Stulens F

Contactgegevens Stulens F: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Stulens F: address, phone, fax, email, website, opening hours

Stulens F

Regio (region): Hasselt (Kuringen), België

Adres (address): Pallekensbergstraat 35,3511, België

Telefoon (phone): 011 26 17 19 011 26 17 19

Fax (fax): 011 26 17 20 011 26 17 20

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Stulens F: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Stulens F"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Stulens F"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Stulens F, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Stulens F. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Stulens F, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Stulens F. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Stulens F
Products information Stulens F

BTW identificatienummer (tax): BE03839141845
Ondernemingsnummer: 3234619140
Hoofdstad (capital): 986,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 760,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Jaar van oprichting (foundation year): 2008
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative

Producten die in Stulens F zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Stulens F
(Get full report from official database of BE for Stulens F)

Aanvulling soorten activiteiten voor Stulens F
Addition kinds of activities for Stulens F

124102. Mijnvoorbereidingsdiensten | Mine preparation services
355501. Drukpersen | Printing presses
36410211. Ultraviolette lampen | Ultraviolet lamps
38249901. Controles, revolutie en timing instrumenten | Controls, revolution and timing instruments
39520110. Verf voor het schilderen van China | Paints for china painting
50490105. Precisie gereedschappen | Precision tools
50729909. Washers (hardware) | Washers (hardware)
76992302. Gereedschap reparatie | Power tool repair

Werken bij Stulens F: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Stulens F: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Stulens F. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Stulens F. Looking for open vacancies in other companies

  • Orderpicker DHL (BORNEM)

    Regio: BORNEM

    Bedrijf: ADECCO ON SITE DHL

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor DHL te Bornem zijn we op zoek orderpickers. Je zal voltijds werken in een afwisselend vroege/late ploeg (6u-14u, 14u-22u) of daguren (8u-16u30) of een vaste nacht (22u-6u) Taken: Orderpicking via orderpickbrief of voice-pick systeem; Met elektrische traspalet dozen of zakken ophalen op de vermelde locaties in de loods; Overstapelen van dozen/zakken van de ene pallet op de andere; Manueel lossen van vrachtwagens; Gepickte producten controleren, scannen en herinpakken; Controle/tellen van aantallen en producten op pallets.

  • Ploegbaas Bekister (BALEN)

    Regio: BALEN

    Bedrijf: SYNERGIE CONSTRUCT GEEL

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf uit Balen zijn wij op zoek naar een ploegbaas bekister. Heb jij ervaring als bekister? Zin in een nieuw avontuur? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je takenpakket als ploegbaas zal bestaan uit: Het aansturen van een klein team bekisters Het maken van bekistingen Plaatsen van wanden en kolommen Herstellen en storten van beton

  • Enthousiaste thuishulp/huishoudhulp regio Lokeren (LOKEREN)

    Regio: LOKEREN

    Bedrijf: PLUS HOME SERVICES

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Studierelevante bijbaan Autocad Gavere (GAVERE)

    Regio: GAVERE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Wil je graag ervaring opdoen als student in een familiale firma? Wil je meedraaien op de technisch afdeling betreffende autocad? Ben je beschikbaar om 1 dag per week te werken en dit gedurende 1 of 2 maanden? Randstad Young Talents heeft de ideale job voor jou. Voor dit bedrijf dienden de handmatige tekeneningen in autocad gestoken te worden

  • MANAGEMENT ASSISTANT (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: AG REAL ESTATE

    Type: Vaste Job

    Je functie In jouw hoedanigheid als Administratieve Assistente voor het Funds & Healthcare team, zal je instaan voor de volgende taken: de coördinatie van de administratie, inclusief bepaalde specifieke stappen ondernemen en het nemen van initiatieven ten einde de verantwoordelijke en het team te ontlasten, om hen zodoende de mogelijkheid te geven om in een performante omgeving te werken. Zoals bvb: efficiënt agendabeheer volgens de interne en externe prioriteiten en verplichtingen, het organiseren van vergaderingen (opstellen en vertalen van verslagen, plannen en organiseren van de opvolgingsvergaderingen), coördineren en organiseren van zakenreizen,… het beheer van de informatiestroom, elektronisch klassement, opvolgen van het administratieve proces in een omgeving waar aan veelvuldige projecten wordt gewerkt; het produceren van rapporten over de lopende projecten (brochures en presentaties) die gericht zijn aan externe professionele partners. Dit proces omvat o.a. het vergaren van informatie en de creatie van ‘templates.’; het vertrouwelijk behandelen van binnenkomende en uitgaande post om binnen de vereiste termijnen en met respect voor kwaliteit de uitwisseling van professionele informatie te bevorderen; het typen, vertalen, nazien en opmaken van presentaties; het voorbereiden van documenten voor vergaderingen. U zal mogelijks ook gevraagd worden om deel te nemen aan bepaalde interne en externe vergaderingen en hiervoor presentaties voor te bereiden. De Administratieve Assistente werkt op een zeer ordelijke en systematische wijze en zal bijgevolg haar eigen werk kunnen organiseren met een vrij ruime autonomie. Je profiel Nauwkeurig, harde werker, zeer ordelijk, proactief en betrokken; Beschikbaar, vaardigheid om gemakkelijk van de ene taak naar de andere te wisselen; Goed organisatietalent; Aanleg om in team te werken; Problem-solver; Zin voor vertrouwelijkheid, discretie; Gemakkelijk in de omgang.

