De Coninck Management & Organisatie BVBA

Particuliere bedrijvenAlgemene Merchandise Stores • De Coninck Management & Organisatie BVBA
Private companiesGeneral Merchandise Stores • De Coninck Management & Organisatie BVBA

Contactgegevens De Coninck Management & Organisatie BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data De Coninck Management & Organisatie BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

De Coninck Management & Organisatie BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Kerkstraat 93; 2370; Arendonk, België

Telefoon (phone): 014 67 75 40 (+32-014 67 75 40) 014 67 75 40 (+32-014 67 75 40)

Fax (fax): 014 67 74 94 (+32-014 67 74 94) 014 67 74 94 (+32-014 67 74 94)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) De Coninck Management & Organisatie BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "De Coninck Management & Organisatie BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "De Coninck Management & Organisatie BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van De Coninck Management & Organisatie BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen De Coninck Management & Organisatie BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of De Coninck Management & Organisatie BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees De Coninck Management & Organisatie BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti De Coninck Management & Organisatie BVBA
Products information De Coninck Management & Organisatie BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE02912994384
Ondernemingsnummer: 1662475585
Hoofdstad (capital): 961,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 435,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative
Jaar van oprichting (foundation year): 2006

Producten die in De Coninck Management & Organisatie BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Management consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor De Coninck Management & Organisatie BVBA
(Get full report from official database of BE for De Coninck Management & Organisatie BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor De Coninck Management & Organisatie BVBA
Addition kinds of activities for De Coninck Management & Organisatie BVBA

3491. Industriële afsluiters | Industrial valves
32690500. Aardappelbloemisten artikelen | Pottery florists' articles
34790211. Hete deklaag van metalen of gevormde producten | Hot dip coating of metals or formed products
39991303. mannequins | Mannequins
50390102. Mobiele huizen | Mobile homes

Werken bij De Coninck Management & Organisatie BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in De Coninck Management & Organisatie BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor De Coninck Management & Organisatie BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for De Coninck Management & Organisatie BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Financieel Medewerker (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: KU Leuven

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je bent voor interne en externe medewerkers en leveranciers het aanspreekpunt voor financiële vragen over de verwerking van de financiële stromen. Je draagt bij aan de begrotingsopmaak en zorgt dat de middelen optimaal worden ingezet. Je maakt budgetten op en staat in voor proactief beheer hiervan, waarbij je deze tracht te optimaliseren. Je staat in voor de verwerking van alle financiële verrichtingen en zorgt voor het aanmaken van o.a. facturen voor interne en externe klanten. Je plaatst bestellingen en zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling van de leveranciersfacturen. Je verwerkt beroepskosten zoals reiswijzers, kredietkaarten en kostenformulieren. Je geeft informatie en advies over de procedures en regelgeving van de KU Leuven, gaat na welke mogelijkheden er zijn om een probleem op te lossen binnen die procedures, vraagt informatie op bij andere diensten en koppelt terug naar je interne of externe klanten. Je verwijst door naar de juiste personen of diensten. Je volgt de kredieten op, optimaliseert ze en maakt financiële rapporten op. Je zorgt ervoor dat je door opleiding en teamoverleg specialist bent en blijft in je job.  Je werkt in nauw overleg met de financiële cellen en diensten van de KU Leuven. Bedrijfsprofiel: Binnen de KU Leuven verlopen de financiële transacties binnen een team van financiële medewerkers. In die hoedanigheid treedt u op als specialist ter zake. U zal, uitgestuurd vanuit de groepsdiensten Humane Wetenschappen, tewerkgesteld worden op verschillende locaties en binnen verschillende entiteiten, naargelang de noden zich voordoen.

