ANDRE THEUNIS

Contactgegevens ANDRE THEUNIS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ANDRE THEUNIS: address, phone, fax, email, website, opening hours

ANDRE THEUNIS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE LA SAMARITAINE 22; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES, België

Telefoon (phone): 25125561 (+32-25125561) 25125561 (+32-25125561)

Fax (fax): +32 (53) 463-56-33 +32 (53) 463-56-33

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ANDRE THEUNIS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ANDRE THEUNIS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ANDRE THEUNIS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van ANDRE THEUNIS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen ANDRE THEUNIS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of ANDRE THEUNIS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ANDRE THEUNIS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti ANDRE THEUNIS
Products information ANDRE THEUNIS

BTW identificatienummer (tax): BE02576538085
Ondernemingsnummer: 3469451904
Hoofdstad (capital): 653,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 383,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia
Jaar van oprichting (foundation year): 2005

Types de meubles: Meubles Coloniaux.

Product categorie (product category): Meubles D茅taillants, Am茅nagement de B?timents et de Cuisines

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor ANDRE THEUNIS
(Get full report from official database of BE for ANDRE THEUNIS)

Aanvulling soorten activiteiten voor ANDRE THEUNIS
Addition kinds of activities for ANDRE THEUNIS

325500. Klei vuurvaste materialen | Clay refractories
331209. Wheels | Wheels
17710301. Blacktop (asfalt) werk | Blacktop (asphalt) work
20110400. Vlees bijproducten, uit vlees geslacht ter plaatse | Meat by-products, from meat slaughtered on site
20139901. Gebroken vlees, van gekocht vlees | Boneless meat, from purchased meat
20410112. Sorghumkorrelmeel | Sorghum grain flour
22599902. Omzetters, breien goederen | Convertors, knit goods
23230000. Kleding van mannen en jongens | Men's and boy's neckwear
50120206. Vrachtwagens | Truck bodies
76220103. Openbare adres systeem reparatie | Public address system repair

Werken bij ANDRE THEUNIS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ANDRE THEUNIS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ANDRE THEUNIS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ANDRE THEUNIS. Looking for open vacancies in other companies

  • Automechanieker (AARSCHOT)

    Regio: AARSCHOT

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je hebt een eerste ervaring als automecanicien - Je kan diagnoses uitvoeren op niveau

  • Reachtruckchauffeur 2 ploegen (M/V) (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM Dendermonde

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zijn op zoek naar een logistiek medewerker/ reachtruckchauffeur voor een bedrijf te Dendermonde. Je bestuurt een reachtruck en bent in het bezit van een geldig attest en eventueel ervaring. Je zet bestellingen klaar voor verzending. Je stockeert goederen in het magazijn. Je staat in voor het laden & lossen van vrachtwagens.

  • Coordinator Customer Account in Zellik (RELEGEM)

    Regio: RELEGEM

    Bedrijf: OFFICE TEAM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Coordinator Customer Account in Zellik. Onze klant is gelegen in Zellik en op zoek naar een Coordinator Customer Account (M/V) met ervaring in een klantgerichte functie. De verantwoordelijkheden voor deze functie als Coordinator Customer Account (M/V) zijn: * Je staat in voor een nauwkeurige administratieve opvolging van het orderproces van jouw klanten; * Je zorgt voor een correcte afhandeling van klanten orders, facturatie en voor het opstellen van rapportages in SAP; * Je werkt nauw samen met het shared service center in Polen en bent het aanspreekpunt voor een correcte opvolging met jouw klanten; * Je bouwt een goede relatie met jouw klanten op en denkt mee om zo toegevoegde waarde te leveren; * Je maakt deel uit van een klein team en rapporteert aan de Senior Business Analyst en Finance Manager. By applying to this position, you acknowledge that you have read and accept the following terms: https://www.roberthalf.be/en/legal-information/privacy-statement

  • HUISHOUDHULP REGIO MALDEGEM M/V (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: DAOUST

    Type: Dienstenchequebaan

    We zijn op zoek naar gemotiveerde mensen die graag poetsen en voor dienstencheques willen werken. Poetsen bij mensen thuis

  • Huishoudhulp Waregem - Zulte (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: HULP IN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde, zelfstandige ALLROUND poetshulp met ervaring die zin heeft voor orde en netheid. Hoofdzakelijk bestaat uw taak uit poetsen. Daarnaast behoort ook strijken, koken en eventueel boodschappen doen tot uw takenpakket.

