Tropack BVBA
Contactgegevens Tropack BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Tropack BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours
Tropack BVBA
Regio (region): Gent (Oostakker), België
Adres (address): Antwerpsesteenweg 1136,9041, België
Telefoon (phone): 09 355 54 39 09 355 54 39
Fax (fax): 09 356 97 14 09 356 97 14
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Tropack BVBA: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Tropack BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Tropack BVBA"? - Contact us!
We found such data of Tropack BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Tropack BVBA. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Tropack BVBA
Products information Tropack BVBA
Producten die in Tropack BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Tropack BVBA Addition kinds of activities for Tropack BVBA
28650403. Teer | Tar
51690103. Chloor | Chlorine
51990101. Leveringen van architecten (niet duurzaam) | Architects' supplies (non-durable)
59991203. Spa's en bubbelbaden | Spas and hot tubs
80629904. Ziekenhuis, medische school affiliatie | Hospital, medical school affiliation
Werken bij Tropack BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Tropack BVBA: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Tropack BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Tropack BVBA. Looking for open vacancies in other companies
-
Hulp-ploegchef verpakkingsafdeling 2-ploegen (ARDOOIE)
Regio: ARDOOIE
Bedrijf: Werkers
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je staat samen met een collega in voor de goede werking van 6 automatische en 1 semi-automatische verpakkingslijnen voor diepvriesgroenten. Je werkt samen met de operatoren die de machines moeten bedienen, ombouwen en op elkaar afstemmen. Je zorgt ervoor dat deze processen, op basis van een vooraf gemaakte verpakkingsplanning, optimaal verlopen en springt bij waar nodig. Je geeft de nodige informatie door aan de technische dienst en communiceert ook met je collega-ploegchefs die voor of na jou opstarten. Je stuurt een 25-tal personen aan, coacht en begeleidt hen. Je rapporteert aan de verpakkingsverantwoordelijke. - Je rapporteert aan de kwaliteitsverantwoordelijke. * Je rapporteert aan de kwaliteitsverantwoordelijke.
-
Verpleegkundige Psychogeriatrie 2B (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: ZNA
Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)
Vacaturenummer: 5618 Locatie: ZNA Sint-Elisabeth in Antwerpen Afdeling/ Bedrijfseenheid: 2B Psychogeriatrie Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: vervangingscontract (zwangerschap) miv 1/11/2018 met optie tot vast contract Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Jouw uitdaging: Je verleent individuele, planmatige en deskundige zorg met oog voor de lichamelijke en psychosociale behoeften van elke patiënt en zijn directe omgeving. Vertrouwt de behandelende arts jou een verpleegkundige opdracht toe, dan voer je die correct, zorgzaam en conform de wettelijke bepalingen uit. Je verzekert de continuïteit van de zorgverlening via mondelinge besprekingen, schriftelijke registraties in het verpleegdossier en verpleegkundige transfertnota’s. Daarbij verlies je de kwaliteit en verbetering van de verpleegkundige dienstverlening nooit uit het oog. De actieve promotie van gezondheidspreventie, -voorlichting en -opvoeding is vanzelfsprekend in jouw functie. Je staat onder leiding van de hoofdverpleegkundige en behartigt diens taken indien nodig om de goede werking van de afdeling te waarborgen. Op administratief, technisch en huishoudelijk vlak draag je eveneens jouw steentje bij, o.a. door mee te werken aan opgelegde taken door de instelling of overheid (bv. registratie, minimale verpleegkundige gegevens, …). De opvang, begeleiding en evaluatie van stagiair(e)s is bij jou ook in goede handen. Je kan werken met wisselende uren alsook weekends en nachten. Dit mag je van ons verwachten: Prettig werkklimaat met erkenning en ondersteuning voor jouw ambities, inbreng en creativiteit. Evenwichtig loonpakket met talloze extra’s (o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, terugbetaling woon-werkverkeer, enz.) en toeslagen voor prestaties voor weekend- of nachtwerk. Maar dat is lang niet alles! Ontdek hier alle voordelen van een job bij ZNA, want wij leggen je als medewerker graag in de watten. Voel jij je aangesproken?
-
Verpleegkundige Projectstaffing WZC (OOSTENDE)
Regio: OOSTENDE
Bedrijf: Care Talents Kortrijk
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
In dit eerste project kom je terecht in een woonzorgcentrum te Oostende. Je zal er in vroeg-en laatdiensten werken en instaan voor de verzorging van 100-tal bewoners. Een goede overdracht naar je collega's zal van essentieel belang zijn. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties. De projecten worden jouw toegewezen op basis van jouw profiel en competenties. Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?
-
Ervaren plaatser (m/v) (HALLE)
Regio: HALLE
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor onze klant regio Halle zijn wij op zoek naar een ervaren plaatser van luxe interieur- en winkelinrichting in zowel binnen-als buitenland.
-
Administratief Bediende (SINT-GILLIS)
Regio: SINT-GILLIS
Bedrijf: Start People Banking & Insurance Brussel
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Scannen van dossiers en aanmaken van de electronische workflow. Administratieve en operationele taken met betrekking tot databaselijsten uitvoeren. Risico acceptatie van eenvoudige medische vragenlijsten Brifwisseling (bijpremie). Administratieve afhandeling van dossiers in betrokken applicaties.
-
Hvac Technieker (m/v) (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een wereldspeler in het technisch onderhoud gebouwen zoeken we dringend HVAC techniekers. Uw verantwoordelijke staat u in voor het onderhoud en depannage voor zowel ventilatie groepen, elektrische & koeltechnische instalaties U voert de vooropgestelde taken uit binnen de vooropgestelde termijn Waken over uw eigen veiligheid en de veiligheid van uw collega’s is uw eerste prioriteit U maakt deel uit van een ploeg op een vaste werf U voert uw taken uit op een vakbekwame wijze
-
Huishoudhulp dienstencheques regio Mol (MOL)
Regio: MOL
Bedrijf: FAMILIEHULP
Type: Dienstenchequebaan
Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig. U beschikt bij voorkeur over auto of fiets.
