Koetrans BVBA

Contactgegevens Koetrans BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Koetrans BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Koetrans BVBA

Regio (region): Putte, België

Adres (address): Stompaarshoek 1,2580, België

Telefoon (phone): 015 75 24 89 015 75 24 89

Fax (fax): 015 22 66 56 015 22 66 56

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Koetrans BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Koetrans BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Koetrans BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Koetrans BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Koetrans BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Koetrans BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Koetrans BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Koetrans BVBA
Products information Koetrans BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE08833526611
Ondernemingsnummer: 9854980468
Hoofdstad (capital): 402,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 257,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 2010
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in Koetrans BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Koetrans BVBA
(Get full report from official database of BE for Koetrans BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Koetrans BVBA
Addition kinds of activities for Koetrans BVBA

23539905. Hoeden, afgewerkt: vrouwen, missen 'en kinderen | Hats, trimmed: women's, misses', and children's
24410000. Nagelde houten dozen en schudden | Nailed wood boxes and shook
34790104. Etsen, fotochemisch | Etching, photochemical
35790100. Mailing, letter handling en adressering machines | Mailing, letter handling, and addressing machines
38120121. Instrument landingssystemen (ils), in de lucht of in de grond | Instrument landing systems (ils), airborne or ground
51691106. Zouten, industrieel | Salts, industrial

Werken bij Koetrans BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Koetrans BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Koetrans BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Koetrans BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • administratief bediende facturatie (WILLEBROEK)

    Regio: WILLEBROEK

    Bedrijf: Recrewtment

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Recrewtment Finance is rekruteringspartner voor financiële profielen. Kandidaten en opdrachtgevers kunnen bij ons terecht voor vacatures als credit controller, bediende facturatie, accountant A-Y/ A-Z / G/L, controller, auditor, en teamleader. Jouw functie: Voor onze klant in Willebroek zijn we op zoek naar een administratief bediende facturatie. Het gaat om een firma actief in de sector van wegenbouw. Het gaat om een tijdelijke opdracht ter vervanging van een werknemer die met zwangerschapsrust gaat. De opstart is voorzien in september of oktober 2018 (naargelang jouw beschikbaarheid) en loopt tem april 2019. Je komt terecht op een afdeling van 10 mensen en levert het voorbereidend werk van de calculators. Nadien verzorg je ook de uiteindelijke facturatie aan de klant. Je werkt in vaste werkuren van 8u00 tot 16u42. Je takenpakket bestaat onder meer uit: - Voorbereiden van facturatievoorstellen op basis van uitgevoerde opdrachten/werven - Uitgestuurde facturatievoorstellen opvolgen - Goedkeuringen verwerken - Voorbereiden van protesten, eventueel opmaak van creditnota's - Opvolging van dossiers en klassement - Contact met klanten telefonisch en per e-mail (10% van je werktijd)

  • INPAKMEDEWERKER VOEDINGSSECTOR - GOEDE VERLONING ! M/V (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: FORUM JOBS WAREGEM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een voedingsbedrijf in groot Waregem zijn we op zoek naar goede inpakkers (m/v) om een volledige productielijn op te volgen. Jobinhoud: inpakken van verschillende producten voor de voedingssector. Fijn en nauwkeurig werk. Affiniteit met de sector is een groot pluspunt! Kennis en/of ervaring van banket-chocolaterie-patisserie is mooi meegenomen. DAGWERK: - Januari tem juni: 34u/week (vrijdag ben je thuis) - Juli tem december: 44u/week (7-16h30, vrijdag tot 15h30)

  • Orderpicker me doorgroeimogelijkheden (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: RANDSTAD

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als orderpicker sta je in voor het manueel picken van medicijnen volgens de bestelorders. Je helpt ook mee met het aanvullen van de automatische pickingmachine. Je werkt in de vaste namiddagploeg van 11u15-19u30. Deze vacature biedt de mogelijkheid om door te groeien naar een meer verantwoordelijke functie. Je zou gedeeltelijk de verantwoordelijkheid van het magazijn op jou nemen.

