AVIS

Contactgegevens AVIS: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data AVIS: address, phone, fax, email, website, opening hours

AVIS

Regio (region): N\A, België

Adres (address): BOULEVARD GENDEBIEN 8; 7000; MONS, België

Telefoon (phone): 65317971 (+32-65317971) 65317971 (+32-65317971)

Fax (fax): +32 (10) 700-50-68 +32 (10) 700-50-68

E-Mail: n\a

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) AVIS: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "AVIS"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "AVIS"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van AVIS, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen AVIS. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of AVIS, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees AVIS. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti AVIS
Products information AVIS

BTW identificatienummer (tax): BE01956909179
Ondernemingsnummer: 5011932373
Hoofdstad (capital): 473,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 747,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership
Jaar van oprichting (foundation year): 1985

Producten die in AVIS zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Product categorie (product category): Autoverhuur

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor AVIS
(Get full report from official database of BE for AVIS)

Aanvulling soorten activiteiten voor AVIS
Addition kinds of activities for AVIS

504300. Fotografische apparatuur en benodigdheden | Photographic equipment and supplies
20999921. Azijn | Vinegar
22730504. Tapijten, tufted | Rugs, tufted
25990202. Cafetaria meubels | Cafeteria furniture
39991300. Reclame display producten | Advertising display products
50230402. Vloer kussen en opvulling | Floor cushion and padding
50920206. Speelkaarten | Playing cards
59991303. Toilet preparaten | Toilet preparations
80599904. Verpleeghuis, behalve vakkundige en intermediaire zorgfaciliteit | Nursing home, except skilled and intermediate care facility
83610105. Groepsverpleeghuis | Group foster home

Werken bij AVIS: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in AVIS: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor AVIS. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for AVIS. Looking for open vacancies in other companies

  • GATEBEDIENDE (VRASENE)

    Regio: VRASENE

    Bedrijf: AGO Jobs & HR

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als gatebediende voer je alle administratieve taken uit met betrekking tot het laden en lossen van wagens op en af vrachtwagens en onthaal je de chauffeurs (loketbediende). Import (gate-in) -Ontvangen en controleren van documenten en inbrengen in het systeem. -Plaats geven aan de chauffeurs op de parking en hen aanmelden voor schadecontrole en scanning. Export (gate-out) -Vervolledigen, controleren en klasseren van documenten (CMRs, douanedocumenten, …). -Administratie in en uit het systeem (loten aanmaken, doorduwen en administratief afhandelen). -Informatie geven aan de chauffeurs omtrent plaats van op te halen loten. Verwerking nachtleveringen (gate-in & gate-out) -Administratieve verwerking van de nachtleveringen in het systeem. -Opvolging van de nachtleveringen door tijdig schadecontrole aan te vragen. Voorbereiding ploegsamenstelling -Verzamelen en doorgeven van alle informatie voor het bestellen van de ploegen.

  • afwasser 05/11 - 18/11 Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: ADECCO KORTRIJK INDUSTRIE

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een horecazaak in kortrijk gaan op zoek naar een afwasser. Dit is voor een verlofvervanging van 05 tem 18 november 2018. Ervaring in de horeca is een pluspunt! Interesse? 056 21 94 22 [email protected]

  • Huishoudhulp (BLANKENBERGE)

    Regio: BLANKENBERGE

    Bedrijf: Daoust Jobcenter Blankenberge

    Type: Dienstenchequebaan

    Daoust werd opgericht in 1954 en is het meest ervaren Belgisch HR-bedrijf. Verkozen tot Entreprise de l'Année 2016, is Daoust een familiaal bedrijf van de 3de generatie, actief in de 3 regio's van het land en in de domeinen van Interim, Selectie & Rekrutering, Outplacement, Career Management, Dienstencheques & Public Sector. De menselijke waarden, de kwaliteit en de diversiteit zijn belangrijk. Daoust wenst dat zijn medewerkers een weerspiegeling vormen van de moderne maatschappij in al haar rijkdom en verscheidenheid. Wij garanderen een objectieve en non-discriminerende selectieprocedure, waarbij kandidaten enkel getest en geselecteerd worden op basis van hun kwaliteiten en vaardigheden. Welkom bij Daoust, Welcome to the Family! - U bent verantwoordelijk voor het opruimen van de woning - U bent verantwoordelijk voor het schoonmaken van de woning - U strijkt het wasgoed - U wast de ramen - U doet de afwas en bergt de vaat op - U doet de huishoudelijke inkopen - U bereidt de maaltijden - U voert kleine naaiwerken uit - U bergt het materiaal en de producten op - U voert de informatieoverdracht uit voor de particulieren

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio Stevoort – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. je bent van alle markten thuis: schoonmaken, trijken,boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • student inpakker (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Konvert Interim Oostende

    Type: Studentenjob

    Onze klant te Oostende zoekt secure en gemotiveerde studenten! Wat houdt de job in? Je werkt mee op de afdeling van de inpak. Je zorgt ervoor dat ieder koekje mooi in het doosje zit.

