PIERRE GUELTON

Contactgegevens PIERRE GUELTON: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data PIERRE GUELTON: address, phone, fax, email, website, opening hours

PIERRE GUELTON

Regio (region): Brunehaut (Guignies), België

Adres (address): Rue de la Place 50,7620, België

Telefoon (phone): 069 64 04 95 069 64 04 95

Fax (fax): 069 64 04 95 069 64 04 95

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) PIERRE GUELTON: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "PIERRE GUELTON"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "PIERRE GUELTON"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van PIERRE GUELTON, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen PIERRE GUELTON. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of PIERRE GUELTON, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees PIERRE GUELTON. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti PIERRE GUELTON
Products information PIERRE GUELTON

BTW identificatienummer (tax): BE02680908203
Ondernemingsnummer: 1917083740
Hoofdstad (capital): 164,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 566,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Jaar van oprichting (foundation year): 2007
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)

Producten die in PIERRE GUELTON zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor PIERRE GUELTON
(Get full report from official database of BE for PIERRE GUELTON)

Aanvulling soorten activiteiten voor PIERRE GUELTON
Addition kinds of activities for PIERRE GUELTON

2254. Brei ondergoedmolen uit | Knit underwear mills
231100. Mannen en jongens pakken en jassen | Men's and boy's suits and coats
01810300. Bollen en zaden | Bulbs and seeds
24110104. Stavenbouten, hout: gekapt | Stave bolts, wood: hewn
27110101. Commercieel drukwerk en krantenuitgeverijen gecombineerd | Commercial printing and newspaper publishing combined
32720306. Fonteinen, beton | Fountains, concrete
34290106. Hangers, muurhardware | Hangers, wall hardware
35450311. Collets (accessoires voor gereedschapsmiddelen) | Collets (machine tool accessories)
81110210. Arbeids- en arbeidsrecht | Labor and employment law

Werken bij PIERRE GUELTON: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in PIERRE GUELTON: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor PIERRE GUELTON. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for PIERRE GUELTON. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijke inpakoperator (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Go4jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Je staat in voor de inpak van verschillende onderdelen of van de afgewerkte stukken. - Bij het inpakken sta je ook in voor een snelle kwaliteitscontrole. - Je verpakt de goederen in zakken en/of dozen en voorziet deze van de nodige etiketten. - Je zet de verpakkingen klaar om opgehaald te worden.   - Je houdt jouw werkplaats netjes en houdt je aan de voorgeschreven hygiëneregels.

  • Verkoopster/verkoper supermarkt 36,50u (MERELBEKE)

    Regio: MERELBEKE

    Bedrijf: ASAP GENT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant is een mooie supermarkt die op zoek is naar een gemotiveerde werkkracht die van afwisseling houdt en kan doorwerken. Je zal vooral de rekken aanvullen en opvolgen en controleren van vervallen producten.

  • Begeleider, OC Alsemberg (Regio Halle)

    Regio: Regio Halle

    Bedrijf: Rode Kruis-Vlaanderen

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Rode Kruis-Vlaanderen biedt asielzoekers een tijdelijke thuis. Een dynamisch team houdt het opvangcentrum draaiend. Onderdak, maaltijden, begeleiding en veiligheid vormen de spil van de werking. Functieomschrijving: Je staat mee in voor de praktische organisatie van het centrum; Je bent aanspreekpunt voor praktische vragen van bewoners; Je onthaalt en oriënteert nieuwe bewoners; Je staat in voor de psychosociale begeleiding van de asielzoekers; Je vervult ad hoc administratieve opdrachten; Je houdt toezicht op de naleving van het huishoudelijk reglement; Je organiseert activiteiten; Je staat mee in voor een goede informatiedoorstroming in het opvangcentrum; Jouw profiel: Je beschikt over een bachelor in een menswetenschappelijke richting; Je hebt reeds ervaring met psychosociale begeleiding en/of crisishulpverlening. Indien je reeds werkte met personen uit verschillende culturen eventueel met migratieachtergrond, is dit een stevige troef; Gezien je deeltaak binnen digitalisering heb je een zeer goede kennis van MS Office en ben je gewend om met meerdere toepassingen aan de slag te gaan. Je slaagt er daarenboven in om anderen voor dit project enthousiast te maken; Je werkt vlot en efficiënt met verschillende toepassingen binnen MS Office: Word, Excel, Outlook, PowerPoint. Tegelijk heb je ervaring met elektronische opvolging van bewonersdossiers. Kennis en/of ervaring met SharePoint is een stevige plus; Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent flexibel; Je communiceert vlot in meerdere talen naast het Nederlands (o.a. Frans, Engels, ...); Je bent een echte groepsspeler; Je bent bereid in een wisselend ploegenstelsel (vroege, late en dagdienst) te werken met regelmatige weekendprestaties; Je bent gemotiveerd en bereid om samen met het team te zorgen voor een goede opvang en organisatie. Ons aanbod: Voltijdse functie (38u/week); Shiftprestaties (vroeg, dag en late shift + weekendprestaties); Vervangingscontract in kader van zwangerschap(srust) - lange looptijd; Startdatum: zo snel mogelijk; Verloning volgens barema 232 in PC 319.00: we nemen de helft van je totaal aantal jaren werkervaring over. Dit barema varieert tussen 2.343,38 euro bruto/maand (0 jaar werkervaring) en 3583,99 euro bruto/maand (31 jaar werkervaring) Maaltijdcheques van 5€/dag; Groeps- en hospitalisatieverzekering; Woon-werkverplaatsing met de trein wordt volledig terugbetaald; fietsvergoeding van 0,23€/km; overige vervoersmiddelen cfr. sectorale en wettelijke vereisten. Plaats van tewerkstelling: Rode Kruis-Vlaanderen, Opvangcentrum Alsemberg - Sanatoriumstraat 165 , 1652 Alsemberg. Interesse Solliciteer online. Stuur samen met je CV een motiverend schrijven mee.   