  • HUISHOUDHULP LIER (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: GREENHOUSE HERENTALS

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen regio Lier en Berlaar zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Poetsvrouw/Poetsman met de beste loonsvoorwaarden - Regio Riemst (RIEMST)

    Regio: RIEMST

    Bedrijf: Schoonmaakzorg

    Type: Dienstenchequebaan

    Welkom bij Schoonmaakzorg, een dienstenchequebedrijf met reeds 10 jaar ervaring in de schoonmaaksector. Bij ons ligt de nadruk op het menselijk aspect. Onze passie is mensen helpen. Het doet ons deugd mensen aan het werk te zetten met diezelfde passie en te streven naar de perfecte match tussen klant en huishoudhulp! Ons motto: Samen Respect, Samen Sterk! Zit jij te popelen om mensen te helpen, hun zorgen te verlichten door als poetshulp een handje toe te steken in het huishouden? Poetsen, boodschappen doen, al dan niet samen met jouw klant. Wassen en strijken staan jou niet in de weg? Dan ben jij "de geschikte huishoudhulp" die wij zoeken om ons schoonmaak-team te ondersteunen! Aarzel niet en solliciteer nu, want sterk werk blinkt!

  • PROJECTCOORDINATOR (BE758094) (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: OLSTE BV

    Type: Vaste Job

    Olste nv is een groeiende onderneming die reeds 17 jaar actief is als projectontwikkelaar, waarvan het overgrote deel van de realisaties zich in Knokke bevinden. Olste nv zorgt voor hoogwaardige projecten op zeer gunstige liggingen, wat zij waarmaakt door zich te omringen met professionele medewerkers en betrouwbare onderaannemers. Gezien de sterke groei, zijn we momenteel voor hen op zoek naar een (m/v): PROJECTCOORDINATOR GEDREVEN PROJECTBEGELEIDER VOOR INTERIEURAFWERKING VAN HIGH-END RESIDENTIELE BOUWWERKEN Functie Als projectbegeleider ben je verantwoordelijk voor een optimale oplevering van de toegewezen projecten. Dit maak je waar door de organisatie en coördinatie van de verschillende diensten en aannemers, met een focus op de afwerkingsfase. Als spilfiguur weet je de verschillende stakeholders aan te sturen en op die manier hoogkwalitatief top design af te leveren. Vanaf de verkoop tot de oplevering van het project ben je het aanspreekpunt voor de klant. Je vertaalt de noden en behoeften van de klant naar een eerste voorontwerp en begeleidt hen in diens keuzes. Je bent hun adviseur op vlak van interieurvormgeving. Je organiseert en plant de activiteiten op de werf en volgt ter plaatse ook de uitvoering hiervan op. Omdat je steeds oog hebt voor kwaliteit en kostenefficiëntie, verzeker je optimale resultaten. Je stuurt de onderaannemers aan om dit te bereiken. Je waakt over de naleving van de wettelijke voorschriften inzake kwaliteit, veiligheid en milieu. Je organiseert werfvergaderingen om op een vlotte manier met de medewerkers te communiceren en hen te informeren. Je rapporteert aan de directie.

  • Treasury Manager regio Gent (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Ergon Recruitment Gent

    Type: Vaste Job

    Als Treasury Manager ben je verantwoordelijk voor het thesauriebeheer van de groepsvennootschappen van onze klant. Je staat in voor de dagelijkse cashflow en optimaliseert het thesauriebeleid. Concrete jobinhoud: Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de opvolging van garanties, leasing- en kredietlijnen; Je staat in voor het aansturen van het dagdagelijkse cash management en het internationale betalingsverkeer; Je zorgt voor de aankoop en hedging van vreemde en internationale munten. Je neemt bovendien een adviserende rol op op vlak van betalingspolicies en betalingsverkeer zodat dit efficiënt verloopt; Je kan bepaalde inschattingen maken op basis van jouw cashflow forecasting en speelt hierop in; Je berekent rentes, beheert financieringskosten, vraagt borgen en bankgaranties op en verzorgt de administratie omtrent bankrelaties; Je onderhoudt de huidige relaties met onder andere bankinstellingen en andere betrokken partijen; Je biedt ondersteuning bij de maand- en jaarafsluitingen en staat in voor de kwartaalrapportages op vlak van buitenlandse projecten; Je maakt deel uit van het Finance & Accounting team e, rapporteert rechtstreeks aan de CFO.

