WILFRIED RAUWS

Contactgegevens WILFRIED RAUWS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data WILFRIED RAUWS: address, phone, fax, email, website, opening hours

WILFRIED RAUWS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): MECHELSESTEENWEG 210BA; 2018; ANTWERPEN, België

Telefoon (phone): 32372100 32372100

Fax (fax): +32 (13) 910-65-51 +32 (13) 910-65-51

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) WILFRIED RAUWS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "WILFRIED RAUWS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "WILFRIED RAUWS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van WILFRIED RAUWS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen WILFRIED RAUWS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of WILFRIED RAUWS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees WILFRIED RAUWS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti WILFRIED RAUWS
Products information WILFRIED RAUWS

BTW identificatienummer (tax): BE06142974853
Ondernemingsnummer: 9515502929
Hoofdstad (capital): 864,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 617,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 1998

Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats.

Product categorie (product category): Avocats and conseillers juridiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor WILFRIED RAUWS
(Get full report from official database of BE for WILFRIED RAUWS)

Aanvulling soorten activiteiten voor WILFRIED RAUWS
Addition kinds of activities for WILFRIED RAUWS

34699904. Elektronische behuizingen, gestempeld of geperst metaal | Electronic enclosures, stamped or pressed metal
34950101. Klokveren, precisie | Clock springs, precision
35520203. Heddles voor loom harnas, draad | Heddles for loom harnesses, wire
44990400. Marine ontmanteling en ophaling diensten | Marine dismantling and scrapping services
51590500. Noten en noten bijproducten | Nuts and nut by-products
76999910. Textiel rolbekleding | Textile roll covering

Werken bij WILFRIED RAUWS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in WILFRIED RAUWS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor WILFRIED RAUWS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for WILFRIED RAUWS. Looking for open vacancies in other companies

  • Verkoopsadviseur interieur FT of PT m/v (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Verkoopadviseur gezocht voor interieurzaak regio Limburg! Beschik jij over uitstekende communicatieve en commerciële skills? Ben jij een echte initiatiefnemer? Ben je bovendien gebeten door alles wat met inrichting, decoratie en design te maken heeft? Dan is deze job ongetwijfeld ééntje voor jou! Als verkoopsadviseur zorg je ervoor de klanten zich meteen welkom voelen in de winkel. Je maakt hen wegwijs in de toonzaal en stelt de juiste vragen om zo hun specifieke wensen en behoeften te ontdekken. Door jouw uitstekende interieuradvies op maat, slaag je erin om de juiste artikelen te presenteren en aan de man te brengen.

  • Poetsvrouw/Poetsman met de beste loonsvoorwaarden - Regio Runkst (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Schoonmaakzorg

    Type: Dienstenchequebaan

    Welkom bij Schoonmaakzorg, een dienstenchequesbedrijf met reeds 10 jaar ervaring in de schoonmaaksector. Bij ons ligt de nadruk op het menselijk aspect. Onze passie is mensen helpen. Het doet ons dan ook deugd mensen aan het werk te zetten met diezelfde passie en te streven naar de perfecte match tussen klant en huishoudhulp! Ons motto: Samen Respect, Samen Sterk! Zit jij te popelen om mensen te helpen, hun zorgen te verlichten door als poetshulp een handje toe te steken in het huishouden? Poetsen, boodschappen doen, al dan niet samen met jouw klant. Wassen en strijken staan jou niet in de weg? Dan ben jij "de geschikte huishoudhulp" die wij zoeken om ons schoonmaak-team te ondersteunen! Aarzel niet en solliciteer nu, want sterk werk blinkt!

  • Jobstudent slagerij zaterdag (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Konvert Interim Tielt

    Type: Studentenjob

    Voor een slagerij met aanzien in regio Tielt zijn wij op zoek naar een gemotiveerde jobstudent voor op zaterdag en in de vakanties. U bedient de klanten in de winkel en helpt mee met simpele bereidingen in de keuken indien nodig.

  • Jobstudent gezocht te Lummen (16/8 tot 27/8) (Regio Beringen-Tessenderlo)

    Regio: Regio Beringen-Tessenderlo

    Bedrijf: Care

    Type: Studentenjob

    Wil jij graag je bankrekening wat bij poetsen? Bij Care zoeken we gemotiveerde jobstudenten voor de periode van 16 tot 27 augustus te Lummen. Je staat in voor het poetsen kantoren, meubels en sanitairen. Dagelijks werk je van 6u tot 9u30.  Heb je interesse? Aarzel dan niet om ons te contacteren! Wens je te solliciteren? Denk er dan zeker aan om volgende documenten toe te voegen:  ° Student@Work attest ° Kopie van je identiteitskaart ° Verklaring op eer

  • Passie om als student mee te helpen in een krantenwinkel! (m/v) (DIEPENBEEK)

    Regio: DIEPENBEEK

    Bedrijf: Passion Works Better!

