LESLIE STOOPS

Contactgegevens LESLIE STOOPS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data LESLIE STOOPS: address, phone, fax, email, website, opening hours

LESLIE STOOPS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): EUPHROSINA BEERNAERTSTR. 80; 8400; OOSTENDE, België

Telefoon (phone): 59551045 (+32-59551045) 59551045 (+32-59551045)

Fax (fax): +32 (16) 763-11-71 +32 (16) 763-11-71

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) LESLIE STOOPS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "LESLIE STOOPS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "LESLIE STOOPS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van LESLIE STOOPS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen LESLIE STOOPS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of LESLIE STOOPS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees LESLIE STOOPS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti LESLIE STOOPS
Products information LESLIE STOOPS

BTW identificatienummer (tax): BE06265747070
Ondernemingsnummer: 9892059326
Hoofdstad (capital): 207,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 408,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)
Jaar van oprichting (foundation year): 2004

Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats.

Product categorie (product category): Avocats and conseillers juridiques

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor LESLIE STOOPS
(Get full report from official database of BE for LESLIE STOOPS)

Aanvulling soorten activiteiten voor LESLIE STOOPS
Addition kinds of activities for LESLIE STOOPS

7323. Kredietrapporteringsdiensten | Credit reporting services
20920201. Crabcakes, bevroren | Crabcakes, frozen
24260402. Blokken, hout: accessoires voor textielmachines | Blocks, wood: textile machinery accessories
28360100. Bloedderivaten | Blood derivatives
36619905. Multiplex apparatuur, telefoon en telegraaf | Multiplex equipment, telephone and telegraph
48320103. tijdgenoot | Contemporary
50929901. Kunst en ambachten apparatuur en benodigdheden | Arts and crafts equipment and supplies
76410201. Antieke meubels reparatie en restauratie | Antique furniture repair and restoration

Werken bij LESLIE STOOPS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in LESLIE STOOPS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor LESLIE STOOPS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for LESLIE STOOPS. Looking for open vacancies in other companies

  • DRINGEND: MAGAZIJNMEDEWERKERS-ORDERPICKERS DIE OP OPROEPBASIS WILLEN WERKEN - REGIO GEEL (EINDHOUT)

    Regio: EINDHOUT

    Bedrijf: Synergie Geel Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze logistieke klant in Geel en Eindhout zijn wij dringend op zoek naar gemotiveerde magazijnmedewerkers die via oproepbasis willen werken. Het is een vrij drukke periode, dus er is een grote kans dat je vaker wordt ingepland. Je kan werken in een 2 ploegensysteem.

  • Arbeid(st)ers in de voedingssector (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: Konvert Interim Herentals

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een voedingsbedrijf in de regio Herentals zijn we dringend op zoek naar productiemedewerk(st)ers! Je zorgt ervoor dat de producten op de juiste manier worden verpakt Je bewaakt en bedient de machine of automatische productielijn voor de verwerking van chocolade Je werkt volgens de hygiëne- en veiligheidsvoorschriften en de productierichtlijnen (kwaliteit, kosten, termijnen, ...) Je voert kwaliteitscontroles uit op de grondstoffen en de (half)afgewerkte producten Belangrijk is dat je nauwkeurig werkt aan een hoog tempo: gemotiveerde houding is een must! Interesse? Mail je cv en motivatie naar [email protected] ! Houd je van snelle actie / reactie bel ons op het nummer 014/86.08.04

  • Service Engineer binnendienst (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Randstad High Technics

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben je klaar voor een technische uitdaging met collegiale sfeer? Reageer dan zeker op deze vacature! Want voor een een bedrijf dat software, hardware, supplies en services om maat levert in Olen zijn we op zoek naar een service engineer binnendienst. Als service engineer binnendienst ben je verantwoordelijk voor het onderhouden en herstellen van industriële printers, etiketteermachines, lasersystemen, inkjet bij ons in de werkplaats. Je bereidt nieuwe installaties voor en test deze nadien. Je bent 2de lijn support in drukkere periodes. Je werkt verder nauw samen met je collega's en rapporteert aan de Customer Service Manager.

