Braet Bernic (Kantoor)

Contactgegevens Braet Bernic (Kantoor): adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Braet Bernic (Kantoor): address, phone, fax, email, website, opening hours

Braet Bernic (Kantoor)

Regio (region): Ruiselede, België

Adres (address): Brandstraat 53,8755, België

Telefoon (phone): 051 68 71 80 051 68 71 80

Fax (fax): 051 68 87 64 051 68 87 64

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Braet Bernic (Kantoor): n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Braet Bernic (Kantoor)"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Braet Bernic (Kantoor)"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Braet Bernic (Kantoor), België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Braet Bernic (Kantoor). Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Braet Bernic (Kantoor), Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Braet Bernic (Kantoor). Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Braet Bernic (Kantoor)
Products information Braet Bernic (Kantoor)

BTW identificatienummer (tax): BE08136993408
Ondernemingsnummer: 3067626953
Hoofdstad (capital): 203,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 655,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Jaar van oprichting (foundation year): 2012
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Braet Bernic (Kantoor) zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Braet Bernic (Kantoor)
(Get full report from official database of BE for Braet Bernic (Kantoor))

Aanvulling soorten activiteiten voor Braet Bernic (Kantoor)
Addition kinds of activities for Braet Bernic (Kantoor)

27890300. Binding en reparatie van boeken, tijdschriften en pamfletten | Binding and repair of books, magazines, and pamphlets
35469900. Power-powered handgereedschappen, nec | Power-driven handtools, nec
37149902. Booster (jump-start) kabels, auto | Booster (jump-start) cables, automotive
38120601. Luchtverkeersleidingssystemen en -apparatuur, elektronisch | Air traffic control systems and equipment, electronic
39520111. Verf, behalve goud en brons: kunstenaars ' | Paints, except gold and bronze: artists'
51449904. Pluimvee: levend, gekleed of bevroren (niet verpakt) | Poultry: live, dressed or frozen (unpackaged)
73890105. Playwrights 'makelaars | Playwrights' brokers

Werken bij Braet Bernic (Kantoor): vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Braet Bernic (Kantoor): vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Braet Bernic (Kantoor). Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Braet Bernic (Kantoor). Looking for open vacancies in other companies

  • Schoonmaker-ster ziekenhuis Aalst- operatiekwartier (37u/week) (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Voor onze afdeling “Cleaning” zijn we dringend op zoek naar een schoonmaker/-ster voor een ziekenhuis in Aalst. Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van het operatiekwartier. Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Werkuren: maandag t.e.m. vrijdag van 6u tot 14u (37u/week)

  • Afdelingshoofd Ramen en Deuren (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je beheert je ramen & deuren zaak van bijna 3 miljoen euro: je verdeelt de taken aan je 6 medewerkers en volgt deze op. Je geeft aan wat in het assortiment moet veranderen, je volgt klachten en problemen van klanten op & helpt ze mee op te lossen, je kent je producten van binnen en van buiten - Je zal ook eindverantwoordelijke zijn voor de planning van de opmetingen en plaatsingen en hiervoor in contact staan met de plaatsers - Je zal klanten advies geven over ramen/deuren, zonnewering, sectionaalpoorten, terrasoverkappingen, … en de bijhorende accessoires. Je geeft uitleg over de technische details en je geeft advies over de opmeting en plaatsing. Je zal naar de klant luisteren en hem goed begeleiden in het keuzeproces en eventueel praktische tips geven - Je zal ook mbv. een offerteprogramma offertes aan de klant voorstellen - Je zal offertes opmaken, bestellingen doen en jouw offertes actief opvolgen - Je kan goed met een PC werken (Excel, Word, Outlook)

  • Magazijnier (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: Go4Jobs Londerzeel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    - ontvangen van klanten en transportfirma's - manueel lossen en laden - inkomende en uitgaande orders verwerken - goederen verwerken in het ERP systeem - magazijn mee proper houden - heftruck rijden

  • Allround technieker (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: t-interim Geel

    Type: Interim met optie "vast werk"

    plaatsen en neutraliseren van zowel boven- als ondergrondse tanks verschroten en verwijderen van tanks  Bedrijfsprofiel: Voor een bedrijf in Geel zijn wij op zoek naar een allround technieker met rijbewijs C.

