ANNE LEJEUNE

Contactgegevens ANNE LEJEUNE: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ANNE LEJEUNE: address, phone, fax, email, website, opening hours

ANNE LEJEUNE

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AVENUE ADOLPHE LACOMBL? 17B1; 1030; SCHAARBEEK/SCHAERBEEK, België

Telefoon (phone): 27366688 (+32-27366688) 27366688 (+32-27366688)

Fax (fax): +32 (12) 858-85-56 +32 (12) 858-85-56

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ANNE LEJEUNE: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ANNE LEJEUNE"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ANNE LEJEUNE"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ANNE LEJEUNE, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ANNE LEJEUNE. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ANNE LEJEUNE, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ANNE LEJEUNE. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ANNE LEJEUNE
Products information ANNE LEJEUNE

BTW identificatienummer (tax): BE09098571777
Ondernemingsnummer: 6741729736
Hoofdstad (capital): 950,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 226,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1990

Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes.

Product categorie (product category): M茅decins and sp茅cialistes

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ANNE LEJEUNE
(Get full report from official database of BE for ANNE LEJEUNE)

Aanvulling soorten activiteiten voor ANNE LEJEUNE
Addition kinds of activities for ANNE LEJEUNE

025199. Broiler, frituur- en roosterkippen, nec | Broiler, fryer, and roaster chickens, nec
527199. Stacaravans, nec | Mobile home dealers, nec
566101. Aangepaste en orthopedische schoenen | Custom and orthopedic shoes
754900. Automotive diensten, nec | Automotive services, nec
35940000. Vloeistofpompen en motoren | Fluid power pumps and motors

Werken bij ANNE LEJEUNE: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ANNE LEJEUNE: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ANNE LEJEUNE. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ANNE LEJEUNE. Looking for open vacancies in other companies

  • Chauffeur CE (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zal rijden met de vrachtwagen - aanhangwagen Je zal werken met de kraan: lossen van bouwmaterialen (stenen, betonplaten, citernes,...)

  • Verantwoordelijke Sales Support (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: ACTIEF DEINZE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als aanspreekpunt ondersteun je een 8-tal collega's die de aan- en verkoop regelen via het concept van trading. Nadat één van hen een aan- of verkoop heeft vastgelegd, schiet jij meteen in actie! Je volgt de betaling van de klanten en leveranciers op de voet. Daarnaast ben jij ook verantwoordelijk voor de organisatie van het transport. Hierbij communiceer je voornamelijk Skype en mail. Is een betaling gestort? Dan verwerk je deze in het systeem. Op die manier beheer je de cashflow en kan je de leverdatum bepalen, bevestigingen geven aan de leveranciers en klanten en afspreken met de transporteurs en magazijnen. Belt de klant je op met één of meer problemen? Dan neem jij zelfstandig beslissingen om de verkoop en aankoop zo goed mogelijk af te ronden binnen een vooropgestelde winstmarge. Je plooit niet en blijft gefocust zodat je foutloos de ideale oplossing kan aanbieden. Hierbij kan je zowel in het Nederlands, Engels en Frans gesprekken voeren en schriftelijk communiceren. Je kan snel schakelen tussen de verschillende taken, want een verkoop regelen vraagt constante communicatie en aansturing van de verschillende partijen. Hierbij handel je binnen de strikte procedures met een goede dosis gezond verstand. Als de verkoop volledig rond is dan registreer je alles in een stukkenbundel zodat de administratie dit kan verwerken. Op het einde van de dag heb je door het bewaken van de afspraken en het opvolgen van de verschillende procedures een hoger rendement voor het bedrijf mogelijk gemaakt.

  • Arbeider Wegenbouw (HALEN)

    Regio: HALEN

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant in Halen zijn we op zoek naar een arbeider wegenbouw.   

  • Onderhoudstechnieker (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Start People Herentals

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Werk jij graag in een technische omgeving? Klinken termen als mechanica, pneumatica, hydraulica, PLC, ... jou bekend in de oren? Dan ben jij de technieker de wij zoeken! * Je zal instaan voor het onderhoud van de bestaande installaties en gebouwen. Je zoekt hierbij naar de juiste balans tussen preventief en curatief onderhoud. Je bent het aanspreekpunt voor de storingstechniekers/operatoren in verband met technische problemen. Je bent actief betrokken bij de vernieuwing en de uitbreiding van de installaties. Je zoekt naar verbeteringen in het proces. Je komt in aanraking met een brede waaier aan geïnstalleerde technologieën: mechanica, elektriciteit, pneumatica, hydraulica, PLC sturingen, blaasextrusie,...

