Shoe-Key Service
Contactgegevens Shoe-Key Service: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Shoe-Key Service: address, phone, fax, email, website, opening hours
Shoe-Key Service
Regio (region): Kontich, België
Adres (address): Molenstraat 36,2550, België
Telefoon (phone): 03 457 14 70 03 457 14 70
Fax (fax): 03 457 14 70 03 457 14 70
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Shoe-Key Service: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Shoe-Key Service"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Shoe-Key Service"? - Contact us!
We found such data of Shoe-Key Service, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Shoe-Key Service. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Shoe-Key Service
Products information Shoe-Key Service
Producten die in Shoe-Key Service zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Shoe-Key Service Addition kinds of activities for Shoe-Key Service
2087. Smaakstoffen extracten en siroopjes, nec | Flavoring extracts and syrups, nec
4491. Marine vrachtverwerking | Marine cargo handling
562199. Vrouwenkleding winkels, nec | Women's clothing stores, nec
10440202. Zilveren ertsmalen | Silver ore milling
31990305. Veiligheidsgordels, leer | Safety belts, leather
36999912. Problemen lichten | Trouble lights
59930000. Tabakswinkels en stands | Tobacco stores and stands
Werken bij Shoe-Key Service: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Shoe-Key Service: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Shoe-Key Service. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Shoe-Key Service. Looking for open vacancies in other companies
-
Project & sales manager (LUMMEN)
Regio: LUMMEN
Bedrijf: Gentis SA
Type: Vervanging brugpensioen
Over ons Gentis is een Belgisch recruitmentbedrijf met de hoofdzetel in Brussel. Het bedrijf is gespecialiseerd in het verstrekken van permanente personeelsbezetting evenals project sourcing-oplossingen voor meerdere sectoren wereldwijd. De klant Je zult werkzaam zijn voor een familiebedrijf met een zeer goede naam binnen de koeltechniek. Wel zijn zij onderdeel van een grotere groep waardoor ze de voordelen die daaraan verbonden zijn ook kunnen bieden. Zij richten zich op het gebruik van duurzame en energiezuinige koelproducten. Bovendien staat bij hun de werknemer centraal en is er een groot besef dat zonder hun mensen ze de gestelde doelen niet zullen halen. Momenteel hebben zij een mooie combi-functie openstaan voor een sales & project manager. De functie - Je bent verantwoordelijk voor een portfolio van klanten verspreid over de regio Limburg, Antwerpen, Vlaams-Brabant, het gaat vooral dat je een lange termijn-relatie opbouwt en onderhoudt met deze klanten actief in commerciële maar ook industriële koeling - Naast het onderhouden van je bestaande klantenbestand ben jij ook voortdurend op zoek naar nieuwe commerciële kansen - Je denkt met de klant mee over de best mogelijke oplossing, en doet een gepast voorstel. Je werkt dit voorstel uit en doet zelf ook de calculatie ervan. - Nadat je een project succesvol hebt weten te verkopen aan de klant ben je ook zelf betrokken bij de opvolging van het project bovendien zorg je er ook voor dat de klant ook het onderhoudscontract bij jou afsluit en doe je de opvolging van deze onderhoudscontracten
-
Verpleegkundige Oncologie regio Antwerpen (WILRIJK)
Regio: WILRIJK
Bedrijf: Care Talents Antwerpen
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
In dit project kom je terecht op een dienst oncologie in een ziekenhuis Je streeft de visie van dit ziekenhuis na en behandelt de patiënt met het nodige respect. Je gaat samen met het multidisciplinair team kwaliteitszorg verlenen en draagt bij tot de juiste verzorging van de patiënt. Als verpleegkundige sta je in voor deverpleegtechnische en hygiënische verzorging van de patiënten. Je zet medicatie klaar, geeftinspuitingen, verzorgt wonden, doet bloedafnames, enz. Binnen dit project staje in voor de totaalzorg van de patiënten. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projecstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woon-zorgcentra en thuisverplegingsorganisaties. De projecten worden jouw toegewezen op basis van jouw profiel en competenties. Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?
-
POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio EKE / NAZARETH – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (NAZARETH)
Regio: NAZARETH
Bedrijf: Het Poetsbureau
Type: Dienstenchequebaan
Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.
-
HUISHOUDHULP LIER (LIER)
Regio: LIER
Bedrijf: GREENHOUSE HERENTALS
Type: Dienstenchequebaan
Gezinnen regio Lier en Berlaar zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!
-
Huishoudhulp dienstencheques regio Zele (ZELE)
Regio: ZELE
Bedrijf: FAMILIEHULP
Type: Dienstenchequebaan
Zoek je werk als poetshulp, poetsvrouw, schoonmaker of schoonmaakster? Dan is werken bij Familiehulp zeker iets voor jou. Jouw taken als huishoudhulp dienstencheques: Je poetst de woningen van onze klanten. Je wast en strijkt als de klant dit wil. Voor een job als huishoudhulp heb je geen diploma maar wel goesting nodig.