  • Exclusieve huishoudhulp (M/V) 8 u Ingelmunster,combineren met andere gezinnen is mogelijk! (INGELMUNSTER)

    Regio: INGELMUNSTER

    Bedrijf: HOME MAID

    Type: Dienstenchequebaan

    Exclusief gastgezin zoekt exclusieve huishoudhulp. Home Maid zorgt voor de perfecte match tussen jezelf en jouw gastgezin. Je staat hen bij in het huishouden: schoonmaken, koken, strijken, boodschappen doen, kortom een afwisselende job. Door jouw helpende hand, geef je de gouden quality-time van je gastgezin terug en word je onmisbaar! Je verzorgt het huishouden van exclusieve gastgezinnen, waardoor je maximaal drie klanten hebt waar je (bijna) dagelijks over de vloer komt. Home Maid staat voor een stabiele werkomgeving. Bij ons geen tientallen klanten met onrealistische eisen. Wel duidelijke communicatie en een afwisselende job. Jijzelf bent discreet en betrouwbaar. Home Maid zoekt een huishoudhulp (m/v) die graag van afwisseling houd.Netheid en orde is voor jouw een must en voelt natuurlijk aan.Je bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken , en bent een huiselijk type die graag het volledig huishouden onder haar hoede neemt, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Home Maid biedt jobmogelijkheden voor iedereen die de kernwaarden van Home Maid wil mee helpen uitdragen en realiseren. Home Maid discrimineert niet. 45-plussers, uitkeringsgerechtigde volledig werklozen en mensen met een leefloon worden extra gestimuleerd om zich kandidaat te stellen.

  • Schriftelijke Customer Care Medewerker voor Colruyt Mechelen/Brussel (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Synergie Diegem Careers

    Type: Studentenjob

    Als schriftelijke klantenservice medewerker heb jij dagelijks e-mailverkeer met klanten. Jij beantwoordt de vragen van de klanten. Geen dag is hetzelfde met al die verschillende vragen die bij jou terecht komen. Met jouw inlevingsvermogen en servicegerichte instelling behandel jij de klant op een vriendelijke en professionele manier. Plaats van tewerkstelling Mechelen of Brussel.

  • Jobstudent (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Kruidvat

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.

  • JOBSTUDENT BEDIENING TAVERNE SPEELTUIN (GROBBENDONK)

    Regio: GROBBENDONK

    Bedrijf: DE KLOEK

    Type: Studentenjob

    De kloek is een binnen- en buitenspeeltuin met inbegrip van een taverne. Onze nieuwe collega zal meedraaien in de bediening van onze taverne. Je staat mee in voor het opdienen van gerechten, afruimen en opkuisen van tafels, klanten ontvangen voor de binnenspeeltuin, ... In de zomer bediening op het terras, scheppen van ijs,...

  • Stage - IRIS Greencare (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: StepStone

    Type: Studentenjob

    www.stepstone.be/vacatures----1676490-inline.html?cid=Partner_VDAB Inleiding De leiderspositie die wij innemen op onze verschillende referentiemarkten en de groei die ons bedrijf kent in de omringende landen, laten ons toe boeiende perspectieven aan te bieden inzake professionele ontplooiing. Onze bedrijfscultuur valoriseert de geest van het ondernemen in al zijn facetten : initiatief, verantwoordelijkheid, autonomie en beslissingskracht. Iedereen evolueert in een kader waar het respect voor de menselijke waarden volledig tot zijn recht komt. Voor ons zusterbedrijf IRIS Greencare n.v., kijken wij uit naar een stagiaire (m/v). Project IMPACT VAN DE « NUL FYTO » REGULATIE IN WARANDEN EN TUINEN + MARKTSTUDIE Missie IRIS Greencare is gespecialiseerd in de creatie en onderhoud van waranden en tuinen in de BtoP en BtoB sectoren. Het bedrijf is actief over gans het Belgisch gebied. De evolutie inzake regulering omtrent onkruiders zal een aanzienlijk impact hebben op de markt (werkmethoden, lastenboeken, prijs, resultaten…). Deze veranderingen kunnen ook best ontwikkelingsopportuniteiten creëren voor onkruiddiensten voor harde oppervlaktes bij nieuwe klanten. Het is dus van belang dat wij- de bestaande en toekomstige wetten en regulatie beheersen - de produktiekosten correct inschatten - de bestaande klanten correct factureren - onze klanten correct informeren over kopmende evolutie en hun reacties kunnen anticiperen - het potentieel bij nieuwe klanten inschatten Fazes van de opdracht- 1. Een duidelijk overzicht opstellen van de bestaande en toekomstige locale, regionale en federale regulatie. Dit zal ons toelaten om de verschillende impacten op onze diensten in te schatten en onze klanten correct te informeren (opstellen van een informatienota). - 2. Produktiekosten van de alternatieve werkmethoden- Documentatie opzoeken en consolideren - Relevante instellingen en organisaties die dit al onderzocht hebben contacteren - Enquête bij de gemeentes die Nul Fyto al toepassen - ‘paramétrées’ observaties van bestaanden werken hiertomtrent binnen het bedrijf (brûlage thermique et moussage à chaud) - 3. De impact van alternatieve werkmethoden op het jaarlijkse onderhoud van ‘sites’ bij bestaande klanten of voor sites waarvoor wij een recent aanbod gedaan hebben. - 4. De administratieve en technische gevolgen op de onderaannemers identificeren - 5. Klanten telefonisch contacteren, ze op de hoogte brengen van huidige en nieuwe verplichtingen, van de kostenimpact of van alterinatieven, hun wensen registreren… - 6. Een marktstudie bij Business to Business prospecten met of zonder ‘groene ruimtes’ al of niet toegangelijk voor kwetsbare groepen. - Het potentiële zakencijfer van alternatieve behandelingen op een bepaalde regio - Hun intenties hieromtrent capteren (eigen personeel, de mogelijke aanvaarding van minder guntige resultaten, anticipatie van komende regulering… Einddoelen Binnen 3 à 4 maanden worden fazes 1 à 4 uitgevoerd zo dat fazes 5 à 6 tussen januari en maart kunnen plaatsvinden. Mogelijke obstakels- Omvang van het project– bereid snel om snel te beginnen, dingen opzoelen, deuren open krijgen, hard werken, parellel en autonoom kunnen werken, om tijdsverlies te vermijden. - Nieuw onderwerp dus beperkte ervaring, tegenstrijdige meningen, en beperkte maatregelen in de sector Andere opmerkingen Unieke opportuniteit om voor het einde van uw studies bij te drgane tot een strategisch p...

