Avis

Contactgegevens Avis: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Avis: address, phone, fax, email, website, opening hours

Avis

Regio (region): Lokeren, België

Adres (address): Zelebaan 124,9160, België

Telefoon (phone): 09 339 16 50 09 339 16 50

Fax (fax): +32 (84) 753-90-30 +32 (84) 753-90-30

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Avis: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Avis"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Avis"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Avis, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Avis. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Avis, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Avis. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Avis
Products information Avis

BTW identificatienummer (tax): BE09463867187
Ondernemingsnummer: 5808441162
Hoofdstad (capital): 591,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 466,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 2013
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in Avis zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Avis
(Get full report from official database of BE for Avis)

Aanvulling soorten activiteiten voor Avis
Addition kinds of activities for Avis

333900. Primaire nonferro metalen, nec | Primary nonferrous metals, nec
20130104. Gehaktbiefstuk, uit gekocht vlees | Corned beef, from purchased meat
39319903. Muziekinstrumenten, elektrisch en elektronisch, nec | Musical instruments, electric and electronic, nec
50649910. Stofzuigers, huishoudelijk | Vacuum cleaners, household
80110301. Groepsgesondheidsvereniging | Group health association

Werken bij Avis: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Avis: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Avis. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Avis. Looking for open vacancies in other companies

  • Dumperchauffeur C (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: ACTIEF CONSTRUCT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je rijdt met een dumper op werven, op een economische en veilige manier (veiligheidsfunctie) en met respect voor de omgeving. Deze functie zal op verschillende werven van ons plaatsvinden (Zeebrugge, Oostende & Gent)

  • Gezocht seizoensarbeiders! (m/v) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Wij zijn dringend op zoek naar sorteerders/sorteersters in een modern groentebedrijf. Naast het sorteren van de groenten staat u ook in voor het reinigen van uw lijn. Wat zijn de hoofdtaken van sorteerder/sorteerster? Visueel inspecteren van de verse/diepgevroren groenten aan de verleesband. Groenten met kwaliteitsgebreken verwijderen uit de productstroom of eventueel het kwaliteitsgebrek wegsnijden. Vreemde voorwerpen uit de productstroom verwijderen. Tijdens een productiestop: de lijn helpen reinigen, droog en nat met schuim. Zorg ervoor dat de verleesband tijdens productie nooit onbemand achterblijft, indien het wel zou voorkomen, verwittig onmiddellijk de chef productie/verpakking /bandverantwoordelijke. Bij een eventuele lijnstilstand: de werkpost reinigen, nat met schuim

  • Transportplanner Export (WONDELGEM)

    Regio: WONDELGEM

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant is actief in de logsitieke sector en gevstigd in Wondelgem. Voor de uitbreiding van hun team is men op zoekn aar een logistiek bediende en meer bepaald een Transportplanner. Jouw taken: - Je plant de opdrachten van de klanten, van punt A naar B, van order tot aflevering. - Je doet dit op de meest efficiënte manier binnen aangegeven tijdstippen. - Je houdt rekening met de meest geschikte route, netwerk, transportmiddel én beladingsgraad. - Je stuurt constant bij, bij wijzigingen of onvoorziene omstandigheden.

  • Bediende After Sales Support (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant is actief sedert 1997 in de internationale aan- en verkoop van ICT-componenten (groothandel) / Trading. ze zijn specialist in het lokaliseren en aanbieden van smartphones, high-tech IT-producten zoals HDD’s en CPU’s, multimedia, gameconsoles en andere gesofisticeerde elektrische toestellen uit iedere hoek van de wereld. Het bedrijf heeft een solide reputatie opgebouwd als een waardevolle en betrouwbare handelaar in grote volumes. Voor de groei van het bedrijf  is men dringend op zoek naar een nieuwe collega om het support team te versterken. Jouw verantwoordelijkheden; Eenmaal een aankoop of verkoop is onderhandeld, ben jij verantwoordelijk voor de verdere afhandeling ervan.  In functie van de door jou opgestelde cashflowplanning wordt de finale leverdatum bepaald, de bevestigingen gegeven aan leveranciers en klanten en afspraken gemaakt met transporteurs en magazijnen. Je hebt contact met klanten en leveranciers in binnen- en buitenland. Finaal eindigt elke transactie met het adminstratief verwerken van deze order. Jouw concrete taken: - Opstellen van de cashflowplanning, uitvoeren en opvolgen van betalingen,  valuta aankopen,  orderplanning en communicatie met leverancier, klant. - Verkoopondersteunende after sales door verantwoordelijk te zijn voor de afhandeling van de aan-en verkoop wat betreft betalingen, transport en vrijgave van goederen. - Afspraken maken met  transporteurs en externe magazijnen en aansturen van ons intern magazijn. - Ons bedrijf een hoger rendement laten behalen door het helpen bewaken van de gemaakte afspraken en interne procedures.

