Fratelzon

Contactgegevens Fratelzon: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Fratelzon: address, phone, fax, email, website, opening hours

Fratelzon

Regio (region): Brussel (Schaarbeek), België

Adres (address): Bloemtuinenlaan 58 Bus 5,1030, België

Telefoon (phone): 02 726 04 37 02 726 04 37

Fax (fax): 02 726 16 93 02 726 16 93

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Fratelzon: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Fratelzon"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Fratelzon"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Fratelzon, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Fratelzon. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Fratelzon, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Fratelzon. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Fratelzon
Products information Fratelzon

BTW identificatienummer (tax): BE09424591064
Ondernemingsnummer: 5989990234
Hoofdstad (capital): 857,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 500,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Goed
Jaar van oprichting (foundation year): 2008
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in Fratelzon zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Fratelzon
(Get full report from official database of BE for Fratelzon)

Aanvulling soorten activiteiten voor Fratelzon
Addition kinds of activities for Fratelzon

342905. Klemmen, koppelingen, spuitpunten en andere metalen slangkoppelingen | Clamps, couplings, nozzles, and other metal hose fittings
369999. Elektrische apparatuur en benodigdheden, nec, nec | Electrical equipment and supplies, nec, nec
23410101. Nightgowns en negligees: vrouwen en kinderen | Nightgowns and negligees: women's and children's
28249900. Organische vezels, noncellulosic, nec | Organic fibers, noncellulosic, nec
36479904. Mistlampen | Fog lights
50390105. Mobiele kantoren en commerciële eenheden | Mobile offices and commercial units
59619900. Catalogus- en postorderhuizen, nv | Catalog and mail-order houses, nec
79299903. Disc jockey service | Disc jockey service

Werken bij Fratelzon: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Fratelzon: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Fratelzon. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Fratelzon. Looking for open vacancies in other companies

  • Tijdelijke betonarbeider (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Konvert Interim Genk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant te Genk, werkzaam in de betonsector, zijn we op zoek naar een tijdelijke heftruckchauffeur (tot aan het bouwverlof - kan verlengd worden). Je taken zijn: - afvoer van de producten d.m.v heftruck naar stocklocatie - vrachten voorbereiden d.m.v pickbon en gelijktijdige kwaliteitscontrole van de te laden producten - totale vrachtcontrole na laden / lossen - aftekenen van de laadbon - orde en netheid op het terrein behouden - meewerken in de productie bij vermindering vrachtverkeer - in het bezit zijn van een geldig attest Zie je een tijdelijke job in daguren wel zitten? Stuur dan snel je CV naar [email protected]

  • Technieker (MERKSEM)

    Regio: MERKSEM

    Bedrijf: ADECCO CONSTRUCT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Wij zoeken: Technieker Je trekt kabels door voor het plaatsen van installaties . Je werkt aan de klimaatsregelingsinstallaties (HVAC) . Je plaatst kabelgoten en leidingen . Je stelt diagnoses van storingen aan installaties en herstelt de defecte onderdelen .

  • Conventioneel draaier (MOORSELE)

    Regio: MOORSELE

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Onze klant is een dynamisch en groeiend familiebedrijf dat gespecialiseerd is in de verkoop en het onderhoud van elektrische motoren, aandrijvingen, frequentie-omvormers en soft starters Om hun team te vervolledigen zijn ze op zoek naar een conventioneel draaier. Draaien van stukken en uitbalanceren

  • Maritieme Verpakker (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Konvert Interim Merksem

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een zeer gekend bedrijf in de Antwerpse Haven zijn wij op zoek naar een maritieme verpakker. Hierbij zal je in staan voor het verpakken van allerlei soorten goederen in houten kisten die wereldwijd verscheept zullen worden. Heb jij ervaring als maritieme verpakker en een affiniteit met hout? Dan zijn we op zoek naar jou!

  • Franstalige callagents /telefonisten (met optie vast) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: FLEXPOINT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant - actief in de commerciele sector - zijn we op zoek naar franstalige call - agents. Jouw taken: - Je wordt  ingezet op één van de uitdagende projecten van hun opdrachtgevers. In de projecten waarvoor je belt is het doel altijd om commercieel resultaat te behalen. Dit kan zijn door het telefonisch verkopen van abonnementen, contracten of het maken van afspraken voor één van hun klanten. -  Jij weet in je rol als Callcenter Agent als geen ander een visitekaartje te zijn voor de klant.   - Ieder gesprek is weer anders en geeft je de mogelijkheid om je te onderscheiden van je collega's

  • DRINGENDE POETSHULP TE OUDENAARDE (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: AVANTI

    Type: Dienstenchequebaan

    Verrichten van huishoudelijke taken bij gezinnen te Oudenaarde. Schoonmaken, strijken, koken bij de klanten thuis. Werken op dagen en uren die je zelf wil.

