Living Stone BVBA

Contactgegevens Living Stone BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Living Stone BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Living Stone BVBA

Regio (region): Leuven, België

Adres (address): Brusselsestraat 118,3000, België

Telefoon (phone): 016 23 39 49 016 23 39 49

Fax (fax): 016 29 23 76 016 29 23 76

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Living Stone BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Living Stone BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Living Stone BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Living Stone BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Living Stone BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Living Stone BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Living Stone BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Living Stone BVBA
Products information Living Stone BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE04823791503
Ondernemingsnummer: 2207672119
Hoofdstad (capital): 299,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 642,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Jaar van oprichting (foundation year): 2018
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative

Producten die in Living Stone BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Living Stone BVBA
(Get full report from official database of BE for Living Stone BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Living Stone BVBA
Addition kinds of activities for Living Stone BVBA

495900. Sanitair diensten, anders | Sanitary services, nec
30690207. Traptreden, rubber | Stair treads, rubber
30690404. Reddingsvlotten, rubberen | Life rafts, rubber
32649906. Porseleinen onderdelen voor elektrische apparaten, gegoten | Porcelain parts for electrical devices, molded
38220102. Ventilator controle, temperatuur responsief | Fan control, temperature responsive
50840301. kettingzagen | Chainsaws
51370204. Ondergoed: vrouwen-, kinder- en zuigelingen ' | Underwear: women's, children's, and infants'

Werken bij Living Stone BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Living Stone BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Living Stone BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Living Stone BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderpicker (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: ASAP WAREGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Als orderpicker ben je verantwoordelijk voor het dagelijks bereiden van bestellingen voor verschillende klanten. Je zorgt voor een vlot verloop van het logistieke proces en je werkt nauw samen met collega-orderpickers en teamleiders.

  • HUISHOUDHULP DEELTIJDS KOEKELARE (KOEKELARE)

    Regio: KOEKELARE

    Bedrijf: GREENHOUSE DIKSMUIDE

    Type: Dienstenchequebaan

    Gezinnen uit regio Koekelare zoeken dringend hulp in het huishouden. Dit betreft voornamelijk het schoonmaken van hun woning en soms ook strijken. Jouw persoonlijke dossierbeheerder ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de ontvangen dienstencheques en beantwoordt al jouw vragen!

  • Kelner (LANAKEN)

    Regio: LANAKEN

    Bedrijf: BIERPUNT

    Type: Studentenjob

    We zoeken een ervaren kelner voor ons biercafé. Je bent verantwoordelijk voor de bar (zoals frog's vullen, bar in orde houden) en je bedient onze klanten. Je bent ook mee verantwoordelijk voor het in orde houden van de zaak.

  • Jobstudent ergotherapie/orthopedagogie/verpleegkunde of zorgkunde voor DVC De Bron (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: DVC DE BRON

    Type: Studentenjob

    Als jobstudent sta je in voor de dagelijkse zorg, hygiëne, voeding, therapeutische ondersteuning, animatie… van onze gebruikers. Daarbij behandel je hen met respect en geef je hen een thuisgevoel. Je werkt samen met je collega’s zorgkundigen, verpleegkundigen en ergotherapeuten.

  • Pizzakoerier Student - Pizza Hut Delivery Leuven (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Pizza Hut België

    Type: Studentenjob

    Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden: je brengt de bestelling tijdig tot bij de klant je bent verantwoordelijk voor de betaling je zorgt voor een uitstekende service je werkt actief mee in de keuken

  • Jobstudenten bij O.P.I (NEDER-OVER-HEEMBEEK)

    Regio: NEDER-OVER-HEEMBEEK

    Bedrijf: BVBA FRANIS

    Type: Studentenjob

    Een krachtpatser, een babbelkous, een technologisch wonderkind, een handige harry, een talenknobbel en nog zoveel meer! Als jobstudent bij OPI zal geen enkele dag hetzelfde zijn. Jij steekt de handen uit de mouwen waar nodig. De ene dag stuur je pakjes op naar bloggers, de volgende dag plaats je de nieuwe collectie online. Wij geven je de ruimte om dingen uit te proberen en te ontdekken.

  • Product testing coördinator (SINT-MARTENS-LATEM)

    Regio: SINT-MARTENS-LATEM

    Bedrijf: HARVEY NASH

    Type: Vaste Job

    Als tester van beautyproducten ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw producten. Hiervoor creëer je testings, volg je trends op en ben je het aanspreekpunt over jouw producten binnen het bedrijf.