  • student RECEPTIONIST (M/V) (HOUTHALEN-HELCHTEREN)

    Regio: HOUTHALEN-HELCHTEREN

    Bedrijf: MOLENHEIDE

    Type: Studentenjob

    Je taak behelst o.a. het onthaal van gasten en ticketverkoop voor sport- en speelparadijs. Daarnaast houd je je vooral bezig met administratieve taken, telefonische contacten,...

  • MAGAZIJNMEDEWERKER met veel administratieve & telefonische taken te Genk (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: CELEKO

    Type: Vaste Job

    Voor een klant van ons zijn we opzoek naar een vlotte magazijnmedewerker die graag administratief werk wil verrichten! Je komt terecht in een tof team, dit kan ik je persoonlijk garanderen! Onze klant gaat SAMEN met jou investeren in je carrière. Een grondige opleiding & begeleiding, indien nodig, is dan ook vanzelfsprekend! Je gaat ingezet worden in het magazijn. Je gaat als hoofdtaak de buitendienst ondersteunen. Je takenpakket bestaat uit: - telefonische dienstverlening ( beantwoorden vragen klanten, vragen vertegenwoordigers, ...) - bestellingen/leveringen plaatsen & opvolgen - stockbeheer - er moet NIET gewerkt worden met heftruck of transpalet ACHTERGROND AUTOMOTIVE ( onderdelen) is super belangrijk omdat je deze kennis dagdagelijks nodig hebt om je job kwalitatief goed uit te kunnen voeren!

  • Junior Werfleider Funderingen (HERENTALS)

    Regio: HERENTALS

    Bedrijf: SPINDLE

    Type: Vaste Job

    Je beheert werven van A tot Z. Je staat in voor de voorbereiding, opstart, coördinatie en opvolging van de werf. Je houdt toezicht op de werf en het werk in uitvoering. Je stuurt ploegbazen en onderaannemers aan. Je bent verantwoordelijk voor de veiligheid op de werf en voert controles uit.

  • Teamcoördinator - payroll services (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Liantis talent services

    Type: Vaste Job

    Als adjunct kantoordirecteur stuur je een team van klantenadviseurs payroll aan. Samen met je team sta je garant voor een correcte en vlotte service met een tevreden klant als resultaat. Je waakt erover dat de principes van Partners for Life “Ken je klant” worden toegepast om zo een goede klantenrelatie op te bouwen, te behouden en te verbeteren. Je voert centraal aangestuurde commerciële acties in samenwerking met de kantoordirecteur uit. Je ondersteunt de kantoordirecteur bij de praktische organisatie van het kantoor. Aan de functie van adjunct kantoordirecteur worden specialisaties toegewezen. Je neemt de verantwoordelijkheid van minstens één onderwerp en bent hiervoor het aanspreekpunt in de zone.

  • Freelance projectverpleegkundige (W) (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: Talent in Motion Healthcare

    Type: Zelfstandige activiteit

    Zoek je continuïteit in jouw opdrachten als freelance verpleegkundige en wil jouw ervaring in de brede en boeiende gezondheidszorg verder uitbreiden? Kom dan werken bij Talent in Motion en word freelance projectverpleegkundige! Als professionals in eigen vak bieden wij voldoende afwisseling in diverse projecten in verschillende zorginstellingen, bovendien bieden we je de zekerheid om opdracht na opdracht te kunnen doen. Je wordt als freelance verpleegkundige tewerkgesteld in verschillende projecten voor ziekenhuizen, woon- en zorgcentra en thuiszorg, en dit zowel voltijds (100%) als deeltijds (4/5de ). Afhankelijk van jouw eigen voorkeuren en specialiteit (spoed, OK, …) word je ingeschakeld in zeer uiteenlopende projecten in gezondheidszorg. Wij zorgen alvast voor een optimale begeleiding en helpen je bij het uitbouwen van jouw carrière. Verpleegkundige? Als verpleegkundige verleen je de nodige zorgen op een deskundige manier, rekening houdend met de individuele behoeften van de patiënt en zijn directe omgeving. Je voert de handelingen die je door de geneesheer zijn toevertrouw correct uit, binnen het wettelijk kader dat het verpleegkundig handelen vastlegt. Je werkt actief mee aan het beheer en de organisatie op verpleegkundig, administratief, technisch en huishoudelijk vlak. Je besteed veel aandacht aan een grondige observatie van alle lichamelijke en psychosociale klachten bij de patiënten. Je bouwt mee aan de verdere optimalisatie van de zorg- en dienstverlening.

