STANDINGCLOCK

Contactgegevens STANDINGCLOCK: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data STANDINGCLOCK: address, phone, fax, email, website, opening hours

STANDINGCLOCK

Regio (region): N\A, België

Adres (address): TERLUCHTESTRAAT 42; 8020; OOSTKAMP, België

Telefoon (phone): 50280686 (+32-50280686) 50280686 (+32-50280686)

Fax (fax): +32 (53) 892-74-48 +32 (53) 892-74-48

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) STANDINGCLOCK: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "STANDINGCLOCK"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "STANDINGCLOCK"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van STANDINGCLOCK, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen STANDINGCLOCK. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of STANDINGCLOCK, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees STANDINGCLOCK. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti STANDINGCLOCK
Products information STANDINGCLOCK

BTW identificatienummer (tax): BE06211914062
Ondernemingsnummer: 5861175537
Hoofdstad (capital): 554,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 752,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1989

Producten die in STANDINGCLOCK zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Meubles Fab

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor STANDINGCLOCK
(Get full report from official database of BE for STANDINGCLOCK)

Aanvulling soorten activiteiten voor STANDINGCLOCK
Addition kinds of activities for STANDINGCLOCK

7374. Gegevensverwerking en voorbereiding | Data processing and preparation
354101. Boor- en saaimachines | Drilling and boring machines
22819902. Gecombineerd garen, gesponnen | Combed yarn, spun
79991006. Fair, nsk | Fair, nsk
82310400. Bibliotheekdiensten | Library services

Werken bij STANDINGCLOCK: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in STANDINGCLOCK: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor STANDINGCLOCK. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for STANDINGCLOCK. Looking for open vacancies in other companies

  • Contact Center Agent (m/v) (VILVOORDE)

    Regio: VILVOORDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn op zoek naar een voltijdse medewerker (m/v) voor het contact center. Je verzorgt nauwgezet de telefonische contacten tussen de klanten en winkels. Je behandelt elk dossier met de nodige aandacht en zorgt er voor dat elke melding op een correcte manier wordt opgelost en/of opgevolgd. Je werkt hiervoor nauw samen met de andere diensten van het bedrijf en je neemt, indien nodig, contact met de service-afdelingen van onze leveranciers.

  • Ervaren Electricien (M/V) (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Actief Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor de regio Kortrijk zijn we dringend op zoek naar een ervaren electricien. In eerste instantie help je vooral met de grove werken, maar geleidelijk aan word je meer ingeschakeld in de afwerking.

  • Deegbereider (m/v) (BOOM)

    Regio: BOOM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant ontwikkelt, produceert en distribueert bakkerij-ingrediënten voor bakkers, groot en kleine industrie. - Je maakt volgens productieplanning en compositierecept, het benodigde deeg en de vullingen aan door het afwegen, doseren en verzamelen in een mengkuip van de verschillende grondstoffen en ingrediënten. - Je bedient vlot kneed- en menginstallaties en bent ook verantwoordelijk voor het hygiënische onderhoud van je afdeling. - Je kan uitermate nauwkeurig en snel werken en hebt eventueel al enige werkervaring, bijvoorbeeld in de bakkerswereld of voedingsindustrie. Een opleiding als bakker is ideaal voor deze functie.

  • Verpleegkundige Coma afdeling (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Care Talents Antwerpen

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor dit project ondersteun je onze klant op een afdeling waar coma- patiënten verblijven. Als verpleegkundige zorg je voor een kwalitatieve detailzorg voor deze bewoners. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projecstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woon-zorgcentra en thuisverplegingsorganisaties. De projecten worden jouw toegewezen op basis van jouw profiel en competenties. Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • vrachtwagenmechanieker (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Geel, een grote speler in het outsourcen van technische profielen, zoeken wij dringend een vrachtwagen mechanieker  met elektrische kennis. Als vrachtwagenmechanieker sta je in voor: Onderhoud van schuurvrachtwagens en hun boordcomputer Je gaat voornamelijk besturingskasten bekabelen en vrachtwagens onderhouden

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Kessel-Lo – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (KESSEL-LO)

    Regio: KESSEL-LO

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Huishoudhulp regio Nevele- voltijds / deeltijds (NEVELE)

    Regio: NEVELE

    Bedrijf: HOME FOR YOU

    Type: Dienstenchequebaan

    Voor verschillende gezinnen in de ruime regio van Nevele zijn wij op zoek naar een huishoudhulp. Je zal instaan voor verschillende huishoudelijke taken, zoals de schoonmaak van een woning, strijkwerk, wassen, boodschappen,... bij jouw vaste klanten. UREN BESPREEKBAAR! Bezoek ook onze website: www.home-for-you.be

  • Student - 1 dag/week (Master) (BORGERHOUT)

    Regio: BORGERHOUT

    Bedrijf: ETI VANDENVEN

    Type: Studentenjob

    ETI V. Vandenven is een dynamische KMO met zetel te Borgerhout dewelke werkzaam is op het terrein van industriële elektriciteit. Een solide bedrijf met een goede reputatie in de sector. Wij zoeken een 3e of 4e jaarsstudent in een masteropleiding om tijdens het academiejaar 2018 - 2019 op vaste tijdstippen beschikbaar te zijn om onze afdeling te ondersteunen : Algemeen administratief werk Projectadministratie : nazicht / controle / aanvullen databases

  • buitenschrijnwerker (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: JO'S RENO HOME

    Type: Vaste Job

    samen met de zaakvoerder plaatst u zonwering, rolluiken en poorten.

