Gu茅ret & Gevas

Contactgegevens Gu茅ret & Gevas: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Gu茅ret & Gevas: address, phone, fax, email, website, opening hours

Gu茅ret & Gevas

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue Royale 20; 7904; Leuze-en-Hainaut (Tourpes), België

Telefoon (phone): 069 67 11 06; 069 67 11 10 (+32-069 67 11 06; 069 67 11 10) 069 67 11 06; 069 67 11 10 (+32-069 67 11 06; 069 67 11 10)

Fax (fax): 069 67 11 06 (+32-069 67 11 06) 069 67 11 06 (+32-069 67 11 06)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Gu茅ret & Gevas: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Gu茅ret & Gevas"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Gu茅ret & Gevas"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Gu茅ret & Gevas, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Gu茅ret & Gevas. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Gu茅ret & Gevas, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Gu茅ret & Gevas. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Gu茅ret & Gevas
Products information Gu茅ret & Gevas

BTW identificatienummer (tax): BE04833129882
Ondernemingsnummer: 6947723388
Hoofdstad (capital): 468,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 443,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)
Jaar van oprichting (foundation year): 2003

Fences; Ironworks; Stairs

Product categorie (product category): Metal work - Ornamental

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Gu茅ret & Gevas
(Get full report from official database of BE for Gu茅ret & Gevas)

Aanvulling soorten activiteiten voor Gu茅ret & Gevas
Addition kinds of activities for Gu茅ret & Gevas

4481. Passagiersvervoer over zee, met uitzondering van veerboot | Deep sea passenger transportation, except ferry
22539901. Kraag en manchet sets, breien | Collar and cuff sets, knit
38510110. Tempels en fronten, oftalmisch | Temples and fronts, ophthalmic
50210101. Barmeubelen | Bar furniture
73590300. Pallet verhuur diensten | Pallet rental services
87420202. Incentive of award programma consultant | Incentive or award program consultant

Werken bij Gu茅ret & Gevas: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Gu茅ret & Gevas: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Gu茅ret & Gevas. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Gu茅ret & Gevas. Looking for open vacancies in other companies

  • Winkelbediende voor supermarkt in Puurs - deeltijds - vanaf december (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    deeltijds optie vast 6 op 7 kunnen werken - zondag gesloten kassawerk rekken vullen

  • Vloerder (BEERSE)

    Regio: BEERSE

    Bedrijf: TEMPO TEAM CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn momenteel op zoek naar een vloerder om deel uit te maken van een bouwbedrijf in regio Beerse. Je zal instaan voor vloer- en tegelwerken.

  • Bevrachter (m/v) (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een van onze klanten, een transportfirma, zijn we op zoek naar een bevrachter (m/v) Is plannen en organiseren jouw passie? Ga je op administratief vlak zeer nauwkeurig te werk? Ben je een echte "problem solver" en ben je een "out of the box" denker? Dan is dit de job voor jou!!!! Wat ga je doen: Je staat in voor het dagelijks contact met klanten. Je organiseert de transportopdrachten en volgt deze administratief mee op.

  • Logistiek medewerker (DENDERMONDE)

    Regio: DENDERMONDE

    Bedrijf: Let's Work

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je zal de documenten opstellen die nodig zijn voor de laaddocumenten aan de chauffeur. Zorgt voor administratieve ondersteuning en volgt de procedures en richtlijnen. Je staat administratief maar ook operationeel in contact met de chauffeurs. Het administratief uitvoerend alles vlot laten verlopen is jouw hoofdtaak

  • Mecanicien (m/v) (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze veevoederfabriek in Izegem zijn we op zoek naar een mechanieker. In deze functie sta je samen met je collega's in voor: - Het curatief en preventief onderhoud van onze machines en installaties in onze productie-afdelingen. - Het vaststellen van knelpunten, het oplossen van problemen en het aanpassen van de machines. - De continue verbetering van het productie- en onderhoudsproces.

  • Winkelbediende (30u/w) (SINT-MARTENS-LATEM)

    Regio: SINT-MARTENS-LATEM

    Bedrijf: JOBMATCH GENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zijn op zoek naar een winkelbediende voor een lokale handelaar in Sint-Martens-Latem. Je verantwoordelijkheden zouden zijn: Verkopen van charcuterie en vleeswaren Bedienen van klanten Het hygiënisch houden van de werkplaats Kassawerk Je doet dit volgens dit uurrooster: week 1: ma - vr. : 8u - 12u30 + zaterdag: 8u - 18u30 week 2: ma - vr : 13u30 - 19u (geen zaterdagwerk)

  • Poetsvrouw/Poetsman met de beste loonsvoorwaarden - Regio Heers (HEERS)