  • Service monteur (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Konvert Construct Leuven

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant gelegen te Mechelen zoekt momenteel 2 servicemonteurs. Als ervaren monteur sluit je poortautomatisatie aan volgens de wensen van de professionele klant. Zowel domotica als plc-sturingen hebben hierdoor geen geheimen voor jou. Ook voer je onderhouds- en herstellingswerken dagdagelijks uit.

  • Enthousiaste Huishoudhulp regio Tienen (TIENEN)

    Regio: TIENEN

    Bedrijf: WORK@HOME TESSENDERLO

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp sta je in voor het uitvoeren van huishoudelijke taken bij mensen thuis in het kader van dienstencheques. Mogelijke taken zijn voornamelijk poetsen. Verder kan je ook instaan voor het wassen, strijken en koken.

  • ELEKTRICIEN (m/v) - 100 % - vast (SINT-KATELIJNE-WAVER)

    Regio: SINT-KATELIJNE-WAVER

    Bedrijf: BORGERSTEIN VZW

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor het (preventief) onderhoud en herstel van elektrische installaties (huishoudtoestellen, wasserij- en grootkeukenapparatuur, bekabeling, schakelborden, ...) Je werkt samen met de medewerkers van de technische dienst

  • Product Engineering Manager (HOUTHALEN)

    Regio: HOUTHALEN

    Bedrijf: ENGINITY

    Type: Vaste Job

    De Product Engineering Manager is verantwoordelijk voor de industrialisatie en het continue verbeteringsproces van de sensoren productfamilie voor HEN wereldwijd. De Product Engineering Manager rapporteert aan de General Manager HEN en maakt deel uit van het managementteam van de Plant. Taken en verantwoordelijkheden De Product Engineering Manager leidt de 3 Product Engineering teams van de product familie sensoren in de realisatie van de industrialisatie van nieuwe producten die in de markt geïntroduceerd worden, product/proces verbeteringen en behandeling van klantenklachten. Verantwoordelijk voor het volledig beheer van de industrialisatie van nieuwe producten en dit van concept/studie fase tot uitvoering en product lancering en dit in nauwe samenwerking met de R&D afdeling. Zorgen voor het continue verbeteringsproces door afvalvermindering, productie-efficiëntie en optimalisatie, verbetering van materialen en materiaalstromen. Verhoging van de productiviteit door middel van ‘zero defect’ denken, processen en technologie verbeteringen. Zorgt voor een pro-actieve borging van de kwaliteit van de producten door toepassen en optimaliseren van het FMEA-proces. Gedreven door feiten & cijfers en solide beslissingen kunnen nemen. Geeft sturing aan de lopende product & procesverbeteringen om alzo kwaliteit vereisten, productie doelen en kosten efficiëntie te bereiken. Geeft sturing en ondersteuning waar vereist om product & proces problemen op te lossen en klantenklachten op een efficiënte en doeltreffende manier op te lossen. Hij heeft een overzicht over de verschillende productgroepen, evalueert resultaten en gaat voor resultaatsgerichte oplossingen om de producten continu te verbeteren. Verantwoordelijk voor het gelijktijdig beheren van meerdere verbeteringsprojecten. Coördinatie van bovenstaande verantwoordelijkheden voor HEN wereldwijd.

  • Assistent Filiaalmanager M/V - HEMA Shopping Center Den Tir (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: HEMA

