BUSINESS & CONFERENCE SPRL

Particuliere bedrijvenSpoorwegvervoer • BUSINESS & CONFERENCE SPRL
Private companiesRailroad Transportation • BUSINESS & CONFERENCE SPRL

Contactgegevens BUSINESS & CONFERENCE SPRL: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data BUSINESS & CONFERENCE SPRL: address, phone, fax, email, website, opening hours

BUSINESS & CONFERENCE SPRL

Regio (region): Brussel (Sint-Jans-Molenbeek), België

Adres (address): Koolmijnenkaai 30-34,1080, België

Telefoon (phone): 0475 61 49 60 0475 61 49 60

Fax (fax): 02 203 96 85 02 203 96 85

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) BUSINESS & CONFERENCE SPRL: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "BUSINESS & CONFERENCE SPRL"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "BUSINESS & CONFERENCE SPRL"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van BUSINESS & CONFERENCE SPRL, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen BUSINESS & CONFERENCE SPRL. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of BUSINESS & CONFERENCE SPRL, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees BUSINESS & CONFERENCE SPRL. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti BUSINESS & CONFERENCE SPRL
Products information BUSINESS & CONFERENCE SPRL

BTW identificatienummer (tax): BE01297729492
Ondernemingsnummer: 8184783935
Hoofdstad (capital): 952,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 351,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 1994
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in BUSINESS & CONFERENCE SPRL zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor BUSINESS & CONFERENCE SPRL
(Get full report from official database of BE for BUSINESS & CONFERENCE SPRL)

Aanvulling soorten activiteiten voor BUSINESS & CONFERENCE SPRL
Addition kinds of activities for BUSINESS & CONFERENCE SPRL

0811. Houtwegen | Timber tracts
122101. Bituminous coal surface mining | Bituminous coal surface mining
735299. Verhuur van medische apparatuur, niet inbegrepen | Medical equipment rental, nec
32699902. Cijfers: aardewerk, china, aardewerk en steengoed | Figures: pottery, china, earthenware, and stoneware
73891107. Audiocassette duplicatiediensten | Audio cassette duplication services
79999915. Sport professionals, nec | Sports professionals, nec

Werken bij BUSINESS & CONFERENCE SPRL: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in BUSINESS & CONFERENCE SPRL: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor BUSINESS & CONFERENCE SPRL. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for BUSINESS & CONFERENCE SPRL. Looking for open vacancies in other companies

  • Vorkliftchauffeur (KIELDRECHT)

    Regio: KIELDRECHT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Laden/lossen van vrachtwagens Stickers kleven, strapping, wikkelen,... Aan- en afkoppelen van slangen/pompen/ventielen

  • Intercultureel bemiddelaar Arabisch (Modern Standaard en Marokkaans) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5790 Locatie: uitvalbasis ZNA Stuivenberg in Antwerpen, overkoepelend werken Afdeling/ Bedrijfseenheid: Interculturele bemiddeling Jobtime: 100% (38 uur/week) Contract: bepaalde duur 1 jaar Kan jij je vlot uitdrukken in het Arabisch en Nederlands? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je bemiddelt binnen ZNA voor patiënten die Modern Standaard Arabisch spreken; concreet voor: Modern Standaard Arabissch tolken via video conferentie of triadisch tolken; de patiënt ondersteunen in zijn zorgtraject in het ziekenhuis (uitleg geven bij procedures, administratie, onderzoeken, ….); psycho sociale begeleiding; bemiddelend optreden bij conflicten. Je bent samen met de collega’s Interculturele Bemiddeling verantwoordelijk voor een goede afsprakenplanning en de uitvoering hiervan. Je neemt deel aan het afdelingsoverleg. Je neemt, in overleg met collega’s, deel aan projectmatige initiatieven (video conferentie, google hangouts, interne vorming rond culturele verschillen,...) en vervult aldus een voorlichtingsfunctie. Je voert allerhande administratieve taken uit. Je rapporteert aan het afdelingshoofd Interculturele Bemiddeling. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Martine Mols, HR specialist op 03 217 72 65. Meer weten over de functie? Contacteer Joeri De Munck, manager Patiëntenbegeleiding, op [email protected]. Herken je jezelf hierin?