  • Logistiek Operationeel Supervisor (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de functie Logistiek Operationeel Supervisor kom je terecht in een cleanroom (stofvrije omgeving) waar prototypes van elektronische chips in de productie worden gemaakt. Dit wordt uitgevoerd door 4 teams van operatoren en hun supervisor wat wil zeggen dat elk team in drie shiften werkt: de vroege de late en de nachtploeg. Als Logistiek Operationeel Supervisor zal je volgende taken op je rekening nemen: Het aansturen coachen en motiveren van ongeveer 15 operatoren Het organiseren van gerichte trainingen en evaluaties Zorgen voor een efficiënte taakverdeling Verantwoordelijk voor de resultaten van je team: kwaliteit volume kosten en doorlooptijd) Prioriteiten stellen en zorgen dat deadlines gehaald worden Op toezien dat de strikte regels in de stofvrije omgeving gerespecteerd worden Mee denken over optimalisatie binnen het warehouse Overleggen met je collega-supervisors

  • huishoudhulp (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: LDO

    Type: Dienstenchequebaan

    huishoudhulp met dienstencheques om bij mensen prive te gaan poetsen

  • Huishoudhulp Brugge (8200) Uurrooster te bespreken! (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: EASY LIFE OOSTKAMP

    Type: Dienstenchequebaan

    Easy Life zoekt nieuwe superhelden voor het huishouden! Easy Life is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor klanten in de regio (groot) Brugge Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easy Life zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken van de woning.

  • Huishoudhulp Peer (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: PUUUR BREE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Huishoudhulp regio HEUSDEN ZOLDER - onmiddellijke opstart! (HEUSDEN-ZOLDER)

    Regio: HEUSDEN-ZOLDER

    Bedrijf: Itzu

    Type: Dienstenchequebaan

    Onmiddellijke opstart : Als huishoudhulp verricht je bij klanten thuis allerlei taken zoals poetsen en strijken. Je bepaalt zelf hoeveel uur per week je wilt werken en in welke regio je aan de slag wilt. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog gezinnen? Ook hier kunnen we voor zorgen.Goede verdienste + maaltijdcheques.

  • Payroll en Compensation & Benefits Manager te Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: HR Talents Kortrijk

    Type: Vaste Job

    - Je bent met jouw team verantwoordelijk voor een correcte en tijdige uitvoering van de loon- en personeelsadministratie van 1200 medewerkers en daarmee samenhangende compensation & benefits activiteiten.  - Je past een correct loonbeleid toe in de verschillende afdelingen. - Je houdt de sociale en fiscale wetgeving nauwgezet bij en zorgt dat de wijzigingen correct worden geïmplementeerd. - Samen met jouw team bepaal je de afdelingsdoelstellingen om steeds een vernieuwende en geoptimaliseerde dienstverlening te garanderen.  - Bij hoge nood bied je ondersteuning door het zelf uitvoeren van de payroll en loonadministratie.  - In samenwerking met de Fleet Manager beheer je het wagenpark op een correcte en kostenefficiënte manier.  - Je onderneemt acties om de groepsverzekeringen en de pensioenplannen van de medewerkers te optimaliseren.  - Je bent het aanspreekpunt voor het managementteam i.h.k.v. sociaal- fiscale aangelegenheden en adviseert vanuit aangeboden overheidsmaatregelen teneinde de loonkost te beheersen. - Je fungeert als aanspreekpunt voor het managementteam en medewerkers voor alle sociaal juridische zaken en je neemt met jouw kennis van zaken besluitvormingen om de efficiëntie en correcte afhandeling van dossiers te garanderen. - Je bent de contactpersoon voor het sociaal secretariaat en de verzekeringsmaatschappijen.  - Je inspireert jouw teamleden tot verdere ontplooiing en je motiveert hen tot een efficiënte en aangename samenwerking.  - Je rapporteert aan de HR Director. Bedrijfsprofiel: Onze partner is een internationaal bedrijf en leider in zijn segment.  Om de hard HR afdeling te leiden zijn ze op zoek naar een voltijdse Payroll en Compensation & Benefits Manager mét juridische achtergrond.