    Type: Vaste Job

    Wij zijn op zoek voor één van onze HEMA-winkel in Antwerpen (shopping center Den Tir) naar een Assistent Storemanager. HEMA is een hedendaagse winkelketen, met 97 vestigingen in België en 4 in Luxemburg, waar we met zijn allen als medewerkers samenwerken aan 1 doel: “tevredenheid van de klanten”. HEMA ontwikkelt producten met zorg, onze klantvriendelijkheid staat centraal, we communiceren op en eerlijk met zowel onze klanten alsook elkaar, onze prijs staat in verhouding met de kwaliteit van onze producten. Onze HEMA-Medewerkers werken met een hart en trots voor HEMA. Teamwerk, is naast een aanstekelijk enthousiasme, een dagelijkse realiteit. Functie-inhoud Je staat de storemanager bij op commercieel en administratief vlak. Je bent vooral aanwezig op de winkelvloer, hebt geen schrik om de handen uit de mouwen te steken en draagt mee zorg voor de realisatie van een mooie en overzichtelijke winkel. Daarnaast geef je dagelijkse operationele leiding aan het verkoopsteam en maak je er ook zelf deel van uit. Als Assistent Filiaalmanager heb je het volgend takenpakket: Levering verwerken in de winkel Aanpassen van het winkelbeeld volgens opgelegde normen en schappenplannen Kassa en klantenservice, ook verlenen van assistentie bij verkoop van gordijnen Aanvullen van de winkel vanuit de stockruimte Controleren van de reserves Tweewekelijkse inventaris uitvoeren Aansturen van de medewerkers Administratieve taken op de pc: verantwoordelijkheid over geld- en goederenbeheer, communicatie opvolgen, uit te voeren taken plannen, informatie opvragen en verwerken, archiveren van documenten. Profiel Je bent polyvalent : zowel op commerciële als administratieve vlak Je hebt een goede communicatie zowel naar de klanten, medewerkers en filiaalmanager toe Je kan en wilt werken op elk niveau Je bent flexibel : bereid te werken op zaterdag en zondag en inzetbaar in de winkels van de regio Je bent stressbestendig Je bent klantvriendelijk Je bent energiek en positief Opleidingsniveau : Bachelor niveau of gelijkwaardig door ervaring Wat biedt HEMA? Naast een vaste job, kan je ook bij ons een boeiende, groeiende en hedendaagse werkomgeving terugvinden, waar medewerkers samenwerken aan 1 doel Daarnaast bieden wij u een fulltime contract (36u/week). Het marktconform loon mits toeslagen indien van toepassing, wordt aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, vrijblijvend hospitalisatieverzekering, … Een opleidingstraject wordt voorzien. Solliciteert Nu ! Hebben we u enthousiast gemaakt? En heb jij zin om jouw passie voor de Retail te combineren met een loopbaan waar je een balans kan terugvinden met jouw privé situatie, stuur ons dan snel jouw sollicitatiebrief en CV via onderstaande link of stuur uw sollicitatiebrief en CV naar [email protected].

  • erkend familiaal bemiddelaar (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: ORATO

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je bent erkend familiaal bemiddelaar met een degelijke juridische kennis (o.a. familierecht en familiaal vermogensrecht). Je bent jurist of hebt een hoger diploma in een menswetenschappelijke richting behaald. Tevens opgeleid zijn in systeemtherapie of contextbegeleiding is een pluspunt. Je schrijft foutloos in het Nederlands. Kennis van het Frans en/of het Engels is een meerwaarde. Je hebt bij voorkeur reeds een stevige dosis ervaring opgedaan als familiaal bemiddelaar. Echter, ook kandidaten met beperkte ervaring maar met de juiste opleiding en gedegen vakkennis komen in aanmerking. Je bent bereid alle dossiers binnen de familiale bemiddeling op te nemen (echtscheiding, ouderschapsplan,..). Indien je daarnaast ook opgeleid bent in systeemtherapie of contextbegeleiding, kunnen we je ook vragen gezinsbegeleidingen en relatiebegeleidingen op te nemen. Je hebt de mindset van een zelfstandige, maar de wens om te behoren tot een team Je hebt ambitie en zin voor initiatief Je bent een teamplayer, verantwoordelijk, leergierig en collegiaal

  • Financieel adviseur( Hoofd - of bijberoep ) Regio Maaseik- Bree (Regio Maaseik-Bree)

    Regio: Regio Maaseik-Bree

    Bedrijf: GILS CAROLINE

    Type: Zelfstandige activiteit

    Bij ons geloven we in medewerkers die graag hun eigen professioneel pad willen uitstippelen. Zo krijgen onze medewerkers alle vrijheid en vertrouwen om hun eigen talenten maximaal in te zetten. Als zelfstandige adviseur bestaat uw takenpakket vooral uit het uitbouwen en behouden van de verzekeringsportefeuille. Enerzijds doet u aan prospectie van nieuwe klanten, onderhoudt u de diverse klantencontacten en kijkt u uit naar mogelijkheden voor uitbreidingen. Anderzijds biedt u oplossingen op maat van de klant aan. Toekomstgewijs kan u bij ons ook heel makkelijk doorgroeien en is er voor elke persoon wel een mooie carriëre weggelegd. Bij ons kan u starten in bijberoep en doorgroeien tot hoofdberoep.