  • HR OFFICER VOOR PROJECTOPDRACHTEN (BE767561) (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: Hudson Belgium nv/sa

    Type: Vaste Job

    Hudson is een HR adviesbureau met meer dan 35 jaar ervaring en onze missie is eenvoudig: organisaties ondersteunen door in te zetten op hun medewerkers. Deze missie kunnen we enkel volbrengen door op onze beurt zelf bijzondere HR-professionals aan te werven. Als lid van ons Hudson team heb je elke dag opnieuw impact op organisaties, haar medewerkers en werkzoekenden. Heb je interesse voor HR en maak je graag, samen met meer dan 250 andere overtuigde Hudson collega’s, het verschil? Dan zijn wij op zoek naar jou! Om onze afdeling Interim Management & Contracting te versterken, zijn we op zoek naar een (m/v) HR OFFICER voor projectopdrachten bij klanten Onze Interim Management & Contracting afdeling speelt in op vragen van klanten die om welke reden dan ook nood hebben aan tijdelijke versterking. Het kan daarbij gaan om een tijdelijke verhoogde workload, een vervanging naar aanleiding van ziekte of zwangerschap van een medewerker of het vertrek van een collega, etc. Je hebt al een stevige ervaring verworven binnen Rekrutering & Selectie (hetzij in consultancy, hetzij in een interne HR rol) of bent vanuit je business ervaring gepassioneerd geraakt door de mens in een organisatie en wil deze ervaring valoriseren door het uitvoeren van opdrachten in verschillende bedrijven. Je ziet deze job als een unieke kans om je professionele bagage uit te breiden, je kennis van de markt te vergroten en interessante contacten te leggen binnen verschillende bedrijven maar tegelijk te werken voor een referentie in de sector van Rekrutering & Selectie. Je kan je snel inwerken in de cultuur, sector en werkwijze van de klant waarbij je jouw opdracht uitvoert. Je houdt ervan op korte termijn jouw intern netwerk in het bedrijf waar je wordt ingezet, uit te bouwen. Je kan je identificeren met de Hudson cultuur en werkwijze, maar kan je daarnaast ook snel aanpassen aan de verwachtingen, waarden en werkwijze van de klant. Voor verschillende rekruteringsopdrachten analyseer je de behoeften van de klant waarbij je werkt en bepaal je de juiste rekruteringsmethode. Je maakt hiervoor gebruik van jouw ervaring en leergierigheid, creativiteit en ondernemingszin die je leiden naar paden om kandidaten te vinden. Je ontmoet kandidaten voor een interview en evalueert hun potentieel tijdens het selectieproces. Je geeft een advies en vormt een klankbord voor je klant bij het voorstellen van je eindkandidaten.

  • Verkoopsmedewerkers Brugge FT/PT (SINT-KRUIS)

    Regio: SINT-KRUIS

    Bedrijf: NUMBER4

    Type: Vaste Job

    Nr4 is gespecialiseerd in modieuze kledij met een maatje meer en is momenteel op zoek naar een gemotiveerde verkoopsmedewerker (m/v). Bent u geboeid door de modewereld en zit verkoop in uw bloed? Dan bent u de geknipte persoon voor deze job: U zorgt samen met je collega's voor een klantgerichte service. U helpt mee kleding op maat hangen. U volgt instructies van de winkelverantwoordelijke.

  • Enthousiaste, sportieve Promotor M/V (Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel)

    Regio: Regio Overpelt-Hamont-Achel-Lommel

    Bedrijf: MiekBrebels.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Vanwege de snelle groei in ons bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste mensen, die interesse hebben in BEWEGING, GEZONDHEID én VOEDINGSSUPLEMENTEN. Je gaat in je eigen regio aan de slag als een ENTHOUSIASTE en SPORTIEVE PROMOTOR van BEWEGING, GEZONDHEID én VOEDINGSSUPLEMENTEN. Je gaat mensen helpen, die op een gemakkelijke manier hun levenskwaliteit willen verbeteren met de voedingsproducten van HERBALIFE Nutrition. Ook op sportief vlak word je opgeleid en is er de mogelijkheid tot uitbreiding om te werken met de Top-sportvoeding & supplementen: HERBALIFE24. Affiniteit met voeding en een gezonde, actieve levensstijl is een pro, maar geen must.Voorkennis op deze gebieden zijn meegenomen. Wat ga je doen? PROMOTEN van onze SPORTACTIVITEITEN én TOP-voeding, in jouw eigen regio. Eigen klantenbestand leren opbouwen & coachen. Nieuwe sportieve en enthousiaste teamleaders leren aanwerven & coachen.

  • Face-to-Face Interviewer (Regio Eeklo-Zelzate)

    Regio: Regio Eeklo-Zelzate

    Bedrijf: Kantar Belgium

    Type: Zelfstandige activiteit

    Werken in je eigen streek– Professionele ondersteuning. Binnen uw eigen regio neemt u enquêtes af. Het merendeel van onze interviews wordt uitgevoerd in opdracht van de overheid en universitaire werkgroepen. U werkt hierbij op basis van een adressenlijst die wij voorzien. U bezoekt deze mensen, U motiveert hen om deel te nemen aan het onderzoek en noteert hun antwoorden zo volledig mogelijk op een tablet.