  • Jobstudent tapijten op woensdagnamiddag (DEERLIJK)

    Regio: DEERLIJK

    Bedrijf: Konvert Interim Waregem

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant, een gekend textielbedrijf regio Waregem, zijn wij op zoek naar een afwerk(st)er van tapijten. Hierbij sta je in voor het franjeren van de tapijten. De functie zal aangeleerd worden. Je krijgt ook steeds de nodige begeleiding van een ervaren werknemer. Het betreft een job op woensdagnamiddag, telkens van 13u15 tot 16u30.

  • STUDENT DECEMBER - Hulp opdienen tentoonstelling (BRUGGE)

    Regio: BRUGGE

    Bedrijf: Konvert Interim Brugge

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant regio Brugge zijn we op zoek naar hulp voor de catering (M/V). We zijn hiervoor op zoek naar een student die vrij is op 14/12-15/12-16/12! Functie: - Je helpt mee bij het opnemen van de bestellingen - Je zal instaan om de mensen te bedienen van een natje en een droogje

  • Spontane Sollicitatie Studenten Tijdens Schooljaar Limburg 2018-2019 (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Studentenjob

    Je staat in voor het onderhoud en de schoonmaak van verschillende ruimtes: burelen, sanitair, gangen, trappen... Je gebruikt allerlei materialen zoals borstels, microvezeldoeken, mop, stofzuiger,... Werkuren: Maandag tem vrijdag tussen 6u en 10u en/of tussen 16u en 21u (meestal deeltijdse contracten!)

  • TECHNISCH VERANTWOORDELIJKE (Regio Brugge)

    Regio: Regio Brugge

    Bedrijf: VERDONCK PERSONEELSMANAGEMENT

    Type: Vaste Job

    Na een grondige interne opleiding word je verantwoordelijk voor de technische productieinstallaties: - opstarten en instellen van productielijnen - uitvoeren van het technisch onderhoud - aansturen van operatoren - technische diagnoses bij problemen - nauwe samenwerking met de productieleiding i.v.m. supervisie, planning, veiligheid, ... - rapportering aan het management

  • Verkoper Non Food (MEERHOUT)

    Regio: MEERHOUT

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Toonzaalverkoper - Verkoopadviseur Particulieren Je verzorgt de ontvangst van toonzaalbezoekers, voorziet hen van degelijke informatie over ons productgamma en beantwoordt al hun vragen. Vervolgens maak je hen een offerte, volg je deze nauwkeurig op en bereidt je eventueel de bestelling voor.

  • Freelance trainer 'social media' (locatie: Leuven) (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: CENTRUM VOOR AVONDONDERWIJS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW heeft een team van professionele docenten die actief zijn als zelfstandig ondernemer en freelance docent. Onze docenten zijn werkzaam als ondernemer binnen hun vakgebied en kennen hun specialisatie door en door. We zoeken steeds nieuwe docenten die hun passie voor hun vak willen doorgeven. Op dit moment zijn we op zoek naar een gedreven trainer in social media: Om aan CVA te kunnen lesgeven heb je als docent minimaal 2 jaar ervaring als zelfstandige en heb je bij voorkeur ervaring met lesgeven / organiseren van worshops. We hechten veel belang aan praktijkervaring en als docent breng je onze studenten alle tips en tricks bij uit jouw ervaring. Een docent moet bij ons zeer klantvriendelijk, communicatief en hulpvaardig zijn. Je bent een geboren spreker en kan een groep enthousiast maken voor jouw vak. Je kan een les op een gestructureerde manier opbouwen en verschillende didactische methodes toepassen om de leerdoelen te bereiken. Voor de klas geef je blijk van voldoende zelfvertrouwen en vakkennis.

