Sophia Management
Contactgegevens Sophia Management: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Sophia Management: address, phone, fax, email, website, opening hours
Sophia Management
Regio (region): N\A, België
Adres (address): Avenue Winston Churchill 98; 1180; Bruxelles (Uccle), België
Telefoon (phone): 02 344 59 13 (+32-02 344 59 13) 02 344 59 13 (+32-02 344 59 13)
Fax (fax): 02 347 70 55 (+32-02 347 70 55) 02 347 70 55 (+32-02 347 70 55)
E-Mail: n\a
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Sophia Management: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Sophia Management"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Sophia Management"? - Contact us!
We found such data of Sophia Management, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Sophia Management. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Sophia Management
Products information Sophia Management
Producten die in Sophia Management zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Product categorie (product category): Management consultants
Aanvulling soorten activiteiten voor Sophia Management Addition kinds of activities for Sophia Management
15420404. Postkantoorbouw | Post office construction
22410408. Strapping webs | Strapping webs
23960305. Hatters 'bont | Hatters' fur
24990809. Spars, hout | Spars, wood
25150104. Matrassen, waterbed flotatie | Mattresses, waterbed flotation
27520405. Souvenirkaarten, gelithografeerd | Souvenir cards, lithographed
41110100. Busvervoer | Bus transportation
50650201. Amateur radio communicatie apparatuur | Amateur radio communications equipment
Werken bij Sophia Management: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Sophia Management: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Sophia Management. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Sophia Management. Looking for open vacancies in other companies
-
Heftruckchauffeur 16-20 ton (SINT-TRUIDEN)
Regio: SINT-TRUIDEN
Bedrijf: Talentus Sint-Truiden
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Je controleert de losopdrachten en lost vrachtwagens met een 16 ton heftruck; Je pikt orders en laadt vrachtwagens; Je bespreekt afwijkingen met de planners; Je staat in voor de bediening van de weegbrug. Bediening van de weegbrug en het opvragen van weeglijsten. Inkomende vrachten controleren en doorgeven waar deze moeten gedeponeerd worden. Bedrijfsprofiel: Voor een van onze klanten zijn we op zoek naar een ervaren heftruckchauffeur met CE rijbewijs.
-
Heftruckchauffeur met ervaring - attest niet vereist (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: SYNERGIE VOLVO TRUCKS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor Volvo Trucks zijn we op zoek naar vorkliftchauffeurs! Jij zorgt voor het tijdig en correct aanleveren van de goederen aan de productielijn. Hiervoor gebruik je een heftruck, reachtruck of tugger.
-
Hoofdmagazijnier vaste nacht (NINOVE)
Regio: NINOVE
Bedrijf: ADECCO NINOVE
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een zeer mooi bedrijf zijn wij op zoek naar een hoofdverantwoordelijke voor het magazijn. Je hebt een zeer ruim takenpakket en staat onder andere in voor: Het aansturen van de medewerkers en de taakverdeling en deze controleren. Controle van de ritten van de chauffeurs en deze ook opvolgen. Toezien en het strikt opvolgen van de hygiëne regels in het magazijn (verbod op eten en drinken). Veiligheid controleren van de medewerkers (bij het niet respecteren van deze regels moet men dit melden aan de preventieadviseur).
-
Studentenjob - Orderpicker - Kruishoutem (KRUISHOUTEM)
Regio: KRUISHOUTEM
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Studentenjob
Voor een logistiek bedrijf in regio Kruishoutem ben ik op zoek naar enthousiaste, gemotiveerde studenten die willen werken als orderpicker tijdens de herfstvakantie en/of kerstvakantie. Volgende taken worden door jou uitgevoerd: Je maakt de bestellingen klaar aan de hand van picklijsten met behulp van een scanner. Werkuren: 8u30 tot 16u18! Loon: 11.3409 Tewerkstelling vindt plaats in Waregem. Interesse? Ik ontvang graag jouw CV en jouw data van beschikbaarheid op het volgende mailadres: [email protected] Bedrijfsprofiel: Onze klant heeft meer dan 150 jaar ervaring in logistieke opslag en transport. De firma stockeert voornamelijk kledij en toebehoren. In West-Vlaanderen hebben zij twee vestigingen; Beveren-Leie en Kruishoutem. Hun andere vestigingen situeren zich over de hele wereld.