  • Privacy Praxis - IT Risk Officer / Information Security / Data Protection (LASNE)

    Regio: LASNE

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Company information   Privacy Praxis is specialized leading provider of end to end Data Privacy and Information Security solutions.  Our core focus is offering Data Protection Officer (DPO) support in a flexible "as-a-service" model.  We help our customers fulfill their EU GDPR requirements in terms of appointing a DPO, without having to engage one or more internal resources. Then we customize the services to fit the particular needs of each organization, based on their business sector, their geographical exposure, the type and amount of personal data they access and their specific maturity level.    Our experience with Data Privacy goes back already more than 10 years before the new EU General Data Protection Regulation was published. Since the GDPR was published, in May 2016, we have been one of the first firms to invest in understanding the requirements and the impact the Regulation would have on medium and large organizations.  Today we serve a diverse portfolio of organizations from many different sectors and geographies.      Summary   In a global environment where collecting, processing and storing data is vital for businesses, Privacy Praxis partners with organizations, offering them end to end Data Protection solutions. Our offering is unique and it focuses on service delivery rather than consulting. Due to business growth, we expand further our team and we seek to engage a Data Protection specialist     Function Description  you execute security risk assessmentsin IT and business, scoping projects or legacy assets (applications, business solutions, 3rd-parties organization, processes...). Maintenance of identified risks in the risk registry database.  you setup processes and procedures for an end to end security management for assets and Third-parties.  you perform securityrisk quality assurancefrom the creation to the closure.  you deliver consulting on risk management to internal customers (IT and Business) : Proposition or validation of measures to mitigate risks. Creation of detailed or synthetic risk report, structured and formulated in line with bank and Information Security Risk Management best practices. Support in increasing risk control maturity by providing a valuable follow up and reporting. You report risks and overall risk posture to Information Security, IT or Business Management. Correlate risks across a portfolio of projects or activities; identify and propose transversal risk mitigating actions. Create risk dashboards and reports for a management audience, in line with the defined risk appetite for the company. Create one-pagers and synthetic risk reports for a management audience. you manage customer relationship, and are  the Single Point Of Contact for the risk management services you delivered. You customize services to meet customer needs or expectations while ensuring compliance with risk management methodologies and guidelines.  you contribute to definition and improvement of risk management methods and tools supporting those activities (risk identification guide, risk evaluation matrix, industrialization of risk monitoring and reporting framework and deliverables) taking into account your field experience as well as best practices coming from the BNP Paribas Group or other sources like regulators, Basel II, COBIT, ISO27000/31000 ... you contribute to writing  procedures and processes supporting risk management activities outlined above, for both an expert and non-expert audience. Experience on linking different ISMS processesis... ...

Zoek naar antwoorden van Koetrans BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Koetrans BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Koetrans BVBA. Laat een reactie achter voor Koetrans BVBA. Koetrans BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Koetrans BVBA. Leave a respond for Koetrans BVBA. Koetrans BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Koetrans BVBA op de google maps. Adres en contacten Koetrans BVBA
Location of Koetrans BVBA on the google maps. Address and contacts of Koetrans BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Koetrans BVBA Koetrans BVBA: Stafco BVBA | Papier & Co | Old & New England NV | J META | Avis

Other related companies as Koetrans BVBA: Stafco BVBA | Papier & Co | Old & New England NV | J META | Avis

Koetrans BVBA is een bedrijf dat 2010 is geregistreerd in de regio Putte, België. De volledige naam van het bedrijf is Koetrans BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08833526611. Het bedrijf Koetrans BVBA bevindt zich op het adres: Stompaarshoek 1,2580. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 402,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 257,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Koetrans BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Koetrans BVBA is Textielmolenproducten, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Koetrans BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Koetrans BVBA, openstaande posities, locatie van Koetrans BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Koetrans BVBA is a company, that was registered 2010 in Putte region, Belgium. Full name of company is Koetrans BVBA, company assigned to the tax number BE08833526611. The company Koetrans BVBA is located at the address: Stompaarshoek 1,2580. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 402,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 257,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Koetrans BVBA were not found.
The main activity of Koetrans BVBA is Textile Mill Products, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of Koetrans BVBA is not available. You also can look at reviews of Koetrans BVBA, open positions, location of Koetrans BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Koetrans BVBA, Putte: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Koetrans BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Koetrans BVBA, Putte: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Koetrans BVBA, employees, financial statistics.