  • Dierenoppassers - Dogwalkers (Regio Aalter-Deinze)

    Regio: Regio Aalter-Deinze

    Bedrijf: ANIMALICIOUS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij een grote dierenvriend? Ben je betrouwbaar en kan je nauwkeurig werken? Kunnen mensen écht op jou rekenen en zoek je een toffe bijverdienste? Lees dan snel verder! Cat-Alicious dierenoppas aan huis is België 's grootste onderneming die een dienstverleningsconcept voor de 'huis-aan-huis’ verzorging van huisdieren aanbiedt, tijdens de afwezigheid van de bewoners. Cat-Alicious kan worden ingeschakeld wanneer de bewoners op vakantie gaan, maar ook wanneer het huis als gevolg van een ziekenhuisopname of zakenreis onbeheerd moet achtergelaten worden.Voor deze situaties heeft Cat-Alicious een pakket ‘services aan huis” ontwikkeld, waardoor de bewoner niet meer op de goodwill van buren, vrienden of familie moet rekenen. Verder kunnen de huisdieren ook in hun eigen vertrouwde omgeving blijven, wat wetenschappelijk bewezen beter is voor het dier zelf, daar vele dieren stress ervaren als ze in een dierenpensions of vreemde omgeving moeten verblijven. Cat-Alicious bezoekt naar gelang de wensen van de klant de dieren 1 of meerdere keren per dag. Zo maakt de woning van de klant een bewoonde indruk wat eventuele inbrekers dan weer kan afschrikken. Wij voederen de dieren, maken hun sanitaire ruimte schoon en geven de dieren aandacht, liefde en knuffels. Toedienen van medicatie, legen van de postbus, plantjes water geven e.d. zit ook in ons takenpakket. Naast de dierenoppasdienst bestaat Cat-Alicious ook uit een uitlaatdienst voor honden. Klanten die overdag zich niet kunnen vrijmaken, schakelen ons in om de honden uit te laten voor een fijne wandeling. Voor de verdere uitbouw van ons groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar enthousiaste dierenverzorgers met een passie voor dieren!

  • HOOFD PROJECTLEIDER BOUW GROTE PROJECTEN ANTWERPEN (VAST OF FREELANCE) (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: People 4 Projects

    Type: Zelfstandige activiteit

    De Hoofd Projectleider Bouw Grote Projecten is verantwoordelijk voor de uitvoering van verschillende bouwprojecten op zowel technisch als financieel vlak en dit steeds in overleg met de opdrachtgever, de ontwerpers en de projectleider. Je belangrijkste taken zijn: Streven naar een permanente optimalisatie van toegewezen projecten. Zorgen voor een langdurige klantenbinding door de geleverde kwaliteit en service. Contractanalyse en vastleggen van de projectdoelstellingen. Verantwoordelijk voor het overzien van de opmaak van meer- en minderwerkcalculaties. Verantwoordelijk voor de uitvoering van de bouwopdracht: de werkvoorbereiding, de instructies aan en afspraken met personeel en onderaannemers, en de controle van de werken. Verantwoordelijk voor alle activiteiten d.m.v. regelmatige projectbesprekingen tijdens de planningsfase en de uitvoering. Vastleggen van taakverdeling voor projectmedewerkers. Leiden en sturen van alle planningsgesprekken met alle betrokken partijen. Leiden van projectbesprekingen met bouwheer, architect en studiebureaus. Opvolging en bewaking van de projectplanning en het opleveringsproces i.s.m. de projectleider. Verantwoordelijk voor het beheer van alle (contractuele) documenten betreffende wettelijke, financiële, veiligheidstechnische en kwaliteitsvoorwaarden. In overleg met de projectleider zelfstandig onderhandelen met de opdrachtgever betreffende contractuele voorwaarden. Zorgen voor een technische en financiële beoordeling van de offertes van onderaannemers en leveranciers, en voor de tijdige opstelling en afsluiting van onderaannemerovereenkomsten en leverancierscontracten in overleg met de projectleider en de inkoopdienst. Aansturen van de werfleiding, inkopers en projectmedewerkers op vlak van contractvoorwaarden, deadlines, budget, kwaliteit, veiligheid, milieubescherming, ... Waken over de rechtzetting van gebreken voor en na de oplevering. Verantwoordelijk voor het budgetbeheer en de projectresultaten en voor een tijdige en correcte rapportering i.s.m. de technische controller. Dagelijks overleg met de werfleider(s) en voortdurend toezicht op de uitvoering van hun taken. Controleren en coördineren plannen architectuur vs. stabiliteit vs. technieken vs. prefab vs. onderaannemers. Actieve implementatie van het Corporate Design van het concern op de werf en eerste aanspreekpunt voor derden. Medewerkers informeren over concernstrategie, doelstellingen en communicatie. Stimuleren van teamwork . Ondersteunen bij de planning en selectie van personeel. Op regelmatige basis medewerkersgesprekken voeren. Waarborgen van de afdelingsdoelstellingen en individuele doelstellingen (KPI's). Proactief leiden van de medewerkers in het (project)team door middel van coaching en ontwikkeling.