  • Chauffeur Rijbewijs C/E (WESTERLO)

    Regio: WESTERLO

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een transportbedrijf in Westerlo zijn wij op zoek naar een chauffeur CE (M/V) je rijdt met een vrachtwagen met afvalwater je rijdt met een vrachtwagen met een citerne je rijdt niet met gevaarlijke producten 

  • Onderhoudsmechanieker (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar 2 onderhoudsmechaniekers om te werken in regio Kempen Als onderhoudsmechanieker sta je het preventief onderhoud van machines in een productieomgeving Ook storingen/curatief onderhoud behoort tot jouw takenpakket. Het gaat hier vnl. om mechanische defecten Je werkt autonoom op verplaatsing bij de klanten in jouw regioMechanisch bestaat jouw takenpakket uit: Het monteren, herstellen en uitlijnen van verschillende aandrijvingen Het plaatsen, afregelen, onderhouden en storingen oplossen van pompen of compressoren Herstellingen  uitvoeren, (de)monteren en vervangen van machineonderdelen en lagers Preventief onderhoud en het onderhouden en/of herstellen van pneumatische en hydraulische systemen Ook sta je in voor het opsporen van defecten in een PLC-gestuurde installatie  

  • Huishoudhulp (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: Agilitas Gent

    Type: Dienstenchequebaan

    Wijzijn op zoek naar een gemotiveerde huishoudhulpof poetshulp in de regio groot Gent en dit ter aanvulling van onze wervingsreserves. Als poetshulp doe jij huishoudelijke taken bij onze klanten thuis. Deze takenzijn voornamelijk poetsen van de woning en kunnen ook aangevuld worden metwassen, strijken, bereiden van maaltijden en boodschappen doen.

  • Huishoudhulp regio Beernem (BEERNEM)

    Regio: BEERNEM

    Bedrijf: START PEOPLE SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    Je staat in voor allerlei huishoudelijke taken bij een of meerdere particulieren: schoonmaken, opruimen, koken, strijken, enz. Soms sta je ook in voor het groot onderhoud, zoals ruiten zemen, lenteschoonmaak, enz. Je werkt aan huis, al dan niet in aanwezigheid van de werkgever of klant. Je organiseert je werk zelfstandig. Je respecteert de gewoontes van het gezin, waarbij je werkt. Je helpt graag anderen. Er zijn geen specifieke diplomavereisten. Beroepservaring en opleiding zijn een pluspunt.

  • student/stagiair (m/v) (HULDENBERG)

    Regio: HULDENBERG

    Bedrijf: BABYBIEBELBOX

    Type: Studentenjob

    studenten (vanaf 18 jaar), volwassenonderwijs of stageplaats 1 of meerdere dagen per week (of bij mogelijkheid meerdere dagen in vakanties of wanneer je géén les hebt) Flexibele kinderverzorg(st)er om in ons kinderdagverblijf BABYBIEBELBOX te werken. Dagelijks zijn er maximum 46 kindjes aanwezig, met totaal 9 verzorg(st)ers. Elke dag is er een kinderverzorg(st)er extra aanwezig + ook de zaakvoerster is extra aanwezig.

  • Commercieel bediende (perfect NL- & FR-talig) (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Proactify

    Type: Vaste Job

    Wat doet Proactify? Proactify is een jonge en ambitieuze onderneming die in het leven geroepen om bedrijven te helpen meer controle krijgen over hun verkoop, over hun groei én over hun marge. Dat doen we door proactiviteit te intjecteren in de commerciële werking van onze klanten. Voor onze klanten gaan wij dus proactief op zoek naar nieuwe verkoopkansen en bovendien streven we ernaar onze klanten bij elk project (meer) inzicht te verschaffen in hun markt. Wie zoeken we? Binnen de functie van ‘Commercieel medewerker (perfect NL & FR-talig)’ ben je een onmisbare ondersteuning voor de commerciële werking van onze klanten. In de eerste plaats sta je in voor het telefonisch vastleggen van afspraken voor de buitendienst medewerkers van ons cliënteel, zodat zij efficiënter te werk kunnen gaan. Zij volgen de verkoopafspraken op die door jou worden vastgelegd. Vooraleer een afspraak in te plannen, voer je steeds een telefonisch onderzoek uit om te bepalen in welke mate een afspraak interessant is voor onze klant. Wanneer je dit onder de knie hebt, zal je ook verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van diepgaande marktonderzoeken om onze klanten van inzicht te voorzien in hun huidige situatie en de commerciële opportuniteiten die zich in haar markt bevinden. Onze klanten kunnen steeds bij jou terecht voor praktische vragen. Je bent dus van nature behulpzaam, maar ook ondernemend en een probleem van een klant zie jij eerder als een opportuniteit om iemand te helpen. Bij deze functie is het uitermate belangrijk dat je graag telefoneert aangezien je het grootste deel van je tijd (95%) zal je spenderen aan telefonische contacten. Ook is het noodzakelijk dat je perfect Nederlands en Frans spreekt en schrijft en je het niet erg vindt om af en toe op locatie van de klant te gaan werken. Opleidingen vinden meestal plaats bij de klant ter plaatsen en duren gemiddeld 1 tot 2 weken. Ervaring en diploma’s kunnen een meerwaarde bieden, maar zijn voor ons niet prioritair. Je attitude en de manier waarop je in het leven staat zijn voor ons meer van belang. Positiviteit, enthousiasme en proactiviteit zijn dé kernwaarden binnen Proactify. Het volledige team bezit die eigenschappen dan ook in overvloed waardoor er steeds een vrolijke en energieke sfeer heerst op kantoor. Onze Proactify’ers zetten zich met hart en ziel in om voor elk project de best mogelijke resultaten te behalen en zichzelf steeds te verbeteren. Een hoge leerattitude, gezond verstand en een grote portie enthousiasme zijn dus absolute vereisten voor een echte Proactify’er.

