STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT

Particuliere bedrijvenSpoorwegvervoer • STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT
Private companiesRailroad Transportation • STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT

Contactgegevens STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT: address, phone, fax, email, website, opening hours

STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BREDABAAN 316; 2930; BRASSCHAAT, België

Telefoon (phone): 36535639 (+32-36535639) 36535639 (+32-36535639)

Fax (fax): +32 (9) 284-37-63 +32 (9) 284-37-63

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT
Products information STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT

BTW identificatienummer (tax): BE02007446289
Ondernemingsnummer: 8428680419
Hoofdstad (capital): 331,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 473,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Software pour Particuliers: MS Outlook, MS Word, MS Office, MS Excel, MS Access.

Product categorie (product category): Microsoft

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT
(Get full report from official database of BE for STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT)

Aanvulling soorten activiteiten voor STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT
Addition kinds of activities for STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT

13219909. Natuurlijke benzine productie | Natural gasoline production
22310302. Dekens en dekens: wol of soortgelijke vezels | Blankets and blanketings: wool or similar fibers
35480000. Lasapparatuur | Welding apparatus
51430101. Melk en room, vloeistof | Milk and cream, fluid
58120309. Eten bars | Food bars
72119901. Wasserij verzamelen en distribueren van de uitlaat | Laundry collecting and distributing outlet

Werken bij STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT. Looking for open vacancies in other companies

  • Directeur (m/v/x) - Dienst Personeelsbeheer (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: STAD GENT

    Type: Examen openbaar bestuur (niet SELOR)

    Dit is dé job voor jou, want: Je maakt een topprioriteit van een correcte personeels- en loonadministratie. De medewerkers op jouw dienst staan in voor het beheer van personeelsdossiers: nieuwe collega’s, collega’s die een arbeidsongeval hebben gehad, zieke collega’s, collega’s die vanaf nu met de trein naar het werk willen komen, enzovoort. Daarnaast zorgt je team ervoor dat alle medewerkers het correct loon ontvangen en op een welverdiende vakantie kunnen vertrekken. Ook vergoedingen, RSZ en fiscaliteit, audit en controle van de payroll,… behoren tot de taken van de Dienst Personeelsbeheer. Een juiste en klantvriendelijke communicatie naar de 10 000 collega’s van Stad Gent, OCMW Gent en het Stedelijk Onderwijs is voor jou een must. Je medewerkers van het Infopunt Personeel helpen je hierbij. Je zorgt ervoor dat je medewerkers, de processen en de systemen van de Dienst Personeelsbeheer een geïntegreerde werking verzekeren in een modern en klantgericht werkend geheel. Continue verbetering is hierbij evident. Je creativiteit komt te pas als het gaat over optimalisaties, projecten en kwaliteitscontrole binnen de dienst. Je bent over het algemeen verantwoordelijk voor de werking van de Dienst Personeelsbeheer, zowel op inhoudelijk, methodisch, organisatorisch als financieel vlak. Anderen blijven hier graag van op de hoogte: rapporteren doe je rechtstreeks aan het departementshoofd HR, de algemeen directeur en de schepen van personeelsbeleid. Teamwork is voor jou essentieel. Als people manager zorg je ervoor dat je medewerkers allemaal, het zijn er ruim 80, als één samenwerkend geheel functioneren. Je doet dit door overleg in te plannen, te waken over de interne communicatie maar ook door de teamwerking te faciliteren en te stimuleren. Je hebt aandacht voor een veilige omgeving voor je medewerkers en hun welzijn op het werk is voor jou zeker geen bijkomstigheid.

  • Junior ICT helpdeskmedewerker (BEIGEM)

    Regio: BEIGEM

    Bedrijf: ADECCO VILVOORDE

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Kennis en/of passie van IT? Dan ben jij de kandidaat dat we zoeken voor de functie helpdeskmedewerker in Brussel. Voor een ICT dienstverlener, zijn we op zoek naar een Helpdeskmedewerker front office voor één van hun klanten te Brussel. Als helpdeskmedewerker sta je in voor de eerste lijn en het oplossen van technische problemen met betrekking tot: - Netwerk - Laptops, printers, scanners, ... - Telefonie - Applicaties - Server Het schrikt je niet af om ondersteuning te bieden via telefoon, chat, email, en andere kanalen zoals vereist. Je wordt mee ingezet op de 24/7 stand-by service. Dit gebeurt via een wisselsysteem met de collega's.

