Lotcom BVBA

Contactgegevens Lotcom BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Lotcom BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Lotcom BVBA

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Tybaertstraat 56; 9170; Sint-Gillis-Waas, België

Telefoon (phone): 03 707 19 47 (+32-03 707 19 47) 03 707 19 47 (+32-03 707 19 47)

Fax (fax): 03 707 19 47 (+32-03 707 19 47) 03 707 19 47 (+32-03 707 19 47)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Lotcom BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Lotcom BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Lotcom BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Lotcom BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Lotcom BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Lotcom BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Lotcom BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Lotcom BVBA
Products information Lotcom BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE06416259765
Ondernemingsnummer: 7937591552
Hoofdstad (capital): 450,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 411,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1999

Producten die in Lotcom BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Management consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Lotcom BVBA
(Get full report from official database of BE for Lotcom BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Lotcom BVBA
Addition kinds of activities for Lotcom BVBA

20770102. Veermaaltijd, behalve als diervoeder | Feather meal, except as animal feed
26319901. Bindenkarton | Binders' board
28330215. Strychnine en derivaten | Strychnine and derivatives
30210203. Sandalen, rubber | Sandals, rubber
34440511. Radiator schilden of behuizingen, plaatwerk | Radiator shields or enclosures, sheet metal

Werken bij Lotcom BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Lotcom BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Lotcom BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Lotcom BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Schoonmaker (WIELSBEKE)

    Regio: WIELSBEKE

    Bedrijf: Konvert Interim Waregem

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een groeiende onderneming, actief in de voedingsindustrie zijn wij op zoek naar een schoonmaker. Jouw takenpakket zal zijn: • Schoonmaken van de bedrijfslokalen (kantoorruimtes, keukens, productiekantoren, eetzaaltjes,...) • Het onderhouden van de koffiemachines in de refter • Zorgen voor verwijderen van afval • Zorgen voor bevoorrading van hygiënische producten en PBM's • Zorgen voor het aanvullen en onderhouden van koffieautomaten, zeep- & handdoekdispensers Spreekt dit je aan solliciteer dan snel via onze site www.konvert.be of telefoneer naar 056/60.33.03

  • Assemblagemedewerker op verplaatsing (M/V) (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Actief Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als assemblagemedewerker voor onze klant ga je mee op verplaatsing voor het monteren en installeren van stoelen in theaters, bioscoopzalen, voetbalstadions, ...

  • AY Accountant (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Walters People Belgium

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Een bedrijf gelegen in Kallo is op zoek naar een AY Accountant om het team te versterken. Heb je voeling met de boekhouding, ben je snel beschikbaar en kijk je uit naar een nieuwe uitdaging in een tof team? Dan is deze job iets voor jou! Het takenpakket als AY Accountant Analytische boekhouding van 10 entiteiten Controleren van de rekeningen Opvolgen van openstaande facturatie Boeken van betalingen Klant- en leveranciersfacturatie verwerken en boeken Maandelijks afsluitingen Je rapporteert naar de hoofdboekhouder die de eindverantwoordelijkheid draagt

  • Elektricien gebouwen Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Synergie Evergem Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    De divisie Buildings binnen Engie Fabricom verzorgt de elektrische uitrusting van grote gebouwen en complexen zoals ziekenhuizen en rusthuizen, de kantoormarkt, musea, datacentra, winkelcentra, parkeergarages, logistieke sites, overheidsgebouwen, gevangenissen, zwembaden... Voor de afdeling regio Gent is ze op zoek naar een Elektricien die mee verantwoordelijk is voor onder andere volgende taken: Aansluiten van elektronische apparatuur en elektriciteitskasten; Kabels trekken; Slijpwerk; Meezoeken naar een totaaloplossing voor het uitrusten van sterkstroom- en zwakstroominstallaties.

  • Studenten doorheen het schooljaar - Magazijn, productie,- Regio Herentals/Olen (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Synergie Herentals Interim

    Type: Studentenjob

    Ben jij een jobstudent en nog enkele dagen/weken beschikbaar doorheen het schooljaar tijdens de week? Voor verschillende bedrijven in de regio Herentals, Grobbendonk en Olen zijn wij op zoek naar jobstudenten. Je werkt ofwel als administratief medewerker, magazijnier of productiemedewerker.

