Strategic & Management Consulting

Particuliere bedrijvenTransportdiensten • Strategic & Management Consulting
Private companiesTransportation Services • Strategic & Management Consulting

Contactgegevens Strategic & Management Consulting: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Strategic & Management Consulting: address, phone, fax, email, website, opening hours

Strategic & Management Consulting

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Rue de la Victoire 73; 1060; Bruxelles (Saint-Gilles), België

Telefoon (phone): 02 534 27 58 (+32-02 534 27 58) 02 534 27 58 (+32-02 534 27 58)

Fax (fax): 02 534 27 58 (+32-02 534 27 58) 02 534 27 58 (+32-02 534 27 58)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Strategic & Management Consulting: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Strategic & Management Consulting"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Strategic & Management Consulting"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Strategic & Management Consulting, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Strategic & Management Consulting. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Strategic & Management Consulting, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Strategic & Management Consulting. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Strategic & Management Consulting
Products information Strategic & Management Consulting

BTW identificatienummer (tax): BE07832672119
Ondernemingsnummer: 6362426757
Hoofdstad (capital): 821,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 720,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1992

Producten die in Strategic & Management Consulting zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Marketing - Consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Strategic & Management Consulting
(Get full report from official database of BE for Strategic & Management Consulting)

Aanvulling soorten activiteiten voor Strategic & Management Consulting
Addition kinds of activities for Strategic & Management Consulting

2061. Ruwe rietsuiker | Raw cane sugar
20320103. Bonen, zonder vlees gebakken: verpakt in blikjes, potten, enz. | Beans, baked without meat: packaged in cans, jars, etc.
32990300. Sier- en bouwkunstwerk | Ornamental and architectural plaster work
38410000. Chirurgische en medische instrumenten | Surgical and medical instruments
72990607. Visa-aanbestedingsdienst | Visa procurement service
76239903. Koelkast reparatie service | Refrigerator repair service

Werken bij Strategic & Management Consulting: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Strategic & Management Consulting: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Strategic & Management Consulting. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Strategic & Management Consulting. Looking for open vacancies in other companies

  • INDUSTRIEEL REINIGER TREINSTELLEN - AFROEPBASIS/DAGWERK (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Forum Jobs Aalst

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant staat in voor het reinigen van de treintoestellen van de NMBS. Voor deze klant zijn we op zoek naar gemotiveerde industriële reinigers in dagploeg. Je staat in voor het reinigen van de treinen tijdens hun stilstand. Concreet ga je samen met een aantal collega's op een hoog tempo door de trein om deze te poetsen, dit om de stilstand zo veel mogelijk te beperken. Je werkt steeds vanuit het treindepot te Aalst (9u-16u) en op regelmatige afroepbasis.

  • Supervisor in 2 ploegen // Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: SYNERGIE JOBS

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Gent zijn wij op zoek naar een supervisor in 2 ploegen regio Gent. Je hoofdtaak is het aansturen van medewerkers (5-40 per ploeg) planningen opmaken, zelf kwaliteitscontrole uitvoeren, bewaken van geleverd werk, onthaal & opleidingen geven, administratief werk, rapportages, etc. Voor deze functie vragen we iemand die hands-on mentaliteit heeft + technische affiniteit, stressbestendig, organisatorisch sterk, flexibel naar taken en werktijden, probleemoplosser, communicatief sterk, vlotte kennis excel!

  • Poetshulp regio Aalter SOLLICITEER VIA SMS (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: EASY LIFE AALTER

    Type: Dienstenchequebaan

    Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag je klanten tevreden stellen? Dan is werken voor Easy Life zeker iets voor jou! Spring gerust even binnen.

  • Zorgzame gezellige huishoudhulpen Regio Morkhoven (MORKHOVEN)