  • engineer / technieker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Select HR Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als Technieker / Engineer sta je in voor : Het algemeen onderhoud van de productielijnen, pompen, kleppen... in het atelier of on-site bij de klanten. Je lost elektrische en mechanische storingen op. Je vervangt mechanische onderdelen. Je voert preventieve en curratieve controles uit. Je vervangt pneumatische en hydraulische onderdelen. Bedrijfsprofiel: Onze klant legt zich toe op maintenance activiteiten, revisie van pompen, onderhoud van roterende machines en verspanning voor hun klanten, dit zowel over heel België als ook in het buitenland.   Om hun team te versterken zijn zij op zoek naar Techniekers / Engineers, zowel op vaste werven als op de baan.

  • Verantwoordelijke Pijler Tewerkstelling van de Pool Opleiding Werk (SINT-JOOST-TEN-NODE)

    Regio: SINT-JOOST-TEN-NODE

    Bedrijf: ACTIRIS

    Type: Vaste Job

    Werkomgeving : De Polen Opleiding-Werk (POW), zijn het resultaat van een publiek-private samenwerking. Hiermee worden alle opleidings- en tewerkstellingsspelers, waaronder Actiris, Bruxelles Formation, VDAB en de sectoren, verenigd op één plaats. Dit om een volledige waaier aan tools aan te bieden. Doel? Opleidingsmiddelen, -infrastructuur en -materiaal voor werkzoekenden én werknemers bundelen. Naast opleidingen, zullen de POW's zich toeleggen op de erkenning van competenties, het promoten van beroepen, begeleiden en recruteren. Verantwoordelijkheden: Beheer van de organisatie van zijn pijler - Verspreiding van de informatie die nodig is voor de goede werking van zijn pijler - Beheer van de individuele ontwikkeling van de rechtstreekse medewerkers van zijn pijler. Creatie van een goed beeld van zijn pijler - Uitwerking van jaarlijkse activiteitenverslagen en/of studieverslagen. Vertegenwoordiging van Actiris binnen zijn pool en van zijn pool bij externe diensten en partners. Het standpunt van Actiris binnen het directiecomité van de vzw verzekeren en de rol van ambassadeur van de pool opnemen. Bevordering en opvolging van de samenwerkingsverbanden en de complementariteit tussen de andere pijlers/POW's, de dienst Select en de andere diensten van Actiris en de partners - Ontwikkeling en invoering van een operationele strategie voor de verwezenlijking van de doelstellingen van zijn pijler. Activiteiten / taken: Deelnemen aan het Directiecomité van de POW - De werkstromen organiseren en de rollen verdelen - Gedelegeerde projecten beheren en verslag uitbrengen over behaalde resultaten - Nieuwe medewerkers aanwerven en integreren - De vaardigheden van zijn medewerkers ontwikkelen en hen motiveren - Instaan voor de goede werking van de medewerkers - Functie-, tussentijdse en evaluatiegesprekken voeren - De werking van het team optimaliseren - Teamgeest creëren en acties invoeren om deze teamgeest te behouden. De kwaliteit van de dienstverlening aan de werkgevers en werkzoekenden waarborgen - Een netwerk oprichten en de samenwerking met de partners vergemakkelijken - Een proactieve band tot stand brengen tussen de actoren van de pijlers en de externe partners - De samenwerking vergemakkelijken en handhaven met de interne diensten van Actiris die over dezelfde dienstverlening beschikken: dienst Select, agentschappen enz.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van STANDINGCLOCK in sociale netwerken
Look for responds of STANDINGCLOCK in social networks

Lees alle opmerkingen voor STANDINGCLOCK. Laat een reactie achter voor STANDINGCLOCK. STANDINGCLOCK bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for STANDINGCLOCK. Leave a respond for STANDINGCLOCK. STANDINGCLOCK on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie STANDINGCLOCK op de google maps. Adres en contacten STANDINGCLOCK
Location of STANDINGCLOCK on the google maps. Address and contacts of STANDINGCLOCK

Andere gerelateerde bedrijven als come STANDINGCLOCK STANDINGCLOCK: FLINSTITUUT MARIAHEEM VZW VZW | Vimmo Jos Verhaegen | WILLY THEYS | D'Haveloose F | TRUCK & TRAILER INGELS

Other related companies as STANDINGCLOCK: FLINSTITUUT MARIAHEEM VZW VZW | Vimmo Jos Verhaegen | WILLY THEYS | D'Haveloose F | TRUCK & TRAILER INGELS

STANDINGCLOCK is een bedrijf dat 1989 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is STANDINGCLOCK, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06211914062. Het bedrijf STANDINGCLOCK bevindt zich op het adres: TERLUCHTESTRAAT 42; 8020; OOSTKAMP. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 554,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 752,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Meubles Fab. Producten gemaakt in STANDINGCLOCK zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van STANDINGCLOCK is Kleding, Afgewerkte Producten van Stoffen & Vergelijkbare Materialen, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van STANDINGCLOCK is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van STANDINGCLOCK, openstaande posities, locatie van STANDINGCLOCK op de kaart.

STANDINGCLOCK is a company, that was registered 1989 in N\A region, Belgium. Full name of company is STANDINGCLOCK, company assigned to the tax number BE06211914062. The company STANDINGCLOCK is located at the address: TERLUCHTESTRAAT 42; 8020; OOSTKAMP. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 554,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 752,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Meubles Fab. Products created in STANDINGCLOCK were not found.
The main activity of STANDINGCLOCK is Apparel, Finished Products from Fabrics & Similar Materials, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of STANDINGCLOCK is not available. You also can look at reviews of STANDINGCLOCK, open positions, location of STANDINGCLOCK on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over STANDINGCLOCK, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf STANDINGCLOCK, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about STANDINGCLOCK, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company STANDINGCLOCK, employees, financial statistics.