-
RECHTERHAND ZAAKVOERDER (TIELT)
Regio: TIELT
Bedrijf: Hays Brugge
Type: Vaste Job
Voor een sterke en nog steeds groeiende kmo met verschillende vestigingen is Hays Finance op zoek naar een rechterhand zaakvoerder. ● Bachelor of master in een algemeen economische richting ● Aantal jaar ervaring binnen kmo ● Sterke people manager In deze functie fungeer jij als rechterhand van de zaakvoerder en sta je in voor het dagelijks beheer van de verschillende activiteiten. Je bent onder meer verantwoordelijk voor boekhoudkundige taken (facturatie en debiteurenbeheer) alsook het aansturen en coachen van de verschillende kantoren. Verder ben je het eerste aanspreekpunt voor alles wat betreft personeelszaken, zoals opleidingen, sociale documenten, aanwerving & integratie van nieuwe werknemers,... Daarnaast neem je ook het marketingluik en ICT-gerelateerde zaken zoals digitalisering, social media, netwerking… voor jouw rekening. Tot slot werk je samen met de zaakvoerders de visie van het bedrijf verder uit.
-
Woonassistent(e) (BRASSCHAAT)
Regio: BRASSCHAAT
Bedrijf: FAMILIEHULP
Type: Vaste Job
Wil je terecht komen in een warme organisatie waar je met goesting blijft werken? Dan is een job bij Familiehulp iets voor jou! Jouw taken als woonassistent(e): Informatie verstrekken aan potentiële bewoners Nieuwe bewoners onthalen Bevragen en evalueren van de diensten Coördineren garantie overbruggingszorg, garantie crisiszorg en garantie levering warme maaltijden Faciliteren transfer naar residentiële zorg Bijhouden bewonersdossiers Gegevens voor facturatie aanleveren
-
Onderhoudstechnieker huis- en goederenliften (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: IMPACT NV
Type: Vaste Job
Ben je gepassioneerd om onderhoud en herstellingen uit te voeren op diverse apparatuur waaronder liften?Ga je graag bij klanten langs om mensen verder te helpen of werk je graag in een bedrijf? Dan is dit de ideale job voor jou! Als onderhoudstechnieker sta je in voor de plaatsing, installatie, onderhoud en herstellingen om aan diverse apparatuur uit te voeren, dit kan bij mensen aan huis zijn, nationaal, of lokaal, bij een bedrijf.
-
COMMERCIEEL MEDEWERKER / ADVISEUR (BEVEREN-LEIE)
Regio: BEVEREN-LEIE
Bedrijf: YOUR HOME
Type: Zelfstandige activiteit
Je werkt als commerciële adviseur verkoop nieuwbouwwoningen. Je gaat op prospectie bij onze klanten met de bedoeling een nieuwbouw te verkopen (coördinatieovereenkomst). Graag in het bezit van BIV-nummer of stagiair.
-
FREELANCE ASSESSOR (BE768365) (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: Hudson Belgium nv/sa
Type: Zelfstandige activiteit
“Als freelancer krijg ik bij Hudson de kans om mee te werken aan boeiende projecten bij diverse klanten, steeds gesteund door het professionele Hudson team en onze unieke Hudson HR-tools.” WORD JIJ EEN HUDSON FREELANCE ASSESSOR? ZIN IN EEN LAT-RELATIE? Hudson is een HR-adviesbureau met meer dan 35 jaar ervaring én de onbetwiste marktleider.
-
Zelfstandig vertegenwoordiger Bevestigingsmaterialen (KURINGEN)
Regio: KURINGEN
Bedrijf: PAUWELS
Type: Zelfstandige activiteit
Momenteel zoeken wij een zelfstandig vertegenwoordiger , al of niet exclusief voor ons werkend, voor alle provincies in België. Je hebt ervaring als vertegenwoordiger naar klanten zoals ramen -en verandabouw , binnen -en buitenschrijnwerkerij. Zelfstandig en volledig op commissie werken. Ondernemingszin is een must.
