Lenaerts Lederwaren BVBA

Contactgegevens Lenaerts Lederwaren BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Lenaerts Lederwaren BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Lenaerts Lederwaren BVBA

Regio (region): Mechelen, België

Adres (address): Bruul 77,2800, België

Telefoon (phone): 015 20 59 97 015 20 59 97

Fax (fax): 015 20 05 76 015 20 05 76

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Lenaerts Lederwaren BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Lenaerts Lederwaren BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Lenaerts Lederwaren BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Lenaerts Lederwaren BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Lenaerts Lederwaren BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Lenaerts Lederwaren BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Lenaerts Lederwaren BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Lenaerts Lederwaren BVBA
Products information Lenaerts Lederwaren BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE07568450927
Ondernemingsnummer: 5129211425
Hoofdstad (capital): 897,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Ongeveer 733,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Jaar van oprichting (foundation year): 2011
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV)

Producten die in Lenaerts Lederwaren BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Lenaerts Lederwaren BVBA
(Get full report from official database of BE for Lenaerts Lederwaren BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Lenaerts Lederwaren BVBA
Addition kinds of activities for Lenaerts Lederwaren BVBA

34440510. Post (postkantoor) verzameling of opbergdozen, plaat | Mail (post office) collection or storage boxes, sheet metal
36340404. Blenders, elektrisch | Blenders, electric
42139901. Auto's, transport en levering | Automobiles, transport and delivery
73190103. Taxicab-kaartreclame | Taxicab card advertising
84220103. Zoologische tuin, niet-commercieel | Zoological garden, noncommercial

Werken bij Lenaerts Lederwaren BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Lenaerts Lederwaren BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Lenaerts Lederwaren BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Lenaerts Lederwaren BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • UNICEF - HR ADMINISTRATION & PAYROLL OFFICER (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: Select HR Zaventem

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je staat autonoom in voor de uitvoering en coördinatie van de volledige personeelsadministratie: Het beheer van de personeelsdossiers (arbeidsovereenkomsten, vakantie-en afwezigheidsaanvragen, loopbaanonderbrekingen, sociale documenten, rapporteringen en statistieken,e.a.m...); Tijdige en correcte loonadsministratie in samenwerking met het sociaal secretariaat evenals de jaarlijkse (sociale & fiscale) afsluiting; Administratieve ondersteuning & begeleiding van het project over de herziening van de arbeidsvoorwaarden, Ondersteuning van de HR Manager bij de verschillende opdrachten/projecten, zoals o.a. bij aanwervingen : Opmaken en publiceren van vacatures op verschillende websites Beantwoorden en opvolgen van spontane sollicitaties Organiseren van afspraken bij functiebeschrijvingen/evaluaties, e.a.m.... Bedrijfsprofiel: Unicef België is op zoek naar een gedreven HR Administration & Payroll Officer gedurende één jaar.

  • Onderhoudsmedewerker (m/v) (IZEGEM)

    Regio: IZEGEM

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf in de regio Izegem is Actief Interim op naar een onderhoudsmedewerker (m/v).

  • Wordt "king of the road" zonder hard labeur - Chauffeur CE - Regio: Lot (LENNIK)

    Regio: LENNIK

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Hou je van te rijden door heel het land? Spreek je Nederlands OF Frans en beschik je over een rijbewijs CE met enige ervaring? Pak dan nu je telefoon en bel ons op! Je begint rond 6u 's morgens. In de transport heb je geen 9 to 5 job, maar dat zorgt dan weer voor een zeer mooie verdienste! En als je al in een file terecht komt, worden je uren gewoon verder betaald. Je werkt NOOIT tijdens de weekends, dus voldoende tijd voor Quality-time. Je vervoert palletgoederen met dagelijks nieuwe goederen. En dan moet het beste er nog aankomen.. Je moet zelf nooit laden of lossen. Fysiek heb je dus weinig last. De magazijniers laden en lossen alles in je camion en je bent zo terug op de baan. Als dat geen luxe is in de transportsector?

