Atelier d'Architecture Marc Borsu

Particuliere bedrijvenMeubels en uitrustingen • Atelier d'Architecture Marc Borsu
Private companiesFurniture and Fixtures • Atelier d'Architecture Marc Borsu

Contactgegevens Atelier d'Architecture Marc Borsu: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Atelier d'Architecture Marc Borsu: address, phone, fax, email, website, opening hours

Atelier d'Architecture Marc Borsu

Regio (region): Spa, België

Adres (address): Avenue Professeur Henrijean 44B,4900, België

Telefoon (phone): 087 77 43 26; 087 77 45 95 087 77 43 26; 087 77 45 95

Fax (fax): 087 77 41 01 087 77 41 01

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Atelier d'Architecture Marc Borsu: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Atelier d'Architecture Marc Borsu"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Atelier d'Architecture Marc Borsu"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Atelier d'Architecture Marc Borsu, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Atelier d'Architecture Marc Borsu. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Atelier d'Architecture Marc Borsu, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Atelier d'Architecture Marc Borsu. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Atelier d'Architecture Marc Borsu
Products information Atelier d'Architecture Marc Borsu

BTW identificatienummer (tax): BE08328979492
Ondernemingsnummer: 7341033935
Hoofdstad (capital): 643,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 576,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Jaar van oprichting (foundation year): 2008
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in Atelier d'Architecture Marc Borsu zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Atelier d'Architecture Marc Borsu
(Get full report from official database of BE for Atelier d'Architecture Marc Borsu)

Aanvulling soorten activiteiten voor Atelier d'Architecture Marc Borsu
Addition kinds of activities for Atelier d'Architecture Marc Borsu

14469908. Gieten van zandmijnen | Molding sand mining
25190204. Rattan meubels: opgevuld of gewoon | Rattan furniture: padded or plain
26210900. Gebouw en dakpapier, velden en isolatiebekleding | Building and roofing paper, felts and insulation siding
30690303. Badmuts of pak, rubber | Bathing caps or suits, rubber
30690310. Rubberized stoffen | Rubberized fabrics
37289909. R en d door fabrikanten, vliegtuigonderdelen en hulpapparatuur | R and d by manuf., aircraft parts and auxiliary equipment
37990300. Off-road auto's, met uitzondering van recreatieve voertuigen | Off-road automobiles, except recreational vehicles
75429901. Carwash, automatisch | Carwash, automatic
95320100. Gemeenschap en plattelandsontwikkeling | Community and rural development

Werken bij Atelier d'Architecture Marc Borsu: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Atelier d'Architecture Marc Borsu: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Atelier d'Architecture Marc Borsu. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Atelier d'Architecture Marc Borsu. Looking for open vacancies in other companies

  • Productiearbeider puntjeslijn (DIEST)

    Regio: DIEST

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Samen met onze klant, gelegen regio Diest, zijn we op zoek naar een medewerker puntjeslijn Taakomschrijving: - Etiketten instellen, nazicht op data - klantnaam etc; - Doosjes plooien; - Verpakte paté inleggen in doosjes. - uitkloppen van paté, die hierna met machines worden uitgesneden in puntjes

  • Payroll Medewerker, Campus Aalst (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: OLV Ziekenhuis Campus Aalst-Asse-Ninove

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Taakomschrijving Onze personeelsdienst bestaat uit 12 medewerkers die dagelijks instaan voor het verwerken van de personeelsadministratie. Dit team zorgt voor een correcte opvolging van de personeelsdossiers en dit voor meer dan 2000 medewerkers. Hiernaast fungeren zij ook als aanspreekpunt voor alle vragen mbt personeelsadministratie. In kader van een zwangerschap zijn wij momenteel op zoek naar een enthousiaste collega om dit team tijdelijk te versterken. Concreet bestaat het takenpakket uit: Invoeren, verwerken en opvolgen van de loon- en contractadministratie van alle werknemers Werken in het planningspakket SP-expert en het loonverwerkingspakket X-tend Fungeren als aanspreekpunt voor dossier specifieke info naar werknemers en leidinggevenden Adviseren van werknemers en leidinggevenden inzake de toepassing van cao’s, sociale wetgeving, arbeidsrechtelijke vraagstukken en overige arbeidsvoorwaarden Samen met de collega’s instaan voor de uitvoering en opvolging van procedures om de kwaliteit van de loon- en weddeberekening te kunnen waarborgen Profiel Je beschikt over een bachelor sociaal werk - optie personeelswerk Kennis van payrollverwerking is een must, schoolverlaters komen ook in aanmerking Kennis van SP-expert en X-tend vormt een pluspunt Je bent nauwgezet en integer, getuigt van discretie en pakt je taken op een professionele wijze aan. Je bent onmiddellijk of op korte termijn beschikbaar. Je werkt op een enthousiaste, motiverende, gedreven en een vooruitstrevende manier mee om de bereikbaarheid van hoog tot laag doorheen organisatie te optimaliseren Aanbod Het betreft een voltijds contract (38u) van bepaalde duur voor 8 maanden - onmiddellijke indiensttreding - 80% is bespreekbaar Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Godelieve Van Boxstael, Diensthoofd personeelsadministratie, 053/72.40.31.Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben zowel oog voor financiële elementen (vb. loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële elementen (vb. groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…).Meer info over ons beloningspakket is te raadplegen via bijgevoegde link waarom-kiezen-voor-het-olv-ziekenhuis Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van

