WILLEM BRUGGEMAN

Contactgegevens WILLEM BRUGGEMAN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data WILLEM BRUGGEMAN: address, phone, fax, email, website, opening hours

WILLEM BRUGGEMAN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BRIEKHOEKSTRAAT 15; 8940; WERVIK, België

Telefoon (phone): 56311483 (+32-56311483) 56311483 (+32-56311483)

Fax (fax): +32 (11) 725-24-26 +32 (11) 725-24-26

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) WILLEM BRUGGEMAN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "WILLEM BRUGGEMAN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "WILLEM BRUGGEMAN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van WILLEM BRUGGEMAN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen WILLEM BRUGGEMAN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of WILLEM BRUGGEMAN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees WILLEM BRUGGEMAN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti WILLEM BRUGGEMAN
Products information WILLEM BRUGGEMAN

BTW identificatienummer (tax): BE08142761230
Ondernemingsnummer: 8642364501
Hoofdstad (capital): 969,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 532,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2002

Producten die in WILLEM BRUGGEMAN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Meubelzaken, woning- and keukeninrichting

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor WILLEM BRUGGEMAN
(Get full report from official database of BE for WILLEM BRUGGEMAN)

Aanvulling soorten activiteiten voor WILLEM BRUGGEMAN
Addition kinds of activities for WILLEM BRUGGEMAN

15210102. Mobiele huis reparatie, ter plaatse | Mobile home repair, on site
27540403. Wikkelaars: gravure printing | Wrappers: gravure printing
36120104. Distributie transformatoren, elektrisch | Distribution transformers, electric
36210114. Slipringen, voor motoren of generatoren | Sliprings, for motors or generators
47250000. Touroperators | Tour operators

Werken bij WILLEM BRUGGEMAN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in WILLEM BRUGGEMAN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor WILLEM BRUGGEMAN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for WILLEM BRUGGEMAN. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief medewerker (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Go4Jobs Merelbeke

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Jouw voornaamste taken • Je voert de orderbevestigingen in het ERP systeem in en actualiseert de leveringsschema’s; • Je communiceert met leveranciers over de openstaande bestellingen; • Je klasseert (digitaal) de orders, de orderbevestigingen, de prijslijsten en de contracten; • Je voert de prijslijsten en commerciële afspraken in het ERP systeem in; • Je verwerkt de vragen van de interne klanten (over stockbreuk, levertermijn, kwaliteitsproblemen, …); • Je beheert de interne en externe aankoopmailboxen; • Je lost de facturatieproblemen samen met de leveranciersboekhouding en de leverancier(s) op; • Je verwerkt de geplande aankooporders van een reeks specifieke categorieën zoals bureelmateriaal; bevestigingsmaterialen, verpakkingsmateriaal, …; • Je rapporteert rechtstreeks aan de Aankoopmanager;

  • Accountant (m/v) - Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ACCOUNTEMPS

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Accountemps is momenteel op zoek naar een Accountant (m/v). Onze klant is gevestigd in de omgeving van Gent. Jouw verantwoordelijkheden als accountant zijn: debiteurenbeheer aankoopfacturen & financiële verrichtingen inboeken betalingen voorbereiden in Isabel maandafsluitingen voorbereiden rapporteringen opstellen in Excel je rapporteert rechtstreeks aan de Finance Manager Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Call Agent (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Talentus Herentals

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Olen zijn wij op zoek naar een communicatieve Customer Call Agent voor de Benelux. In deze functie heb je een gevarieerd takenpakket.  Je beantwoordt inkomende telefoons en mailverkeer van klanten. Je keurt inkomende klantenorders goed.  Je geeft klantendossiers in. Je hebt affiniteit met technische producten.

  • Allround medewerker (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een bedrijf gespecialiseerd in de verwerking en productie van lijnzaad, zijn wij op zoek naar een allround medewerker. U staat in voor zowel het reinigen van de machines, als voor het nemen van stalen. Ook wordt u ingezet voor administratieve taken. U wordt ingezet voor kalibratie, metaaldetectie, en ook het invullen van verschillende formulieren.