  • HR Officer (Provincie Oost-Vlaanderen)

    Regio: Provincie Oost-Vlaanderen

    Bedrijf: FORENSISCH PSYCHIATRISCH CENTRUM

    Type: Leercontract

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Als HR-officer binnen FPC Gent zet je de HR-strategie, bepaald door de directie, om in de praktijk. Je bent een luisterend oor voor de medewerkers van FPC Gent, beheert de rekruteringen, zoekt en biedt opleidingen aan naargelang de noden, beheert het performance management, Kortom een zeer breed takenpakket binnen HR. Jouw belangrijkste taken zijn: o Je beheert de inkomende kandidaturen en ontmoet potentiële kandidaten voor allerhande functies. In samenspraak met de afdelingshoofden rekruteer je de juiste talenten; o Samen met de andere HR-officer ben je verantwoordelijk voor de opmaak van contractvoorstellen en contractopmaak in het algemeen. o Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers binnen de organisatie omtrent allerhande HR-topics. o Je waakt erover dat de integratie procedure van nieuwe medewerkers wordt gerespecteerd en verzorgt het onthaal en de rondleidingen van nieuwe medewerkers. o Je volgt eventuele uitstroom van medewerkers op en handelt hierrond alle praktische en administratieve zaken af. o Je verzorgt de organisatie en de opvolging van de jaargesprekken. o Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van contracten bepaalde duur en de verlengingen hiervan. o Je werkt mee aan het op punt stellen van verschillende HR processen en procedures. o Je participeert actief mee bij het in kaart brengen van HR projecten en zet de schouders onder de effectieve uitvoering. o Je volgt de sociale wetgeving op en zet deze om in de organisatie. PROFIEL o Je beschikt minimum over een bachelordiploma in Human Resources en/of je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie; o Ervaring in de sociale sector of de zorgsector is een pluspunt o Je beschikt over uitstekende communicatieve, diplomatische en relationele vaardigheden; o Je handelt integer, bent discreet en respecteert de vertrouwelijkheid o Jouw zin voor vooruitgang, dienstverlening en teamspirit typeren jou o Je bent goed georganiseerd, nauwkeurig, je kunt autonoom werken en stresssituaties beheren; o Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands; o Je beheerst vlot MS Office (Word, Excel, PowerPoint). WIJ BIEDEN o Je komt terecht in een dynamische en gezonde organisatie, waar teamwork centraal staat; o Je oefent deze boeiende functie voltijds uit in een aangename, moderne werkomgeving; o Je hebt goede opleidingsmogelijkheden; o Je krijgt een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen; o Jouw werkplaats is gevestigd in Gent (Wondelgem).

Zoek naar antwoorden van ANNE LEJEUNE in sociale netwerken
Look for responds of ANNE LEJEUNE in social networks

Lees alle opmerkingen voor ANNE LEJEUNE. Laat een reactie achter voor ANNE LEJEUNE. ANNE LEJEUNE bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ANNE LEJEUNE. Leave a respond for ANNE LEJEUNE. ANNE LEJEUNE on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ANNE LEJEUNE op de google maps. Adres en contacten ANNE LEJEUNE
Location of ANNE LEJEUNE on the google maps. Address and contacts of ANNE LEJEUNE

Andere gerelateerde bedrijven als come ANNE LEJEUNE ANNE LEJEUNE: Haesen W | SLAGERIJ GYSELS | OSTEND PARKING | B MICHAUX | FRAITURE FOOTBALL CLUB

Other related companies as ANNE LEJEUNE: Haesen W | SLAGERIJ GYSELS | OSTEND PARKING | B MICHAUX | FRAITURE FOOTBALL CLUB

ANNE LEJEUNE is een bedrijf dat 1990 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ANNE LEJEUNE, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09098571777. Het bedrijf ANNE LEJEUNE bevindt zich op het adres: AVENUE ADOLPHE LACOMBL? 17B1; 1030; SCHAARBEEK/SCHAERBEEK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 950,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 226,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is M茅decins and sp茅cialistes. Lijst met producten zijn Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes..
De hoofdactiviteit van ANNE LEJEUNE is Niet-classificeerbare vestigingen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ANNE LEJEUNE is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ANNE LEJEUNE, openstaande posities, locatie van ANNE LEJEUNE op de kaart.

ANNE LEJEUNE is a company, that was registered 1990 in N\A region, Belgium. Full name of company is ANNE LEJEUNE, company assigned to the tax number BE09098571777. The company ANNE LEJEUNE is located at the address: AVENUE ADOLPHE LACOMBL? 17B1; 1030; SCHAARBEEK/SCHAERBEEK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 950,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 226,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is M茅decins and sp茅cialistes. List of products are Sp茅cialisation: M茅decins G茅n茅ralistes..
The main activity of ANNE LEJEUNE is Nonclassifiable Establishments, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of ANNE LEJEUNE is not available. You also can look at reviews of ANNE LEJEUNE, open positions, location of ANNE LEJEUNE on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ANNE LEJEUNE, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ANNE LEJEUNE, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ANNE LEJEUNE, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ANNE LEJEUNE, employees, financial statistics.