-
Student vrijdag of zaterdag (HEIST-OP-DEN-BERG)
Regio: HEIST-OP-DEN-BERG
Bedrijf: ADECCO HEIST OP DEN BERG
Type: Studentenjob
Klaar om in een nieuwe, gerenoveerde winkel aan de slag te gaan? We zijn op zoek naar gemotiveerde studenten die elke vrijdag en of zaterdag beschikbaar zijn. Je taken pakket is zeer gevarieerd: kassa, aanvullen in de verschillende afdelingen, bakkerij, aanvul van rekken,... Je zal allround worden ingezet en mag je de eerste weken aan opleiding verwachten.
-
STUDENT 06/09+07/09- OP VERPLAATSING- REGIO KORTRIJK (KORTRIJK)
Regio: KORTRIJK
Bedrijf: FORUM JOBS KORTRIJK
Type: Studentenjob
We zijn op zoek naar 4 sterke studenten om mee te gaan op verplaatsing. Je gaat naar een werf in Zele en staat in voor het opheffen van panelen en terug stapelen.
-
Arbeider/Helper in de bouwsector (MALDEGEM)
Regio: MALDEGEM
Bedrijf: DAWINI
Type: Vaste Job
U zal instaan voor het aangeven van materialen en helpen leggen van kasseien en tegels, het helpen uitmeten en uitgraven met de schop. Je bent gemotiveerd om handenarbeid te doen.
-
werkvoorbereider (POPERINGE)
Regio: POPERINGE
Bedrijf: MINUS
Type: Vaste Job
op basis van het ontwerpdossier, zorg je ervoor dat projecten technisch zodanig voorbereid zijn, zodat ze in productie, montage en plaatsing op een kwalitatieve en efficiënte manier uitgevoerd kunnen worden. deze voorbereidingsfase omvat zowel het uitvoeringsdossier als de projectgebonden aankopen
-
Kinderverzorgster op ZELFSTANDIGE basis (KURINGEN)
Regio: KURINGEN
Bedrijf: 'T PARKSKE TANIA
Type: Zelfstandige activiteit
Wij zoeken een gemotiveerde medewerker / medewerker als begeleider in de kinderopvang . U verzorgt en begeleidt kinderen tussen 0 en 3 jaar .U zorgt voor gevarieerde activiteiten en hebt aandacht voor de noden van elk kind ( verzorging, rust, hygiene,geborgenheid, voeding) in een huiselijke omgeving .
-
Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)
Regio: BERCHEM
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...
-
Afwashulp (GENK)
Regio: GENK
Bedrijf: PARTAASCH
Type: Flexijob
Afwassen van serviesgoed, glaswerk, bestek en keukenmaterialen. Schoonhouden van de keuken, reinigen van vloeren/wanden/apparatuur, afvoeren van afval.
Zoek naar antwoorden van Shoe-Key Service in sociale netwerken
Look for responds of Shoe-Key Service in social networks
Lees alle opmerkingen voor Shoe-Key Service. Laat een reactie achter voor Shoe-Key Service. Shoe-Key Service bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Shoe-Key Service. Leave a respond for Shoe-Key Service. Shoe-Key Service on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Shoe-Key Service op de google maps. Adres en contacten Shoe-Key Service Location of Shoe-Key Service on the google maps. Address and contacts of Shoe-Key Service
Andere gerelateerde bedrijven als come Shoe-Key Service Shoe-Key Service: T.T.A. Arendonk BVBA | Maison & Jardin | Roussiel-Moulex BVBA | VANDEWIELE L & J NV | Dzine N.V.
Other related companies as Shoe-Key Service: T.T.A. Arendonk BVBA | Maison & Jardin | Roussiel-Moulex BVBA | VANDEWIELE L & J NV | Dzine N.V.
Shoe-Key Service is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio Kontich, België. De volledige naam van het bedrijf is Shoe-Key Service, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01143646240. Het bedrijf Shoe-Key Service bevindt zich op het adres: Molenstraat 36,2550. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 406,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 424,000,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in Shoe-Key Service zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Shoe-Key Service is Persoonlijke Dienstverlening, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Shoe-Key Service is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Shoe-Key Service, openstaande posities, locatie van Shoe-Key Service op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Shoe-Key Service is a company, that was registered 2005 in Kontich region, Belgium. Full name of company is Shoe-Key Service, company assigned to the tax number BE01143646240. The company Shoe-Key Service is located at the address: Molenstraat 36,2550. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 406,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 424,000,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in Shoe-Key Service were not found.
The main activity of Shoe-Key Service is Personal Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Shoe-Key Service is not available. You also can look at reviews of Shoe-Key Service, open positions, location of Shoe-Key Service on the map. For more information, write us to email [email protected]