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Hoogstraten – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • JOBSTUDENT VERKOOP 31/12 tot 20/01 (M/V/X) (OUDENAARDE)

    Regio: OUDENAARDE

    Bedrijf: Synergie Oudenaarde Interim

    Type: Studentenjob

    Voor onze klant regio Oudenaarde zijn we op zoek naar een jobstudent om te werken tussen 31 december en 20 januari. Je wordt ook tewerkgesteld op zondag. op maandag en zaterdag ben je thuis. De winkel is ook open op 1 januari. Werkrooster: maandag: 13u30-20u30 Dinsdag: 13u30-20u30 Woensdag: 13u30-20u30 Vrijdag: 14u30-20u30 Zondag: 13u30-20u30 Dinsdag 01/01/2019: 12u30-16u30

  • Jobstudent Administratief Bediende (WAREGEM)

    Regio: WAREGEM

    Bedrijf: MI CASA

    Type: Studentenjob

    Voor onze administratie zijn wij tijdens het schooljaar 2018-2019 op zoek naar een jobstudent administratief bediende. Profiel: We zoeken iemand die: - comfortabel gebruik maakt van de officeapplicaties - beschikt over voldoende verantwoordelijkheid om iets zelfstandig af te werken - goed georganiseerd en leergierig is - een veelzijdige administratieve kracht is met een neus voor cijfers - student is in een bacheloropleiding Accountancy-Fiscaliteit Functie: Bieden van administratieve ondersteuning bij de boekhouding en personeelsdienst

  • Enthousiaste student(e), weekendwerker- Regio Evergem (EVERGEM)

    Regio: EVERGEM

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Voor een bakkerij gelegen in Evergem ben ik op zoek naar een vlotte student(e)/ weekendwerker voor de verkoop van voedingswaren. Je zal instaan voor de verkoop, het aanvullen van de winkel en het onderhoud ervan. Klanten bedienen en met een kassasysteem werken zijn jouw ding! Werkuren: Weekendwerk, vakantiewerk en eventueel woensdagnamiddag De opening van de winkel in voorzien vanaf eind oktober - begin november.

  • Klinisch Psycholoog Tielt-Winge (TIELT-WINGE)

    Regio: TIELT-WINGE

    Bedrijf: FARESA

    Type: Zelfstandige activiteit

    • Je versterkt het FARESA team met je kennis en expertise als klinisch psycholoog • Je doet aan begeleiding/behandeling op een wetenschappelijk verantwoorde wijze • Je handelt vanuit de gedragstherapeutische principes • Je zet je in voor individuele begeleiding en werkt een groepsaanbod uit • Je bent bereid om te werken in de pop-up vestiging te Tielt-Winge • Je bent bereid om FARESA mee te helpen dragen in het brede hulpverlenerslandschap • Je werkt volgens: rol Collega: 1x/maand team, goede communicatie onderling, meedenken en -ontwikkelen van visie en praktisch denken voor FARESA rol Expert: evidenced based werken, supervisies bijwonen, bereidheid tot bijscholing, studiedagen, lezingen bijwonen, workshops geven, contact met huisartsen/verwijzers, behandelingsgerelateerde administratie bijhouden rol Ambassadeur: Netwerken om potentiële instroom te vergroten, zetelen in psychologenkringen, vakverenigingen, FARESA profileren op sociale media

  • VERTEGENWOORDIGER dhz zaken en amerikaanse stockhuizen - OP ZELFSTANDIGE BASIS - hoge commissie (HERK-DE-STAD)

    Regio: HERK-DE-STAD

    Bedrijf: GRONICO TRADING CO

    Type: Zelfstandige activiteit

    Groothandel /fabrieksagent in badkameraccessoires, woonaccessoires en keukenaccessoires speicifiek voor dhz zaken en amerikaanse stocdkhuizen zoekt : zelfstandige vertegenwoordigers - niet in dienstverband - maar op commissieloon. Bent u reeds actief in de sector van diy , interieurdecoratie, sanitairwinkels, ?? Wij zijn een groothandel/fabrieksagent van badkameraccessoires, woonaccessoires en keukenaccessoires speicifiek voor dhz zaken en amerikaanse stocdkhuizen . Wij kijken momenteel uit naar verschillende accountmanagers op zelfstandige basis voor België voor het bezoeken van deze doelgroep en aanverwanten om onze collecties te verkopen. U DIENT DUS IN HET BEZIT TE ZIJN VAN EEN BTW NUMMER. Wij hebben verschillende exclusiviteiten voor Belgie en zoeken iemand al dan niet uit de sector om deze artikelen al dan niet aanvullend mee te nemen.

