Vancraeynest C

Contactgegevens Vancraeynest C: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Vancraeynest C: address, phone, fax, email, website, opening hours

Vancraeynest C

Regio (region): Menen, België

Adres (address): Ieperstraat 93,8930, België

Telefoon (phone): 0475 70 71 30 0475 70 71 30

Fax (fax): 02 610 84 75 02 610 84 75

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Vancraeynest C: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Vancraeynest C"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Vancraeynest C"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Vancraeynest C, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Vancraeynest C. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Vancraeynest C, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Vancraeynest C. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Vancraeynest C
Products information Vancraeynest C

BTW identificatienummer (tax): BE05885620117
Ondernemingsnummer: 8061737060
Hoofdstad (capital): 138,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 484,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 2005
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in Vancraeynest C zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Vancraeynest C
(Get full report from official database of BE for Vancraeynest C)

Aanvulling soorten activiteiten voor Vancraeynest C
Addition kinds of activities for Vancraeynest C

327501. Gipsplaat | Gypsum board
738402. Film ontwikkeling diensten | Film developing services
20230207. Gecondenseerde wei | Condensed whey
22210412. Vinal breedgeweven stoffen | Vinal broadwoven fabrics
25410303. Zink toppen, plastic gelamineerd | Sink tops, plastic laminated
42260000. Speciale opslag en opslag, nec | Special warehousing and storage, nec
51690208. Zuurstof | Oxygen

Werken bij Vancraeynest C: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Vancraeynest C: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Vancraeynest C. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Vancraeynest C. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderpicker (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Orderpicking in de vleessector waarbij je a.d.h.v. een touchscreen de nodige bestellingen vindt, klaar zet en administratief verwerkt (registratie + etikettering). Gezien de te picken producten sta je in een koelomgeving (10 a 12 °C), maar wordt de nodige bescherming/opwarming uiteraard voorzien.

  • Medisch secretaresse (Regio Hasselt)

    Regio: Regio Hasselt

    Bedrijf: Jessa Ziekenhuis

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Momenteel zijn we op zoek naar: Medisch secretaresse Jobtime: deeltijds/voltijds Functie: Organiseren van het secretariaat zodat één of meerdere artsen, paramedici of verpleegkundigen zich kunnen focussen op hun (para)medische activiteiten. Je voornaamste taken zijn: Instaan voor het onthaal, zowel persoonlijk, telefonisch als administratief, van patiënten voor en na een afspraak, onderzoek of verblijf in het ziekenhuis. Patiënten informeren zodat ze juiste, volledige en duidelijke antwoorden krijgen op hun vragen. Correct, volledig, ordelijk en tijdig afwerken van het administratieve en organisatorische takenpakket (o.a. afsprakenbeheer, briefwisseling, opnameplanning) en financieel ondersteunende taken met de afgesproken hulpmiddelen. Samenwerken en communiceren met collega’s en met mensen binnen en buiten de organisatie, om een optimale dienstverlening te garanderen. Profiel: Je bent in het bezit van een bachelor office management optie medical management assistant. Je beschikt over een ruime kennis van medische terminologie en een basiskennis van de gezondheidszorg. Je hebt een empathische persoonlijkheid, gaat discreet om met vertrouwelijke informatie. Je bent assertief met voldoende aandacht voor diplomatie en integriteit. Je kan zelfstandig functioneren en hebt zin voor initiatief. Je bent steeds nauwkeurig en stipt in je opdrachten. Je beschikt over een dosis organisatietalent en behoudt het overzicht, tegelijkertijd heb je oog voor detail. Je werkt vlot met de Microsoft Office pakketten en bent bereid om jouw softwarekennis op peil te houden. Je bent stressbestendig en weet prioriteiten te leggen. Je kan snel en zonder fouten typen. Relevante ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt. Aanbod: Wij bieden je een boeiende, gevarieerde functie binnen een enthousiast team met ruimte voor creativiteit, opleiding en vorming. Je kan gratis aansluiten bij onze collectieve hospitalisatieverzekering en hebt recht op maaltijdcheques. Bijkomende voordelen: groepsverzekering, vlotte bereikbaarheid, terugbetaling woon-werkverkeer, bij gebruik openbaar vervoer 100% terugbetaling. Omdat we de gezondheid van onze medewerkers belangrijk vinden, bieden we een waaier van programma's aan die je gezondheid bevorderen. Interesse? Bezorg ons dan zo snel mogelijk je kandidatuur door online (cv, motivatiebrief en kopie van je diploma) te solliciteren via onze website www.ikvraaghetaan.be Voor meer informatie i.v.m. de functie kan je terecht bij Annick Germeys, coördinator medische secretariaten, tel 011 33 50 40 Voor bijkomende algemene informatie kan je contact opnemen met Greet Pans (werving & selectie) op het nummer 011 33 52 53 of mail [email protected]