    Regio: MORKHOVEN

    Bedrijf: HET POETSPALEIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Zet 2018 goed in en contacteer ons! Het PoetsPaleis is een professionele dienstenchequefirma met een hart voor mensen. De mens achter de job is voor ons heel erg belangrijk! Heb je het vaak heel erg druk en vraag je je af hoe je het gezin en werk kan blijven combineren? Bij Het PoetsPaleis streven we naar een aangename balans tussen werk en plezier. We bieden daarom werkschema’s die volledig aangepast zijn aan hun wensen en noden. Door ons groeiend succes zijn we op zoek naar: ENTHOUSIASTE ZORGZAME HUISHOUDHULPEN Regio Herenthout, Noorderwijk, Olen, Itegem, Morkhoven, Wiekevorst, Herentals Help je graag mensen een handje in het huishouden? Weet je bovendien van aanpakken en ben je op zoek naar een leuke vast deeltijdse of voltijdse job? Dan ben je van harte welkom in Het POETSPALEIS! Staat jouw regio niet vermeld? Geen nood…Het PoetsPaleis bedient elke gemeente in de Kempen dus spring gerust even binnen in 1 van onze kantoren voor wat meer informatie! Werk je momenteel al als hulp in het huishouden maar voel je je bij die werkgever niet helemaal thuis? Kom gerust eens langs op ons kantoor… misschien kunnen wij wat voor je betekenen.

  • Bunz - Jobstudent zaalhulp (m/v) (DUDZELE)

    Regio: DUDZELE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Studentenjob

    Voor een klant in de regio van Knokke-Heist zijn wij op zoek naar een jobstudent (m/v) voor het helpen in de zaal en/of keuken.

  • Bijlesgever C++ (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: HET BIJLESBUREAU

    Type: Studentenjob

    Je geeft privé-bijlessen voor C++ aan leerlingen van de hogeschool en/of universiteit. Je kiest zelf in welke regio en hoeveel bijlessen je geeft en wanneer je beschikbaar bent.

  • QUALITY OPERATOR - ARBEIDERSFUNCTIE - (m/v) (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: PROVIRON FUNCTIONAL CHEMICALS

    Type: Vaste Job

    Instaan voor de goede werking van het productieproces, de productie-installaties, de kwaliteit van het product en een nette en veilige werkomgeving. Afwijkingen hieraan constateren, interpreteren, melden via de gekende systemen en eventueel gepast ingrijpen; Uitvoeren, interpreteren en rapporteren van de vereiste labo-controles en –analyses; Op regelmatige tijdstippen de hem door de proces operator toegewezen werkingsparameters controleren en volgens de gekende systemen rapporteren; Instaan voor de goede werking van de analysetoestellen en gepast handelen bij defecten (zelf herstellen of melden via de gekende kanalen); Instaan voor de orde en netheid in het QC-labo; De proces operator assisteren/vervangen bij het controleren en (laten) bijsturen van het productieproces en rapporteren aan de proces operator, meestergast en/of productie-ingenieur;

  • Commercieel Adviseur - Regio Vlaams Brabant (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: ADECCO LEUVEN INDUSTRIE

    Type: Vaste Job

    Zin om vandaag de bank van morgen uit te tekenen? In een bank in een wereld die verandert, maken onze medewerkers van die verandering hun sterkste troef en zetten ze uitdagingen om in opportuniteiten. Ze anticiperen om klanten innovatieve oplossingen aan te bieden die perfect aansluiten bij hun behoeften. BNP Paribas Fortis, de grootste bank van het land, geeft haar medewerkers de kans om zich continu te ontwikkelen in een stimulerende en agile werkomgeving. Voor ons kantorennet zoeken we nieuwe collega's die klaar zijn voor een uitdaging. Onze klantenportefeuille is zeer gevarieerd. En jouw job dus ook! Je toekomstige job: Jouw taken als commercieel medewerker: Je bent in een van onze agentschappen het aanspreekpunt voor onze klanten. Je helpt klanten en geeft hen advies in de domeinen daily banking, save & invest, verzekeringen en kredieten. Je rekent daarvoor op je commerciële geest. Je grijpt commerciële kansen met beide handen en zorgt voor situaties waarbij de klant, de bank én de maatschappij winnen. Je deelt spontaan de nieuwste digitale tools met onze klanten. Want innovatie en creativiteit fascineren je.

  • Zelfstandige Kantoorhouders (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: DERBY LADBROKES

    Type: Zelfstandige activiteit

    Sportliefhebber ? Wordt uw eigen baas bij Ladbrokes ! U staat in voor het beheer en de registratie van de sportweddenschappen voor uw kantoor. ( opleiding voorzien ) In één van onze verkooppunten in meer dan 50 gemeenten van Vlaanderen (Middelkerke, Limburg, Oostende, Knokke, Sint-Truiden, Deinze, Geraarsbergen, Ronse, Oudenaarde, Zottegem...), en in een sympathieke omgeving. U geniet meteen van een bestaand cliënteel, en de volledige ondersteuning van de commerciële en administratieve krachten van Ladbrokes, de nr. 1 in België op gebied van sportweddenschappen. GEEN INVESTERING VEREIST. ATTRACTIEVE COMMISSIES. Welkom in het team !