  • Huishoudhulp Bocholt (BREE)

    Regio: BREE

    Bedrijf: PUUUR BREE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk. Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je neemt het huishouden van je klanten in jouw handen: Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen … Je staat in voor de schoonmaak van de woning Je doet graag de was en de strijk Je kookt of gaat naar de winkel voor sommige gezinnen

  • Student (18 of ouder) horecawerk in Wevelgem (WEVELGEM)

    Regio: WEVELGEM

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    Achter de bar staan om klanten te bedienen Rond lopen in de zaal om eten en drinken op te dienen Hulp in de keuken Frigo's vullen Afwas (je hoeft geen geld te ontvangen)

  • Vastgoedmakelaar verhuur woonvastgoed (m/v) regio Kortrijk (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Dewaele | vastgoed met advies

    Type: Zelfstandige activiteit

    In deze functie als vastgoedmakelaar verhuur zorg jij voor de match tussen huurder en verhuurder: je begeleidt kandidaat-huurders tijdens bezoeken, bespreekt de kandidaten met de verhuurders, begeleidt onderhandelingen... Je bent vaak op baan in de regio van Kortrijk. Op kantoor bespreek je met de teamverantwoordelijke de verhuurdossiers, plan je bezoeken en intakegesprekken in en help je mee bij de administratie van de verhuurdossiers. Aan nieuwe klanten die een pand te huur willen of in beheer willen brengen, leg je onze werkwijze uit. Voor advies rond huren en verhuren kunnen de klanten ook steeds bij jou terecht. Je werkt als een echte tandem met de teamverantwoordelijke verhuur.

  • Computer Recruitment Services - Head of Facilities & Central Services (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Nk378 Head of Facilities & Central Services: Banking, Brussels Role Deliver on critical managerial accountabilities across the entire organization: Delegating, defining, controlling and monitoring the output of team members and respective country managers (Be, FR, UK, PL, NL, RoW) Setting-up, maintaining and developing a team with the right competencies to deliver a quality service Management support: Ad-hoc studies": you will be requested to drive or perform ad-hoc studies like benchmarking, cost evolution, support to business case preparation, feasibility analysis, workflows reviews; .... Managing list of Deliverables: you will liaise with country heads to identify projects and tasks to be performed and reflect progress statuses of these deliverables. You will further ensure that you follow-up the activities of each location and highlight potential risks (deadlines approaching, vis-à-vis governance bodies) Facilities marketing, visibility events and management information: you will be reporting on issues and progress on projects and tasks. You will further create reports and/or presentations based upon ad-hoc requirements by Senior management. You will also ensure that relevant information and statistics are made available: Procedures: you will ensure that all required procedures and policies (contingency, security...) are properly: written using standard templates, approved, filed and kept up to date; Ensure Office Facilities is well managed in order to enable the business to operate and grow in good conditions with controlled costs & budget: Setting group real estate and space management strategy with a 5 year horizon. Sourcing office space. Monitoring the demand tightly and adapt the office space to the demand with strategic and tactical plans. Define office space utilization strategy and review desk concepts Property design and construction Maintain workplace and assets Dispose of workspace and assets Support major change initiatives in the office concept (Agile, NWOW) along with IT transformation project. Ensure Central Services are well managed in order to provide high quality printing, internal & external mailing, catering and translation services to the group and this at competitive prices. printing strategy (equipment renewal, volume growth, legal requirements, centralized print shop, business continuity...). mailing strategy function of business and legal requirements and client profiles. catering standards on Belgian sites : managing catering firms (ensuring equivalence in terms of pricing and quality), committes, welfare campaigns, ensure appropriate Travel Management policies are defined and implemented across the group Ensure centralized reporting and data consolidation for Department operation and to report to internal clients. Ensure Service dialogue with group entities for Fac & CS is executed as defined per intra groups SSA. Actively participate in the Service dialogue meeting with Management committees (KPI, service monitoring, costs & chargeback, ....) Ensure Budget forecasts are produced and accountability in the various cost centre : oversees OPEX, CAPEX headcount, ... Accountable for budget accuracy and for expense controls in place. On group level you will have an overall knowledge and understanding of the group facilities & central services budgets, and cost allocation statistics. Risk Management & compliance : ensure risk management framework and... ...

  • People & Technology - .NET Developer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    People & Technology est à la recherche d'un Developer .NET avec minimum 5 ans d'expérience pour un de ses clients situé à Bruxelles.     Mission    Développement d'applications .NET ainsi que la maintenance évolutive et corrective des applications.   C'est-à-dire... Comprendre les analyses fonctionnelles et techniques et les traduire en un code efficace. Programmation Orienté Objet et fonctionnelle.  Conception et développement d'interfaces utilisateurs professionnelles. Respecter le concept architectural applicatif et technique instauré dans l'entreprise préalablement validée par le comité des architectes d'entreprise. Prise en charge des spécifications techniques des projets. Et surtout...   Travailler en équipe!     Pour plus de détails : Programming Language : C #, MVC, MVVM, WCF, Angular. Platform : .NET. DB: SQL, SQL Server. Entity Framework Web Tools : HTML, CSS, XML , Angular, JQuery, JSON Web Server : IIS Microsoft Framework : Framework 4.x. IDE :Visual Studio 2015 + Tests unitaires.  Méthodologies et Technologie Agile, Scrum UML et RUP Langues : FR/NL - NL/FR + ENG     Vous avez envie de relever ce challenge ? N'attendez plus et postulez en appuyant sur le bouton ci-dessous..