  • Materiaalmeester (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1669246-inline.html?cid=Partner_VDAB Onze klant is een autonoom, modern en financieel gezond ziekenhuis die garant staat voor kwaliteitsvolle zorg via een multidisciplinaire en patiëntgerichte benadering. Kwaliteit, patiëntveiligheid, professionalisme en een vriendelijke, respectvolle omgang met patiënten zijn de kernwaarden. Als doel voor 2018 wil onze klant een JCI-accreditering halen, wat het middel bij uitstek is om de zorg voor patiënten continu naar een hoger niveau te tillen waardoor de zorgkwaliteit ook meetbaar en zichtbaar gemaakt wordt. Wij bieden: Salaris overeenkomstig met de ziekenhuisbarema's Overname van relevante anciënniteit Maaltijdcheques 5€/gewerkte dag Hospitalisatieverzekering  Voltijdse tewerkstelling Als materiaalmeester ben jij de aansturing van het secretariaat voor het operatiekwartier. Je voert sensibilisatie over correct gebruik van materiaal. Bij problemen omtrent materiaal -en apparatuur onderneemt je de nodige stappen om snelle alternatieve oplossingen te bieden.  Daarnaast beheer je de kosten inzake materialen zodanig dat men in het operatiekwartier continu over voldoende en goede (prijs/kwaliteit) materialen beschikt. Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van testen van nieuwe materialen OK ter voorbereiding van CMM of in kader van openbare aanbesteding. Je zorgt voor controle en opvolging van defecte of verloren materialen en instrumenten

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

  • Productiemedewerker (ALKEN)

    Regio: ALKEN

    Bedrijf: Konvert Interim Hasselt

    Type: Werfreserve

    Voor onze klant in Alken gespecialiseerd in het vervaardigen van voornamelijk rubberen producten voor de farmaceutische sector, zijn we op zoek naar productiemedewerkers. In de mengafdeling worden de grondstoffen gemengd en voorgevormd tot blokken. In het begin zal je het merendeel van je tijd spenderen aan het afnemen van de blokken van de band. Er wordt een interne opleiding voorzien om alles goed onder de knie te krijgen. Je bent een harde werker, flexibel ingesteld en gemotiveerd. Je bent bereid om in een 2-ploegensysteem te werken of in een vaste nachtpost. Je krijgt een aantrekkelijk loon, aangevuld met maaltijdcheques en ploegenpremies. Ben jij onze ideale kandidaat? Neem dan snel contact met ons op via het nummer 011/22.99.85 of stuur je persoonlijke CV naar [email protected]

Zoek naar antwoorden van Lenaerts Lederwaren BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Lenaerts Lederwaren BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Lenaerts Lederwaren BVBA. Laat een reactie achter voor Lenaerts Lederwaren BVBA. Lenaerts Lederwaren BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Lenaerts Lederwaren BVBA. Leave a respond for Lenaerts Lederwaren BVBA. Lenaerts Lederwaren BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Lenaerts Lederwaren BVBA op de google maps. Adres en contacten Lenaerts Lederwaren BVBA
Location of Lenaerts Lederwaren BVBA on the google maps. Address and contacts of Lenaerts Lederwaren BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Lenaerts Lederwaren BVBA Lenaerts Lederwaren BVBA: VERBRUGGEN TEXTIEL | Deschacht | A.B.E.S. Demeyere | Vita-Nostra | SATA/SPRAYCO

Other related companies as Lenaerts Lederwaren BVBA: VERBRUGGEN TEXTIEL | Deschacht | A.B.E.S. Demeyere | Vita-Nostra | SATA/SPRAYCO

Lenaerts Lederwaren BVBA is een bedrijf dat 2011 is geregistreerd in de regio Mechelen, België. De volledige naam van het bedrijf is Lenaerts Lederwaren BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07568450927. Het bedrijf Lenaerts Lederwaren BVBA bevindt zich op het adres: Bruul 77,2800. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 897,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 733,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Producten gemaakt in Lenaerts Lederwaren BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Lenaerts Lederwaren BVBA is Administratie van Milieukwaliteit en Huisvestingsprogramma's, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Lenaerts Lederwaren BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Lenaerts Lederwaren BVBA, openstaande posities, locatie van Lenaerts Lederwaren BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Lenaerts Lederwaren BVBA is a company, that was registered 2011 in Mechelen region, Belgium. Full name of company is Lenaerts Lederwaren BVBA, company assigned to the tax number BE07568450927. The company Lenaerts Lederwaren BVBA is located at the address: Bruul 77,2800. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 897,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 733,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Corporation (Société Anonyme / Naamloze VenNootschap) (SA/NV). Products created in Lenaerts Lederwaren BVBA were not found.
The main activity of Lenaerts Lederwaren BVBA is Administration of Environmental Quality and Housing Programs, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Lenaerts Lederwaren BVBA is not available. You also can look at reviews of Lenaerts Lederwaren BVBA, open positions, location of Lenaerts Lederwaren BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Lenaerts Lederwaren BVBA, Mechelen: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Lenaerts Lederwaren BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Lenaerts Lederwaren BVBA, Mechelen: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Lenaerts Lederwaren BVBA, employees, financial statistics.