Adviesburo Voor KMO

Contactgegevens Adviesburo Voor KMO: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Adviesburo Voor KMO: address, phone, fax, email, website, opening hours

Adviesburo Voor KMO

Regio (region): N\A, België

Adres (address): Van den Hautelei 49; 2100; Antwerpen (Deurne), België

Telefoon (phone): 03 321 46 99 (+32-03 321 46 99) 03 321 46 99 (+32-03 321 46 99)

Fax (fax): 03 321 46 99 (+32-03 321 46 99) 03 321 46 99 (+32-03 321 46 99)

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Adviesburo Voor KMO: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Adviesburo Voor KMO"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Adviesburo Voor KMO"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Adviesburo Voor KMO, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Adviesburo Voor KMO. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Adviesburo Voor KMO, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Adviesburo Voor KMO. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Adviesburo Voor KMO
Products information Adviesburo Voor KMO

BTW identificatienummer (tax): BE06063049316
Ondernemingsnummer: 8122711181
Hoofdstad (capital): 658,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 715,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1991

Producten die in Adviesburo Voor KMO zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Management consultants

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Adviesburo Voor KMO
(Get full report from official database of BE for Adviesburo Voor KMO)

Aanvulling soorten activiteiten voor Adviesburo Voor KMO
Addition kinds of activities for Adviesburo Voor KMO

22519902. Panty slang | Panty hose
28210201. Acrylharsen | Acrylic resins
28510402. Penseelreinigers | Paintbrush cleaners
38290407. Treksterkte testen apparatuur | Tensile strength testing equipment
50849914. Recycling machines en uitrusting | Recycling machinery and equipment
76239903. Koelkast reparatie service | Refrigerator repair service
76990600. Nautische reparatiediensten | Nautical repair services
86610129. Synagoge | Synagogue

Werken bij Adviesburo Voor KMO: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Adviesburo Voor KMO: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Adviesburo Voor KMO. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Adviesburo Voor KMO. Looking for open vacancies in other companies

  • full time medewerker supermarkt centrum Gent (m/v/x) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: SYNERGIE INTERIM GENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een supermarkt hartje Gent zijn wij op zoek naar een gemotiveerde kassierster! (38u/week). Heb jij reeds ervaring in de verkoop en heb je een portie verantwoordelijkheidszin? Dan hebben wij de job voor jou! Je helpt mee de vrachtwagens uit te laden en vult de rekken aan. Verder zorg je dat de rayons mooi op orde liggen. Ook kassawerk vormt een groot deel van jouw takenpakket. Je werkt 1 op 2 zaterdagen. Op zondag is de winkel gesloten.

  • Slagerij zkt Slager (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben jij een slager van opleiding en op zoek naar een nieuwe uitdaging? Vlees bereiden, vlees versnijden, vlees verkopen,.. klinkt voor jou als een feest in de oren? Grijp je telefoon of kom naar Randstad Kortrijk en waag nu jouw kans!

  • Airport Customer Service Medewerker DHL - NL/FR/ENG (BRUCARGO)

    Regio: BRUCARGO

    Bedrijf: Start People Woluwe

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een grote en goede klant gelegen te Machelen (Brucargo) zoeken wij dringend een Customer Service Mederker (m/v). * u handelt als aanspreekpunt voor de u toegewezen klanten; * u aanvaardt en procest orders; * u informeert u over shipment en de status van uitvoering over de toegewezen klanten en brengt de klanten pro actief op de hoogte van de stand van zaken; * u behandelt klanten vragen en – onderzoeken, * u aanvaardt en behandelt klanten klachten, lost ze op of wijst ze toe aan andere functies; * u acteert als eerste aanspreekpunt voor klanten klachten , u aanvaardt de klachten en de daaraan gelinkte documenten.