  • Zelfstandig uitbater Press Shop Menen (Regio Kortrijk)

    Regio: Regio Kortrijk

    Bedrijf: Ubiway Retail

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functieomschrijving Een eigen krantenwinkel uitbaten zonder grote investeringen? Dat kan, bij Press Shop. Sinds de overname van bpost worden onze winkels vernieuwd. Wij verkopen meer dan pers, tabak en loterijproducten. Iets lezen? Wij hebben allerlei magazines, boeken en bestsellers. Een cadeau? Het kaartje, het geschenk en de strik kunnen we je aanbieden. Iets eten of drinken? Neem een broodje of slaatje en geniet ervan in onze coffee corners of onderweg. Een pakketje versturen of ophalen? Kom langs in onze winkels en gebruik de diensten van kariboo of bpost. Zelf een Press Shop-winkel uitbaten? Dat kan, stuur ons jouw cv. De functie Je bent verantwoordelijk voor de verkoop van de producten Je ontvangt en controleert de leveringen Je vult de producten aan in de winkel Je stuurt de onverkochte (pers-)producten terug en volgt dit op Je beheert de stock Je doet de nodige bestellingen Je maakt dat jouw winkel er proper en netjes uitziet Kortom, je bent verantwoordelijk voor het financieel en commercieel beheer van de winkel. Indien nodig werf je medewerkers aan en stuur je het team aan. De winkel Rijselstraat 39, 8930 Menen Openingsuren van maandag tot vrijdag van 6u00 tot 18u30, op zaterdag van 7u tot 18u, op zondag gesloten Solliciteren Stuur ons je cv en een motivatie door. We nemen contact met je op.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • Thuisverpleegkundige Oktober Knokke (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Care Talent is nog op zoek naar een thuisverpleegkundige voor de maand oktober. Je komt terecht in een kleine en lokale thuisverplegingsdienst met standplaats te Knokke. Je zal in zeer goed contact moeten staan met de mantelzorgers, de artsen, je collega's... om de best mogelijke zorg voor je patiënten te bekomen. Je zal goed moeten kunnen omgaan met veeleisende, maar dankbare patiënten. De openstaande shiften voor oktober zijn: Dagdiensten op : 4, 5, 7, 11, 18, 19, 20, 21 en 25 oktober Vroegdiensten op: 12, 26, 27, 28 en 29 oktober Niet alle shiften beschikbaar? Geen probleem! Je komt toch in aanmerking om ondersteuning te bieden.

  • Dakwerker leerjongen (BRASSCHAAT)

    Regio: BRASSCHAAT

    Bedrijf: Dakambacht

    Type: Leercontract

    Dakwerken hellende/platte daken.

  • KEUKENPERSONEEL VOOR HET WEEKEND - SALONS TEN BOOGAERDE (KORTEMARK)

    Regio: KORTEMARK

    Bedrijf: Salons Ten Boogaerde / Kigalo

    Type: Flexijob

    Helpen bij het bereiden van de gerechten in de keuken tijdens het weekend

Zoek naar antwoorden van Living Stone BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Living Stone BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Living Stone BVBA. Laat een reactie achter voor Living Stone BVBA. Living Stone BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Living Stone BVBA. Leave a respond for Living Stone BVBA. Living Stone BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Living Stone BVBA op de google maps. Adres en contacten Living Stone BVBA
Location of Living Stone BVBA on the google maps. Address and contacts of Living Stone BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Living Stone BVBA Living Stone BVBA: M & W Grafics | B & B Interior | LA TELEPHONIE GENERALE SPRL | Duportail Gebroeders N.V. | Del Rey nv

Other related companies as Living Stone BVBA: M & W Grafics | B & B Interior | LA TELEPHONIE GENERALE SPRL | Duportail Gebroeders N.V. | Del Rey nv

Living Stone BVBA is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio Leuven, België. De volledige naam van het bedrijf is Living Stone BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04823791503. Het bedrijf Living Stone BVBA bevindt zich op het adres: Brusselsestraat 118,3000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 299,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 642,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in Living Stone BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Living Stone BVBA is Openbare Financiën, Belasting en Monetair Beleid, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Living Stone BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Living Stone BVBA, openstaande posities, locatie van Living Stone BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Living Stone BVBA is a company, that was registered 2018 in Leuven region, Belgium. Full name of company is Living Stone BVBA, company assigned to the tax number BE04823791503. The company Living Stone BVBA is located at the address: Brusselsestraat 118,3000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 299,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 642,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in Living Stone BVBA were not found.
The main activity of Living Stone BVBA is Public Finance, Taxation and Monetary Policy, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Living Stone BVBA is not available. You also can look at reviews of Living Stone BVBA, open positions, location of Living Stone BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Living Stone BVBA, Leuven: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Living Stone BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Living Stone BVBA, Leuven: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Living Stone BVBA, employees, financial statistics.