  • Argenta - Operationeel Beheerder (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Technische Expert (M/V) STRUCTUREEL EN EFFICIENT PROBLEMEN IDENTIFICEREN, OPLOSSEN EN ONDERHOUDEN Wie zijn wij & wat zal je doen In de rol van expert ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de continuïteit van business en IT applicaties, het operationeel beheer en het oplossen van incidenten en problemen. Bij dit alles houd je rekening met de visie, kwaliteitsnormen en richtlijnen van ICT RUN. Je komt terecht in een team van applicatie beheerders en experts. Daarnaast werk je ook samen met de service managers om service te kunnen garanderen. Je leidt ook de toegewezen applicaties en neemt het applicatie LifeCycle-management op zodat de continuïteit verzekerd blijft. Het uitvoeren van kwaliteitscontroles op de in te voeren nieuwe procedures en procesactiviteiten is een vast onderdeel van jouw functie. Je coördineert de opleveringen van nieuwe projecten op de geïntegreerde (test)omgevingen alsook de werkuitvoering om fouten op incidenten en complexe operationele activiteiten vlot te laten verlopen. Je zorgt er steeds voor dat fouten opgelost worden. Wat verwachten wij Een bachelordiploma in een IT-gerelateerde richting of gelijkwaardig door ervaring. Je hebt een sterke affiniteit met het IT-werkveld. Uitstekende planning en organisatie skills. Zeer strikt als het gaat om voorbereiding. Stressbestendig kunnen zijn in een uitdagende omgeving. Zeer overzichtelijk te werk gaan om de nodige impact bepalen. Hands-on-mentaliteit voor technisch- operationele aspecten. Kennis van hedendaagse ontwikkelingstools, Unix/Linux kennis, inzicht in netwerken Uitstekend kunnen coördineren en organiseren van de capaciteiten binnen een complexe IT-infrastructuur. Kunnen traceren en identificeren van problemen om operationele verbeteringen door te voeren. Communicatief sterke eigenschap Uitvoeren van impact- en resultaatanalyses op incidenten en problemen. Bijdrage in alle overlegstructuren. Eventueel kennis of notie van Scriptura/easyform/docact, IAM en SharePoint, BI tools Interesse in een brede waaier van applicaties (HR applicaties, support applicaties, Finance en ERP applicaties...) is een must Wat bieden wij een functie met veel verantwoordelijkheid, autonomie en ontplooiingskansen binnen een breed werkdomein; een tewerkstelling bij een groeiend en dynamisch bedrijf in Antwerpen; een vast contract van onbepaalde duur; een marktconform salaris aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, de mogelijkheid om in te schrijven op ons cafetariaplan, 30 verlofdagen...

Zoek naar antwoorden van Fratelzon in sociale netwerken
Look for responds of Fratelzon in social networks

Lees alle opmerkingen voor Fratelzon. Laat een reactie achter voor Fratelzon. Fratelzon bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Fratelzon. Leave a respond for Fratelzon. Fratelzon on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Fratelzon op de google maps. Adres en contacten Fratelzon
Location of Fratelzon on the google maps. Address and contacts of Fratelzon

Andere gerelateerde bedrijven als come Fratelzon Fratelzon: Graceffa | New Vanden Borre SA | Metaphor SPRL | Daniel Riera | T.M.C.

Other related companies as Fratelzon: Graceffa | New Vanden Borre SA | Metaphor SPRL | Daniel Riera | T.M.C.

Fratelzon is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio Brussel (Schaarbeek), België. De volledige naam van het bedrijf is Fratelzon, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE09424591064. Het bedrijf Fratelzon bevindt zich op het adres: Bloemtuinenlaan 58 Bus 5,1030. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 857,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 500,000 EUR, en dat heeft Goed de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Fratelzon zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Fratelzon is Landbouwdiensten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Fratelzon is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Fratelzon, openstaande posities, locatie van Fratelzon op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Fratelzon is a company, that was registered 2008 in Brussel (Schaarbeek) region, Belgium. Full name of company is Fratelzon, company assigned to the tax number BE09424591064. The company Fratelzon is located at the address: Bloemtuinenlaan 58 Bus 5,1030. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 857,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 500,000 EUR, and that has Goed the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Fratelzon were not found.
The main activity of Fratelzon is Agricultural Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Fratelzon is not available. You also can look at reviews of Fratelzon, open positions, location of Fratelzon on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Fratelzon, Brussel (Schaarbeek): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Fratelzon, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Fratelzon, Brussel (Schaarbeek): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Fratelzon, employees, financial statistics.