  • Deeltijds student/medewerker eventsector Rijkevorsel (RIJKEVORSEL)

    Regio: RIJKEVORSEL

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor een eventbedrijf dat al jaren succesvolle bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en familiedagen,... organiseert is Randstad op zoek naar studenten/medewerkers. Binnen dit eventbedrijf ondersteun en coördineer je verschillende evenementen van A tot Z. Je zorgt ervoor dat de klanten een topdag beleven. Je legt de correcte materialen klaar (afhankelijk van het geplande evenement) Je verwelkomt de klanten (met de bijhorende hapjes en drankjes) Je legt de activiteit uit Je begeleidt de activiteit Na de activiteit zorg je voor een leuk afsluitmoment (opnieuw met de bijhorende hapjes en drankjes) Je toont je commerciële skills

  • JOBSTUDENT BEDIENING TAVERNE SPEELTUIN (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: DE KLOEK

    Type: Studentenjob

    De kloek is een binnen- en buitenspeeltuin met inbegrip van een taverne. Onze nieuwe collega zal meedraaien in de bediening van onze taverne. Je staat mee in voor het opdienen van gerechten, afruimen en opkuisen van tafels, klanten ontvangen voor de binnenspeeltuin, ... In de zomer bediening op het terras, scheppen van ijs,...

  • IT projectcoördinator (m/v/x) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Nationaal Verbond van Socialistische Mutualiteiten

    Type: Vaste Job

    Je coördineert de IT projecten en activiteiten in het kader van thuishulp en thuisverpleging. Je doet dit in nauw overleg met het IT team, onze business partners en onze ziekenfondsen/zorgkassen. Je werkt nauw samen met externe partijen en vertegenwoordigt daarbij onze organisatie. Je ontwikkelt een onderbouwde visie op onze werking en formuleert voorstellen betreffende de jaarplanning en objectieven. Je detecteert mee de behoeften op het terrein en spoort actief nieuwe opportuniteiten voor verbetering op. Je rapporteert grondig aan je opdrachtgevers zodat zij op de voet de evolutie van de projecten kunnen opvolgen en de nodige beslissingen kunnen nemen. Je geeft ondersteuning aan onze partners om een correcte en eenvormige dienstverlening te garanderen. Je zorgt ervoor dat onze partners steeds op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen.

  • Verko(o)p/ers-sters gezocht! (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: TUPPERWARE DESMET

    Type: Zelfstandige activiteit

    Tupperware, reeds vele jaren de koploper in het organiseren van Home Party's in het kader van onze kwaliteitsvolle keukenproducten. Wij zijn dringend op zoek naar gemotiveerde nieuwe consulenten. Je gaat onze producten voorstellen aan de hand van home party's bij de mensen thuis. Belangrijk om te weten is dat je alle vrijheid krijgt: je werkt waar, wanneer en hoeveel je zelf wilt. Wij geven jou bij opstart alles cadeau, zodat je zelf geen enkele investering hoeft te doen!

  • Coaching (Regio Turnhout)

    Regio: Regio Turnhout

    Bedrijf: DILLEN GUY

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ons bedrijf is actief in de schoonheids- en gezondheidssector met een zeer ruim gamma aan producten. Wij zijn binnen het bedrijf op zoek naar nieuwe collega's die partners willen trainen en coachen tijdens hun groeiproces.

  • Privacy Praxis - IT Risk Officer / Information Security / Data Protection (LASNE)

    Regio: LASNE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Company information   Privacy Praxis is specialized leading provider of end to end Data Privacy and Information Security solutions.  Our core focus is offering Data Protection Officer (DPO) support in a flexible "as-a-service" model.  We help our customers fulfill their EU GDPR requirements in terms of appointing a DPO, without having to engage one or more internal resources. Then we customize the services to fit the particular needs of each organization, based on their business sector, their geographical exposure, the type and amount of personal data they access and their specific maturity level.    Our experience with Data Privacy goes back already more than 10 years before the new EU General Data Protection Regulation was published. Since the GDPR was published, in May 2016, we have been one of the first firms to invest in understanding the requirements and the impact the Regulation would have on medium and large organizations.  Today we serve a diverse portfolio of organizations from many different sectors and geographies.      Summary   In a global environment where collecting, processing and storing data is vital for businesses, Privacy Praxis partners with organizations, offering them end to end Data Protection solutions. Our offering is unique and it focuses on service delivery rather than consulting. Due to business growth, we expand further our team and we seek to engage a Data Protection specialist     Function Description  you execute security risk assessmentsin IT and business, scoping projects or legacy assets (applications, business solutions, 3rd-parties organization, processes...). Maintenance of identified risks in the risk registry database.  you setup processes and procedures for an end to end security management for assets and Third-parties.  you perform securityrisk quality assurancefrom the creation to the closure.  you deliver consulting on risk management to internal customers (IT and Business) : Proposition or validation of measures to mitigate risks. Creation of detailed or synthetic risk report, structured and formulated in line with bank and Information Security Risk Management best practices. Support in increasing risk control maturity by providing a valuable follow up and reporting. You report risks and overall risk posture to Information Security, IT or Business Management. Correlate risks across a portfolio of projects or activities; identify and propose transversal risk mitigating actions. Create risk dashboards and reports for a management audience, in line with the defined risk appetite for the company. Create one-pagers and synthetic risk reports for a management audience. you manage customer relationship, and are  the Single Point Of Contact for the risk management services you delivered. You customize services to meet customer needs or expectations while ensuring compliance with risk management methodologies and guidelines.  you contribute to definition and improvement of risk management methods and tools supporting those activities (risk identification guide, risk evaluation matrix, industrialization of risk monitoring and reporting framework and deliverables) taking into account your field experience as well as best practices coming from the BNP Paribas Group or other sources like regulators, Basel II, COBIT, ISO27000/31000 ... you contribute to writing  procedures and processes supporting risk management activities outlined above, for both an expert and non-expert audience. Experience on linking different ISMS processesis... ...