    Regio: HEERS

    Bedrijf: Schoonmaakzorg

    Type: Dienstenchequebaan

    Welkom bij Schoonmaakzorg, een dienstenchequebedrijf met reeds 10 jaar ervaring in de schoonmaaksector. Bij ons ligt de nadruk op het menselijk aspect. Onze passie is mensen helpen. Het doet ons deugd mensen aan het werk te zetten met diezelfde passie en te streven naar de perfecte match tussen klant en huishoudhulp! Ons motto: Samen Respect, Samen Sterk! Zit jij te popelen om mensen te helpen, hun zorgen te verlichten door als poetshulp een handje toe te steken in het huishouden? Poetsen, boodschappen doen, al dan niet samen met jouw klant. Wassen en strijken staan jou niet in de weg? Dan ben jij "de geschikte huishoudhulp" die wij zoeken om ons schoonmaak-team te ondersteunen! Aarzel niet en solliciteer nu, want sterk werk blinkt!

  • HUISHOUDHULP (M/V) DRONGEN (deeltijds - zelf te kiezen) (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Ervaren projectleider (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: BOSSCHAERT

    Type: Vaste Job

    Als projectleider heb je verschillende verantwoordelijkheden en zet je jouw schouders onder verschillende industriebouwprojecten. Een overzicht van jouw taken: je zorgt voor een gedetailleerd voorbereidings- en uitvoeringsplan en maandelijkse vorderingsstaten. Je staat in voor het voorbereiden, opstarten en opvolgen van jouw werven. Je woont de werfvergaderingen bij, stuurt de ploegen (eigen of via onderaannemer) aan, werkt de planning (operationeel en financieel) bij waar nodig, communiceert hierover met alle betrokken partijen en garandeert ten alle tijden de veiligheid. Doel: Het plannen, coördineren en evalueren van activiteiten om de doelstellingen van het industriebouwproject te behalen. Taken: Managen van projectdoelstellingen Tijdig en kwalitatief afleveren van een bouwproject aan onze klant door gedetailleerde voorbereiding en het goed inplannen van de juiste resources Nastreven van klanttevredenheid en vertrouwen gedurende het verloop van het project door realistische planning, tijdige uitvoering en consequente communicatie. We verwachten een pro-actieve communicatie bij het aansturen van alle betrokken interne collega’s. We verwachten dat er samen met onze interne Preventie-Adviseur gedetailleerd en praktisch wordt nagedacht tijdens de voorbereiding van het project over het onder controle houden van de veiligheids- en milieurisico’s inherent aan een bouwproject. Tijdens de uitvoering bent u verantwoordelijk voor de opvolging van het veiligheids- en gezondheidsplan en verwachten we jouw tijdige actie indien een situatie dit vereist. Managen operationele doelstellingen Voorbereiding van project aan de hand van project checklist Opstellen en aanpassen van gedetailleerde dagplanning en langetermijn planning Aansturen van taken van arbeiders, onderaannemers, logistieke ondersteuning van het project Interne dagrapportage Wekelijkse interne vergaderingen met management ter bespreking van planning, status van voorbereiding en uitvoering, behaalde rendementen tijdens uitvoering. Maandelijkse vorderingsstaten opmaken en goedkeuring nastreven bij klant Opvolging van werfvergaderingen Communicatie met de klant, architect, onderaannemers en leveranciers Financiële planning Budgettaire voorbereiding gecombineerd met gedegen inhoudelijke dossierkennis Kosten onder controle houden door het efficiënt inplannen van mensen en middelen en nauwgezette opvolging van uitgaven hiervoor Controle van rendementen en feedback naar calculatie bij afwijkingen. Advies voor corrigerende maatregelen indien nodig naar toekomst toe. Ontwikkeling We verwachten pro-activiteit inzake je persoonlijke ontwikkeling en die van jouw collega’s: volgen van noodzakelijke trainingen, netwerken, (aan)leren van nieuwe zaken (aan) van collega’s, lezen van vakbladen. Verantwoordelijkheid en vertrouwen Van begin tot eind verantwoordelijkheid nemen voor een tijdige en kwalitatieve uitvoering van het project. Je zorgt voor vertrouwen op de werkvloer bij klanten en collega’s.

