ABSORB BVBA
Contactgegevens ABSORB BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data ABSORB BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours
ABSORB BVBA
Regio (region): Gent (Ledeberg), België
Adres (address): Brusselsesteenweg 261,9050, België
Telefoon (phone): 09 232 35 00; 053 71 17 81 09 232 35 00; 053 71 17 81
Fax (fax): 053 71 04 12; 09 232 00 53 053 71 04 12; 09 232 00 53
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) ABSORB BVBA: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "ABSORB BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "ABSORB BVBA"? - Contact us!
We found such data of ABSORB BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees ABSORB BVBA. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti ABSORB BVBA
Products information ABSORB BVBA
Producten die in ABSORB BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor ABSORB BVBA Addition kinds of activities for ABSORB BVBA
2323. Kleding van mannen en jongens | Men's and boy's neckwear
421203. Timmerhout en hout vrachtwagens | Lumber and timber trucking
35310000. Bouwmachines | Construction machinery
35599938. Fiber optics strand coating machines | Fiber optics strand coating machinery
61110201. Banken voor coöperaties | Banks for cooperatives
Werken bij ABSORB BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in ABSORB BVBA: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor ABSORB BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for ABSORB BVBA. Looking for open vacancies in other companies
-
Gezocht: arbeiders voor Volvo Trucks - Gent (GENT)
Regio: GENT
Bedrijf: SYNERGIE VOLVO TRUCKS
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Volvo Trucks te Gent werft verschillende extra arbeidersprofielen aan voor opstarten gedurende 2018 Assemblagemedewerkers, leeggoedbehandelaars, Heftruckchauffeurs, magazijnmedewerkers alsook bandenmonteurs Contacteer Synergie voor meer info omtrent de functies!
-
Bedrijfsverpleegkundige regio Vlaams-Brabant (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: Care Talents Brussel
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
In dit project sta je voor de verpleegkundige taken met betrekking tot preventie en bescherming op het werkveld. Je takenpakket bestaat zowel uit het uitvoeren van preventieve arbeidsgeneeskundige onderzoeken als het bieden van ondersteuning op welzijnsgebied. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woon-zorgcentra en thuisverplegingsorganisaties. De projecten worden jou toegewezen op basis van jouw profiel en competenties. Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?
-
Cash Management Servicing Officer - Account Officer (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Start People Vilvoorde GT
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Als Cash Management Servicing Officer zal je deelnemen aan een belangrijk project om de mandaten van onze Corporate-klanten te screenen en updaten. Het Cash Management Service Center (CMSC), maakt deel uit van Cash Management België binnen Corporate & Public Banking Belgium (CPBB). Cash Management Belgium biedt een breed gamma van diensten aan om grote en middelgrote ondernemingen, evenals de publieke sector, te helpen bij het opzetten van een structuur en thesauriemiddelen voor een efficiënt beheer van hun geldstromen, zowel in België als in het buitenland. Cash Management Belgium staat in voor het dagelijks bankieren, het rekeningenbeheer, de betalingen en inningen, het elektronisch bankieren en het thesauriebeheer van de ondernemingen, kortom het hart van deze bank. Binnen het CMSC, verzorgt men tevens de opvolging van alle dagelijkse operationele klantaanvragen en verlenen, met betrekking tot deze activiteiten, ondersteuning aan de Corporate & Public Banking klanten. Klantentevredenheid is de hoogste prioriteit. Als Cash Management Servicing Officer, zijn uw kerntaken gelinkt aan het beheer van de vragen i.v.m. Daily Banking van de Corporate & Public Banking klanten, o.a. : Verwerking van de aanvragen van de attesten voor de revisoren. Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen en verwerken van informatie en het correct ingeven van mandaten in de database. Via e-mail en telefoon heb je contact met de Corporate klanten.