  • TECHNISCH TEKENAAR (Regio Oostende)

    Regio: Regio Oostende

    Bedrijf: MENTOR hr

    Type: Vaste Job

    HR MENTOR de stuwende kracht in jouw carrière! Op zoek naar een leuke job in je regio en heb je kennis van technisch tekenen? Dan is onderstaande misschien iets voor jou. In het kader van groei is HR MENTOR voor haar klant op zoek naar een TECHNISCH TEKENAAR. Onze klant is een toonaangevend bedrijf inzake ontwerp, fabricatie, verkoop en installatie van hoogwaardige keukens. Daarnaast produceert het bedrijf ook badkamermeubelen, slaapkamers, dressings en bureaus. Alle meubelen zijn eigen ontwerp , worden op maat gemaakt en ter plaatste ingewerkt. Dit alles met een sterke focus op kwaliteit. Je job bestaat erin om het verkochte dossier volledig technisch uit te werken. Je tekent het technisch plan uit en pleegt overleg met de verkoper, de productie , voorbereiding. Je geeft uitleg aan de plaatsers. Je doet de voorbereiding voor de productie en plaatst de nodige bestellingen van onderdelen bij de leveranciers. Je werkt samen met een ervaren team.

  • Dosssierbeheerder m/v (OUDERGEM)

    Regio: OUDERGEM

    Bedrijf: METISELECT

    Type: Vaste Job

    U beheert schadegevallen binnen 1 verzekeringstak (auto) en volgt deze dossiers integraal op vanaf de melding tot de afsluiting Bij opening van het schadedossier verzamelt u informatie over de dekking, aansprakelijkheid en oorzakelijke omstandigheden van het schadegeval. Na analyse past u de geldende regels toe. U neemt het nodige initiatief om de schade van zowel de klant als de tegenpartij te becijferen U onderhandelt actief over het schadegeval en gaat uiteindelijk over tot de vergoeding van de klant en de tegenpartijen U houdt de verzekerde met regelmaat op de hoogte betreffende de evolutie van zijn of haar dossier Communicatie en overleg met externe partijen zoals experten en advocaten behoort eveneens tot uw takenpakket

  • Internal Account Manager Senior (MEER)

    Regio: MEER

    Bedrijf: Internal Sales Talents Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als senior verwachten we dat je specifiek ervaring hebt in de fruitsector en dan liefst binnen het segment "bessen".  Je hebt het verkopersvirus in je, weet je deuren te openen en bijt je je vast in nieuwe uitdagingen. Je hebt veel commerciële contacten via mail en telefoon. Hindernissen op je weg zijn voor jou een opportuniteit en brengen je niet van slag. Korte termijn denken is niet aan jou besteed en je denkt mee met onze klanten op lange termijn. Je analytische skills gebruik je om tendensen in de markt aan te voelen en erop in te spelen nog voor anderen eraan denken. Wellicht word je niet warm van administratie, toch hou je deze op orde. Bedrijfsprofiel: Voor de partner van Sales Talents zoeken wij een Senior Internal Account manager met ambitie!  Wil jij werken voor een internationale speler actief in de FMCG? Ben je commercieel ingesteld en zoek je een nieuwe uitdaging regio Kempen?  Zit er een foodie in je verscholen die in bessen en exoten pure rock ’n roll ziet? Ben je gedreven om te scoren in teamverband? Kick je op topmarges behalen? En ben je gelukkig als je drukke, actieve dagen kan beleven met prijzen die snel heen en weer schuiven? Wat denk je er dan van om terecht te komen bij een groot, internationaal team? Wij oogsten graag ervaren talent dat heel Europa verovert met ons gezond en gewild fruit. Heb je minstens een bachelor diploma op zak en minimaal 5 jaar ervaring in deze sector? Voel je je even goed als een aardbei in de zon bij een commerciële opdracht?

