GORY 2

Contactgegevens GORY 2: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data GORY 2: address, phone, fax, email, website, opening hours

GORY 2

Regio (region): N\A, België

Adres (address): AARSCHOTSESTEENWEG 50; 2230; HERSELT, België

Telefoon (phone): 14544150 (+32-14544150) 14544150 (+32-14544150)

Fax (fax): +32 (19) 413-94-38 +32 (19) 413-94-38

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) GORY 2: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "GORY 2"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "GORY 2"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van GORY 2, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen GORY 2. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of GORY 2, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees GORY 2. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti GORY 2
Products information GORY 2

BTW identificatienummer (tax): BE03945159912
Ondernemingsnummer: 1989318847
Hoofdstad (capital): 845,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 107,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 2007

Producten die in GORY 2 zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Maroquinerie and articles de voyage

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor GORY 2
(Get full report from official database of BE for GORY 2)

Aanvulling soorten activiteiten voor GORY 2
Addition kinds of activities for GORY 2

229900. Textielgoederen, nec | Textile goods, nec
20370000. Bevroren groenten en fruit | Frozen fruits and vegetables
22730503. Tapijten, machine geweven | Rugs, machine woven
27820000. Blankboeken en Looseleafbinders | Blankbooks and looseleaf binders
50459907. Woordverwerkende apparatuur | Word processing equipment
59990802. Boerderij trekkers | Farm tractors
62899901. Financiële verslaggeving | Financial reporting

Werken bij GORY 2: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in GORY 2: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor GORY 2. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for GORY 2. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratieve hulp voor commerciële binnendienst (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Konvert Interim Boom

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een klant in de regio van Antwerpen zijn we op zoek naar een administratieve werkkracht op de commerciële binnendienst; Onze klant is actief in automaten voor allerlei sectoren, o.a. voor de horeca. We zijn op zoek naar iemand die zal instaan voor het beantwoorden van telefonie van bestaande klanten met vragen over hun bestellingen. Verder help je het hele team verder met de nodige administratie. Ben jij een enthousiaste, gemotiveerde persoon die graag telefoneert? Heb je een goede kennis Nederlands en Frans? Ben je een organisatorisch talent en administratief nauwkeurig? Bel dan nu naar 03/458.74.90 of mail uw CV met motivatiebrief naar [email protected]

  • Medewerker Personeelsdienst (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze partner zijn wij op zoek naar een HR-medewerker werving en selectie. Onze klant is actief in het detacheren van techniekers bij verschillende bedrijven in verschillende sectoren ter ondersteuning van hun technische dienst Je maakt deel uit van de personeelsafdeling en gaat actief op zoek naar technisch talent in regio Oost- en West-Vlaanderen Je plant afspraken en en screent de kandidaten. Je houdt hier niet enkel rekening met de technische kennis van de kandidaat maar o.a ook met de specifieke ambities en motivatie van de kandidaat. Je zorgt voor een vlotte opstart van nieuwe kandidaten in functie van de planning en nieuwe projecten. Je zorgt er ook voor dat nieuwe kandidaten zich welkom voelen. Je werkt hiervoor nauw samen met jouw collega's van de HR-afdeling en Regio Managers Je draagt actief bij tot het verbeteren van de wervingsresultaten. Je brengt nieuwe ideeën aan, analyseert en evalueert bestaande processen.  Ook maak je advertenties op, zoekt kandidaten, zoekt naar interessante jobbeurzen en bent hierop aanwezig, werkt samen met de marketingafdeling om nieuwe acties te bedenken om kandidaten aan te trekken,... Je staat in voor het beheer van de gegevens van de kandidaten en bent op de hoogte van het stadium waarin ze zich bevinden in het selectieproces Je bouwt relaties op met lokale aanwervingskanalen en onderhoudt er goede contacten mee Je zoekt mee naar de juiste partners om mee samen te werken en onderhandelt over de samenwerkingsakkoorden. Nadien maak je transparante afspraken. Je volgt deze op en komt uiteraard ook jouw beloftes na Het doel van doel van deze job is dat je zorgt voor een vlotte instroom van techniekers die je laat opstarten voor verschillende projecten

  • Werfleider asfalt/wegenwerken (LICHTERVELDE)