  • Project Assistent Commerciële Afdeling (Mechelen) (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: Willemen Groep

    Type: Vaste Job

    Willemen Groep is in veel opzichten een ambitieuze durver. Onze groep omvat tal van aannemingsbedrijven, toeleveranciers en projectontwikkelaars. Vanuit een stabiel verleden en een rijke traditie bouwen we met 2.400 medewerkers aan prestigieuze projecten. Voor uitdagende projecten in binnen- en buitenland bedenken wij de oplossingen van morgen. Met een stevig groeitempo, grote betrokkenheid en een no-nonsense bedrijfscultuur. Ben je op zoek naar een nieuwe, gevarieerde administratieve functie, dan hebben wij voor jou de ideale uitdaging in ons hoofdkantoor te Mechelen: Project Assistant Commerciële Afdeling (m/v) Functie Als Project Assistant ondersteun je de commerciële afdeling van Willemen Construct. Willemen Construct is een van onze aannemingsbedrijven in de business line bouw. We zetten als hoofdaannemer onze schouders onder tal van boeiende projecten: kantoren, residentiële gebouwen, ziekenhuizen, scholen, … We starten telkens vanuit een totaalvisie op nieuwe projecten en hanteren daarbij de kernwaarden goede service, kwaliteit, beroepsernst en competentie. Bij al onze activiteiten stellen we de klant, de dienstverleners en onze medewerkers centraal, omdat zij samen het menselijk kapitaal vormen die het verschil maken. Een greep uit je takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de opmaak en het beheer van preselectiedossiers en kandidatuurstellingen voor nieuwe bouwprojecten; Je staat garant voor een piekfijne administratieve opvolging en reviseert alles dossiers op lay-out en inhoud; Je zorgt voor de input van prospectiegegevens; Je waakt erover dat alle nodige data (personeelslijsten, CV’s, relatiebestanden, attesten en certificaten,…) up-to-date staan; Je onderhoudt zorgvuldig de contacten met alle betrokken partijen (architecten, studiebureau’s,…) en overlegt met hen waar nodig; Je bent back-up voor de afdelingsmanager tijdens afwezigheden en springt in voor je collega’s waar nodig. Profiel Je beschikt bij voorkeur over minimum 5 jaren relevante ervaring in een administratieve functie; Affiniteit met de bouwsector is een pluspunt; Je bent een spontane en open communicator, administratief sterk en zeer nauwgezet; Je communiceert vlot in het Nederlands en Frans; Je weet van aanpakken, bent stressbestendig en zorgt voor een stipte naleving van de deadlines; Je bent een echte teamplayer, jouw enthousiasme en gedrevenheid werkt aanstekelijk. Aanbod Je komt terecht in een open bedrijfscultuur met tweerichtingscommunicatie, we hebben oog voor opleidingen en doorgroeipotentieel en bieden ruimte voor zelfontplooiing. Overigens mag je rekenen op een motiverend salarispakket.

  • KREDIETSPECIALIST PROFESSIONEEL CLIËNTEEL - BUSINESS BANKER (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Accent

    Type: Vaste Job

    Binnen dit dynamisch bankkantoor bij jij de contactpersoon voor alle kredieten en in hoofdzaak voor de professionele klanten. Voor jou kent de wereld van kredieten geen geheimen meer! Je hebt reeds relevante ervaring op het vlak van investeringskredieten hypothecaire kredieten en bedrijfskredieten. Je kant volledig zelfstandig elk kredietdossier van A tot Z beheren. Voor de professionele klanten ga je ook boekhoudkundig en fiscaal elk dossier benaderen en ben je een adviserende partner voor de klant. Heb je de kennis of de wil om jouw expertise voor professionele klanten te verruimen naar andere domeinen dan is dit een pluspunt!