  • Internship Software Development (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: APICBASE

    Type: Studentenjob

    What are we looking for? We are looking for students/interns that want to sharpen their skills, write their thesis or need to do an internship to finalize their studies. You are eager to learn, you’re not afraid to ask questions. You go the extra mile to finish what you started. You want to make this internship/thesis a great success. An A+ is what you’re aiming for! (and we’ll help you get it!) Stuff you could be working on We have loads of topics available to work on, ranging from super practical to more academic. There’s always something we can figure out that (1) matches your interests, (2) is valuable for APICBASE and (3) fits with the specific requirements of your internship. Here are some ideas but feel free to contact us with your own ideas as well. Any type of software engineering/coding in Python, Javascript or for Android or iOS. Database query optimizations Front-end refactoring and integrations API related things Analytics and Big Data Software testing and continuous integration Machine learning (we have loads of annotated data available) Image processing DevOps, setting up load balancers, migrating servers, rethinking server infrastructure More low level stuff using Raspberry PI’s and the like Network latency optimizations Your own ideas!

  • Commercieel projectleider (LOMMEL)

    Regio: LOMMEL

    Bedrijf: CTRL-F

    Type: Vaste Job

    In aanvangsfase zal je samenwerken met de bestaande werfleiders en technisch commerciële mensen. Wanneer je na de inwerkperiode klaar bent om zelfstandig te werken, is het de bedoeling dat je eigen projecten/klanten gaat beheren/zoeken. In deze functie ben je veel op de baan en is het de bedoeling dat je de werkdag zo optimaal mogelijk organiseert. Taken die in de gemiddelde werkdag voorkomen zijn: Werfbezoeken / werfinspecties (kwaliteit, veiligheid en milieu) Onderhoud van klantenrelaties en verder uitbouwen van het eigen klantennetwerk Offertes opmaken Werfanalyse voor toekomstige jobs + bijhorende materiaallijsten opmaken Nacalculatie van uitgevoerde werven Communiceren met de planning en andere betrokken partijen Als projectleider is het ook de bedoeling dat je bij zoveel mogelijk opstartende werven aanwezig bent. Dit betekent dat je niet vies mag zijn van vroeg opstaan. Je moet mensen kunnen ondersteunen/motiveren om de werkzaamheden zo accuraat, correct en veilig mogelijk uit te voeren. Goede sociale vaardigheden zijn een must. Je moet op verschillende niveau's kunnen praten met mensen. Veiligheid krijgt de hoogste prioriteit binnen ons bedrijf. Je bent als commerciële ook afhankelijk van diverse diensten/mensen waarmee je moet samenwerken. Kunnen onderhandelen, assertief zijn en relativeren zijn 3 eigenschappen die je moet bezitten om vlot te kunnen functioneren in ons bedrijf. Je rapporteert rechtstreeks aan de directie.

  • Inpakoperator/ heftruckchauffeur - 2 ploegen (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Konvert Interim Roeselare Food

    Type: Vaste Job

    Voor een gerenommeerde firma in Roeselare zijn wij op zoek naar een inpakoperator / heftruckchauffeur. Na een grondige interme opleiding zal je instaan voor de coördinatie van de inpakwerkzaamheden aan meerdere geautomatiseerde inpaklijnen. Je staat in voor het correct verpakken van voedingsproducten. Je kan ingrijpen bij kleine technische storingen. Daarnaast zal je ook ingeschakeld worden als heftruckchauffeur.

  • Assistent Winkelverantwoordelijke ACTION Asse (ASSE)