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

  • Junior Dossierbeheerder (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: CONESSENCE

    Type: Werfreserve

    Voor een boekhoudkantoor regio oostende zoeken we een JUNIOR DOSSIERBEHEERDER Taken: Beheer van diverse vennootschappen - inboeken aan - en verkoopfacturen - inboeken bankuittreksels - voorbereiden btw-aangites - voorbereiden afsluitingen - voorbereiden fiscale aangiftes en jaarrekeningen

  • Buffetmedewerker - Kasteel de Plaisance (Ieper) (ZILLEBEKE)

    Regio: ZILLEBEKE

    Bedrijf: COREX

    Type: Flexijob

    “ Het mooie aan in stijl genieten, dat Eccellenza gevoel “ Eccellenza, met ondertussen al méér dan 35 jaar ervaring, laat mensen lekker eten en genieten in stijl. Onze geselecteerde restaurants en feestzalen hebben een uniek en eigen karakter waar u sfeervol en gezellig tafelt. Deze culinaire beleving kunnen we waarmaken dankzij gepassioneerde medewerkers en een neus voor efficiëntie en kwaliteit. Wij zijn op zoek naar enthousiaste buffetmedewerkers die zich tijdens het weekend en/of tijdens de week kunnen vrijmaken om te werken ! Taken: meehelpen aan het buffet : je bent verantwoordelijk voor het verzorgen / opstellen van de gerechten. Je zet de gerechten uit en zorgt voor een mooie decoratie ervan. Je zult de artikelen ook verwerken : afdekken / in de frigo's plaatsen / bijwerken voor de voglende dag. Je werkt op zaterdagavond en/of zondagmiddag.

Zoek naar antwoorden van Strategic & Management Consulting in sociale netwerken
Look for responds of Strategic & Management Consulting in social networks

Lees alle opmerkingen voor Strategic & Management Consulting. Laat een reactie achter voor Strategic & Management Consulting. Strategic & Management Consulting bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Strategic & Management Consulting. Leave a respond for Strategic & Management Consulting. Strategic & Management Consulting on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Strategic & Management Consulting op de google maps. Adres en contacten Strategic & Management Consulting
Location of Strategic & Management Consulting on the google maps. Address and contacts of Strategic & Management Consulting

Andere gerelateerde bedrijven als come Strategic & Management Consulting Strategic & Management Consulting: NARELLI TECHNICAL SERVICES | INST. ENSEIGN.SUP.SOCIALE | Sicoplan | ASAL | ADAPTIVE PLANET

Other related companies as Strategic & Management Consulting: NARELLI TECHNICAL SERVICES | INST. ENSEIGN.SUP.SOCIALE | Sicoplan | ASAL | ADAPTIVE PLANET

Strategic & Management Consulting is een bedrijf dat 1992 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Strategic & Management Consulting, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07832672119. Het bedrijf Strategic & Management Consulting bevindt zich op het adres: Rue de la Victoire 73; 1060; Bruxelles (Saint-Gilles). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 821,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 720,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Marketing - Consultants. Producten gemaakt in Strategic & Management Consulting zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Strategic & Management Consulting is Transportdiensten, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Strategic & Management Consulting is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Strategic & Management Consulting, openstaande posities, locatie van Strategic & Management Consulting op de kaart.

Strategic & Management Consulting is a company, that was registered 1992 in N\A region, Belgium. Full name of company is Strategic & Management Consulting, company assigned to the tax number BE07832672119. The company Strategic & Management Consulting is located at the address: Rue de la Victoire 73; 1060; Bruxelles (Saint-Gilles). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 821,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 720,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Marketing - Consultants. Products created in Strategic & Management Consulting were not found.
The main activity of Strategic & Management Consulting is Transportation Services, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Strategic & Management Consulting is not available. You also can look at reviews of Strategic & Management Consulting, open positions, location of Strategic & Management Consulting on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Strategic & Management Consulting, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Strategic & Management Consulting, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Strategic & Management Consulting, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Strategic & Management Consulting, employees, financial statistics.