  • Operator met technische kennis (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ADECCO P&G

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant Procter & Gamble gelegen te Mechelen zijn wij op zoek naar een operator met technische kennis. Feeling voor techniek is dus essentieel. Voor een starter of schoolverlater is dit dé job om een eerste ervaring op te doen bij een internationaal gerenomeerd bedrijf. Als ervaren operator kan je jezelf verder ontplooien en al je ervaring benutten. Als Operator met technische kennis draag je samen met jouw collega's de volledige technische verantwoordelijkheid van een productielijn. Jouw takenpakket: Opstarten van de productielijn en shut -downs, volgens de uitgeschreven procedures. Aanvoeren van materialen zodat je de continuïteit kan garanderen. Regelmatige controles uitvoeren, zodat de machine optimaal draait. Uitvoeren van kwaliteitcontroles, zodat je een goed product kan afleveren aan de klanten. Oplossen van problemen aan de machines, dit op een snelle, correcte en efficiënte wijze. Daarnaast zal je ook preventief onderhoud uitvoeren, hiertoe behoren op dagelijkse basis de werkplek, machine proper houden, smeerbeurten en machinecontroles. Bijhouden van logboek, waarin je alles netjes bijhoudt wat er tijdens het productieproces gebeurt. Deelname aan teammeetings om resultaten te bespreken en ook samen te zoeken naar verbeteringen.

  • SCHRIJNWERKER/HOUTBEWERKER (LEDEGEM)

    Regio: LEDEGEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor maken van tuinhuizen carports en garages en het plaatsen hiervan .

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Weelde (POPPEL)

    Regio: POPPEL

    Bedrijf: POETSHULP & WERK

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Poetshulp & Werk verricht je bij de klanten thuis allerlei taken zoals poetsen en strijken, maar uiteraard mag jij zelf ook aangeven wat je het liefst doet. Je wordt begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kan. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je wilt werken en op welke dagen wel of niet. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten bij? Ook dat kan !

  • Nespresso Coffee Advisor te Schoten (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: Xtra Interim & Select

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar studenten of niet studenten die willen werken als Coffee Advisor. Ben jij een Nespresso-fan? Dan doen termen als ‘Lungo’ en ‘Ristretto’ zeker een belletje rinkelen. Met jouw basis productkennis geef je advies en raadt je doelgericht producten aan. Je deinst niet terug voor een demontratie of een degustatie.

  • Jobstudent - onthaalmedewerker campus Asse (zaterdagvoormiddag) (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: SYNTRA Midden-Vlaanderen campus Asse

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar een jobstudent voor onze campus in Asse (Z.5 Mollem 20). Periode: zaterdagvoormiddagen van 10/11/18 tot 29/06/19. Uren: 8u15-12u15. Als onthaalmedewerker sta je in voor het eerstelijnsonthaal van klanten. Je doet baliewerk. Je biedt eerstelijns dienstverlening tav de docenten en cursisten. Je signaleert terugkerende vragen/problemen. Je biedt administratieve ondersteuning van het team. Voorbeelden zijn: lesmapjes aanmaken, kopies voorbereiden, eenvoudige administratieve taken in administratief pakket – voorbeeld: aanvullen cursistgegevens, aftekenbladen cursisten afdrukken, aanmaken studentenkaarten…

  • Lasser-samensteller (BOCHOLT)

    Regio: BOCHOLT

    Bedrijf: INBOCO

    Type: Vaste Job

    Het jong dynamisch bedrijf Inboco te Bocholt is op zoek naar een lasser/samensteller. Op het vlak van staalconstructies heeft Inboco al diverse referenties in de meest verschillende takken van de industrie. Onze diensten variëren van las- en samenstellingwerken tot volledige projecten die we zelf ook helemaal kunnen ontwikkelen en uitvoeren. We zorgen voor de industriële staalconstructies van magazijnen, werkplaatsen, kantoren, tussenvloeren, dakconstructies, luifels, stellingen enzovoort. Takenpakket: • Je staat in voor het lassen van verschillende soorten staalconstructies • Materiaal controleren en lasparameters regelen • Conformiteit van het laswerk controleren • Verschillende elementen onderling of op een drager assembleren en lassen • Fouten evalueren & corrigeren indien nodig

