JOSEPH ROHEN

Contactgegevens JOSEPH ROHEN: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data JOSEPH ROHEN: address, phone, fax, email, website, opening hours

JOSEPH ROHEN

Regio (region): N\A, België

Adres (address): RUE DE LA BEL 20; 4880; AUBEL, België

Telefoon (phone): 87687230 (+32-87687230) 87687230 (+32-87687230)

Fax (fax): +32 (2) 786-40-56 +32 (2) 786-40-56

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) JOSEPH ROHEN: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "JOSEPH ROHEN"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "JOSEPH ROHEN"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van JOSEPH ROHEN, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen JOSEPH ROHEN. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of JOSEPH ROHEN, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees JOSEPH ROHEN. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti JOSEPH ROHEN
Products information JOSEPH ROHEN

BTW identificatienummer (tax): BE02265625000
Ondernemingsnummer: 5535980224
Hoofdstad (capital): 781,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 589,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1997

Producten die in JOSEPH ROHEN zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Machines and mat茅riel agricoles Gr

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor JOSEPH ROHEN
(Get full report from official database of BE for JOSEPH ROHEN)

Aanvulling soorten activiteiten voor JOSEPH ROHEN
Addition kinds of activities for JOSEPH ROHEN

287300. Stikstofmeststoffen | Nitrogenous fertilizers
919901. Overheidsadministratie | General government administration
922101. Politie bescherming, interstate en federale | Police protection, interstate and federal
20479902. Hondenvoer | Dog food
28610200. Houtextracten | Wood extract products
34460403. Partities, sier metaal | Partitions, ornamental metal
36340112. Ovens, draagbaar: huishouden | Ovens, portable: household
37990205. sneeuwscooters | Snowmobiles
73810100. Wachtdiensten | Guard services

Werken bij JOSEPH ROHEN: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in JOSEPH ROHEN: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor JOSEPH ROHEN. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for JOSEPH ROHEN. Looking for open vacancies in other companies

  • Ervaren Bediende Logistiek regio Oostende M/V (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Start People Oostende

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant is wereldwijd marktleider is in het ontwerpen en vervaardigen van hoogtechnisch vuurvast keramisch materiaal voor diverse industriële productieprocessen (zoals o.a. staal, glas… enz). De vestiging in Oostende is een productie-eenheid voor gespecialiseerde keramische materialen voor de staalindustrie met een personeelsbezetting van +/- 100 werknemers en een omzet van 25 miljoen euro. Om de verdere groei te verzekeren zijn we dringend op zoek naar een ervaren Bediende Logistiek m/v. Taken: In ons bedrijf word je tewerkgesteld op de afdeling Shipping. Daar sta je in voor het coördineren en controleren van de logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering. Je vult transport- en douanedocumenten in, je rijdt met de hef- en reachtruck om de goederen te halen of te brengen. Je garandeert een correcte registratie in ons systeem.

  • ADMINISTRATIEF MEDEWERKER (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Select HR Gent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als ADMINISTRATIEF MEDEWERKER WAGENPARK beheer je een vloot van een 1000-tal wagen en ben je verantwoordelijk voor volgende taken: Opvolgen en opmaken van tankkaarten voor werknemers; Inplannen van korte termijn huurwagens; Controleren van binnenkomende auto's op eventuele beschadiging; Opvolgen van ongevallen dossiers;  Correct ingeven van gegevens in het 'car fleet systeem'; Ondersteunen in allround administratieve taken op de HR afdeling;   Bedrijfsprofiel: Samen met onze klant, een internationale speler in zijn domein, gaan wij op zoek naar een ADMINISTRATIEF MEDEWERKER die instaat voor het wagenpark.

  • Productie supervisor (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: t-office Waas

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Na een uitgebreide opleiding word je ingeschakeld als productie supervisor van de liquid afdeling. Je maakt jouw team klaar voor vernieuwingen in het productieproces. Na implementatie van de vernieuwingen, evalueer je en stuur je bij waar nodig. Je stuurt het team aan en maakt de werkplanningen.

  • HUISHOUDHULP (M/V) OOSTKAMP (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Jobstudent Recruiter - Intelect Sint-Niklaas (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: Intelect

    Type: Studentenjob

    Intelect is de partner van KMO's op het vlak van selectie, uitzend, advies en payroll. Over alle sectoren heen zoeken we voor onze klanten naar kandidaten die matchen met de bedrijfscultuur. Onze geheime wapens? Doorzettingsvermogen, humor, ons motto: "No Guts No Glory" en een passie voor talent en groei. Omdat die passie voor "groei" in ons DNA zit, staan we te popelen om uit te breiden en om binnenkort ons achtste kantoor te openen. Daarom zoeken we gepassioneerde studenten die mee willen bouwen aan onze groei. Hoe ziet jouw dag er uit? -Je zoekt actief naar potentiële kandidaten -Je screent kandidaten tijdens een telefonisch gesprek -Je interviewt kandidaten face to face -Je stelt potentiële kandidaten voor bij de klant -Je schrijft vacatures uit -Je staat in voor de volledige opvolging van je dossiers -Je begeleidt de kandidaat tot aan de ondertekening van de arbeidsovereenkomst -Je staat mee in voor algemene taken zoals onthaal, telefonie en administratieve ondersteuning van het kantoor.