  • Ergotherapeut geriatrisch support team en verpleegeenheid geriatrie (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: AZ GROENINGE

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Het zorgprogramma geriatrie van az groeninge telt diverse afdelingen: 4 acute geriatrische afdelingen, de geriatrische daghospitalisatie en een liaisonfunctie onder de vorm van een geriatrisch supportteam (GST). De functie is tweeledig: - Het geriatrisch suportteam faciliteert, geeft ondersteunend advies in functie van de geriatrische zorg aan de +75 jarige gehospitaliseerde patiënt, die niet verblijft op een geriatrische afdeling van het ziekenhuis. - Als ergotherapeut op de geriatrische verpleegeenheid sta je samen met je collega’s in voor de opvolging en de behandeling van de geriatrische patiënt en zijn mantelzorg. Als ergotherapeut - Screen je de mogelijkheden en beperkingen van de patiënt aan de hand van zorgvuldig geselecteerde interventies en gevalideerde observatieschalen, - Evalueer je de draaglast en draagkracht van de omgeving van de patiënt, - Vertaal je deze resultaten in acties en adviezen voor de patiënt en zijn mantelzorger in een eenvoudige taal, - Formuleer je op basis van je testing en observaties een professioneel ergotherapeutisch advies en/of behandelvoorstel naar de huisarts, geriater, neuroloog, psychiater, afdelingsverpleegkundige en/of collega’s paramedici, - Rapporteer je correct, tijdig en nauwkeurig je resultaten via het elektronisch patiëntendossier, - Coördineer je de werking van de geheugenkliniek vanuit je functie als ergotherapeut , - Participeer je actief in het multidisciplinaire team.

  • PLOEGBAAS/PROJECTVOORBEREIDER TUINAANLEG (ALKEN)

    Regio: ALKEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je beschikt over ruime ervaring in de aanleg van tuinen die onder architectuur worden aangelegd. Je werkt zelfstandig en bent zeer klantvriendelijk. Je hebt een zeer resultaat en kwaliteit gedreven instelling. Je bent communicatief vaardig en beschikt over een sterke persoonlijkheid. Je bent een ware teamplayer.

  • Koeltechnieker (M/V) (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: Q-jobs

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je hebt kennis van koelinstallaties en je wilt graag op verplaatsing werken. Je zal koelinstallaties installeren en onderhouden.

  • Huishoudhulp Dienstencheques regio Ranst (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: De VoorZorg directie Zorg en Comfort

    Type: Dienstenchequebaan

    Je functie : Je biedt huishoudelijke hulp : stofzuigen, dweilen, sanitair onderhouden, stof afnemen, bedden opmaken en ramen lappen. Eventueel aangevuld met wassen en strijken, eten klaarmaken en kleine boodschappen doen .

  • Jobstudent (EEKLO)

    Regio: EEKLO

    Bedrijf: Kruidvat

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.

  • SAP BC Consultant (SAP System Engineer) (STROMBEEK-BEVER)

    Regio: STROMBEEK-BEVER

    Bedrijf: EXERTUM BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Als SAP BC Consultant is het volledige SAP applicatiebeheer van diverse klanten in uw handen. U verzekert de continue beschikbaarheid van de SAP systemen en zorgt voor een beperkte uitval van het systeem tijdens installaties, upgrades en andere SAP gebonden activiteiten. Vanuit de helpdesk zijn uw kernactiviteiten tav de klant : Het beheer van de SAP omgeving (DEV, QAS, Sandbox en Production) Installatie en onderhoud van de SAP systemen Dagelijkse controle van de SAP systemen Configuratie en opvolging van het Transport Systeem (TSM) Incident/problem management – integratie van andere ITIL processen Verifiëren van servers en netwerk poorten Health Checks, tunings, upgrades and audits Voorbereiding van SAP rapporten Configuraties en tests System Copies en refreshes Beheer van backups Technische support bij diverse SAP implementatieprojecten Gebruik van SAP Solution Manager (CCMS monitoring, EWA, E2E, Wily) Implementatie van autorisaties en systeembeveiliging (toegangsbeveiliging, bevoegdheden) Systeembeheer op afstand

  • Reclame bedeler in Schoten (SCHOTEN)

    Regio: SCHOTEN

    Bedrijf: BELGISCHE DISTRIBUTIEDIENST

    Type: Zelfstandige activiteit

    Als reclame bedeler bezorg je reclame folders huis-aan-huis in een welbepaalde regio.