  • Koeltechnieker Regio Brussel (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Synergie Brussel Interim

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor één van onze klanten zijn we op zoek naar een koeltechnieker dat technische installaties van grote utiliteitsgebouwen kan beheren. Met beheren bedoelen we natuurlijk ook dat deze installaties onderhouden en geoptimaliseerd moeten worden . Als Koeltechnieker begrijp je wel dat technische installaties heel divers kunnen zijn, gaande van elektrische, verwarmings-, klimatisatie-, koel-, sanitaire tot (brand)beveiligingsinstallaties. Dankzij ons gedreven, technisch onderlegd en klantvriendelijk team van HVAC-specialisten slagen we erin om langetermijnrelaties uit te bouwen met zeer uiteenlopende bedrijven. Zo blijven we groeien en daarom zijn we op zoek naar een bijkomende ervaren.

  • SCHRIJNWERKER/HOUTBEWERKER (LEDEGEM)

    Regio: LEDEGEM

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor maken van tuinhuizen carports en garages en het plaatsen hiervan .

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS HOUTHULST (HOUTHULST)

    Regio: HOUTHULST

    Bedrijf: GREENHOUSE DIKSMUIDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit regio Houthulst zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Jobstudent schoenenwinkel Sluis (KNOKKE-HEIST)

    Regio: KNOKKE-HEIST

    Bedrijf: Accent

    Type: Studentenjob

    Als jobstudent in deze modernen schoenenwinkel ontvang je de klanten hartelijk help je de klanten met de juiste keuze help je de klanten met de juiste schoen maat help je de stock en de winkel op orde te houden

  • Nutritioist/kwaliteitsmanager regio Lennik (LENNIK)

    Regio: LENNIK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Vaste Job

    Als Nutritionist ben je verantwoordelijk voor: Een nutritioneel correcte samenstelling van onze voedings- en snackproducten (voor hond, kat, vogel en knaagdier) die ontwikkeld worden door Product Management of gevraagd worden door onze klanten. Kostprijsbewaking is daarbij belangrijk. Het signaleren van markttrends mbt grondstoffen en producten en dit vertalen naar praktische adviezen voor Product Management. Het verder ontwikkelen van de nutritionele kennis van de organisatie. Het bewaken van de juistheid en volledigheid van de etikettering volgens de geldende wetgeving en het opvolgen en toepassen van veranderingen in deze wetgeving. Het helpen ontwikkelen van nieuwe producten en product content, waarbij je de nutritionele USP¿s vertaald naar relevante informatie voor de consument. Hiervoor werk je nauw samen met je collega¿s van Product Management en Sales. Als Kwaliteitsmanager ben je verantwoordelijk voor: Het uitwerken en in de praktijk brengen van het kwaliteitsbeleid van onze eigen productie (mengen en verpakken van graanmengelingen voor vogels en knaagdieren), waaronder het up to date houden van het kwaliteitshandboek (FSSC22000) en dit implementeren op de werkvloer. De controle op de kwaliteit van onze productiegoederen tijdens de verschillende fasen van het productieproces (van binnenkomende grondstoffen tot uitgaande afgewerkte orders). Het voorbereiden, mee implementeren en begeleiden van kwaliteitsaudits. Sensibiliseren, motiveren en opleiden van medewerkers op vlak van kwaliteit, waardoor je het kwaliteitsbewustzijn verbetert en de gevoeligheid voor kwaliteit binnen de organisatie vergroot. Het registreren en behandelen van (interne en externe) klachten, van alle voedingsproducten. Het verder uitwerken en beheren van de kwaliteitsadministratie, zoals het voorhanden maken van de nodige technische fiches en attesten voor verkoop, het creëren en bijhouden van analyses en certificaten van onze eindproducten, etc. ....