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, een fijne en goed draaiende winkel gespecialiseerd in oa. de verkoop van boeken, tijdschriften, kranten en wenskaarten, zijn we op zoek naar een nieuwe, enthousiaste en vlotte jobstudent om bij te staan in de verkoop! Naast klanten adviseren en helpen in hun aankoop, zorg je er mee voor dat de winkel er elke dag piekfijn uitziet en dat de artikelen netjes gepresenteerd worden en dat de winkelrekken worden aangevuld. Je werkt telkens op woensdag een 3-tal uurtjes mee met de zaakvoerster!

  • KATOEN NATIE is looking for motivated JOBSTUDENTS (KALLO)

    Regio: KALLO

    Bedrijf: Konvert Interim Katoen Natie Kallo / Merksem

    Type: Studentenjob

    Are you a student? Do you have some free time throughout the week? We are looking for students who can work one or more days a week, from Monday tilll Friday! For Katoen Natie, a company located in the port of Antwerp near Kallo, we are looking for students who are willing to work in one of the warehouses on site. Jobs include orderpicking, packaging, loading and unloading and quality control. The employment is flexible and based on daily or weekly availability of the students. Depending on your schedule, you can work when it suits you! Working hours can range from 6h00 till 22h00: - Early shift from 6h00 till 14h00 - Day shift from 8h00 till 16h00 - Day shift from 10h00 till 18h00 - Late shift from 14h00 till 22h00 For every shift, private transportation is provided. Departure is one hour in advance at specific locations in: Antwerp, Merksem, Beveren, Sint-Niklaas. Interested? Contact our office by sending your CV to [email protected] or call 03 658 90 35. We will contact you shortly!

  • JOBSTUDENT MAGAZIJNMEDEWERKER SEPTEMBER (DUFFEL)

    Regio: DUFFEL

    Bedrijf: MALU NV

    Type: Studentenjob

    Je staat samen met je collega's in voor het laden en lossen van containers (bulk goederen) en vrachtwagens. Alsook het palletiseren van de goederen. Je werkt van maandag tot en met vrijdag, van 8u tot 17u. Geen weekendwerk.

  • Administratief Coördinator Asbestverwijdering (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ARCADIS

    Type: Vaste Job

    Onze VISIE bij ARCADIS is al snel onze PASSIE geworden: Improving the quality of life. Deze passie, onze mensen en de samenwerking met onze klanten geven ons de kans om de toekomst van de wereld vorm te geven. Ben jij een administratief talent met uitstekende organisatorische skills, en heb je ervaring met overheidsopdrachten? Dan kom je misschien in aanmerking voor deze uitdaging ! Welke uitdaging ga je aan? Deze opdracht kadert in een raamcontract voor de opvolging van asbestinventarisatie en verwijdering in scholen. Hiervoor is een team samengesteld van asbestdeskundigen en externe coördinatoren, maar er is ook overkoepelend projectcoördinatiewerk nodig. Dit zal bestaan uit - steekproefsgewijze controle van offertes en ingediende schuldvorderingen - digitaal goedkeuren van facturen - Locaties voor steekproefsgewijze controle doorgeven aan de hiervoor aangestelde deskundigen - Waar nodig en na herhaalde mondelinge aanmaningen: opmaak PV/boete indien aannemer/deskundige de voorwaarden van het bestek niet nakomt - algemene kwaliteitscontrole van de uitvoerings(termijn) van de werken met inbegrip van klachtenbehandeling - tussenkomst bij 'problemen' van allerlei aard (discussies, bedenken van praktische en bij voorkeur pragmatische oplossingen, …) met alle mogelijke betrokkenen (asbestdeskundigen, asbestverwijderaars, veiligheidscoördinator, preventieadviseurs, directeurs van scholen, …) - aangeven en voorbereiden verbeterpunten van het gehele traject (aansturing, communicatie, website, aanmeldingsformulier, …) - voorbereiden van digitale facturatie (cfr de interne afspraken) en eventuele bijkomende bestekken …

  • Consultant / Trainer Boekhoudsoftware (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Vaste Job