-
Poetshulp/Huishoudhulp in Halen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HALEN)
Regio: HALEN
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
Commerciële Student gezocht voor Communicatiebureau (ZELE)
Regio: ZELE
Bedrijf: VIO-HR
Type: Studentenjob
Voor onze klant, een communicatiebureau gelegen in de regio Zele, zijn wij op zoek naar een student die telefonische prospectie en opvolging kan doen. Concreet neem je hiervoor volgend takenpakket voor je rekening: Het aanleggen van een database Het bedrijf telefonisch voorstellen bij prospecten Specifieke acties toelichten Afspraken inplannen Offertes opmaken en doorsturen Bedrijfsprofiel: VIO HR biedt een totaalconcept inzake selectie en rekrutering van bedienden. Wij hebben contacten met diverse bedrijven en organisaties in jouw regio waardoor we heel wat vacatures op jouw niveau kunnen aanbieden. Het is onze missie om je een job aan te bieden die 100% past bij jouw wensen en ambities. Een job waar je écht gelukkig van wordt! Wij profileren ons als gelukkige werkgever en realiseren dit met een team van gelukkige, gedreven HR Consultants.
-
Hoger Redder Sportoase Eburons Dome (TONGEREN)
Regio: TONGEREN
Bedrijf: GROEP SPORTOASE
Type: Studentenjob
• Je bent verantwoordelijk voor de veiligheid van bezoekers en personeel in het zwembadgedeelte • Naleven en opvolgen van veiligheidsprocedures en poetsschema’s, met het oog op hygiëne en optimale veiligheid • Verzorgen van animatie bij extra activiteiten • Rapportering aan de zwembadmanager
-
MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: AG REAL ESTATE
Type: Vaste Job
Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.
-
Harvey Nash - Software Engineer for Junior Graduate (Regio Antwerpen)
Regio: Regio Antwerpen
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Job description Successful engineers in our team will have strong problem solving, design, coding and debugging skills, drive for execution and results, while delivering quality software. We value passion, creativity, agility, accountability and the desire to learn new technical areas. You will be an important part of our team of highly motivated and talented individuals and this is a great opportunity to challenge yourself, grow your career and influence the next generation of mid-office applications. What you'll do Build the next generation of mid-office applications As an experimented developer, bring us your expertise, your motivation and your commitment Come to manage major projects, express your technical leadership and propose solutions to become a key element and a functional reference Define user requirements for development of new or improvement of existing software solutions Design technical solutions and perform feasibility studies Propose viable technical solutions to Product Management and/or users for validation Model, design and implement databases as necessary Develop software according to the company's standards Conduct unit, package and performance tests of the software and ensure a level of quality in line with the company guidelines Participate in the validation / acceptance phase of the product cycle ensuring the fine-tuning necessary to finalize the product Produce software documentation necessary for the application and issue it to the requesting departments Support the end user in the Production phase by debugging existing software solutions in response to Problem Tracking Records (PTR) and Change Requests (CR) issued from Product Management or Product Definition Profile Multicultural approach Pro-activity, sense of initiative, autonomy Change management and Flexibility Information gathering Communication English fluent Required Skills Master degree in Computer Science Unix, Linux Experienced in Object Oriented Programming Language C++, Java, Angular, c# knowledge or willingness to learn Progress 4GL knowledge is a plus (depending on the project) Design-patterns Database modeling and database optimization techniques Oracle knowledge is a plus Progress DB knowledge is a plus (depending on the project) Knowledge of distributed development and service oriented architecture Profound understanding of non-functional requirements We care about your privacy. Learn how we collect and use your information: www.harveynash.be/privacypolicy.
Zoek naar antwoorden van Tropack BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Tropack BVBA in social networks
Lees alle opmerkingen voor Tropack BVBA. Laat een reactie achter voor Tropack BVBA. Tropack BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Tropack BVBA. Leave a respond for Tropack BVBA. Tropack BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Tropack BVBA op de google maps. Adres en contacten Tropack BVBA Location of Tropack BVBA on the google maps. Address and contacts of Tropack BVBA
Andere gerelateerde bedrijven als come Tropack BVBA Tropack BVBA: Lasseaux Stéphane Financial Business Insurance & Consulting | Sarah asbl | Matino Metals N.V. | ASBL LA MEZON | Linnaeus nv
Other related companies as Tropack BVBA: Lasseaux Stéphane Financial Business Insurance & Consulting | Sarah asbl | Matino Metals N.V. | ASBL LA MEZON | Linnaeus nv
Tropack BVBA is een bedrijf dat 1987 is geregistreerd in de regio Gent (Oostakker), België. De volledige naam van het bedrijf is Tropack BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03894622802. Het bedrijf Tropack BVBA bevindt zich op het adres: Antwerpsesteenweg 1136,9041. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 987,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 381,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Tropack BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Tropack BVBA is Chemicaliën en Geallieerde Producten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Tropack BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Tropack BVBA, openstaande posities, locatie van Tropack BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Tropack BVBA is a company, that was registered 1987 in Gent (Oostakker) region, Belgium. Full name of company is Tropack BVBA, company assigned to the tax number BE03894622802. The company Tropack BVBA is located at the address: Antwerpsesteenweg 1136,9041. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 987,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 381,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Tropack BVBA were not found.
The main activity of Tropack BVBA is Chemicals and Allied Products, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Tropack BVBA is not available. You also can look at reviews of Tropack BVBA, open positions, location of Tropack BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]