  • Chauffeur C (DESTELDONK)

    Regio: DESTELDONK

    Bedrijf: TAILORMADE LOGISTICS

    Type: Vaste Job

    Tailormade Logistics (TML) is een dynamische, creatieve en succesvolle logistieke dienstverlener en transportgroep. Wij werken voor multinationals in oa ‘automotive & fashion’. Ons hoofdkantoor bevindt zich in de haven van Gent, waar we na 20 jaar uitgegroeid zijn tot een gevestigde waarde. Daarnaast hebben we filialen in Wallonië, Limburg, Frankrijk, Italië en Zweden. Wij bieden innovatieve oplossingen aan op zowel logistiek vlak (reverse logistics, crossdocks, …) als transport (intermodaal met de trein, shortsea, luchtvracht,..). Om onze groei te ondersteunen zijn wij op zoek naar een Chauffeur C om 's nachts en tijdens de voormiddag te werken. Je voert nationale transporten uit tussen de verschillende sites van TML en onze klanten. Je controleert de ladingen op zowel kwaliteit, kwantiteit als veiligheid. Je onderhoudt steeds goed contact met de mensen op de planning zodat de ritten zo efficiënt mogelijk kunnen uitgevoerd worden. Je helpt mee met laden en lossen.

  • Customer Service Medewerker Import (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Talentus Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Als Customer Service Medewerker kom je terecht in een gemotiveerd team dat verantwoordelijk is voor de afhandeling van importdossiers van A tot Z.  Als één van de belangrijke schakels binnen het team zal je verantwoordelijk zijn voor twee deelaspecten van de functie, nl. administratieve opvolging van dossiers en klantencontacten (zowel telefonisch als via e-mail. Hieronder enkele concrete taken die tot jouw takkenpakket behoren: • Voorbereiding van importdossiers • Afhandeling van douaneformaliteiten • Voorbereiding van gevaarlijk goed • Controle van loslijsten • Opvolging van financiële aspecten, o.a. facturatie • Opmaak van statistieken Bedrijfsprofiel: Deze onderneming is een rederij met wereldwijde bekendheid gelegen in Antwerpen. Ze zijn gespecialiseerd in overzees transport en containers.  Momenteel zijn ze op zoek naar een gemotiveerde customer service medewerker import om hun team te versterken. 

  • Call Agent met commerciële flair - Tijdelijk met optie vast (BEVEREN-LEIE)

    Regio: BEVEREN-LEIE

    Bedrijf: Talentus Waregem

    Type: Vaste Job

    Op basis van de gemaakte offerte die je collega's van Internal Sales gemaakt hebben, neem jij telefonisch contact op met de klant/ prospect. Je bent een luisterend oor voor de klant/ prospect en komt tijdens het gesprek te weten wat hun verdere wensen zijn. Je bent een volharder, je zet er je tanden in en volgt dit verder op van A tot Z. Bedrijfsprofiel: Onze klant biedt een groot assortiment aan isotherme oplossingen op maat, gebaseerd op de kernwaarden van kwaliteit, betrouwbaarheid en innovatie. Met een jaaromzet van meer dan 50 miljoen euro en een nieuwe moderne productievestiging in Beveren-Leie is onze klant één van de belangrijkste leveranciers van bouwsystemen voor geconditioneerde industriële omgevingen.

  • Ervaren Teamlead Service Desk @ Brussels Airport Company (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: AUSY BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Als Service Desk Teamlead heb je de eindverantwoordelijkheid over de dagelijkse operationele leiding van de Service Desk (SD). Deze interne SD geeft ondersteuning aan alle medewerkers van onze klant. De SD bestaat uit een team van een tiental engineers. Zowel onze Support Engineers als verschillende lopende IT-projecten vallen onder jouw verantwoordelijkheid. We verwachten van jou vooral dat je op zoek zal gaan naar algemene verbeteringen, lopende processen analyseert. Als SD Teamlead bestaat je takenpakket uit: Dagelijkse opvolging en rapportering van de te behalen SLA’s en KPI’s Huidige pijnpunten detecteren en processen uitwerken om deze te verbeteren Dialoog houden met team en overleg met andere afdelingen, alsook management Operationele leiding en opvolging van escalatiemanagement Planning en organisatie van de Service Desk Dagelijkse aanspreekpunt voor de engineers met coachen, motiveren, bijsturing en opvolging Opvolging van kleinere projecten van A tot Z

  • Payroll Specialist (OVERIJSE)

