op mondelinge communicatie in een professionele context.
-
Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...
Zoek naar antwoorden van BERNARD MANS in sociale netwerken
Look for responds of BERNARD MANS in social networks
Lees alle opmerkingen voor BERNARD MANS. Laat een reactie achter voor BERNARD MANS. BERNARD MANS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BERNARD MANS. Leave a respond for BERNARD MANS. BERNARD MANS on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie BERNARD MANS op de google maps. Adres en contacten BERNARD MANS Location of BERNARD MANS on the google maps. Address and contacts of BERNARD MANS
Andere gerelateerde bedrijven als come BERNARD MANS BERNARD MANS: KBC | Avent/Bomedys | VEPA | KEROBE | Voirie & Am茅nagement scrl SCRL
Other related companies as BERNARD MANS: KBC | Avent/Bomedys | VEPA | KEROBE | Voirie & Am茅nagement scrl SCRL
BERNARD MANS is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is BERNARD MANS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06463226318. Het bedrijf BERNARD MANS bevindt zich op het adres: RUE CROIX-CLAIRE 46; 4550; NANDRIN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 905,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 213,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is M茅decins and sp茅cialistes. Lijst met producten zijn Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes..
De hoofdactiviteit van BERNARD MANS is Voedingswinkels, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BERNARD MANS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BERNARD MANS, openstaande posities, locatie van BERNARD MANS op de kaart.
BERNARD MANS is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is BERNARD MANS, company assigned to the tax number BE06463226318. The company BERNARD MANS is located at the address: RUE CROIX-CLAIRE 46; 4550; NANDRIN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 905,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 213,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is M茅decins and sp茅cialistes. List of products are Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes..
The main activity of BERNARD MANS is Food Stores, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of BERNARD MANS is not available. You also can look at reviews of BERNARD MANS, open positions, location of BERNARD MANS on the map.