    Regio: ASSE

    Bedrijf: ACTION BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Als Assistent Winkelverantwoordelijke ben jij medeverantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in jouw winkel. Door het verrassende en sterk wisselende assortiment met dagelijks nieuwe producten is geen dag hetzelfde. Je zorgt dagelijks voor honderden blije klanten. Samen met de Winkelverantwoordelijke ben jij verantwoordelijk voor de optimale verkoop van ons verrassend volledige assortiment en de aansturing van een team van winkelpersoneel. Action kenmerkt zich door een sterk wisselend assortiment met elke week minimaal 150 nieuwe producten. Dit betekent elke dag nieuwe artikelen die een plek verdienen in jouw winkel. Je ondersteunt de Winkelverantwoordelijke bij het opvolgen van de winkelverkoop en denkt mee over het verbeteren van de winkel- en schapindeling om de verkoop te optimaliseren. Vervolgens ga je samen met jouw team aan de slag en controleer je de voortgang om een verzorgde winkeluitstraling te realiseren. Bij afwezigheid van de Winkelverantwoordelijke ben jij eindverantwoordelijk voor de winkel. Je assisteert de Winkelverantwoordelijke bij het beoordelen van de aanwezige winkelvoorraad , zodat dagelijks het aantal benodigde artikelen kan worden besteld. Daarnaast ben je in overleg met de Winkelverantwoordelijke ook deels verantwoordelijk voor de personeelsplanning en sollicitaties van winkelmedewerkers. Verder ben je aanspreekpunt voor de winkelmedewerkers wanneer zij vragen hebben, waarbij voortdurende aandacht voor klantgerichtheid een belangrijk onderdeel is. Dit allemaal met één doel; een winstgevende winkel met blije klanten, een verzorgde uitstraling & tevreden medewerkers.

  • Erkend Distributeur Agréé (Regio Ieper-Poperinge-Wervik)

    Regio: Regio Ieper-Poperinge-Wervik

    Bedrijf: GIIC

    Type: Zelfstandige activiteit

    U legt contacten met speciaalzaken, traiteurs, horecazaken en ondernemers-wijnliefhebbers in eigen regio en laat hen kennismaken met onze exclusieve wijnen en champagnes. In nauwe samenwerking met de directie, realiseert u vooropgestelde verkoopdoelstellingen. Champagnes en goede wijnen worden geschonken bij feestelijke gelegenheden of worden gedronken door liefhebbers. Dit zorgt steeds weer voor een aangenaam verkoopklimaat.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

  • Keukenmedewerker FLEXIJOB (WETTEREN)

    Regio: WETTEREN

    Bedrijf: BRASSERIE PASSERELLE

    Type: Flexijob

    Voorbereidingen in de koude keuken, koude voorgerechten en desserten dresseren, meehelpen in de warme keuken tijdens de service.

Zoek naar antwoorden van Lotcom BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Lotcom BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Lotcom BVBA. Laat een reactie achter voor Lotcom BVBA. Lotcom BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Lotcom BVBA. Leave a respond for Lotcom BVBA. Lotcom BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Lotcom BVBA op de google maps. Adres en contacten Lotcom BVBA
Location of Lotcom BVBA on the google maps. Address and contacts of Lotcom BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Lotcom BVBA Lotcom BVBA: GIACOMO FALZONE | JEAN CASTRIQUE | GARAGE SNELS ANDRE BVBA | BOULANGERIE ARNOULD D. | AMSSOMS

Other related companies as Lotcom BVBA: GIACOMO FALZONE | JEAN CASTRIQUE | GARAGE SNELS ANDRE BVBA | BOULANGERIE ARNOULD D. | AMSSOMS

Lotcom BVBA is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Lotcom BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06416259765. Het bedrijf Lotcom BVBA bevindt zich op het adres: Tybaertstraat 56; 9170; Sint-Gillis-Waas. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 450,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 411,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Management consultants. Producten gemaakt in Lotcom BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Lotcom BVBA is Kleding en accessoires, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Lotcom BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Lotcom BVBA, openstaande posities, locatie van Lotcom BVBA op de kaart.

Lotcom BVBA is a company, that was registered 1999 in N\A region, Belgium. Full name of company is Lotcom BVBA, company assigned to the tax number BE06416259765. The company Lotcom BVBA is located at the address: Tybaertstraat 56; 9170; Sint-Gillis-Waas. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 450,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 411,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Management consultants. Products created in Lotcom BVBA were not found.
The main activity of Lotcom BVBA is Apparel and Accessory Stores, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Lotcom BVBA is not available. You also can look at reviews of Lotcom BVBA, open positions, location of Lotcom BVBA on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Lotcom BVBA, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Lotcom BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Lotcom BVBA, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Lotcom BVBA, employees, financial statistics.