  • Productievoorbereider (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Konvert Interim Oudenaarde

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een metaalbedrijf te Oudenaarde zijn wij dringend op zoek naar een productie voorbereider. Taken : - Opstellen van en voorbereiden van productie-orders gebaseerd op diverse parameters zoals beschikbare grondstoffen en verwachte levertermijnen ; - Coördinatie met de verantwoordelijke van de planning, alsook met andere collega's van andere afdelingen zoals sales, expeditie en klachtenbehandeling ; - Controle na de productie van de output tegenover de verwerkte grondstoffen ; - Technische fiches, met name de verwachtingen van de klanten, helpen beheren ; - Diverse administratieve taken gerelateerd aan productie en administratie van de producten Profiel : - Niveau professioneel bachelor ; - Sterk logisch redeneervermogen aanwezig, gezien vele (rekenkundige) optimalisaties ; - Goed kunnen functioneren onder bepaalde tijdsdruk ; - Nederlands zeer goed, Frans/Engels begrijpen, Duits is een pluspunt ; - Kunnen functioneren in een klein en flexibel team ; - Punctueel en gestructureerd kunnen werken ; - Voldoende affiniteit om hoofdzakelijk met software te werken Gezien de specifieke inhoud van deze functie, zal de nieuwe persoon intern opgeleid worden.

  • Werfleider Asfalt (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor de vacature van werfleider asfalt zijn we op zoek naar iemand die de volgende taken op zich neemt: Opvolgen van werven en ondersteunen van de projectleider en het afdelingshoofd; Opdrachten uitdelen in verband met de uitvoering; verantwoordelijk zijn voor de inrichting van de werf rekening houdend met de veiligheid van alle betrokken partijen; Waken over de budgetten en letten op de vooruitgang van een project; Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen van het materieel; Je werkt samen met de projectleider en het afdelingshoofd waarbij je rapporteert aan de projectleider.

  • HUISHOUDHELDEN REGIO Oosterzele solliciteer via sms (OOSTERZELE)

    Regio: OOSTERZELE

    Bedrijf: EASY LIFE MELLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Onze kantoorverantwoordelijke Ingrid is dringend op zoek naar gemotiveerde poetshelden voor onze klanten. Kan je stof de baas? Kan je overweg met wapens zoals een stofzuiger en een plumeau? Wil je heel graag klanten tevreden stellen? Dan is werken bij de klanten van Easylife zeker iets voor jou! Afhankelijk van je kennis en kunnen sta je in voor huishoudelijke taken: poetsen, strijken, eventueel koken en boodschappen doen.

  • Huishoudhulp dienstencheques regio Heverlee - Leuven - Kessel-Lo (HEVERLEE)

    Regio: HEVERLEE

    Bedrijf: FAMILIEHULP

    Type: Dienstenchequebaan

    Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.