    AGO Select zoekt samen met SDP Belgium een pragmatische Consultant / Trainer Boekhoudsoftware met een passie voor IT. Als end-to-end ICT partner biedt SDP hun klanten diensten en producten aan zoals netwerkoplossingen, hardware installaties, web-activiteiten en ICT consultancy. De core-business van SDP betreft sinds 1985 echter de ontwikkeling van krachtige, kwalitatief hoogstaande en geïntegreerde softwareoplossingen voor verschillende sectoren zoals retail, logistiek, HR en notariaten. Binnen deze niche-markten kan SDP, en dienst 150 medewerkers in zes landen, zich trotse marktleider noemen. Met een sterke interne R&D afdeling en een opmerkelijke dienstverlening slaagt SDP er in hun platformonafhankelijke pakketten op maat van de klant te ontwikkelen. De wensen en noden van de verschillende klanten worden mede door de Consultant / Trainer Boekhoudsoftware omgevormd tot realiteit. SDP zorgt er voor dat je bij aanvang het softwarepakket aangeleerd krijgt. Doorheen deze opleiding leer je de werking van het pakket kennen en ga je samen met een mentor jouw klantgerichte persoonlijkheid gaan versterken door softwareimplementaties bij nieuwe klanten bij te wonen. Begeleiding, tijd en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling staan hierbij centraal! Na de opleidingsperiode ga je stapsgewijs, met toenemende zelfstandigheid, deze implementaties bij nieuwe klanten op jou nemen. Dit proces begint met een grondige intake waar je een implementatieplan opstelt en vervolgens met jouw aangeleerde kennis van het pakket de juiste parametrages instelt naargelang de wens van de klant. Eens geïmplementeerd sta jij als open en vlotte communicator in voor het opleiden en trainen van de key-users en gebruikers zodat deze vlekkeloos gebruik kunnen maken van het op maat ontwikkelde softwarepakket. De intake, implementatie en training gebeurd on-site! Als consultant ben je m.a.w. voor jouw klanten dé SDP ambassadeur en expert aan huis. Hierbij is het van belang dat de consultant Boekhoudsoftware een toegepaste en bewezen kennis en ervaring heeft opgedaan binnen een boekhoudtechnische functie. De parametrage en support voer je als Consultant voornamelijk uit op het SDP hoofdkantoor te Sint-Niklaas. Tot slot komt jouw communicatieve en ondernemende houding ook tot zijn recht binnen de interne werking van SDP. Suggesties, bugs, feedback en aanpassingen die je samen met je klant kan pin-pointen omtrent het pakket gaan samen met de interne developers, projectverantwoordelijken en analysten worden opgenomen. Zo bouw je ook als Consultant actief mee aan de continue verbetering van de SDP softwarepakketten.

  • Computer Recruitment Services - Information Risk Analyst (IRPA) (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk382 Information Risk analyst (IRPA) : Banking, Brussels     Background   The Business Continuity and Assurance team within the Cyber Security Department defines, establishes and provides information assurance. The team manages regulatory adherence for security, supports security response to external RFPs, manages client queries regarding security policies/controls, provides assurance in response to client due diligence, and manages the first-line internal controls framework. These sub-functions collaborate across security capabilities, with IT and business teams and functions such as HR, Risk Management and Compliance.     Role  Based on our consolidated of IT Assets Inventory, the objective of the project is to obtain a differentiated view of business applications risk profile according to their Confidentiality, Integrity and Availability, aligned with bank's risk management methodology: evaluating the inherent risk of the application from a business perspective; assessing separately the financial impact, the regulatory impact and the client impact in case of respectively confidentiality, integrity or availability incident; ultimately slotting the applications in one of the 5 buckets of different risk profile. Assessments will be conducted through workshops with business owners of the applications, business managers, Risk Management and enterprise architects. This project is key to support the prioritisation for the deployment of the bank's security initiatives.    Profile   Handles standard situation by relying on existing procedures and methods, covering several but known domains of expertise. Relies on existing processes and policies to take decisions. Focuses on execution in his domain, according to defined processes and methods. Runs and maintains the operational process. Works autonomously on standard activities or non-complex demands. Organises, co-ordinates and plans activities independently. Priorities are set by the job. Uses expertise to challenge the goals and scope of new requests and evaluates the impact of these new requirements. Knowledge of security risk management, risk governance. Strong oral and written skills to translate complex risk requirements. Experience with security and controls frameworks, such as ISO 27001, COBIT5, Sans Top 20 Controls and NIST CyberSecurity Framework. Experience with audit good practice. Knowledge of onsite risk assessments and managing targeted risk remediation activities.   You must be an EU national to be considered for this role   Reference: Nk382 Location: Brussels Language: English Duration: 6 months Start date: ASAP Rate: 550-575 euros per day