  • Huishoudhulp met dienstencheques in Beernem-Oostkamp (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: OZ - Huishoudhulp

    Type: Dienstenchequebaan

    FUNCTIEOMSCHRIJVING Wil jij meteen aan de slag als huishoudhulp? Bij OZ ben je ook zonder diploma of ervaring van harte welkom! Hou jij van een kraaknette woning? En steek je graag de handen uit de mouwen? Dan ben jij de geknipte persoon om aan de slag te gaan als OZ huishoudhulp! Met meer dan 1.000 tevreden huishoudhulpen nemen we elke dag onze klanten allerlei huishoudelijk werk uit handen: poetsen, strijken, boodschappen doen of een lekker potje koken… Allemaal via het systeem van de dienstencheques. We vragen jou niet om diploma’s of ervaring, enkel om een gezonde goesting om mooi werk af te leveren. Jij kan rekenen op jouw persoonlijke consulent om je met raad en daad bij te staan, en je alle kneepjes van het vak te leren. En dat allemaal in jouw eigen regio, met een uitstekend uurloon, tal van extralegale voordelen, én een vast contract vanaf dag 1. Het mooist van al? Je werkt telkens in blokken van 4 uur en kan zelf je vaste werkdagen kiezen. In de voormiddag start je om 8.00 uur bij de klant. Per dag kan je max. 2 blokken van 4 uur werken. Zo kan je jouw werk makkelijk combineren met jouw hobby’s en gezin. Het is dan ook geen wonder dat we de laatste jaren sterk zijn gegroeid. Omdat de vraag naar huishoudhulp via dienstencheques blijft stijgen, zoeken we dringend nieuwe collega’s. (trefwoorden: huishoudhulp, dienstencheque, dienstencheques, koken, kuisen, poetswerk, poetshulp, kuisvrouw, kuisman, poetsdame, poetsvrouw, poetsman, schoonmaken, strijken)

  • Huishoudhulp omgeving Genk - Opglabbeek (M/V) (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Actief Dienstencheques Genk

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou je van orde en netheid? Op zoek naar een job combineerbaar met de schooluren van je kids? En bovendien bij jou in de regio? Komt goed uit!! Actief NV is op zoek naar gemotiveerde deeltijdse of voltijdse huishoudhulpen om vast in dienst te treden. Aantal dagen en uren zijn overeen te komen.

  • Student verkoper VERO MODA Oostende (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: BESTSELLER BELGIUM

    Type: Studentenjob

    VERO MODA OOSTENDE IS LOOKING FOR A STUDENT WORKER Zit fashion in je bloed en wil je ook graag aan de slag als ambassadeur van VERO MODA? Solliciteer dan nu voor de functie van student verkoper! We look forward to hearing from you! JOBVERANTWOORDELIJKHEDEN: Service is bij VERO MODA prioriteit: wij willen elke klant een onvergetelijke winkelervaring bieden; Je zorgt voor het op orde houden van de winkel (plooien, ophangen, presenteren) en het aanvullen van de stock; Je verzorgt een correcte en snelle verwerking van leveringen (goederen uitpakken, kleding beveiligen en labelen); Je doet kassaverrichtingen, ontvangt betalingen en staat in voor de dienst-na-verkoop; Je kent de veiligheidsprocedures en leeft deze nauwgezet na.

  • Werfleider klasse 7 bouwbedrijf (Regio Oudenaarde-Ronse-Brakel)

    Regio: Regio Oudenaarde-Ronse-Brakel

    Bedrijf: CLAVER RECRUITMENT

    Type: Vaste Job

    - Controle over de uitvoering van bouwprojecten vanaf start werf tem definitieve oplevering - Overleg met de interne studiedienst - Opvolging ter plaatse : leiding geven aan eigen metsers en bekisters en coördineren werken onderaannemers - Bijwonen werfvergaderingen - Oplossen technische problemen in samenwerking met technisch coördinator - Rapporteren aan technisch coördinator - Budgettering van werf (controle en opvolging) - Afroepen bestellingen - Opvolging, opmaak vorderingsstaten en verrekening meerwerken - … op termijn als volwaardig werfleider autonoom projecten van a tot z opvolgen

  • Keuken Verkoper (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: NDC

    Type: Vaste Job

    Kvik Geel is op zoek naar een Keuken Verkoper. Heb jij sales ervaring in de keukenbranche, retail of detailhandel? En gevoel voor trends, interieur en design? Dan is dit misschien wel jouw baan! Jouw uitdaging Als Verkoper bij Kvik ga je de traditionele manier waarop keukens, badkamers en garderobekasten worden verkocht doorbreken. Want onze prijzen zijn transparant. Daarom ligt de nadruk op persoonlijk advies. Je absorbeert het Kvik concept door training on the job en e-learning. Bij Kvik zijn de verkoopadviseurs de grootste fans van het concept. Met jouw gevoel voor trends, interieur en design werk je samen met de klant toe naar een droomontwerp voor hun keuken of badkamer. Klanten die in onze winkels komen voelen zich aangetrokken tot Deens Design tegen een eerlijke prijs. Door goed te luisteren en mee te denken met goede raad en praktische oplossingen, kom je meer te weten over hun droomkeuken of –badkamer. En natuurlijk ook over het budget; want kwaliteit heeft immers een prijs. Als je duidelijk hebt wat de klant wil, verkrijg je een voortrekkersrol in het verdere verkooptraject. Je vertelt enthousiast over het assortiment van Kvik en welke alternatieven er zijn. Ruimtelijk inzicht komt van pas bij het lezen en uitdenken van tekeningen. Ons eigen tekenprogramma Kvik 3D is online beschikbaar, zodat je interactief met de klant aan de slag kan en het droomontwerp tot leven komt. Samen met de klant kom je zo tot een passende offerte en kan de deal je bijna niet meer ontgaan! Het opvolgen van jouw eigen klanten na de verkoop is “part of the job”, een hoge klantentevredenheid nastreven is essentieel.