  • Praktijkhelp(st)er voor de thuiszorg - regio Gistel (GISTEL)

    Regio: GISTEL

    Bedrijf: FAMILIEZORG WEST-VLAANDEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Familiezorg West-Vlaanderen vzw is een organisatie met waarden en met een hart voor de mens… ook voor haar medewerkers! In 2016 ontving Familiezorg West-Vlaanderen vzw de ADMB Award voor haar intensief en persoonsgericht vormingsprogramma voor startende medewerkers. Ook is Familiezorg West-Vlaanderen vzw erkend als Inclusieve Onderneming. Helpt u graag mensen? Houdt u van orde, netheid en gezelligheid? Zoekt u een zinvolle en sociale opdracht waarvoor u veel waardering krijgt? Wil u graag samenwerken met een fijne groep collega's? Familiezorg West-Vlaanderen vzw is op zoek naar enthousiaste praktijkhelp(st)ers voor de thuiszorg. Aan hulpbehoevende personen die thuis wonen biedt u praktische ondersteuning op het vlak van: wassen en strijken gewone onderhoudstaken (stof afnemen, stofzuigen, vloeren en stoep schoonmaken, keuken en sanitair onderhouden, ramen wassen...) periodiek onderhoud (meubelen schoonmaken, deuren afwassen, luchters schoonmaken, koelkast en diepvries reinigen...) boodschappen de bereiding van maaltijden

  • Zelfzekere jobstudenten voor workshop (m/v) volgende week maandag tot donderdag - DRINGEND (MECHELEN)

    Regio: MECHELEN

    Bedrijf: Konvert Interim Mechelen

    Type: Studentenjob

    Voor een klant van Konvert zijn wij op zoek naar 2 jobstudenten die beschikbaar zijn van maandag 22/10- 25/10. Je staat, na een (betaalde) opleiding, in voor het demonstreren en verschaffen van advies omtrent verkeersveiligheid op een beurs/workshop voor scholieren. De opleiding en workshops gaan in Mechelen door. Je bent perfect Nederlandstalig en hebt een verzorgd voorkomen. Je staat sterk in je schoenen en hebt er geen moeite mee om mensen actief aan te spreken.

  • POLYVALENT MEDEWERKER communicatie & administratie (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: DE MILIEUBOOT

    Type: Vaste Job

    Wij op zoek naar een nieuwe medewerker voor een gevarieerde functie in het kader van een 'Startjob' : communicatie, redactiewerk en administratie. Activiteiten, verantwoordelijkheden en taken: Tijdens de beginperiode van deze 'Startjob' leer je de verschillende aspecten van onze werking kennen, de partnerorganisaties, de bestaande subsidiërende overheden, de projecten en educatieve producten. Je leert ook de structuur en de geschiedenis van De Milieuboot kennen. Je zal in een eerste fase vooral de bestaande medewerkers ondersteunen die de projecten beheren: Redactioneel werk, communicatie, promotie van de activiteiten – in de eerste plaats het project van de ‘Educatieve Milieuboottochten’, contacten met de scholen, groepen, medewerkende wateractoren. Alle administratieve taken die bij de werking horen Verwerking van de inschrijvingen voor de educatieve milieuboottochten en vormings- en studiedagen. Hulp bij de projectaanvragen en de rapporteringen. Meehelpen om nieuwe projecten te schrijven, er financiering voor te zoeken en op poten te zetten. De administratieve opvolging (begroting, boekhouding, financiën, ...) van de projecten. Je groeit gaandeweg naar meer verantwoordelijkheid voor deze belangrijke aspecten van onze werking.

  • Network Infrastructure Engineer (m/v) (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: SOCIALISTISCHE MUTUALITEIT BRABANT

    Type: Vaste Job

    U maakt deel uit van het team dat instaat voor de implementatie, het onderhoud, de ondersteuning en het beheer van de netwerkinfrastructuur, inclusief de netwerkapparatuur, het telefoonsysteem, computers en servers, printers, en andere randapparatuur, alsook de daarop geïnstalleerde basissoftware, zowel op het hoofdkantoor als op honderden afgelegen locaties (kantoren, agentschappen, poliklinieken), van de mutualiteit en geassocieerde non-profitorganisaties. Je ontwikkelt ook applicaties gericht op de automatisering van de IT-infrastructuur. U bent een teamplayer maar bent in staat om autonoom te werken. Vanuit uw kennis en ervaring bent u in staat technische oplossingen uit te werken, voor te stellen, en te documenteren.