  • HUISHOUDHULP (ROOSDAAL)

    Regio: ROOSDAAL

    Bedrijf: PICOBELLO BVBA

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zijn op zoek naar gemotiveerde huishoudhulpen (in het kader van dienstencheques) voor regio Roosdaal, Liedekerke en groot Ternat

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Ravels (POPPEL)

    Regio: POPPEL

    Bedrijf: POETSHULP & WERK

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Poetshulp & Werk verricht je bij de klanten thuis allerlei taken zoals poetsen en strijken, maar uiteraard mag jij zelf ook aangeven wat je het liefst doet. Je wordt begeleid en gecoacht door een team enthousiaste consulenten bij wie je steeds terecht kan. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je wilt werken en op welke dagen wel of niet. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten bij? Ook dat kan !

  • Werken als huishoudhulp Booischot (BOOISCHOT)

    Regio: BOOISCHOT

    Bedrijf: DOMESTIC SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Bij Domestic Services zijn er, vanwege de grote vraag, steeds vacatures. Er zijn geen specifieke voorwaarden om te kunnen werken in het systeem van de dienstencheques. Domestic Services stelt geen bijzondere eisen (ervaring of diploma), maar is in het bijzonder op zoek naar mensen die gemotiveerd zijn, houden van orde en netheid en graag mensen willen helpen. Veel voorkomende werkzaamheden zijn: afstoffen, stofzuigen, dweilen, ramen poetsen, bedden opmaken en strijken.

  • Medewerker HR-dienst Lokeren (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Wil je jouw competenties in de HR-wereld verder ontwikkelen en dit als student regio Lokeren? Het bedrijf valt onder de chemische sector en vervaardigt benzinetanks. Verder bieden ze machinebouw aan voor grote automobiel klanten. Je taken zullen bestaan uit: het in kaart brengen, standaardiseren van functiebeschrijvingen. Het in kaart brengen van welke skills er zijn op vandaag, welke hebben we nodig en welke opleidingen moeten we hiervoor voorzien?

  • Bachelor verpleegkundige Operatiekwartier en Recovery (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Vaste Job

    Vacaturenummer: 5820 Locatie: ZNA Stuivenberg in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: Operatiekwartier en Recovery Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: onbepaalde duur Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je werkt als omloopverpleegkundige in de operatiezaal (dit omvat een aantal niet-steriele handelingen) en je werkt mee als instrumenterende verpleegkundige tijdens verschillende soorten heelkundige ingrepen. Na je inlooptijd wordt je ingeschakeld in de verpleegkundige wachtconsignatie. Als Recovery verpleegkundige plan je zelfstandig en in teamverband de zorg, stelt prioriteiten betreffende verpleegkundige interventies, beargumenteert de keuze van interventie en prioriteitstelling en geeft proactieve ondersteuning ten behoeve van het medische beleid aan de hand van acute en/of levensbedreigende gezondheidsproblemen. Je voert op verantwoorde en doeltreffende wijze continue bewaking uit van de vitale functies en verleent voor de patiënt minimaal belastende zorg aan de patiënt tijdens het pre- en postoperatieve proces. Je observeert en signaleert continue bij de patiënt in de pre- en postoperatieve fase. Je neemt op basis van deze signalen constant maatregelen om gezondheidsbedreigingen te voorkomen of te beperken. Je verleent individuele, totale en planmatige zorg met oog voor de lichamelijke en psychosociale behoeften van elke patiënt. Daarbij verlies je de kwaliteit en verbetering van de verpleegkundige dienstverlening nooit uit het oog. Je communiceert zorgvuldig, systematisch, klantgericht en geeft relevante informatie over de ingreep en het anesthesiologisch proces. Aansluitend draag je de zorg en de behandeling van de patiënt op een systematische wijze over aan anderen binnen deze keten van zorgverlening. Vertrouwt de behandelende arts jou een verpleegkundige opdracht toe, dan voer je die correct, zorgzaam en conform de wettelijke bepalingen uit. Je staat onder leiding van het afdelingshoofd en behartigt diens taken indien nodig om de goede werking van de afdeling te waarborgen. Op administratief, technisch en huishoudelijk vlak draag je eveneens jouw steentje bij. De opvang, begeleiding en evaluatie van nieuwe collega’s en studenten is bij jou ook in goede handen. Je kan werken met wisselende uren alsook weekends en nachten. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Martine Mols, HR specialist, op 03 217 72 65. Meer weten over de functie? Contacteer Annemie Rombaut, Verpleegkundig afdelingshoofd Operatiekwartier ZNA Stuivenberg op tel. 03 217 70 23. Heb je er zin in?