  • Software Designer Java (LANDGRAAF)

    Regio: LANDGRAAF

    Bedrijf: RBC ENGINEERING SUPPORT

    Type: Werfreserve

    Our total software development and testing group consists of about 40 people, responsible for the whole of requirements, design, implementation and testing of new features and functions. We design software to control, support and use our SMT and Advanced Packaging machines that are known for their high output at high accuracy with growing flexibility, as the market requests. The optimizer team is a team of 6-8 developers which main focus is to maintain and develop new features for the optimizer product. Main purpose of the optimizer product is to generate placement programs (recipes) which can be used by our equipment to produce printed circuit board. These placement programs should be time optimal, meaning giving the highest machine throughput. Generating optimal placement programs is very complex since the solution space is huge. Variation points are the PCB layout, the component shape, different ways of aligning components (laser, camera), various way of feeding components (tape, tray, stick, bulk, wafer), a large variety of toolbits for picking components (gripper, nozzle), inventory constraints (max number of feeders, toolbits and part used) and different machine concepts (dual head, dual gantry, indexing beam, parallel placement, dual lane etc) and machines products. Another important aspect of the optimizer is an accurate model of the machine hardware in order to fulfill a predication requirement of less than 5%. As one of our Software Designers, your primary challenge will be to create and implement maintainable designs for small enhancements and new features. This requires getting both a broad perspective of the environment of the software and deep insight into the nitty-gritty details.

Zoek naar antwoorden van PIERRE GUELTON in sociale netwerken
Look for responds of PIERRE GUELTON in social networks

Lees alle opmerkingen voor PIERRE GUELTON. Laat een reactie achter voor PIERRE GUELTON. PIERRE GUELTON bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for PIERRE GUELTON. Leave a respond for PIERRE GUELTON. PIERRE GUELTON on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie PIERRE GUELTON op de google maps. Adres en contacten PIERRE GUELTON
Location of PIERRE GUELTON on the google maps. Address and contacts of PIERRE GUELTON

Andere gerelateerde bedrijven als come PIERRE GUELTON PIERRE GUELTON: REISBURO VERMEEREN BVBA | Drukkerij Alfa Printsolutions NV | Vanwest | Plastics Center BVBA | Kredimat BVBA

Other related companies as PIERRE GUELTON: REISBURO VERMEEREN BVBA | Drukkerij Alfa Printsolutions NV | Vanwest | Plastics Center BVBA | Kredimat BVBA

PIERRE GUELTON is een bedrijf dat 2007 is geregistreerd in de regio Brunehaut (Guignies), België. De volledige naam van het bedrijf is PIERRE GUELTON, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE02680908203. Het bedrijf PIERRE GUELTON bevindt zich op het adres: Rue de la Place 50,7620. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 164,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 566,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Producten gemaakt in PIERRE GUELTON zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van PIERRE GUELTON is Diensten, niet elders geclassificeerd, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van PIERRE GUELTON is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van PIERRE GUELTON, openstaande posities, locatie van PIERRE GUELTON op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

PIERRE GUELTON is a company, that was registered 2007 in Brunehaut (Guignies) region, Belgium. Full name of company is PIERRE GUELTON, company assigned to the tax number BE02680908203. The company PIERRE GUELTON is located at the address: Rue de la Place 50,7620. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 164,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 566,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Products created in PIERRE GUELTON were not found.
The main activity of PIERRE GUELTON is Services, Not Elsewhere Classified, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of PIERRE GUELTON is not available. You also can look at reviews of PIERRE GUELTON, open positions, location of PIERRE GUELTON on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over PIERRE GUELTON, Brunehaut (Guignies): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf PIERRE GUELTON, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about PIERRE GUELTON, Brunehaut (Guignies): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company PIERRE GUELTON, employees, financial statistics.