  • kinesitherapeut(e) (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: TRAINM

    Type: Zelfstandige activiteit

    TRAINM is een innoverend neurorevalidatiecentrum dat zich met behulp van innovatieve technologieën zoals robotica, neuromodulatie en brain computer interface, … richt op meetbaar herstel. Wij behandelen voornamelijk patiënten met CP, NAH, dwarslaesie, MS, Parkinson en andere neurologische aandoeningen. Ter expansie van onze activiteiten zijn we op zoek naar kinesitherapeuten, gespecialiseerd in neurologische revalidatie die gedreven en gemotiveerd zijn om binnen een enthousiast team het beste van henzelf te geven om de beste revalidatie voor de patiënten te bieden. Onze ideale kandidaat is erg gemotiveerd om enerzijds te blijven leren en zijn eigen vaardigheden en kennis te blijven verbeteren en anderzijds om de patiënten te motiveren om het beste uit zichzelf te halen en grenzen te verleggen. Er wordt een intensieve training voor de robotica en andere technieken voorzien. Wij bieden een deeltijds contract aan op zelfstandige basis (niet geconventioneerd). De marketing, administratie, rekrutering en plannen van patiënten wordt voor jou georganiseerd. De posities zijn onmiddellijk beschikbaar. Ben jij een geschikte kandidaat en wil je in een zeer innoverende omgeving binnen de neurorevalidatie aan de slag, stuur dan ons je motivatie en CV naar [email protected]. Heb je nog vragen of nood aan verdere inlichtingen, kan je steeds onze operationeel directeur, Kris Goos ( [email protected] +32479629945) contacteren.

  • Adviseur/verkoper/consultent M/V (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: JULIE AND HER JEWELS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij opzoek naar een bijkomend lucratief inkomen ? Je hebt al een fulltime / parttime job en zoekt naar een extra ? Een extra die rekening houd met uw agenda en zonder investering? Dit is mogelijk! Wij zijn op zoek naar een adviseur/verkoper/consultentM/V, die een bijkomend lucratief inkomen wenst te verdienen! Wij zijn een gerenommeerde en prestigieuze juweelfabrikant van kwaliteitsjuwelen aan scherpe prijzen. Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een vertegenwoordiger/consultent in jouw regio. Als vertegenwoordiger/consultent bestaat uw takenpakket uit : -Onthaal en advies van klanten. -De klanten adviseren en inspireren. -De bestellingen opnemen bij verkoop. -Het imago vertegenwoordigen bij het cliënteel. -Een kwaliteitsvolle dienst na verkoop te bieden. -U werkt mee aan commerciële acties conform de vooropgestelde organisatie. -Het leuke aan het werk is dat je zelf je doelstellingen bepaalt (je bent je eigen baas) -Administratieve opvolging van A tot Z en rapportering aan de zaakvoerder. -Beurzen en happeningskunnen, indien gewenst, deel uitmaken van de functie. -Doel klanten te fideliseren