  • Project Manager Business Processes & Systems (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT GROUP

    Type: Vaste Job

    Je werkt mee aan projecten voor onze verschillende operating units (DATS 24, Colruyt Laagste Prijzen, OKay, Bio-Planet, …) en op functionele gebieden zoals Aankoop, Finance, HR of Logistiek. Waar die projecten zoal over gaan? Denk aan de transitzones in alle Colruyt winkels optimaliseren, een maaltijdboxformule ontwikkelen en lanceren, de Baby Aan Boord actie uitwerken, SharePoint technisch uitbouwen als belangrijkste tool om informatie te delen of e-invoicing opzetten met onze leveranciers. Als PM krijg je meteen een flinke verantwoordelijkheid! De grote projecten waar jij bij betrokken bent, hebben een gemiddelde looptijd van 6 maanden tot 1 jaar, hebben budgetten tot 1,5 miljoen euro en worden opgenomen door teams van ongeveer 5 tot 15 personen. Jouw rol is uitdagend en afwisselend. Bovendien kan je terugvallen op een ervaren coach. Zo zien jouw werkdagen eruit: - Je definieert de doelstellingen en scope door de vragen van de opdrachtgever kristalhelder te verwoorden. Je stelt vervolgens in overleg met o.a. analisten of business architect een projectplan op. -Je zet een projectorganisatie op met je team en de andere betrokkenen, zoekt de juiste resources hierbij en motiveert en stuurt je teamleden aan. -Je waakt over de timing, scope en kost en rapporteert regelmatig aan de opdrachtgever. Je stuurt bij waar nodig. -Je stelt een communicatieplan op en maakt een stakeholder- en risicoanalyse die je opvolgt gedurende het project. - Je bent eindverantwoordelijk voor de uiteindelijke realisatie en oplevering. - Je zorgt ervoor dat het project geborgen wordt in de organisatie. - Je sluit het project af en zorgt ervoor dat de lessons learned gedocumenteerd worden. -Je wisselt informatie uit met collega-projectmanagers. Je werkt in ons hoofdkantoor in Halle, af en toe aan de slag gaan in een van onze satellietlocaties (Deinze, Mechelen, Haasrode, …) is mogelijk. Daarnaast kan het gebeuren dat je interne klanten ter plaatse bezoekt.

  • Technisch aankoper DV00506 (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: Darwin

    Type: Vaste Job

    Na een begeleide opleiding in het systeem en onze producten, krijg je de volgende verantwoordelijkheden: Je initieert, onderhandelt en sluit (raam)contracten af met preferred suppliers. Je interpreteert bestelvoorstellen uit het ERP-systeem en zet ze om in bestellingen. Je overlegt met leveranciers en interne klanten om de beste service te leveren tegen de best onderhandelde kosten. Je volgt de openstaande bestellingen en leveringen op, ten einde op tijd te kunnen leveren aan de klant. Je evalueert regelmatig ons leveranciersbestand en gaat op zoek naar nieuwe opportuniteiten. Je beoordeelt en selecteert nieuwe leveranciers in een internationale context. Je voert marktonderzoeken uit om jouw interne klanten te adviseren. Je hebt oog voor nieuwe productietechnieken en bespreekt dit met onze R&D- en productieafdeling. Je behandelt vragen van de klant die variëren van kwaliteitsafwijkingen t.e.m. factuurproblemen. Je rapporteert aan de aankoopmanager.