    Regio: LICHTERVELDE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als werfleider in de asfalt/wegenbouw ben je verantwoordelijk voor de organisatie en de coördinatie van 1 of meerdere werven afhankelijk van de omvang van het project. ?Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van een bouwplaats materieel en je leidt de werkkrachten. ?Je houdt rekening met de financiële middelen. ?Je inspecteert de werken rekening houdend met het opgemaakte bestek. ?Je controleert de kwaliteit van het afgeleverde werk met behulp van meetinstrumenten zoals meetlint waterpas. ?Je bent verantwoordelijk voor een gedeelte van de werkzaamheden of voor het geheel. ?Je hou toezicht op de werf ter plaatse en voor de administratieve taken werk je vanuit het kantoor.. ?Je brengt dagelijks de nodige administratie in orde zoals mankracht en materieel berekenen vorderingsstaten of werkstaten opmaken bouwplaats vergaderingen voorbereiden bijhouden van het werfdagboek enz. ?Je rapporteert rechtstreeks aan de zaakvoerder van het bedrijf. ?Je werkuren zijn doorgaans regelmatig met uitzonderingen omwille van technische redenen en deadlines.

  • sprankelende huishoudhulpen (Sint-Jozef en Koolkerke) (KOOLKERKE)

    Regio: KOOLKERKE

    Bedrijf: alfaThuis

    Type: Dienstenchequebaan

    alfaThuis is op zoek naar gemotiveerde, warme mensen die onze klanten graag helpen in het huishouden. Heb je ervaring? Dat is mooi meegenomen! Niet echt? Je kan het vak bij ons ook leren. Vooral goeste om te poetsen is voor ons heel belangrijk. Iedereen die graag meehelpt in het huishouden en een passie heeft voor orde, netheid en hygiëne is welkom bij ons! Ook als je jong en dynamisch bent of al ervaren en een jaartje ouder, 45, 50 of 55.

  • Bijlesgever wiskunde (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je geeft privé-bijlessen voor wiskunde aan leerlingen van het middelbaar. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • JOBSTUDENT FTRITUURMEDEWERKER (HAASRODE)

    Regio: HAASRODE

    Bedrijf: FALCO

    Type: Studentenjob

    Je wordt tijdens de middag ingeschakeld als volwaardige kracht in onze frituur / snackbar.

  • Assistent Product Manager m/v (357/17988) (ESSEN)

    Regio: ESSEN

    Bedrijf: ADECCO NOORD ANTWERPEN

    Type: Vaste Job

    Onze klant is een voedingsbedrijf te Essen, wegens groei zijn zij dringend op zoek naar een Assistent Product Manager m/v. Als Assistent Product Manager ondersteun je bij het ontwerpen en mede implementeren van nieuwe product- en verpakkingsideeën, op productniveau en op assortimentsniveau, teneinde het bedrijfskarakter van innovatie en creativiteit te versterken. Verantwoordelijkheden: Je werkt vooral ondersteunend op taakniveau: Ontwerpen van nieuwe productideeën en nieuwe verpakkingsideeën. Continue verbetering/innovatie van het assortiment door het implementeren van nieuwe ontwikkelingen voor de verschillende seizoenen, het organiseren van de productie van te maken stalen voor fotografie-doeleinden, opvolgen en controleren van drukwerk/brochures., opvolgen van het valideren van de vernieuwde assortimenten in het databeheersysteem, bewaken en garanderen van de deadlines voor prestaties Ontwikkelen van Private Label projecten door beluisteren van klanten om tot een ontwikkeling te kopen, controleren van de aanvragen en de haalbaarheid ervan op klant - budgettair niveau en tijdige oplevering ervan. Zichzelf continue op de hoogte houden van ontwikkelingen en evoluties op vlak van design, trends en marketing.

  • Calculator Divisie Tunnelling (DESSEL)

    Regio: DESSEL

    Bedrijf: SMET-TUNNELLING

    Type: Vaste Job

    Je komt terecht in een professioneel boor- en rioolrenovatiebedrijf met een sterk kwaliteitsimago. De werven liggen voornamelijk in België, Nederland en Duitsland met een occasionele uitbreiding naar gans Europa. Vanuit onze vestiging te Dessel zorg jij voor de kostprijsberekening, het contacteren van onderaannemers en leveranciers en het samenstellen van offertedossiers. Hiervoor doorgrond je de aanbestedingsdossiers en ga je met je collega’s (projectingenieurs, ontwerpers, aankopers, tekenaars, …) op zoek naar de juiste kostprijs en eventuele alternatieven. Interesse in de door ons uitgevoerde technieken is een noodzakelijke voorwaarde. Het doorgronden van deze technieken maakt deel uit van het opleidingsprogramma dat voorzien is. Werf- en klantbezoeken maken hier eveneens deel van uit.

  • KEUKENMEDEWERKER M/V (KUURNE)

    Regio: KUURNE

    Bedrijf: DAOUST INTERIM

    Type: Vaste Job

    Sluit je aan bij de grote familie van werknemers bij Daoust! Welcome to the Family! Voor onze klant zijn wij op zoek naar een keukenmedewerker voor de koude kant. Het takenpakket bestaat uit: - Groeten en fruit wassen en schoonmaken - Keukengerei onderhouden en schoonmaken - ...