  • Team member OKay Wingene (WINGENE)

    Regio: WINGENE

    Bedrijf: OKAY

    Type: Vaste Job

    OKay is een winkelformule van Colruyt Group. In deze gezellige buurtwinkel doen klanten op een vlotte manier hun dagelijkse boodschappen. Als medewerker bied je hen service en kwaliteit voor de laagste prijzen in de buurt. Bij OKay kom je terecht in een hecht team met medewerkers uit de buurt. En omdat je dicht bij huis werkt, hoef je ook geen lange afstanden af te leggen of in de file te staan. Klanten helpen doe je met veel goesting en met de glimlach. Je zet hen telkens op de eerste plaats wanneer ze komen winkelen. Hebben ze een specifiek verzoek? De team members staan paraat. Precies door die positieve houding is de OKay waar jij werkt een gezellige buurtsupermarkt. Elke dag ziet er anders uit bij OKay. Het ene moment beman je de kassa en even later steek je een handje toe in de bakkerij, hou je de winkel netjes of vul je rekken verder aan. Misschien heb je een leuk idee voor een creatieve actie? Gooi het in de groep, eigen initiatief kunnen we altijd appreciëren! Om onze klanten nog beter te informeren, volg je regelmatig interessante opleidingen. Zo stel je hen meteen op hun gemak. Klanten kunnen altijd op jou rekenen om hun winkelervaring zo vlot mogelijk te laten verlopen. Dat is soms intensief, maar altijd voldoeninggevend. Je biedt samen met je collega’s een luisterend oor, maakt een grapje op de werkvloer, het kan allemaal. Kortom, zoveel kwaliteiten onder één petje!

  • Business Developer Life-Sciences regio Gent (interim optie vast) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Ergon Recruitment Gent

    Type: Vaste Job

    Als Business Developer ben je de commerciële schakel bij onze klant met een grote dosis verantwoordelijkheid. Je zorgt voor het onderhoud van het huidige netwerk en bouwt dit verder uit om de verkoop van de verschillende bioproducten uit te bouwen; Enerzijds sta je in contact met de distribiteur waarmee je samen op strategisch niveau nadenkt. Je biedt hen de nodige commerciële inzichten zodat zij op hun beurt de klant warm kunnen maken van nieuwe producten; Anderzijds leg je contacten met verschillende potentiële klanten via congressen, beurzen, etc. Je introduceert onze klant proactief in nieuwe markten en brengt zelf initiatieven aan; Je staat zelf in voor de nodige administratieve opvolging (opmaak offertes, levertermijn opvolgen, etc.), maar wordt hierin ook bijgestaan door een administratieve kracht; Je wordt bijgestaan door collega's op vlak van technische specificaties van de bioproducten; Je evalueert zelf de verkoopscijfers en bespreekt deze met de operations director. Je bezorgt de nodige commerciële inzichten en werkt deze ook uit.

  • Team Lead Finance (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: CCV Belgium

    Type: Vaste Job

    Als Team Lead Finance ben je verantwoordelijk voor de aansturing van twee Financial Officers en vijf Billing & Collection Officers. Jouw doel is om de kwaliteit van de afdeling steeds te optimaliseren en om de goede teamwerking te waarborgen. Je begeleidt de medewerkers bij hun professionele ontwikkeling, zowel op vlak van hard skills als soft skills. Daarnaast fungeer je als regisseur bij het opstellen en optimaliseren van de administratieve en financiële processen, waarbij je de vertaalslag maakt van het strategisch financieel beleid naar de operationele workflows. Je waakt over de permanentie binnen het team en ondersteunt jouw teamleden bij de dagelijkse uitvoering van hun job. Je fungeert als centraal aanspreekpunt en helpt hen bij concrete vraagstukken. Het regelmatig voeren van evolutie- en coachinggesprekken behoort eveneens tot jouw verantwoordelijkheden. Ten slotte ben je een sleutelfiguur voor de samenwerking met de andere diensten en departementen binnen CCV Belgium. Je rapporteert aan de Head of Finance