-
Eurostaff - Senior Java Developer (GEEL)
Regio: GEEL
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Roles & Responsibilities Be a member in an Agile, self-organizing development team Coach other developers Bring maturity and seniority to the team Guide the team on best practices Challenge other team members, be critic, but constructive Work together with the Technical Architect on Architecture Guide the team towards a DevOps culture Stay up to date with the latest trends on development Technology Java (preferably Java 8) Java EE/JBoss Spring Boot Micro service / SOA landscape API Design Domain Driven Design Event driven AWS Cloud native development: Lambda, DynamoDB, API GateWay, Sqs/SNS/ (bonus) Docker/Kubernetes (bonus) CI-CD (bonus) Jenkins, artifactory, sonar... (bonus) Experience Seniority - minimum 5 years experience Languages - English is mandatory, Dutch is a good bonus to have Contract details Length - 6months (rolling contract) Location- Geel region Fulltime onsite is required
-
Stagair motion designer video animatie (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: FILMFIRMA
Type: Leercontract
Put things in motion, with Flan Caramel! Flan Caramel heeft reeds meerdere jaren ervaring in video animatie. De voorbije jaren werkten we voornamelijk samen met overheden, maar sinds kort mikken we ook op de privé markt. Zo hebben we al enkele mooie referenties opgebouwd bij bedrijven zoals Arcelor Mittal, Vivaldis, Unilever, NMBS,... Met Flan Caramel zijn we op zoek naar een stagair die ons kan bijstaan bij onze animatie producties. Je komt in een jong en dynamisch team terecht, en wordt betrokken bij de productie van verschillende video animaties. Je zet de scenario’s die de Art Director uitschrijft om in leuke, originele animaties. Hierbij zorg je in overleg met de klant voor een leuke look en feel, dat past bij de huisstijl en zorg je voor de verdere uitwerking van de video. Dit houdt onder meer in dat je mee de grafische voorbereiding bepaalt, de motion design en de afwerking. (audio design, ondertitels, correcties,...) Meer info vind je op onze website: http://www.flancaramel.be
Zoek naar antwoorden van Sophia Management in sociale netwerken
Look for responds of Sophia Management in social networks
Lees alle opmerkingen voor Sophia Management. Laat een reactie achter voor Sophia Management. Sophia Management bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Sophia Management. Leave a respond for Sophia Management. Sophia Management on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Sophia Management op de google maps. Adres en contacten Sophia Management Location of Sophia Management on the google maps. Address and contacts of Sophia Management
Andere gerelateerde bedrijven als come Sophia Management Sophia Management: TINE'S HAIRSTUDIO | FRANCIS COLIN | Softconsult BVBA | CHRISTOPHE DERMINE | ALFRED FASSOTTE
Other related companies as Sophia Management: TINE'S HAIRSTUDIO | FRANCIS COLIN | Softconsult BVBA | CHRISTOPHE DERMINE | ALFRED FASSOTTE
Sophia Management is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Sophia Management, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09728637695. Het bedrijf Sophia Management bevindt zich op het adres: Avenue Winston Churchill 98; 1180; Bruxelles (Uccle). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 631,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 441,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Branchecategorie is Management consultants. Producten gemaakt in Sophia Management zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Sophia Management is Niet-classificeerbare vestigingen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Sophia Management is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Sophia Management, openstaande posities, locatie van Sophia Management op de kaart.
Sophia Management is a company, that was registered 1994 in N\A region, Belgium. Full name of company is Sophia Management, company assigned to the tax number BE09728637695. The company Sophia Management is located at the address: Avenue Winston Churchill 98; 1180; Bruxelles (Uccle). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 631,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 441,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Industry category is Management consultants. Products created in Sophia Management were not found.
The main activity of Sophia Management is Nonclassifiable Establishments, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Sophia Management is not available. You also can look at reviews of Sophia Management, open positions, location of Sophia Management on the map.