  • Zelfstandige uitbater voor Hubiz treinstation Blankenberge (BLANKENBERGE)

    Regio: BLANKENBERGE

    Bedrijf: Ubiway Retail

    Type: Zelfstandige activiteit

    Een eigen zaak starten met een gerust hart? Het kan. Krijg de juiste begeleiding en combineer de voordelen van een eigen zaak met de ondersteuning van een groot bedrijf. Succes verzekerd! Kan je niet wachten om zelf aan een avontuur te beginnen? We zoeken zelfstandige uitbater voor: Hubiz treinstation Blankenberge

  • Contraste Europe - Technical Support Engineer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    For our internal projects, we are looking for a Technical Support Engineer.  Our team is located in Woluwe-Saint-Lambert, Brussels.       Your role As Technical Support Engineer you are the first contact to internal users in need of technical support for incidents or requests. You will help users all across the group.    Your tasks include Handling the intakes of incidents and requests reported to the service desk by phone, e-mail or the ticketing tool Troubleshooting incidents or analyzing requests in order to provide solutions in the shortest delay. Logging and documenting tickets for dispatching to further level of support. Performing an end-to-end monitoring of user's tickets. Participate to Continuous Improvement initiatives to reach operational excellence for yourself and your team.   Your Profile Besides the usual requirements for a Support Engineer, here are some important criteria. Knowledge/experience in: Active Directory (level = Domain Services) Os365 and/or Exchange MS Office applications Windows 10 Windows Server (any version, preferably the latest) A previous strong Support experience Nice to have (extra): Some experience with backup applications (Veam, ...), asset management (Lansweeper) SQL Server A/V Ticketing tool(s) Cloud / Azure / AWS You are fluent in Dutch and English. French is an asset.    We offer  A challenging position in a fast growing company with an international presence. A stimulating working environment with a really good team spirit maintained by lots of internal events (teambuilding, ...). A dynamic culture focused on personal development. A wide range of training and career development opportunities.

Zoek naar antwoorden van Atelier d'Architecture Marc Borsu in sociale netwerken
Look for responds of Atelier d'Architecture Marc Borsu in social networks

Lees alle opmerkingen voor Atelier d'Architecture Marc Borsu. Laat een reactie achter voor Atelier d'Architecture Marc Borsu. Atelier d'Architecture Marc Borsu bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Atelier d'Architecture Marc Borsu. Leave a respond for Atelier d'Architecture Marc Borsu. Atelier d'Architecture Marc Borsu on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Atelier d'Architecture Marc Borsu op de google maps. Adres en contacten Atelier d'Architecture Marc Borsu
Location of Atelier d'Architecture Marc Borsu on the google maps. Address and contacts of Atelier d'Architecture Marc Borsu

Andere gerelateerde bedrijven als come Atelier d'Architecture Marc Borsu Atelier d'Architecture Marc Borsu: Inrichtingen Van Vynckt R BVBA | B.T.I. NV | A1 Reizen NV | Deladriere | Oxyplast Belgium NV

Other related companies as Atelier d'Architecture Marc Borsu: Inrichtingen Van Vynckt R BVBA | B.T.I. NV | A1 Reizen NV | Deladriere | Oxyplast Belgium NV

Atelier d'Architecture Marc Borsu is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio Spa, België. De volledige naam van het bedrijf is Atelier d'Architecture Marc Borsu, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08328979492. Het bedrijf Atelier d'Architecture Marc Borsu bevindt zich op het adres: Avenue Professeur Henrijean 44B,4900. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 643,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 576,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Atelier d'Architecture Marc Borsu zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Atelier d'Architecture Marc Borsu is Meubels en uitrustingen, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Atelier d'Architecture Marc Borsu is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Atelier d'Architecture Marc Borsu, openstaande posities, locatie van Atelier d'Architecture Marc Borsu op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Atelier d'Architecture Marc Borsu is a company, that was registered 2008 in Spa region, Belgium. Full name of company is Atelier d'Architecture Marc Borsu, company assigned to the tax number BE08328979492. The company Atelier d'Architecture Marc Borsu is located at the address: Avenue Professeur Henrijean 44B,4900. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 643,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 576,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Atelier d'Architecture Marc Borsu were not found.
The main activity of Atelier d'Architecture Marc Borsu is Furniture and Fixtures, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of Atelier d'Architecture Marc Borsu is not available. You also can look at reviews of Atelier d'Architecture Marc Borsu, open positions, location of Atelier d'Architecture Marc Borsu on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Atelier d'Architecture Marc Borsu, Spa: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Atelier d'Architecture Marc Borsu, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Atelier d'Architecture Marc Borsu, Spa: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Atelier d'Architecture Marc Borsu, employees, financial statistics.