  • Logistiek medewerker / magazijnier (DEERLIJK)

    Regio: DEERLIJK

    Bedrijf: ADDAX MOTORS

    Type: Vaste Job

    Addax Motors Addax Motors is de eerste Belgische constructeur die elektrische utilitaire voertuigen ontwikkelt en produceert. De onderneming is in Deerlijk gevestigd en werkt met lokale partners voor de uitvoering van bepaalde hoofdtaken. Een deel van de R&D van Addax wordt uitgevoerd in samenwerking met de KULeuven en Flanders Make. De wagens worden vanaf januari 2019 in Deerlijk geassembleerd. Door onze groei en evolutie zijn we op zoek naar een purchasing assistant. Jobomschrijving Als logistiek medewerker staat u in voor: Ontvangen, uitpakken, controleren en inscannen van geleverde goederen en toekennen aan de juiste magazijnlocatie Controleren en aanvullen van de voorraden op de productielijn en klaarzetten van voorraadbakken voor de verschillende werkposten Verpakken van de onderdelen voor klantenorders Het uitboeken van de huidige stock Op eigen initiatief de werkplek opruimen en deze proper houden Flexibel inzetbaar zijn op de verschillende werkposten en zones Inventarisatie

  • Bediende payroll (KOMEN)

    Regio: KOMEN

    Bedrijf: Synergie West-Vlaanderen Careers

    Type: Vaste Job

    Je beheert zelfstandig de loonadministratie (zonder ondersteuning van sociaal secretariaat) voor één van de Belgische bedrijven van de groep alsook van de Franse vestiging. Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers voor allerhande vragen betreffende sociale wetgeving, documenten, administratie. Je beheert de tijdsregistratie en ondersteunt de planningsdienst in de input van afwezigheden (interpretatie). Je doet de aangifte en opvolging van Arbeidsongevallen en dossiers hospitalisatieverzekering. Je beheert de digitale personeelsdossiers van start tot einde. Je biedt ondersteuning bij het opmaken van loonvoorstellen en simulaties. Je doet de opvolging van de administratieve verplichtingen betreffende detachering, internationale tewerkstelling,… Je biedt ondersteuning aan Franse medewerkers bij de diverse fiscale aangiftes als ook de grensarbeiderdossiers. Proactief meedenken en meewerken aan de uitbouw van de HR-dienst doorheen de groep.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

Zoek naar antwoorden van GORY 2 in sociale netwerken
Look for responds of GORY 2 in social networks

Lees alle opmerkingen voor GORY 2. Laat een reactie achter voor GORY 2. GORY 2 bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for GORY 2. Leave a respond for GORY 2. GORY 2 on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie GORY 2 op de google maps. Adres en contacten GORY 2
Location of GORY 2 on the google maps. Address and contacts of GORY 2

Andere gerelateerde bedrijven als come GORY 2 GORY 2: KEUKENS DELEMA | Riemis Roger BVBA | RONY VERCRUYSSE | MARIA ABTS | Fed Internat Des Travailleurs Du Textile de l'Habillement et du Cuir

Other related companies as GORY 2: KEUKENS DELEMA | Riemis Roger BVBA | RONY VERCRUYSSE | MARIA ABTS | Fed Internat Des Travailleurs Du Textile de l'Habillement et du Cuir

GORY 2 is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is GORY 2, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03945159912. Het bedrijf GORY 2 bevindt zich op het adres: AARSCHOTSESTEENWEG 50; 2230; HERSELT. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 845,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 107,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Maroquinerie and articles de voyage. Producten gemaakt in GORY 2 zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van GORY 2 is Kleding, Afgewerkte Producten van Stoffen & Vergelijkbare Materialen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van GORY 2 is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van GORY 2, openstaande posities, locatie van GORY 2 op de kaart.

GORY 2 is a company, that was registered 2007 in N\A region, Belgium. Full name of company is GORY 2, company assigned to the tax number BE03945159912. The company GORY 2 is located at the address: AARSCHOTSESTEENWEG 50; 2230; HERSELT. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 845,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 107,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Maroquinerie and articles de voyage. Products created in GORY 2 were not found.
The main activity of GORY 2 is Apparel, Finished Products from Fabrics & Similar Materials, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of GORY 2 is not available. You also can look at reviews of GORY 2, open positions, location of GORY 2 on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over GORY 2, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf GORY 2, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about GORY 2, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company GORY 2, employees, financial statistics.