    Regio: OVERIJSE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Vaste Job

    Je geeft graag advies en neemt graag initiatief? Als Specialist in Payroll en Compensation & Benefits, ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering en de coördinatie van de payroll van de bedienden en voor compensation &benefits projecten. Je bouwt een vertrouwensrelatie op met jouw interne klanten, onze medewerkers, en adviseert hen op een professionele en proactieve manier over hun personeelsdossiers. Tegelijkertijd bied je aan onze medewerkers je expertise aan en voer je projecten uit met als doel bv. onze“compensation & benefits”-processen te bestuderen, de beloningspakketten aantrekkelijker te maken ... Als Payroll en Compensation & Benefits Specialist bouw je mee aan een innovatief en dynamisch HR-beleid ter ondersteuning van ons BM-groeiplan. Continu verbeteren en evolueren staat hierbij centraal. Jouw gevarieerd takenpakket omvat deze topics: Je staat in voor een correcte en tijdige payroll van de bedienden in het bedrijf, dit voor zowel België als Luxemburg. Een dagelijkse opvolging van de tijdregistratie via Protime speelt hierin een belangrijke rol. Je staat eveneens in voor de dagelijkse administratieve verwerking van de personeelsinformatie en houdt de personeelsdossiers en HR-softwaretools up-to-date, zodat de nodige rapportages/output hieruit gehaald kunnen worden. De werknemers kunnen bij jou terecht voor allerhande informatie en vragen omtrent loonadministratie, zoals vragen rond de aansluiting tot de verzekeringen. Indien nodig zoek je zaken voor hen op en koppel je later terug met feedback. Je behandelt de inkomende vragen betreffende loopbaanonderbreking en pensioen en doet de opvolging hiervan. Je hebt een vlot contact met de dossierbeheerder van het sociaal secretariaat SD Worx en hebt een basiskennis van eblox. Je beschikt over een degelijke basiskennis van de Belgische sociale wetgeving. Je bent back-up van jouw payroll-collega die instaat voor de loonadministratie van de arbeiders. Je staat in voor de maandelijkse rapportering (voor de ondernemingsraad, BM-directie, BM Frankrijk ...). Je voert interne en externe benchmarks uit. Je werkt mee aan diverse C&B-projecten, zoals: de implementatie van nieuwe HR-tools, de opmaak en implementatie van CAO’s, de sociale verkiezingen, het beheer en analyse van HR ken- en stuurgetallen … Je behandelt ad hoc C&B gerelateerde topics zoals opvolging absenteïsme, opmaak enquêtes en statistieken Je rapporteert aan de Compensation & Benefits Coordinator.

Zoek naar antwoorden van Vancraeynest C in sociale netwerken
Look for responds of Vancraeynest C in social networks

Lees alle opmerkingen voor Vancraeynest C. Laat een reactie achter voor Vancraeynest C. Vancraeynest C bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Vancraeynest C. Leave a respond for Vancraeynest C. Vancraeynest C on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Vancraeynest C op de google maps. Adres en contacten Vancraeynest C
Location of Vancraeynest C on the google maps. Address and contacts of Vancraeynest C

Andere gerelateerde bedrijven als come Vancraeynest C Vancraeynest C: Outilachar | E.A.V.-Anc Ets DURIEUX SA | LEMBREGHTS MARCEL | COLJON D SA | Patrick Dean

Other related companies as Vancraeynest C: Outilachar | E.A.V.-Anc Ets DURIEUX SA | LEMBREGHTS MARCEL | COLJON D SA | Patrick Dean

Vancraeynest C is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio Menen, België. De volledige naam van het bedrijf is Vancraeynest C, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05885620117. Het bedrijf Vancraeynest C bevindt zich op het adres: Ieperstraat 93,8930. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 138,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 484,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Vancraeynest C zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Vancraeynest C is Automotive Reparatie, Diensten en Parkeren, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Vancraeynest C is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Vancraeynest C, openstaande posities, locatie van Vancraeynest C op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Vancraeynest C is a company, that was registered 2005 in Menen region, Belgium. Full name of company is Vancraeynest C, company assigned to the tax number BE05885620117. The company Vancraeynest C is located at the address: Ieperstraat 93,8930. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 138,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 484,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Vancraeynest C were not found.
The main activity of Vancraeynest C is Automotive Repair, Services and Parking, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Vancraeynest C is not available. You also can look at reviews of Vancraeynest C, open positions, location of Vancraeynest C on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Vancraeynest C, Menen: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Vancraeynest C, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Vancraeynest C, Menen: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Vancraeynest C, employees, financial statistics.