  • Computer Recruitment Services - Database Modeler with TFS (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK 384 Database Modeler; Banking, Brussels Background The department that ensures the support of bank's business strategy with efficiency, reliability and security in mind is looking for an experienced Database Modeler. Role We are seeking a highly motivated individual with strong Data Model Administration skills. You must be self-motivated and have the experience, personality, and passion to support developers and designers. You will be part of the Component and Data Management team who has a transversal role acting as a service desk for the designers and the developers. The team mainly performs configuration and data management activities for projects and maintenances. It also has a gatekeeper role, reviewing all naming convention and databases standards and ensuring they are compliant with configuration management good practices. The Component Management team is spread over 3 locations (Brussels, Paris, and London) with on average 12 team members. This position is based in Brussels. Job description The main focus of the work will be in conducting operational activity, providing data modeling subject matter expertise, and maintenance of a catalogue of the information assets. Generate and deploy DDLs in the respective environments. Insure compliance with established standards, policies, and performance guidelines. Focus on customers. Strives to exceed customer expectations and metrics. Builds strong relationships with customers. Deliver Quality Results Stays focused, overcoming distractions and obstacles to achieve goals Carries out assignments with thoroughness, accuracy and attention to detail. Act Ethically Act in accordance with the bank's values Act as a Team Player Develops and maintains productive working relationships with team members Actively shares information and expertise Support Change and Innovation Maintains a positive attitude in response to change and uncertainty. Effectively handles shifting demands and multiple priorities. Continually looks for ways to streamline processes, reduce costs and accomplish goals. Profile Please note you must have the following in order to be considered: Experience with TFS Experience with software configuration management Be proactive Qualifications: Specific qualifications for the Data Modeler position include: At least 5 years of experience in IT industry Must have professional experience performing logical and physical data modeling, using industry standard tools such as Computer Associate's AllFusion Data Modeler (Erwin), ER studio, or MEGA/HOPEX Must have professional experience with data models and data modeling (Data dictionary, data management standards, and data model best practices) Knowledge of relational databases (DB2, Sybase, and/or SQL Server) with regards to physical data structure design Knowledge of SQL Ability to conduct data modeling sessions with business users and technical staff, which includes conveying complex ideas both verbally and in written form. Nice to have: Experience with Software Development Life Cycle (SDLC) Mainframe background will be a plus (JCL, REXX, Changeman, Endevor...) Experience using Microsoft Office suite including Word, Excel, Access, Etc. Experience using a Service Desk Skills in one of the following... ...

Zoek naar antwoorden van Avis in sociale netwerken
Look for responds of Avis in social networks

Lees alle opmerkingen voor Avis. Laat een reactie achter voor Avis. Avis bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Avis. Leave a respond for Avis. Avis on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Avis op de google maps. Adres en contacten Avis
Location of Avis on the google maps. Address and contacts of Avis

Andere gerelateerde bedrijven als come Avis Avis: Jean Burnel SPRL | B.H.C. SPRL | Inboedelcentrale Kurt Janssens | European Distribution Partners SPRL | Professional Media Group-Dobbit N.V.

Other related companies as Avis: Jean Burnel SPRL | B.H.C. SPRL | Inboedelcentrale Kurt Janssens | European Distribution Partners SPRL | Professional Media Group-Dobbit N.V.

Avis is een bedrijf dat 2013 is geregistreerd in de regio Lokeren, België. De volledige naam van het bedrijf is Avis, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09463867187. Het bedrijf Avis bevindt zich op het adres: Zelebaan 124,9160. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 591,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 466,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Avis zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Avis is Amusements- en recreatiediensten, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Avis is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Avis, openstaande posities, locatie van Avis op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Avis is a company, that was registered 2013 in Lokeren region, Belgium. Full name of company is Avis, company assigned to the tax number BE09463867187. The company Avis is located at the address: Zelebaan 124,9160. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 591,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 466,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Avis were not found.
The main activity of Avis is Amusement and Recreation Services, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Avis is not available. You also can look at reviews of Avis, open positions, location of Avis on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Avis, Lokeren: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Avis, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Avis, Lokeren: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Avis, employees, financial statistics.