-
Monteur (M/V), regio Brugge (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: Actief Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je staat in voor de montage, bevestiging en plaatsing van alle elementen en materiaal van een centrale verwarmingsinstallatie Je bewerkt en legt de leidingen, monteert de verschillende toestellen en stelt de brander af Je isoleert bepaalde delen en je kan kleine herstellingswerken uitvoeren
-
Finance Manager | Voltijds | Hasselt (HASSELT)
Regio: HASSELT
Bedrijf: SYNERGIE LIMBURG CAREERS
Type: Interim met optie "vast werk"
Gedreven en financieel aangelegd? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor een bedrijf in Hasselt zijn wij op zoek naar een Finance Manager. Takenpakket: Uittekenen van een financieel beleid Uittekenen en opvolgen van financiële projecten Jij bent de positieve vibe achter de analytische boekhouding, met als doel een duidelijke rapportering Optimaliseren van financiële processen Presenteren van financiële informatie aan de Raad van Bestuur Contacten onderhouden met banken, bedrijfsrevisoren en andere relevante relaties Je bent sparring partner voor de controlling manager en accounting manager Coachen en ontwikkelen van medewerkers Rapporteren aan CFO
-
Lassers koper braseren (M/V) (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: Actief Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
- Medische sector, opleidingen + certificaten voorzien door bedrijf - Grote projecten (ziekenhuizen en woonzorgcentra)
-
Jobstudent verkoop secretariaat - periode kerstvakantie (WEVELGEM)
Regio: WEVELGEM
Bedrijf: TEMPO TEAM OFFICE
Type: Studentenjob
Je gaat aan het werk ter ondersteuning van het verkoop secretariaat. Dit doe je door het beantwoorden van telefoons, mails en het verdelen van de post. Daarnaast sta je in voor algemene administratieve taken en inputwerk.
-
Software support medewerker (SINT-ANDRIES)
Regio: SINT-ANDRIES
Bedrijf: Liantis talent services
Type: Vaste Job
Liantis ondersteunt al wie onderneemt en/of mensen tewerkstelt. Bij ons vind je een vertrouwde compagnon de route die je vanuit een geïntegreerde aanpak op elk moment van je ondernemerstraject de gepaste oplossing aanreikt: van de start als zelfstandige, over de aanwerving van personeel, de uitbouw van een HR- en welzijnsbeleid, via de bescherming tegen risico’s tot aan de pensionering. Dat doen we zowel digitaal als op één van onze 60 locaties in België. Zo zorgen we ervoor dat ondernemende mensen op hun twee oren kunnen slapen voor al hun mensenzaken. Voor meer informatie: Liantis.be. Ter versterking van het IT-team van Liantis in Brugge zijn we op zoek naar een enthousiaste (m/v) Software support medewerker FUNCTIE Het IT-domein Groep biedt IT-oplossingen aan de groeps- en overkoepelende diensten van Liantis. Dit gaat om diensten zoals Sales & Marketing, HR, Verzekeringen, Finance en Facilty en IT, maar ook overkoepelende toepassingen zoals de toegang tot het online portaal voor klanten, ADMB website beheer, master data management… Als support medewerker kom je terecht in een enthousiast en professioneel team. Je biedt technische ondersteuning aan interne gebruiekers van Liantis. Je volgt binnenkomende probleemmeldingen en issues op, wijst deze toe aan het juiste probleemgebied en voert een diepgaande probleemanalyse. Je neemt initiatief tot het formuleren van workarounds, uitvoeren van scripts, definitie van wijzigingsvoorstellen. Je lost incidenten en problemen op en garandeert zo de dagdagelijkse dienstverlening en werking van de software toepassingen binnen het domein. Je komt in aanraking met verscheidene technologieën zoals HTML, Java, Oracle, Drupal en databases. Samen met je collega’s sta je in voor de uitbouw van documentatie en de nodige communicatie over incidenten naar andere teams binnen het domein Werkgevers. Je bouwt mee aan de knowledgebase die aan de basis ligt van een efficiënt incident management. Vanuit je ervaring heb je een goed zicht op de verbeterpunten van de applicaties. Je neemt deel aan het testproces in functie van nieuwe en/of aangepaste functionaliteiten (functionele testen).
-
Regiomanager (Regio Kortrijk)
Regio: Regio Kortrijk
Bedrijf: JobIT
Type: Zelfstandige activiteit
Je bent verantwoordelijk voor het uitbouwen en onderhouden van de Business 2 Business klanten in jouw regio. Dit doe je door zelf afspraken te maken en deze ook zelfstandig af te ronden. Je volgt de gemaakte afspraken goed op en zorgt ervoor dat administratief alles correct verloopt. Later krijg je ook de mogelijkheid om een team voor je regio uit te bouwen. Je taak bestaat eruit om mensen te enthousiasmeren hoe de energiemarkt werkt, zodat ze inzien dat het O model de meest optimale manier us om energie aan te kopen. Naast een aanzienlijke besparing, ontzorgen we onze klanten over de ganse lijn aangaande hun energiedossier. Je maakt deel uit van een jong dynamisch team waarin je toch de eigenheid van een sales profiel behoudt. Je beschikt over een eigen netwerk B2B en je eigen agenda plannen. Krijg je hier enrgie van? Dan is je succes in onze organisatie verzekerd!!