  • Chauffeur V/M Regionaal Afzetcontainers CE (GULLEGEM)

    Regio: GULLEGEM

    Bedrijf: DOOLAEGHE

    Type: Vaste Job

    Regionaal afzetcontainers metalen wisselen (soms met aanhangwagen)

  • Advocaat Publiek Recht (min. 1 jaar ervaring), kantoor Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: VERBIST ADVOCATEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Verbist Advocatuur zoekt een (junior) advocaat met een sterke interesse in het publiek recht, en in het bijzonder het omgevingsrecht, voor een duurzame versterking van haar team. Je behandelt onze kantoordossiers van A tot Z, zowel bij het adviseren, het onderhandelen als het procederen speel jij een belangrijke rol; Je hebt op regelmatige wijze rechtstreeks contact met de cliënten; Wanneer een dossier gepleit moet worden, word je hiervoor zelfstandig of in team ingezet; Je werkt je in verschillende materies in binnen het publiek en administratief recht en houdt de relevante wetgeving en rechtspraak nauwgezet bij; Je draagt de expertise van het kantoor uit door (afhankelijk van jouw interesse en ervaring) opleidingen te geven, gespecialiseerde evenementen bij te wonen of rechtsleer te publiceren.

  • Administratief medewerker (M/V) voor de Provinciale Raad Antwerpen - wervingsreserve (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: ORDE VAN ARCHITEKTEN VD PROV. ANTWE

    Type: Werfreserve

    Als administratief medewerker van de Orde van Architecten sta je o.a. in voor de organisatie en verslaggeving van vergaderingen, de opvolging van beslissingen en zorg je voor goede informatiedoorstroming. Volgende taken worden toegeschreven aan de administratief medewerker: Dossierbeheer: opvolgen en afhandelen, voorbereiden dossiers voor bespreking op vergaderingen; Administratieve verwerking van beslissingen (brieven opstellen, beheer database, afspraken maken,...); Klassement en documentenbeheer; Algemene administratieve taken (zoals bijv. bijhouden en ingeven prestaties mandatarissen, bijhouden uitgaven in het kader van de werking); Op vlotte en correcte wijze bezoekers (stagiairs, architecten, mandatarissen) ontvangen en te woord staan; Op vlotte en correcte wijze informatie verstrekken, zowel aan de balie, telefonisch als via e-mail; Occassioneel assisteren bij de organisatie van evenementen (zoals bijv. beursdeelnames); ... Voor de job van administratief medewerker, werk je nauw samen met zowel collega's als mandatarissen. De taken worden voornamelijk uitgevoerd op de zetel van de provinciale raad van Antwerpen. In het kader van de gecentraliseerde administratieve werking, worden taken uitgevoerd in teamverband op de zetel van de Vlaamse Raad (Tour & Taxis, te 1000 Brussel).

Zoek naar antwoorden van Gu茅ret & Gevas in sociale netwerken
Look for responds of Gu茅ret & Gevas in social networks

Lees alle opmerkingen voor Gu茅ret & Gevas. Laat een reactie achter voor Gu茅ret & Gevas. Gu茅ret & Gevas bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Gu茅ret & Gevas. Leave a respond for Gu茅ret & Gevas. Gu茅ret & Gevas on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Gu茅ret & Gevas op de google maps. Adres en contacten Gu茅ret & Gevas
Location of Gu茅ret & Gevas on the google maps. Address and contacts of Gu茅ret & Gevas

Andere gerelateerde bedrijven als come Gu茅ret & Gevas Gu茅ret & Gevas: Van Raemdonck & Co NV | DOMINIQUE HEYVAERT | Goeseels Emmanuel | Leysen L | Chabothier J-C Ets

Other related companies as Gu茅ret & Gevas: Van Raemdonck & Co NV | DOMINIQUE HEYVAERT | Goeseels Emmanuel | Leysen L | Chabothier J-C Ets

Gu茅ret & Gevas is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Gu茅ret & Gevas, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04833129882. Het bedrijf Gu茅ret & Gevas bevindt zich op het adres: Rue Royale 20; 7904; Leuze-en-Hainaut (Tourpes). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 468,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 443,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Metal work - Ornamental. Lijst met producten zijn Fences; Ironworks; Stairs.
De hoofdactiviteit van Gu茅ret & Gevas is Leder- en leerproducten, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Gu茅ret & Gevas is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Gu茅ret & Gevas, openstaande posities, locatie van Gu茅ret & Gevas op de kaart.

Gu茅ret & Gevas is a company, that was registered 2003 in N\A region, Belgium. Full name of company is Gu茅ret & Gevas, company assigned to the tax number BE04833129882. The company Gu茅ret & Gevas is located at the address: Rue Royale 20; 7904; Leuze-en-Hainaut (Tourpes). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 468,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 443,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Metal work - Ornamental. List of products are Fences; Ironworks; Stairs.
The main activity of Gu茅ret & Gevas is Leather and Leather Products, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Gu茅ret & Gevas is not available. You also can look at reviews of Gu茅ret & Gevas, open positions, location of Gu茅ret & Gevas on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Gu茅ret & Gevas, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Gu茅ret & Gevas, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Gu茅ret & Gevas, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Gu茅ret & Gevas, employees, financial statistics.