  • Dynamisch Quality Manager met Peoplemanegement ervaring (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Konvert Office Antwerpen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Ben jij gebeten door kwaliteitsbeleid? Op zoek naar een volgende stap in jouw carrière? Dan heeft Konvert Office Antwerpen jouw droomjob! Voor onze partner, een stabiel en internationale organisatie in centrum Antwerpen, zijn wij op zoek naar een gedreven Quality Manager met people skills. In deze boeiende functie werk je een efficiënt en effectief kwaliteitsbeleid uit, ben je verantwoordelijk voor verschillende certificaten en systemen (ISO, AEO, ...). Hierbij stuur je ook de Quality Advisor aan. Een greep uit jouw takenpakket: • Je analyseert en verbetert het kwaliteitssysteem. • Je controleert en evalueert het kwaliteitsmanagementsysteem door middel van interne en externe audits. • Je analyseert de resultaten regelmatig aan de hand van management meetings • Je implementeert controlesystemen om de certificaten te behouden, verlengen, vernieuwen of uit te breiden. • Je optimaliseert de procedures voor elke afdeling. • Je biedt jouw collega's advies betreffende de formaliteiten waaraan men moet voldoen. • Je rapporteert rechtstreeks aan de directie over de vooruitgang van het kwaliteitsbeleid

  • Chauffeur B - CE (LAARNE)

    Regio: LAARNE

    Bedrijf: JobFIXers nv

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is een groothandel in aardappelen en beleveren de verwerkende industrie, schilbedrijven en kleinhandel. Ze bieden een job aan waarbij je zal instaan voor transport van aardappelen naar hun klanten met oplegger of vrachtwagen + aanhangwagen en ophaling van aardappelen bij hun leveranciers (landbouwers).Ook laden en lossen van deze vrachten dient te gebeuren (via transportband in de oplegger, via kippen van laadbak of manueel met heftruck of transpalet) . Je zal tevens instaan voor een kwaliteitscontrole van het opgehaalde product en te leveren. Verder zal je waar nodig bijspringen voor allerhande arbeiderstaken binnen het bedrijf. Handigheid in besturen van een transpalet, heftruck en verreiker is een pluspunt.

  • HUISHOUDHULP regio ZWEVEZELE (M/V) (ZWEVEZELE)

    Regio: ZWEVEZELE

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS ROESELARE

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerder gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag en op de nieuwjaarsreceptie en kan je elke 3 maanden de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Lede (LEDE)

    Regio: LEDE

    Bedrijf: Partena Ziekenfonds & Partners

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • Huishoudhulp regio Ieper (IEPER)

    Regio: IEPER

    Bedrijf: AMBY DIENSTENCHEQUES

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou je van een kraaknette omgeving? Zijn orde en netheid heel belangrijk voor jou? Ben je betrouwbaar en behulpzaam? Kom je graag bij andere mensen over de vloer en ben je sociaal vaardig? Beschik je over het nodige organisatietalent om verschillende huishoudelijke taken aan te pakken en tot een goed einde te brengen? Dan ben jij de geknipte persoon!

  • Contract Manager (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: Stegmann HR solutions

    Type: Vaste Job

    Je beheert alle contracten van A tot Z. Je sluit ook nieuwe contracten af met dienstenleveranciers. Je voert marktstudies uit en lanceert nieuwe tenders op de markt indien nodig.Je houdt hiermee rekening met alle randvoorwaarden zoals veiligheids-, kwaliteits- en milieu eisen, TCO, leveringstermijnen, ... Je rapporteert aan het afdelingshoofd aankoop en materiaalbeheer.