  • Zaalbediende flexi job (MEEUWEN-GRUITRODE)

    Regio: MEEUWEN-GRUITRODE

    Bedrijf: DE WITTE VLEUGEL

    Type: Flexijob

    klanten bedienen: bestelling opnemen, eten en drank serveren. toogwerk, opruimen na sluiting toe. Verantwoordelijkheid en ordelijkheid. Beleefdheidsvorm goed onder de knie hebben.

  • MEDEWERKER ZAAL - STUDENTEN/FLEXI'S (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: CAFE MANGER HASSELT

    Type: Flexijob

    Als extra medewerker in onze brasserie zal je ons team komen versterken. Je zal instaan voor de bediening in de zaal: opnemen van bestellingen opdienen van de bestellingen tafels afruimen betalingen innen Ook barwerk (afwas, aanvullen van de koelkasten) kan tot het takenpakket behoren.

Zoek naar antwoorden van De Coninck Management & Organisatie BVBA in sociale netwerken
Look for responds of De Coninck Management & Organisatie BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor De Coninck Management & Organisatie BVBA. Laat een reactie achter voor De Coninck Management & Organisatie BVBA. De Coninck Management & Organisatie BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for De Coninck Management & Organisatie BVBA. Leave a respond for De Coninck Management & Organisatie BVBA. De Coninck Management & Organisatie BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie De Coninck Management & Organisatie BVBA op de google maps. Adres en contacten De Coninck Management & Organisatie BVBA
Location of De Coninck Management & Organisatie BVBA on the google maps. Address and contacts of De Coninck Management & Organisatie BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come De Coninck Management & Organisatie BVBA De Coninck Management & Organisatie BVBA: VAN TENDELOO-VERHAGEN | Anne | MICHAEL MEUNIER | H?L?NE DE BRUYNE | IGODT

Other related companies as De Coninck Management & Organisatie BVBA: VAN TENDELOO-VERHAGEN | Anne | MICHAEL MEUNIER | H?L?NE DE BRUYNE | IGODT

De Coninck Management & Organisatie BVBA is een bedrijf dat 2006 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is De Coninck Management & Organisatie BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02912994384. Het bedrijf De Coninck Management & Organisatie BVBA bevindt zich op het adres: Kerkstraat 93; 2370; Arendonk. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 961,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 435,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Branchecategorie is Management consultants. Producten gemaakt in De Coninck Management & Organisatie BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van De Coninck Management & Organisatie BVBA is Algemene Merchandise Stores, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van De Coninck Management & Organisatie BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van De Coninck Management & Organisatie BVBA, openstaande posities, locatie van De Coninck Management & Organisatie BVBA op de kaart.

De Coninck Management & Organisatie BVBA is a company, that was registered 2006 in N\A region, Belgium. Full name of company is De Coninck Management & Organisatie BVBA, company assigned to the tax number BE02912994384. The company De Coninck Management & Organisatie BVBA is located at the address: Kerkstraat 93; 2370; Arendonk. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 961,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 435,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Co-operative. Industry category is Management consultants. Products created in De Coninck Management & Organisatie BVBA were not found.
The main activity of De Coninck Management & Organisatie BVBA is General Merchandise Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of De Coninck Management & Organisatie BVBA is not available. You also can look at reviews of De Coninck Management & Organisatie BVBA, open positions, location of De Coninck Management & Organisatie BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over De Coninck Management & Organisatie BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf De Coninck Management & Organisatie BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about De Coninck Management & Organisatie BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company De Coninck Management & Organisatie BVBA, employees, financial statistics.