  • Transformation Portfolio Manager (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ELIA

    Type: Vaste Job

    Je rapporteert aan de Transformation, Data en Informatisation Manager en bent verantwoordelijk voor het beheer van de portefeuille transformatieprojecten van de directie Assets. Je voert o.a. de volgende activiteiten uit: De beslissingname (strategiedoelstellingen bepalen), de definitie van het Release Plan en de arbitrage(prioriteiten bepalen, koppeling met de impact van de verandering) van de transformatieprojecten in de directie Assets organiseren: - De strategiedoelstellingen definiëren en opvolgen: veiligheid, efficiëntie, kwaliteit. - Instaan voor de definitie en de opvolging van de efficiency levers repository. - Het stappenplan omzetten in een projectenportefeuille en dit beheren, alsook projectaanvragen in ontvangst nemen, kwalificeren en indienen voor arbitrage. - Instaan voor de indeling in categorieën en het prioriteren van alle projecten in de portefeuille. - Een stappenplan over vier jaar opstellen, gestructureerd in zesmaandelijkse releases. De oplevering van transformatie-initiatieven monitoren: - De rapporten van de program managers consolideren, kritisch bekijken en consistent maken. - De communicatie tussen de program managers coördineren. - De onderlinge afhankelijkheden tussen de programma’s beheren om de uitvoering ervan te verbeteren. - De realisatie van de portefeuille monitoren en de rapportering aan het Assets-team voorbereiden. - De transformatierisico’s beheren: identificatie en evaluatie van risico’s, acties voorstellen om de risico’s te beperken. Het businessplan, dat het stappenplan voor de transformatie in een financieel plan omzet, organiseren, definiëren en evalueren. De portefeuille en het financieel plan afstemmen met het departement HR (HR-planning, personeelsbezetting). Instaan voor het PMO-team dat bestaat uit 1 Program Management Officer voor elk programma van de portefeuille.

  • Dossierbeheerder Verzekeringen (Regio Eeklo-Zelzate)

    Regio: Regio Eeklo-Zelzate

    Bedrijf: Connexis Gent

    Type: Vaste Job

    Sterk groeiende speler met meerdere kantoren Open sfeer Ruim, modern kantoor Als Dossierbeheerder Verzekeringen Ondernemingen & Particulieren maak je deel uit van ons verzekeringsteam en volg je het dossier van je klant op van begin tot einde: Je zorgt voor correcte opmaak van offertes en polissen en volgt deze verder op in samenspraak met zowel cliënt als je commerciële collega's. Voor complexe risico's onderhandel je met klanten en makelaars/agenten over voorwaarden en tarieven. Je maakt polissen op en levert bijaktes af, en je verwerkt opzeggingen, schorsingen en vernietigingen van polissen. Je levert voorlopige dekkingen af, stelt teruggavenkwitanties op en betaalt verschuldigde bedragen uit. Je voert alle administratieve taken nauwkeurig uit en verzekert zo de continuïteit van de dienstverlening. Je bent ook het eerste aanspreekpunt en vertrouwenspersoon voor onze klanten, waarbij je zorgt voor een juiste interpretatie van de aangiftes. Je stelt gepaste oplossingen voor volgens de noden van de klant, je neemt in een redelijke tijd initiatieven en beslissingen voor de klant om een exacte, snelle en efficiënte behandeling van de dossiers te verzekeren. Je behandelt briefwisseling en verzorgt de administratie. Je zorgt hierbij steeds voor een professionele en heldere communicatie met de klanten en geeft hen raad bij de verdere opvolging van hun vragen.

  • Contact Center Medewerker (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: Spring Professional

    Type: Vaste Job

    Onze klant is een kleine speler in de markt van telecom en energie, maar die sterk aan het groeien is. Voor deze groei hebben ze natuurlijk mankracht nodig! Heb jij zin om aan boord te gaan ? Lees dan snel verder voor meer details! Functie Als flexibele en dynamische customer expert ondersteun je de verkopers en account managers van Orange & Luminus; Je bent verantwoordelijk voor de behandeling van binnenkomende vragen; Je zorgt voor de activatie van de contracten; Je bent regelmatig in contact met de verkopers van de winkels of account managers op de baan via telefoon en email; Je dient de binnenkomende aanvragen zo efficiënt & snel mogelijk op te lossen; Je werkt met verschillende datasystemen.

  • Toonbankverkoper bouwmaterialen (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: VIO-Interim

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een hands-on toonbankverkoper: - Je staat in voor het onthaal van de klanten en behandelt hun vragen omtrent prijzen, producten en/of toepassingen - Je plaatst de bestellingen van de klanten correct in het systeem - Je maakt dagelijks de planning op voor de interne chauffeur en stuurt hem bij waar nodig - In overleg met jouw Branch Manager maak je de offertes op Bedrijfsprofiel: Je komt terecht in een bedrijf die een belangrijke rol speelt binnen de bouwmaterialenwereld. Het bedrijf staat voor service naar klanten, maar ook voor innovatie en vernieuwing.