  • Teamleader - Zelfstandig Accountant voor kwaliteitsvol kantoor (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: Austin Bright

    Type: Vaste Job

    Heeft u al een stevige ervaring opgedaan in een accountants - of boekhoudkantoor, maar bent u er klaar voor om uw kennis en ervaring naar een nieuw niveau te brengen? Heeft u hiernaast ook ervaring opgedaan met het aansturen van een team? Dan is deze accountants groep met een vestiging in regio Turnhout mogelijk een interessante optie! In dit accountantskantoor ligt de standaard op een kwalitatieve dienstverlening naar het cliënteel toe. Dit reflecteert zich dan ook in de medewerkers die deel uitmaken van de groep, een team van ± 100 experts die verspreid zijn over de verschillende vestigingen. Waar ze in dit kantoor op inzetten? Deze mensen naar een nieuw niveau brengen met behulp van ondersteuning en opleidingen. Lijkt het u interessant om een deel uit te maken van het team in dit kantoor? Lees hier dan zeker even verder over de functie details en het aanbod! Teamleader / Zelfstandig Accountant in dit Accountantskantoor - De verantwoordelijkheden U zult in deze functie de kans krijgen om aansturing te geven aan een team. U zult zowel zicht houden op de planning en deadlines van deze medewerkers, en hun voorbereidingswerk controleren. Ook houdt u duidelijk zicht op het rendement van het team en stuurt bij waar nodig. Hiernaast bent u verantwoordelijk voor het bespreken van de jaarrekeningen met de klant, evenals het formuleren van de nodige adviezen en ook deze bediscussiëren met de klanten. U zult deze ook bijstaan met de fiscale controles.

  • Misck - IT Director (DWH / Data Analytics...) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    De IT-Directeur genereert de optimale balans tussen klantgerichtheid en efficiëntie, en neemt binnen de organisatie een sturende rol op voor alle IT oplossingen door middel van projecten ( IT-gerelateerde componenten voor de interne klant en IT-infrastructuur) teneinde de strategische bedrijfsdoelstellingen en kerndoelen te realiseren.     Activiteiten Eindverantwoordelijk voor het vastleggen van de visie en strategie (maken van een IT-strategisch plan) voor de directie Binnen het IT-MT sturen/verdedigen m.b.t. middelen voor het eigen domein met respect voor de andere domeinen teneinde een optimale bijdrage te kunnen leveren aan de IT en bedrijfsstrategie. Organiseren van de verantwoordelijkheidsdomeinen van de directie, het plannen van de activiteiten, en het toezien op de correcte samenwerking van de teams binnen de directie Optimale staffing - juiste M/V met juiste competenties en vaardigheden op juiste positie - binnen de directie garanderen Vertalen, inspirerend uitdragen, opvolgen en sturen van de kerndoelen naar de doelstellingen van de afdeling en de medewerkers teneinde een gedragen strategie te krijgen en te kunnen realiseren Coachen van medewerkers in eigen directie met het oog op groei en ontwikkeling, zowel van de individuen als van de teams Voeren van plannings- en waarderingsgesprekken, geven van continue feedback aan de medewerkers op hun functioneren individueel en als team Directie-overschrijdende samenwerkingsverbanden initiëren, stimuleren en ondersteunen Toepassen van verandermanagement binnen de eigen directie (inspireren, omgaan met weerstand, realiseren,...) Veranderingsagent; stimuleren en uitdragen van de veranderingsbereidheid vs stabiliteit en continuïteit teneinde de juiste balans te creëren van deze 2 belangrijke perspectieven/objectieven in lijn met de IT en bedrijfsstrategie. Klaarstomen van de directie voor de nieuwe (digitale) uitdagingen en opportuniteiten: Nieuwe business modellen Nieuwe technologieën Nieuwe werkwijzen Opbouwen en onderhouden van gezonde relaties en constructief overleg met de interne en externe stakeholders/partners om samen de doelstellingen te halen en de vernieuwde processen en afspraken ingang te doen krijgen binnen de verschillende IT-directies en externe partijen Helder en transparant de veranderingen en vernieuwingen vertalen en communiceren naar de rest van de organisatie Stimuleren en uitdragen van het veranderingsbeleid vs stabiliteit en continuïteit. Begeleiden van de uitvoering van audits, en bewaken van de uitvoering van de daaruit voortkomende acties. Identificeren van knelpunten en optimalisatie van opportuniteiten binnen de afdelingen en competentiecenters met oog op een efficiëntere en effectievere organisatie Eindverantwoordelijk voor en ondersteunen van betrokkenen (procesbeheer/procesowners/...) bij: ontwerp van processen, omzetten in werkinstructies, kwaliteit en governance van de processen. Zorgen voor aansturen van projecten in stuurgroepen In samenwerking met procurement, sluiten van strategische contract negotiaties en zorgen dat optimaal overgedragen wordt naar de run organisatie Opzetten, structureren en organiseren van de directie. Bepalen en communiceren van de rollen en verantwoordelijkheden binnen en tussen de teams Opbouwen van relaties met stakeholders zoals interne klanten, vendors, procurement, finance, legal,.. in kader van staffing en uitvoeren van projecten teneinde snel en gepast de objectieven te bereiken Zetelen in strategische stuurgroepen met leveranciers teneinde te garanderen dat de sourcing strategie optimaal wordt ingevuld in... ...