  • Meetings and Events Consultant (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: HELMSBRISCOE

    Type: Zelfstandige activiteit

    HelmsBriscoe – wereldleider op het gebied van inkopen van kamerblokken en vergadercapaciteiten - zoekt commerciële en ambitieuze meeting professionals voor het verlenen van diensten in 'global meeting site selection'. HelmsBriscoe wordt reeds 26 jaar erkend als intermediair met het grootste inkoopvolume in de vergader- en evenementen-industrie. U werkt als zelfstandig ondernemer van thuis uit. Als contactpersoon voor bedrijven, verenigingen, overheden en VZW's ondersteunt u bij het vinden van de beste locatie en het onderhandelen van de meest voordelige voorwaarden voor hun vergadering, conferentie of incentive, waar dan ook ter wereld. Uw dienstverlening bestaat uit: - Selecteren en presenteren van de meest geschikte hotels en locaties - Ondersteuning van de klant in het beslissingsproces - Onderhandelen van de beste voorwaarden in de markt op basis van de grootste inkoopkracht in de vergadermarkt - Herzien van het contract namens de klant met het hotel of locatie. De klant tekent altijd direct met de geselecteerde locatie. - Aanbeveling van Destination Management Companies, Event Management Companies, Professional Conference Organizers Alle HelmsBriscoe Associates (Independent Contractors) worden gecompenseerd op basis van productie. Geïnteresseerde kandidaten worden verzocht hun Curriculum Vitae te sturen aan Joris Eyck Managing Director Benelux Co-managing Germany [email protected]

  • accountmanager-handelsvertegenwoordiger b2b (HERK-DE-STAD)

    Regio: HERK-DE-STAD

    Bedrijf: GRONICO TRADING CO

    Type: Zelfstandige activiteit

    Verkopen van geschenkartikelen aan de bloemisten - geschenkenzaken in de provincies Namen, Luik en Luxemburg

Zoek naar antwoorden van Adviesburo Voor KMO in sociale netwerken
Look for responds of Adviesburo Voor KMO in social networks

Lees alle opmerkingen voor Adviesburo Voor KMO. Laat een reactie achter voor Adviesburo Voor KMO. Adviesburo Voor KMO bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Adviesburo Voor KMO. Leave a respond for Adviesburo Voor KMO. Adviesburo Voor KMO on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Adviesburo Voor KMO op de google maps. Adres en contacten Adviesburo Voor KMO
Location of Adviesburo Voor KMO on the google maps. Address and contacts of Adviesburo Voor KMO

Andere gerelateerde bedrijven als come Adviesburo Voor KMO Adviesburo Voor KMO: Bogaert Ann | CARROSSERIE DE BOUSVAL SPRL | Steeno | RUSTOORD H.HART | CONVERSLANGUES

Other related companies as Adviesburo Voor KMO: Bogaert Ann | CARROSSERIE DE BOUSVAL SPRL | Steeno | RUSTOORD H.HART | CONVERSLANGUES

Adviesburo Voor KMO is een bedrijf dat 1991 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is Adviesburo Voor KMO, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06063049316. Het bedrijf Adviesburo Voor KMO bevindt zich op het adres: Van den Hautelei 49; 2100; Antwerpen (Deurne). We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 658,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 715,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Management consultants. Producten gemaakt in Adviesburo Voor KMO zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Adviesburo Voor KMO is Niet-classificeerbare vestigingen, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Adviesburo Voor KMO is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Adviesburo Voor KMO, openstaande posities, locatie van Adviesburo Voor KMO op de kaart.

Adviesburo Voor KMO is a company, that was registered 1991 in N\A region, Belgium. Full name of company is Adviesburo Voor KMO, company assigned to the tax number BE06063049316. The company Adviesburo Voor KMO is located at the address: Van den Hautelei 49; 2100; Antwerpen (Deurne). We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 658,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 715,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Management consultants. Products created in Adviesburo Voor KMO were not found.
The main activity of Adviesburo Voor KMO is Nonclassifiable Establishments, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Adviesburo Voor KMO is not available. You also can look at reviews of Adviesburo Voor KMO, open positions, location of Adviesburo Voor KMO on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over Adviesburo Voor KMO, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Adviesburo Voor KMO, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Adviesburo Voor KMO, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Adviesburo Voor KMO, employees, financial statistics.