  • Brainbridge - Experienced Project Manager IT (BRAINE-L'ALLEUD)

    Regio: BRAINE-L'ALLEUD

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Description    The objectives of the role will be to drive a number of digital patient and stakeholder solution projects for the Immunology Patient Value Unit (iPVU) from initiation to succesful implementation. In this role, the succesful candidate will contribute to boosting patient satisfaction and adherence by creating superior digital patient experiences (Web and mobile). The role requires a proven ability in managing digital projects, business analysis and product ownership. The succesful candidate will have experience in digital and multi-channel projects in multiple countries and pharma experience is a strong plus.     Responsibilities Roll out of mobile app, existing website & online services to other countries, strong project management competencies required Creativity and a user/patient-centric mindset are important qualities for this role, particularly when developing new online experiences such as mobile apps and patient support websites For both activities, the role includes: leading requirements definition and working with the development team to ensure the solutions are delivered to requirements, planning, monitoring and reporting on the progress of the project managing the project dependencies with other projects and departments (compliance, legal)     Competencies 4 to 7 years of experience as Business Analyst / Project Manager English is a must, French & / or Dutch is a plus

  • Flexijob winkelbediende op zaterdag (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Culinaire slagerij OX

    Type: Flexijob

    Wij zoeken iemand om ons op zaterdag te versterken in de winkel. Ervaring in een slagerij is niet noodzakelijk. Belangrijker is dat je graag klanten verder helpt, interresse toont in onze producten en graag zelfstandig werkt. Je zal, na de nodige opleiding, instaan voor het verder helpen van onze klanten, versnijden van charcuterie, proper houden van de winkel, aanvullen van de toog, afwas, etc.. Ben je op zoek naar afwisselend werk met veel klantcontact, dan is deze job wellicht iets voor jou. Samen met ons team willen wij dat elke klant zich bij ons welkom voelt. Wij streven naar een kwaliteitsvolle en klantvriendelijke bediening met de glimlach. Je bent naar voorkeur minstens 2 zaterdagen per maand beschikbaar.

Zoek naar antwoorden van WILFRIED RAUWS in sociale netwerken
Look for responds of WILFRIED RAUWS in social networks

Lees alle opmerkingen voor WILFRIED RAUWS. Laat een reactie achter voor WILFRIED RAUWS. WILFRIED RAUWS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for WILFRIED RAUWS. Leave a respond for WILFRIED RAUWS. WILFRIED RAUWS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie WILFRIED RAUWS op de google maps. Adres en contacten WILFRIED RAUWS
Location of WILFRIED RAUWS on the google maps. Address and contacts of WILFRIED RAUWS

Andere gerelateerde bedrijven als come WILFRIED RAUWS WILFRIED RAUWS: ESTEE LAUDER COMPANIES SA-NV | GARAGE BERTRAND | HUYBRECHTS REKLAME | MARC GOOSSENS | Joc Mons-Borinage

Other related companies as WILFRIED RAUWS: ESTEE LAUDER COMPANIES SA-NV | GARAGE BERTRAND | HUYBRECHTS REKLAME | MARC GOOSSENS | Joc Mons-Borinage

WILFRIED RAUWS is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is WILFRIED RAUWS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06142974853. Het bedrijf WILFRIED RAUWS bevindt zich op het adres: MECHELSESTEENWEG 210BA; 2018; ANTWERPEN. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 864,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 617,000,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Avocats and conseillers juridiques. Lijst met producten zijn Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
De hoofdactiviteit van WILFRIED RAUWS is Leder- en leerproducten, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van WILFRIED RAUWS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van WILFRIED RAUWS, openstaande posities, locatie van WILFRIED RAUWS op de kaart.

WILFRIED RAUWS is a company, that was registered 1998 in N\A region, Belgium. Full name of company is WILFRIED RAUWS, company assigned to the tax number BE06142974853. The company WILFRIED RAUWS is located at the address: MECHELSESTEENWEG 210BA; 2018; ANTWERPEN. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 864,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 617,000,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Avocats and conseillers juridiques. List of products are Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
The main activity of WILFRIED RAUWS is Leather and Leather Products, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of WILFRIED RAUWS is not available. You also can look at reviews of WILFRIED RAUWS, open positions, location of WILFRIED RAUWS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over WILFRIED RAUWS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf WILFRIED RAUWS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about WILFRIED RAUWS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company WILFRIED RAUWS, employees, financial statistics.