  • Recruitment Consultant / Recruiter Brussel m/v (ANDERLECHT)

    Regio: ANDERLECHT

    Bedrijf: The Adecco Group

    Type: Werfreserve

    Adecco koppelt niet alleen de juiste uitzendkracht aan de juiste onderneming, ook onze eigen kantoren behoren tot de meest aangename werkplekken van België. “Better work, better life” zijn dan ook geen holle woorden maar worden omgezet in de praktijk. En die aanpak loont: we hebben al meermaals de titel van Beste Werkgever in de wacht gesleept. Wil je je carrière naar een nieuw niveau brengen en heb je naast talent ook oog voor talent van anderen? Dan is onze vacature van Recruitment Consultant zeker iets voor jou! Jouw taken als Adecco Recruitment Consultant? Als Adecco HR Recruitment Consultant ben je het hart van onze dienst: hét aanspreekpunt voor onze kandidaten en onze klanten. Je staat in voor de dagdagelijkse opvolging van de vraag van onze kandidaten en klanten uit de regio Brussel. Je werkt proactief en gaat op zoek naar de beste medewerkers vooral in de industrie en dit aan de hand van diverse rekruteringstools. Door jouw warme en professionele aanpak leer je zowel jouw kandidaten als klanten goed kennen en kan je optimaal hun noden detecteren. Je screent en test volgens onze basisprocedures. Je zorgt voor een feilloze werkplanning van de uitzendkrachten en je verzorgt de opvolging van hun contracten.

Zoek naar antwoorden van LESLIE STOOPS in sociale netwerken
Look for responds of LESLIE STOOPS in social networks

Lees alle opmerkingen voor LESLIE STOOPS. Laat een reactie achter voor LESLIE STOOPS. LESLIE STOOPS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for LESLIE STOOPS. Leave a respond for LESLIE STOOPS. LESLIE STOOPS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie LESLIE STOOPS op de google maps. Adres en contacten LESLIE STOOPS
Location of LESLIE STOOPS on the google maps. Address and contacts of LESLIE STOOPS

Andere gerelateerde bedrijven als come LESLIE STOOPS LESLIE STOOPS: FLKOMPAS VZW | IDPC Fournitures | JEAN WAUTERS | BLOKKER | VABOR NV

Other related companies as LESLIE STOOPS: FLKOMPAS VZW | IDPC Fournitures | JEAN WAUTERS | BLOKKER | VABOR NV

LESLIE STOOPS is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is LESLIE STOOPS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE06265747070. Het bedrijf LESLIE STOOPS bevindt zich op het adres: EUPHROSINA BEERNAERTSTR. 80; 8400; OOSTENDE. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 207,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 408,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Branchecategorie is Avocats and conseillers juridiques. Lijst met producten zijn Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
De hoofdactiviteit van LESLIE STOOPS is Automobielbedrijven en benzinestations, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van LESLIE STOOPS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van LESLIE STOOPS, openstaande posities, locatie van LESLIE STOOPS op de kaart.

LESLIE STOOPS is a company, that was registered 2004 in N\A region, Belgium. Full name of company is LESLIE STOOPS, company assigned to the tax number BE06265747070. The company LESLIE STOOPS is located at the address: EUPHROSINA BEERNAERTSTR. 80; 8400; OOSTENDE. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 207,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 408,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Industry category is Avocats and conseillers juridiques. List of products are Services: Pratique Judiciaire G茅n茅rale. Types de Conseillers: Avocats..
The main activity of LESLIE STOOPS is Automotive Dealers and Gasoline Service Stations, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of LESLIE STOOPS is not available. You also can look at reviews of LESLIE STOOPS, open positions, location of LESLIE STOOPS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over LESLIE STOOPS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf LESLIE STOOPS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about LESLIE STOOPS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company LESLIE STOOPS, employees, financial statistics.