Zoek naar antwoorden van WILLEM BRUGGEMAN in sociale netwerken
Look for responds of WILLEM BRUGGEMAN in social networks

Lees alle opmerkingen voor WILLEM BRUGGEMAN. Laat een reactie achter voor WILLEM BRUGGEMAN. WILLEM BRUGGEMAN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for WILLEM BRUGGEMAN. Leave a respond for WILLEM BRUGGEMAN. WILLEM BRUGGEMAN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie WILLEM BRUGGEMAN op de google maps. Adres en contacten WILLEM BRUGGEMAN
Location of WILLEM BRUGGEMAN on the google maps. Address and contacts of WILLEM BRUGGEMAN

Andere gerelateerde bedrijven als come WILLEM BRUGGEMAN WILLEM BRUGGEMAN: Vanbossele A | De Grauwe | Nelissen BVBA | LA ROMANA | PIZZERIA DES HALLES

Other related companies as WILLEM BRUGGEMAN: Vanbossele A | De Grauwe | Nelissen BVBA | LA ROMANA | PIZZERIA DES HALLES

WILLEM BRUGGEMAN is een bedrijf dat 2002 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is WILLEM BRUGGEMAN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08142761230. Het bedrijf WILLEM BRUGGEMAN bevindt zich op het adres: BRIEKHOEKSTRAAT 15; 8940; WERVIK. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 969,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 532,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Meubelzaken, woning- and keukeninrichting. Producten gemaakt in WILLEM BRUGGEMAN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van WILLEM BRUGGEMAN is Verzekeringsagenten, makelaars en service, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van WILLEM BRUGGEMAN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van WILLEM BRUGGEMAN, openstaande posities, locatie van WILLEM BRUGGEMAN op de kaart.

WILLEM BRUGGEMAN is a company, that was registered 2002 in N\A region, Belgium. Full name of company is WILLEM BRUGGEMAN, company assigned to the tax number BE08142761230. The company WILLEM BRUGGEMAN is located at the address: BRIEKHOEKSTRAAT 15; 8940; WERVIK. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 969,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 532,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Meubelzaken, woning- and keukeninrichting. Products created in WILLEM BRUGGEMAN were not found.
The main activity of WILLEM BRUGGEMAN is Insurance Agents, Brokers and Service, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of WILLEM BRUGGEMAN is not available. You also can look at reviews of WILLEM BRUGGEMAN, open positions, location of WILLEM BRUGGEMAN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over WILLEM BRUGGEMAN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf WILLEM BRUGGEMAN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about WILLEM BRUGGEMAN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company WILLEM BRUGGEMAN, employees, financial statistics.