  • Beauty Advisor Social Media - Extra inkomen van thuis uit (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: BERT BEUSEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Je houdt van make-up? Je geeft graag advies? Je werkt graag met sociale media? Je vindt het leuk om selfies te maken? Je maakt graag tutorials via video of Facebook live? Wij zijn partner van de grootste network-marketing-onderneming in Duitsland en één van de meest succesvolle directverkoopondernemingen in Europa op gebied van Health & Beauty. Momenteel willen wij via sociale media ons doelpubliek uitbreiden. Daarvoor zoeken we vlotte, spontane, dynamische en ondernemende gebruikers van Facebook en/of Instagram die een business van thuis uit willen opbouwen.

  • Misck - IT Director (DWH / Data Analytics...) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    De IT-Directeur genereert de optimale balans tussen klantgerichtheid en efficiëntie, en neemt binnen de organisatie een sturende rol op voor alle IT oplossingen door middel van projecten ( IT-gerelateerde componenten voor de interne klant en IT-infrastructuur) teneinde de strategische bedrijfsdoelstellingen en kerndoelen te realiseren.     Activiteiten Eindverantwoordelijk voor het vastleggen van de visie en strategie (maken van een IT-strategisch plan) voor de directie Binnen het IT-MT sturen/verdedigen m.b.t. middelen voor het eigen domein met respect voor de andere domeinen teneinde een optimale bijdrage te kunnen leveren aan de IT en bedrijfsstrategie. Organiseren van de verantwoordelijkheidsdomeinen van de directie, het plannen van de activiteiten, en het toezien op de correcte samenwerking van de teams binnen de directie Optimale staffing - juiste M/V met juiste competenties en vaardigheden op juiste positie - binnen de directie garanderen Vertalen, inspirerend uitdragen, opvolgen en sturen van de kerndoelen naar de doelstellingen van de afdeling en de medewerkers teneinde een gedragen strategie te krijgen en te kunnen realiseren Coachen van medewerkers in eigen directie met het oog op groei en ontwikkeling, zowel van de individuen als van de teams Voeren van plannings- en waarderingsgesprekken, geven van continue feedback aan de medewerkers op hun functioneren individueel en als team Directie-overschrijdende samenwerkingsverbanden initiëren, stimuleren en ondersteunen Toepassen van verandermanagement binnen de eigen directie (inspireren, omgaan met weerstand, realiseren,...) Veranderingsagent; stimuleren en uitdragen van de veranderingsbereidheid vs stabiliteit en continuïteit teneinde de juiste balans te creëren van deze 2 belangrijke perspectieven/objectieven in lijn met de IT en bedrijfsstrategie. Klaarstomen van de directie voor de nieuwe (digitale) uitdagingen en opportuniteiten: Nieuwe business modellen Nieuwe technologieën Nieuwe werkwijzen Opbouwen en onderhouden van gezonde relaties en constructief overleg met de interne en externe stakeholders/partners om samen de doelstellingen te halen en de vernieuwde processen en afspraken ingang te doen krijgen binnen de verschillende IT-directies en externe partijen Helder en transparant de veranderingen en vernieuwingen vertalen en communiceren naar de rest van de organisatie Stimuleren en uitdragen van het veranderingsbeleid vs stabiliteit en continuïteit. Begeleiden van de uitvoering van audits, en bewaken van de uitvoering van de daaruit voortkomende acties. Identificeren van knelpunten en optimalisatie van opportuniteiten binnen de afdelingen en competentiecenters met oog op een efficiëntere en effectievere organisatie Eindverantwoordelijk voor en ondersteunen van betrokkenen (procesbeheer/procesowners/...) bij: ontwerp van processen, omzetten in werkinstructies, kwaliteit en governance van de processen. Zorgen voor aansturen van projecten in stuurgroepen In samenwerking met procurement, sluiten van strategische contract negotiaties en zorgen dat optimaal overgedragen wordt naar de run organisatie Opzetten, structureren en organiseren van de directie. Bepalen en communiceren van de rollen en verantwoordelijkheden binnen en tussen de teams Opbouwen van relaties met stakeholders zoals interne klanten, vendors, procurement, finance, legal,.. in kader van staffing en uitvoeren van projecten teneinde snel en gepast de objectieven te bereiken Zetelen in strategische stuurgroepen met leveranciers teneinde te garanderen dat de sourcing strategie optimaal wordt ingevuld in... ...