-
Logopedist met specialisatie Stottertherapie (deeltijds) - Senses Praktijkhuis Lier (LIER)
Regio: LIER
Bedrijf: SENSES PRAKTIJKHUIS
Type: Zelfstandige activiteit
Voor onze tweede vestiging in Lier is Senses Praktijkhuis op zoek naar een zelfstandig logopedist met specialisatie Stottertherapie. Vanaf juni 2018 hebben we onze tweede multidisciplinaire groepspraktijk in Lier geopend. Deze praktijk is gelegen nabij het centrum, vlak aan het station van Lier. Net als in Mortsel, voorzien wij in Senses Lier terug een divers team van psychologen en psychotherapeuten, seksuologen, loopbaancoaches, advocaat, echtscheidings- en ouderschapsbemiddeling, studiecoaches, logopedisten, diëtisten, osteopaten, kinesist, chiropractor, relaxatietherapeuten, enz. Wij gaan opnieuw voor een zo breed en gevarieerd mogelijk aanbod, dat erop gericht is om het welzijn van zowel lichaam als geest te bevorderen. Senses bestaat uit een uitgebreid team waarbinnen iedereen zijn eigen specialisatie heeft. Ben je op zoek naar een fijne werkplek om je praktijk uit te bouwen en doe je dit graag in een groepspraktijk waar allerlei andere disciplines aanwezig zijn, dan is dit een unieke kans voor jou. Indien gewenst kan u in de twee praktijken werken, dus zowel in Mortsel als in Lier. Meer informatie over onze groepspraktijk kan je vinden op www.sensespraktijkhuis.be
-
Junior Advocaat - Vastgoedrecht (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Vacature.com
Type: Zelfstandige activiteit
Le Grand & Associates is een selectiekantoor gespecialiseerd in financiële en juridische profielen. Voor een van de grootste Belgische advocatenkantoren, zijn we op zoek naar een Junior Advocaat Real Estate voor het Brusselse team. Onze klant wil een totaaloplossing kunnen bieden aan hun nationaal en internationaal cliënteel. Het kantoor heeft meerdere vestigingen in ons land en heeft al jaren een sterke naam. Ze bieden een job met voldoende vrijheid en verantwoordelijkheid om jezelf te kunnen ontplooien. Functieomschrijving: Als Junior Advocaat binnen het Real Estate team maakt u deel uit van het jonge en dynamische team. U bent actief in alle aspecten van het vastgoedrecht (aannemingsovereenkomsten, geschillen, structurering van vastgoedprojecten, enz.) U werkt mee aan de dossiers van A tot Z en bent verantwoordelijk voor het onderhouden van het klantencontact. U werkt innovatieve en praktische oplossingen uit voor zowel nationale als internationale klanten.
-
FLEXIJOB keuken (OOSTDUINKERKE)
Regio: OOSTDUINKERKE
Bedrijf: ISLANDIA
Type: Flexijob
Voornaamste taak meehelpen met de voorbereidingen in de keuken en afwassen. Af en toe op zaterdagavond van 19h tot 22h en zondagmiddag van 12h tot 15h.
Zoek naar antwoorden van ABSORB BVBA in sociale netwerken
Look for responds of ABSORB BVBA in social networks
Lees alle opmerkingen voor ABSORB BVBA. Laat een reactie achter voor ABSORB BVBA. ABSORB BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for ABSORB BVBA. Leave a respond for ABSORB BVBA. ABSORB BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie ABSORB BVBA op de google maps. Adres en contacten ABSORB BVBA Location of ABSORB BVBA on the google maps. Address and contacts of ABSORB BVBA
Andere gerelateerde bedrijven als come ABSORB BVBA ABSORB BVBA: VDM Carrosserie | A.T.P.I. SA | Luk Dhondt | Pas Namur | Snyers
Other related companies as ABSORB BVBA: VDM Carrosserie | A.T.P.I. SA | Luk Dhondt | Pas Namur | Snyers
ABSORB BVBA is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio Gent (Ledeberg), België. De volledige naam van het bedrijf is ABSORB BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03526306152. Het bedrijf ABSORB BVBA bevindt zich op het adres: Brusselsesteenweg 261,9050. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 259,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 206,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Producten gemaakt in ABSORB BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van ABSORB BVBA is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van ABSORB BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van ABSORB BVBA, openstaande posities, locatie van ABSORB BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
ABSORB BVBA is a company, that was registered 2003 in Gent (Ledeberg) region, Belgium. Full name of company is ABSORB BVBA, company assigned to the tax number BE03526306152. The company ABSORB BVBA is located at the address: Brusselsesteenweg 261,9050. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 259,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 206,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Products created in ABSORB BVBA were not found.
The main activity of ABSORB BVBA is Administration of Human Resource Programs, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of ABSORB BVBA is not available. You also can look at reviews of ABSORB BVBA, open positions, location of ABSORB BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]