  • Projectleider HVAC Industrieel (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Ausy Engineering

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als projectleider ben je verantwoordelijk voor de grotere projecten. Je zorgt ervoor dat de projecten van A tot Z correct uitgevoerd worden. Hierbij heb je volgende verantwoordelijkheden: Je bereidt de werven voor: opmaak werfdossier, nazicht lastenboeken meetstaten, opmaak van technische fiches, opmaak VCA dossier, e.d. Je staat in voor de organisatie van de studie en de uitvoering ervan. Je stuurt hierbij de tekenaars, ontwerpingenieurs en werfleiders aan. Je controleert de uitgevoerde werken en stuurt de techniekers aan. Je woont de werfvergaderingen bij, je organiseert toolboxmeetings en je controleert of de veiligheidsvoorschriften worden nageleefd. Je bent verantwoordelijk voor de planning, budgetbeheer, onderaanneming en aankoop. Je coördineert technische fiches, berekeningsnota's en plannen. Je selecteert het materiaal. Je communiceert nauw met de klant en bedenkt oplossingen.

  • leefgroepbegeleider (BORGERHOUT)

    Regio: BORGERHOUT

    Bedrijf: DE KLEINE VOS

    Type: Werfreserve

    Dagelijkse begeleiding van kinderen (0-8 jaar) in een leefgroep + contacten met de context. · observatie en ontwikkelingsstimulering van de kinderen · voorbereiding van individuele pedagogische handelingsplannen · constructieve contacten onderhouden met de contextbegeleiding · opnemen van huishoudelijke taken · actief samenwerken binnen de organisatie · interne communicatiekanalen raadplegen en respecteren · administratieve taken opnemen

  • HELPDESK ENGINEER (LASNE)

    Regio: LASNE

    Bedrijf: SYSTEMAT

    Type: Werfreserve

    SYSTEMAT is op zoek naar een Helpdesk Medewerker ter versterking van zijn dienst ‘Services’ in Waals-Brabant (Lasne-Waterloo) en/of Wilrijk (Antwerpen) . Als Helpdesk Medewerker biedt u de gebruikers technische bijstand. - U ontvangt oproepen van de klanten onder contract. - U neemt het probleem op zich en probeert het op te lossen door opzoekingen te doen in de databanken en op het web. - U voert de voorgestelde oplossingen in. - U sluit de beëindigde oproepen af en stuurt de niet-opgeloste problemen, naargelang het contract, door naar de betreffende personen (de second level support of de klant). - U doet ook opzoekingen om problemen van het Support team op te lossen.

Zoek naar antwoorden van JOSEPH ROHEN in sociale netwerken
Look for responds of JOSEPH ROHEN in social networks

Lees alle opmerkingen voor JOSEPH ROHEN. Laat een reactie achter voor JOSEPH ROHEN. JOSEPH ROHEN bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for JOSEPH ROHEN. Leave a respond for JOSEPH ROHEN. JOSEPH ROHEN on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie JOSEPH ROHEN op de google maps. Adres en contacten JOSEPH ROHEN
Location of JOSEPH ROHEN on the google maps. Address and contacts of JOSEPH ROHEN

Andere gerelateerde bedrijven als come JOSEPH ROHEN JOSEPH ROHEN: Grosdent C | BELGIAN OVERSTOCK PRODUCT | CENTRUM DE WIJZER | Coenjaerts Laurence | Falcon Ets SA

Other related companies as JOSEPH ROHEN: Grosdent C | BELGIAN OVERSTOCK PRODUCT | CENTRUM DE WIJZER | Coenjaerts Laurence | Falcon Ets SA

JOSEPH ROHEN is een bedrijf dat 1997 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is JOSEPH ROHEN, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02265625000. Het bedrijf JOSEPH ROHEN bevindt zich op het adres: RUE DE LA BEL 20; 4880; AUBEL. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 781,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 589,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Machines and mat茅riel agricoles Gr. Producten gemaakt in JOSEPH ROHEN zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van JOSEPH ROHEN is Meubels en uitrustingen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van JOSEPH ROHEN is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van JOSEPH ROHEN, openstaande posities, locatie van JOSEPH ROHEN op de kaart.

JOSEPH ROHEN is a company, that was registered 1997 in N\A region, Belgium. Full name of company is JOSEPH ROHEN, company assigned to the tax number BE02265625000. The company JOSEPH ROHEN is located at the address: RUE DE LA BEL 20; 4880; AUBEL. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 781,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 589,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Machines and mat茅riel agricoles Gr. Products created in JOSEPH ROHEN were not found.
The main activity of JOSEPH ROHEN is Furniture and Fixtures, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of JOSEPH ROHEN is not available. You also can look at reviews of JOSEPH ROHEN, open positions, location of JOSEPH ROHEN on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over JOSEPH ROHEN, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf JOSEPH ROHEN, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about JOSEPH ROHEN, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company JOSEPH ROHEN, employees, financial statistics.