  • Centric - PMO Administrator (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Job description Technical support of and improvements via the tools that are in use in the VPMO to improve project management, its data, its quality as well as its efficiency and efficacy. Key Roles & Responsibilities Keep the TG Project and Time registration Portal (on SharePoint) running, process the data to and from SAP and continue the migration to tools and platforms not used for TG specifically. Together with other team member, reporting (consolidating) on project financials combining information from Fusion and SP Technical support and configuration in the tools used by PMs and PMO: CA PPM (Clarity), SharePoint, advanced Excel (Office 365) Assist in the assessment and possible replacement of the current (version of the) project management tools used Required Licenses/Certifications Technical knowledge of CA PPM (Clarity), Oracle Fusion and SharePoint is a big plus, but can be compensated by strong technical skills and the capability of learning new tools very quickly. Also knowledge of Prince2 / PMI is a plus. Both are not absolutely required to be able to do the job well but a good understanding of project management is required to ensure that the delivered work is functionally efficient and effective. Same goes for (though smaller plusses) Confluence, Agile. Mindset and working mentality (constructive, flexible,..) are very important, same for accuracy and the ability to distinguish well between means and goals... Language: English is a must, Flemish and French are a plus.

Zoek naar antwoorden van ANDRE THEUNIS in sociale netwerken
Look for responds of ANDRE THEUNIS in social networks

Lees alle opmerkingen voor ANDRE THEUNIS. Laat een reactie achter voor ANDRE THEUNIS. ANDRE THEUNIS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ANDRE THEUNIS. Leave a respond for ANDRE THEUNIS. ANDRE THEUNIS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie ANDRE THEUNIS op de google maps. Adres en contacten ANDRE THEUNIS
Location of ANDRE THEUNIS on the google maps. Address and contacts of ANDRE THEUNIS

Andere gerelateerde bedrijven als come ANDRE THEUNIS ANDRE THEUNIS: Quinchon R | MEYNS | THEOPHILUS VANGOIDSENHOVEN | ERWIN FOUBERT | Albania for King Zog Committee

Other related companies as ANDRE THEUNIS: Quinchon R | MEYNS | THEOPHILUS VANGOIDSENHOVEN | ERWIN FOUBERT | Albania for King Zog Committee

ANDRE THEUNIS is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is ANDRE THEUNIS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02576538085. Het bedrijf ANDRE THEUNIS bevindt zich op het adres: RUE DE LA SAMARITAINE 22; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 653,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 383,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Branchecategorie is Meubles D茅taillants, Am茅nagement de B?timents et de Cuisines. Lijst met producten zijn Types de meubles: Meubles Coloniaux..
De hoofdactiviteit van ANDRE THEUNIS is Verzekeringsagenten, makelaars en service, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ANDRE THEUNIS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ANDRE THEUNIS, openstaande posities, locatie van ANDRE THEUNIS op de kaart.

ANDRE THEUNIS is a company, that was registered 2005 in N\A region, Belgium. Full name of company is ANDRE THEUNIS, company assigned to the tax number BE02576538085. The company ANDRE THEUNIS is located at the address: RUE DE LA SAMARITAINE 22; 1000; BRUSSEL/BRUXELLES. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 653,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 383,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Industry category is Meubles D茅taillants, Am茅nagement de B?timents et de Cuisines. List of products are Types de meubles: Meubles Coloniaux..
The main activity of ANDRE THEUNIS is Insurance Agents, Brokers and Service, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of ANDRE THEUNIS is not available. You also can look at reviews of ANDRE THEUNIS, open positions, location of ANDRE THEUNIS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over ANDRE THEUNIS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf ANDRE THEUNIS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about ANDRE THEUNIS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company ANDRE THEUNIS, employees, financial statistics.