  • flexi-job raadgever doe-het-zelf (8u op zaterdag) (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: Brico Sint-Truiden (BRIST nv)

    Type: Flexijob

    - je staat in voor het aanvullen en de correcte presentatie van de goederen - je houdt de aanwezigheid van de reclameartikelen in het oog - je waakt over correcte prijsaanduidingen - je staat de klanten bij met raad en daad Een job met passie voor doe-het-zelf : - interesse voor de doe-het-zelfsector, meer bepaald voor de sectoren hout, bouw, loodgieterij, elektriciteit, decoratie, tuin - handig en praktisch ingesteld - klantgericht en contactvaardig - graag in teamverband werken Je werkt op zaterdag : de werkuren op zaterdag zijn van 9u tot 17u30 of van 10u30 tot 19u.

Zoek naar antwoorden van Braet Bernic (Kantoor) in sociale netwerken
Look for responds of Braet Bernic (Kantoor) in social networks

Lees alle opmerkingen voor Braet Bernic (Kantoor). Laat een reactie achter voor Braet Bernic (Kantoor). Braet Bernic (Kantoor) bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Braet Bernic (Kantoor). Leave a respond for Braet Bernic (Kantoor). Braet Bernic (Kantoor) on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Braet Bernic (Kantoor) op de google maps. Adres en contacten Braet Bernic (Kantoor)
Location of Braet Bernic (Kantoor) on the google maps. Address and contacts of Braet Bernic (Kantoor)

Andere gerelateerde bedrijven als come Braet Bernic (Kantoor) Braet Bernic (Kantoor): Maes D | WAPI | PRINCESS | Limelight International Marketing Consultants N.V. | FREDERIC AERNOUT

Other related companies as Braet Bernic (Kantoor): Maes D | WAPI | PRINCESS | Limelight International Marketing Consultants N.V. | FREDERIC AERNOUT

Braet Bernic (Kantoor) is een bedrijf dat 2012 is geregistreerd in de regio Ruiselede, België. De volledige naam van het bedrijf is Braet Bernic (Kantoor), bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08136993408. Het bedrijf Braet Bernic (Kantoor) bevindt zich op het adres: Brandstraat 53,8755. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 203,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 655,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Braet Bernic (Kantoor) zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Braet Bernic (Kantoor) is Verzekeringsagenten, makelaars en service, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Braet Bernic (Kantoor) is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Braet Bernic (Kantoor), openstaande posities, locatie van Braet Bernic (Kantoor) op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Braet Bernic (Kantoor) is a company, that was registered 2012 in Ruiselede region, Belgium. Full name of company is Braet Bernic (Kantoor), company assigned to the tax number BE08136993408. The company Braet Bernic (Kantoor) is located at the address: Brandstraat 53,8755. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 203,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 655,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Braet Bernic (Kantoor) were not found.
The main activity of Braet Bernic (Kantoor) is Insurance Agents, Brokers and Service, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Braet Bernic (Kantoor) is not available. You also can look at reviews of Braet Bernic (Kantoor), open positions, location of Braet Bernic (Kantoor) on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Braet Bernic (Kantoor), Ruiselede: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Braet Bernic (Kantoor), medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Braet Bernic (Kantoor), Ruiselede: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Braet Bernic (Kantoor), employees, financial statistics.