  • Osteopaat (NAZARETH)

    Regio: NAZARETH

    Bedrijf: NRGcare

    Type: Zelfstandige activiteit

    Team NRG, zoekt een collega om in een paramedisch centrum hun team te versterken! Je komt terecht in een reeds bestaand team van Podologe, Psychologe, Diëtiste. Het team kan naast logopedist ook uitgebreid worden door volgende functies: Seksuoloog, Vroedvrouw, Osteopaat, Kinesitherapie, Jobcoach, Schoonheidsspecialiste, Kapster,... Praktijkruimte in paramedisch centrumbeschikt over gemeenschappelijk sanitair, kitchenette, wachtzaal, vergaderzaal, ... Ruime parking. Mooie dorpskern. Ideaal voor vrij beroep zelfstandig verpleegsters, kinesist, vroedvrouw, logopedie, psycholoog, jobcoach, ergotherapeut, andere therapeuten, ... Het Wit Gele Kruis is ook aanwezig in dezelfde gebouwen.

  • Centric - BI Reporting & Visualization Expert (Cognos / Qlik) (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    The team The Business Intelligence team ensures that the different business units have the right insights deducted from raw data. The team provides these insights via standard Cognos reports & dashboards, Qlik Sense self-service cubes, ad-hoc deep-dive data analysis and advanced analytics (e.g. predictive models). The team assist management in making the right tactical & strategic decisions based on data to improve the customer product & service experience. To strengthen the team, we are looking for a BI reporting & visualization expert.   Job description In one sentence: you make data accessible, understandable and usable in an appealing way to your business stakeholders.  Concretely this means that you: understand the KPI's & other metrics business is steering on setup reports & dashboards, knowing what visualization works best for a specific purpose are able to capture, describe & validate the reporting requirements with your business stakeholders (e.g. by generating mock-ups) AND are able to deduct what data needs you have in case data is structurally missing in the BI environment keep up with new trends & capabilities of the BI & analytics platforms maintain & improve standard, guidelines & templates with regards to reporting & visualization provide training towards report consumers and business analysts to increase their BI self-service capabilities Besides your main stakeholders within business, you work very closely together with your colleagues BI business analysts, both in an Agile Scrum project as in a business as usual context. Their focus is on providing you the right & accurate data sets to work on, while your core skill is to turn this data into actionable insights.   Required skills & experience You have a Master degree Commercial/Civil Engineer, Applied Economics, Computer Sciences, Information Management or equal in experience. You have at least 2 years of experience working with Cognos and/or Qlik as BI tool. You can challenge the business needs & see the 'bigger picture' You can define (& preferably design) a star data model of facts & dimensions that meets the business requirements and which is optimized for reporting development (with focus on KPI's and derived metrics). Having Telecom industry experience is a plus. You have a very good knowledge of (Oracle) SQL and MS Excel. You are familiar with the Agile Scrum project methodology. A project management certificate is a plus. You have a very good knowledge of Dutch & English. French is a plus.   Your profile You combine a strong business affinity with a great interest in data crunching. You have great communication & presentation skills and know how to convince people You are eager to learn and you do not avoid any challenge You can manage your own planning & priorities and can align with stakeholders of every level to come to the desired result You have a good portion of assertiveness and you dare to challenge your stakeholders where needed You are flexible and love to work in a very dynamic & changing environment You understand what it takes to work with confidential corporate data   What we offer Showing creativity and taking initiative is highly appreciated Young and dynamic team Flexible hours,... ...

Zoek naar antwoorden van AVIS in sociale netwerken
Look for responds of AVIS in social networks

Lees alle opmerkingen voor AVIS. Laat een reactie achter voor AVIS. AVIS bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for AVIS. Leave a respond for AVIS. AVIS on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie AVIS op de google maps. Adres en contacten AVIS
Location of AVIS on the google maps. Address and contacts of AVIS

Andere gerelateerde bedrijven als come AVIS AVIS: Verschuere T | DAVID DILLON | KAREL VAN OVERSTRAETEN | Niels-Petit Annie et Pierre | BART VERTOMMEN

Other related companies as AVIS: Verschuere T | DAVID DILLON | KAREL VAN OVERSTRAETEN | Niels-Petit Annie et Pierre | BART VERTOMMEN

AVIS is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio N\A, België. De volledige naam van het bedrijf is AVIS, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01956909179. Het bedrijf AVIS bevindt zich op het adres: BOULEVARD GENDEBIEN 8; 7000; MONS. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 473,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 747,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Branchecategorie is Autoverhuur. Producten gemaakt in AVIS zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van AVIS is Musea, Kunstgalerijen en Botanische en Zoologische Tuinen, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van AVIS is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van AVIS, openstaande posities, locatie van AVIS op de kaart.

AVIS is a company, that was registered 1985 in N\A region, Belgium. Full name of company is AVIS, company assigned to the tax number BE01956909179. The company AVIS is located at the address: BOULEVARD GENDEBIEN 8; 7000; MONS. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 473,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 747,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Industry category is Autoverhuur. Products created in AVIS were not found.
The main activity of AVIS is Museums, Art Galleries and Botanical and Zoological Gardens, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of AVIS is not available. You also can look at reviews of AVIS, open positions, location of AVIS on the map.

We hebben dergelijke informatie gevonden over AVIS, N\A: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf AVIS, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about AVIS, N\A: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company AVIS, employees, financial statistics.