  • Centric - Teamleader IT Development (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Onze klant is op zoek naar een Teamleader IT Development binnen ons IT Development departement (125 interne en externe medewerkers).     Missie Als Teamleader IT Development bent u verantwoordelijk voor een team van 20 à 35 personen (zowel interne als externe medewerkers). Dit team bestaat uit verschillende Scrum teams. U zal samen met de IT Development Manager en de business verantwoordelijk zijn voor de transformatie en verder ontwikkelen van de Waterfall organisatie naar een Agile (Safe) omgeving. Daarnaast zorgt u voor de implementatie en de coaching van medewerkers op kwaliteit en voor de sourcing van nieuwe medewerkers. Heeft Agile geen geheimen voor u en hebt u ervaring in Agile(Safe) transformatie? Heeft u een zeer goede kennis van Doma, Engage One, Salesforce, Solife, Oracle en Java? Bent u communicatief, een echte problem-solver en een top people manager? Dan bent u de nieuwe IT Teamleader IT Development die we zoeken! Onze klant is vandaag een groep met twee verschillende merken. U kan zowel  op onze site bij (locatie Brussel-Zuid) als bij  (locatie Diegem) tewerkgesteld worden.      U zal  Rapporteren aan de IT Development Manager. leiding geven aan verschillende Scrum teams (20 à 35 medewerkers):  coaching, objective setting en evaluaties sourcing en rekrutering van nieuwe medewerkers organisatie en structuur van het team een belangrijke rol spelen in de Agile transitie van de teams met de business, door o.a. proactieve deelname aan het CAT Team (de change naar een Agile Organisatie), verdeling van de workload van de projecten binnen het eigen team. voor uw team de kwaliteit van medewerkers meten en zorgen voor de nodige opleiding en waar mogelijk certificering van medewerkers. uw team vertegenwoordigen tijdens interne meetings met andere teams, departementen en u communiceert overeengekomen acties naar uw teamleden. de systemen, de procedures, de processen en de organisatie optimaliseren.  de visie en strategie naar concrete punten vertalen voor uw teamleden. contacten onderhouden met externe leveranciers en outsourcers: offertes opvragen en analyseren, contractonderhandeling in samenwerking met Procurement. de methodieken en tools die (moeten) worden gebruikt binnen het team bewaken, introduceren, implementeren en marktevoluties opvolgen.   Criteria  Een echte problem-solver. communicatief ingesteld en u voelt zich comfortabel in het hebben van zowel interne als externe contacten. zelfstandig en autonoom. een uitstekende people manager. assertief en u hebt een stevige dosis overtuigingskracht. eager om uw team de motiveren om standaard methodieken te challengen

  • Kok bedrijfskeukens Regio Brussel/Diegem (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: KITCHENSTAFF

    Type: Werfreserve

    Kitchenstaff is een groeiend dienstverlenend bedrijf. We zijn een onfhankelijke ploeg van vliegende koks, chefs en keukenmedewerkers die onze klanten (cateraars / eventkantoor / restaurant/bedrijfskeukens) ondersteunen op momenten van grote drukte. Zowel mee mise en place draaien als uitvoer events. Wij zoeken hiervoor mensen met een n o-nonsens profiel, tempo en de juiste werkmentaliteit. Flexibiliteit, verzorgd voorkomen en stiptheid zijn onze enige verwachtingen. Op het moment zijn we opzoek naar vliegende Koks voor bedrijfskeuken: * Je staat in voor de mep en bereiding van de maaltijden * aansturen van het keukenteam * bestellingen * kennis HACCP is heel belangrijk * werkuren van maandag tot vrijdag / van 7u tot 15u *Correcte verloning met alle wettelijke premies.

  • orderpicker (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: SHOPWEDO

    Type: Leercontract

    Shopwedo is gespecialiseerd in het verlenen van e-fulfilment diensten voor webshops. Wij zorgen ervoor dat de afhandeling van webshop bestellingen snel, goedkoop en efficiënt gebeuren. Wij stockeren de goederen in ons magazijn, wij controleren de kwaliteit en kwantiteit van de geleverde goederen, wij picken en packen de goederen waarna deze verzonden worden binnen heel Europa.

Zoek naar antwoorden van STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT in sociale netwerken
Look for responds of STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT in social networks

Lees alle opmerkingen voor STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT. Laat een reactie achter voor STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT. STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT. Leave a respond for STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT. STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT op de google maps. Adres en contacten STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT
Location of STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT on the google maps. Address and contacts of STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT

Andere gerelateerde bedrijven als come STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT: FLALERIS ALUMINIUM SERVICE CENTER NV | WASSERIJ ST.RITA | Haesen | GARAGE JORET | Lafosse Kathleen

Other related companies as STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT: FLALERIS ALUMINIUM SERVICE CENTER NV | WASSERIJ ST.RITA | Haesen | GARAGE JORET | Lafosse Kathleen

STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02007446289. Het bedrijf STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT bevindt zich op het adres: BREDABAAN 316; 2930; BRASSCHAAT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 331,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 473,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Microsoft. Lijst met producten zijn Software pour Particuliers: MS Outlook, MS Word, MS Office, MS Excel, MS Access..
De hoofdactiviteit van STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT is Spoorwegvervoer, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT, openstaande posities, locatie van STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT, company assigned to the tax number BE02007446289. The company STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT is located at the address: BREDABAAN 316; 2930; BRASSCHAAT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 331,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 473,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Microsoft. List of products are Software pour Particuliers: MS Outlook, MS Word, MS Office, MS Excel, MS Access..
The main activity of STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT is Railroad Transportation, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT is not available. You also can look at reviews of STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT, open positions, location of STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company STANDAARD BOEKHANDEL BRASSCHAAT, employees, financial statistics.