  • Splendit - Business Analyst (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    We are currently on the lookout for business analysts for Brussels, Gent and Antwerp. Business Analyst Responsibilities Study the systems and operations and identify the scope of the problem - Done from the perspective of the business domain to which the project/issue belongs Liaise with key stakeholders and conduct brainstorming sessions to get exact requirements. Analyze the problem from different angles and perform gap analysis. Discuss the problem with the technical team and recommend technology needed to address the same Document exact business needs along with both functional and non-functional requirements. Prepare use cases, business requirements documents (BRD), system requirements specification (SRS) documents and other functional documents Based on system needs, create prototype, wireframes, mockups and screens. For large projects, data and process models also needs to be created. Interact with the development team and help them understand the technical aspects of the solution. Oversee the development, conduct meetings and perform project management. Conduct usability and functional testing and recommend corrective and preventive actions. Present the developed solution to the concerned audience and solicit feedback. Participate in migration, handover, end user training and deployment activities. Skills Analytical and problem solving skills Comprehension and interpretation capabilities Exceptional command over verbal and written communication Interpersonal skills Management skills Knowledge of software development methodologies ( Waterfall model, Rapid Application Development, Agile Software Development) Understanding of business concepts and cognizance of technical frameworks Data modeling and data mining skills Hands-on experience on different testing methods (unit, functional, system, integration, acceptance,...) You speak fluent English, Dutch and/or French What SplendIT offers With SplendIT you're not just taking any IT job. In actuality you are choosing to work in a fast evolving environment where you are being seen as a high added value in a team of professionals. Therefore we offer challenging projects accompanied by a competitive salary. A career within SPLENDIT is a conscious choice for a challenging job with real growth opportunities in an innovative environment and an emphasis on social relevance. Are you an IT'er in body and mind and looking to join our team of professionals? Do not hesitate to contact us.

Zoek naar antwoorden van BUSINESS & CONFERENCE SPRL in sociale netwerken
Look for responds of BUSINESS & CONFERENCE SPRL in social networks

Lees alle opmerkingen voor BUSINESS & CONFERENCE SPRL. Laat een reactie achter voor BUSINESS & CONFERENCE SPRL. BUSINESS & CONFERENCE SPRL bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for BUSINESS & CONFERENCE SPRL. Leave a respond for BUSINESS & CONFERENCE SPRL. BUSINESS & CONFERENCE SPRL on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie BUSINESS & CONFERENCE SPRL op de google maps. Adres en contacten BUSINESS & CONFERENCE SPRL
Location of BUSINESS & CONFERENCE SPRL on the google maps. Address and contacts of BUSINESS & CONFERENCE SPRL

Andere gerelateerde bedrijven als come BUSINESS & CONFERENCE SPRL BUSINESS & CONFERENCE SPRL: Bouwonderneming Vanglabeke BVBA | Biglimo | CONNECTION TELEPHONIQUE ET INFORMATIQUE | Electrocenter De Moor | DESTOCKPLANET

Other related companies as BUSINESS & CONFERENCE SPRL: Bouwonderneming Vanglabeke BVBA | Biglimo | CONNECTION TELEPHONIQUE ET INFORMATIQUE | Electrocenter De Moor | DESTOCKPLANET

BUSINESS & CONFERENCE SPRL is een bedrijf dat 1994 is geregistreerd in de regio Brussel (Sint-Jans-Molenbeek), België. De volledige naam van het bedrijf is BUSINESS & CONFERENCE SPRL, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01297729492. Het bedrijf BUSINESS & CONFERENCE SPRL bevindt zich op het adres: Koolmijnenkaai 30-34,1080. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 952,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 351,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in BUSINESS & CONFERENCE SPRL zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van BUSINESS & CONFERENCE SPRL is Spoorwegvervoer, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van BUSINESS & CONFERENCE SPRL is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van BUSINESS & CONFERENCE SPRL, openstaande posities, locatie van BUSINESS & CONFERENCE SPRL op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

BUSINESS & CONFERENCE SPRL is a company, that was registered 1994 in Brussel (Sint-Jans-Molenbeek) region, Belgium. Full name of company is BUSINESS & CONFERENCE SPRL, company assigned to the tax number BE01297729492. The company BUSINESS & CONFERENCE SPRL is located at the address: Koolmijnenkaai 30-34,1080. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 952,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 351,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in BUSINESS & CONFERENCE SPRL were not found.
The main activity of BUSINESS & CONFERENCE SPRL is Railroad Transportation, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of BUSINESS & CONFERENCE SPRL is not available. You also can look at reviews of BUSINESS & CONFERENCE SPRL, open positions, location of BUSINESS & CONFERENCE SPRL on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over BUSINESS & CONFERENCE SPRL, Brussel (Sint-Jans-Molenbeek): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf BUSINESS & CONFERENCE SPRL, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about BUSINESS & CONFERENCE SPRL, Brussel (Sint-Jans-Molenbeek): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company BUSINESS & CONFERENCE SPRL, employees, financial statistics.