  • SCHRIJNWERKER-Flightcasebouwer (LIER)

    Regio: LIER

    Bedrijf: ICARUS FLIGHTCASES & DECOR FACILIT.

    Type: Vaste Job

    Uw taak wordt het bouwen van onze topkwaliteit flightcases op maat en met aangepast binnenwerk.

  • Winkelmanager in opleiding Colruyt regio Brussel Noord-West (EVERE)

    Regio: EVERE

    Bedrijf: COLRUYT

    Type: Vaste Job

    Een job bij jou in de buurt! In een van onze volgende winkels: Sint-Pieters-Woluwe, Oudergem, Evere, Schaarbeek, Roodebeek en Kraainem. Zelf je Colruyt-filaal runnen? Als winkelmanager in opleiding leer je alle kneepjes van het vak: van stockbeheer over winkelinrichting tot de coaching van je teammedewerkers. Een gouden kans voor een energiek organisatietalent met een hart voor retail. Je taken en de werking van jouw winkel? Die leer je tijdens je opleidingstraject kennen. De eerste maanden verken je de structuur van de winkel en maak je kennis met het takenpakket van een bediende-verkoper. Het is immers belangrijk dat je de functie van bediende-verkoper goed begrijpt als coach. Stap voor stap krijg je meer verantwoordelijkheden als winkelmanager en neem je de zaken in handen. Zo ontwikkel je inzicht in de winkel en leer je de organisatie ervan volledig kennen. Je opleidingstraject duurt maximum 2 jaar, op maat van je talenten en capaciteiten. Erna groei je door naar de functie van winkelmanager en mag je aan de slag in je eigen winkel. Daar coach je een team van ongeveer 35 tot 60 medewerkers. Je team bestaat uit een brede waaier aan profielen, van rayonverantwoordelijken en bediende-verkopers tot eerste verkopers. Jij helpt en motiveert hen om hun taken zo goed mogelijk te vervullen. Als gerant neem je onderstaande taken op: - Een team coachen. Je bent er voor je team, staat open voor hun mening en houdt rekening met hun feedback. Je vervangers zorgen voor de organisatie op de werkvloer en staan samen met jou in voor de dagelijkse coaching van de medewerkers. Jij begeleidt hen waar nodig en creëert zo een aangenaam werkkader, zodat iedereen zich goed voelt. - Doelstellingen bepalen en realiseren. Je zet de beschikbare middelen optimaal in. Zo behaal je je doelstellingen op vlak van zakencijfer en loonkost. Daarnaast stel je de werking van je winkel kritisch in vraag. Je neemt zowel intern als extern initiatieven in het kader van de langetermijnstrategie. - De dienstverlening optimaliseren. Ook op commercieel vlak ben jij de verantwoordelijke. Je hebt aandacht voor klantvriendelijkheid en veiligheid en draagt die houding uit naar je team. Zo kunnen zij de klanten op een klantgerichte en commerciële manier verder helpen. Tijdens je opleiding werk je in een Colruyt-winkel volgens een variabel uurrooster.

  • Logopediste m/v (BORSBEEK)

    Regio: BORSBEEK

    Bedrijf: Triangel vzw. Multidisciplinair diagnose& therapiecentrum

    Type: Zelfstandige activiteit

    Wij zijn op zoek naar versterking van ons logoteam. Bij Triangel wordt er gewerkt rond alle mogelijke problematieken.Onze patientjes bestaan voornamelijk uit jongeren tussen 4-14 jaar. Leuke afwisselende job! Met prima ondersteuning van het team en een toffe werksfeer. Ik geef graag meer uitleg bij een eerste persoonlijk gesprek.

  • Consulent(e) victoria juwelen (Provincie Oost-Vlaanderen)

    Regio: Provincie Oost-Vlaanderen

    Bedrijf: VICTORIA JUWELEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar enthousiaste, energieke collega's met een passie voor juwelen.Op professionele wijze werken wij aan een optimale dienstverlening voor onze klanten. Je gaat langs bij de klanten thuis en demonstreert victoria juwelen. Je staat ook in voor de dienst na verkoop. Lijkt dit iets voor u? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer info. Zowel in bijberoep als voor werklozen met behoud van werkloosheidsuitkering!

  • Contraste Europe - Technical Support Engineer (Brussel)

    Regio: Brussel

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    For our internal projects, we are looking for a Technical Support Engineer.  Our team is located in Woluwe-Saint-Lambert, Brussels.       Your role As Technical Support Engineer you are the first contact to internal users in need of technical support for incidents or requests. You will help users all across the group.    Your tasks include Handling the intakes of incidents and requests reported to the service desk by phone, e-mail or the ticketing tool Troubleshooting incidents or analyzing requests in order to provide solutions in the shortest delay. Logging and documenting tickets for dispatching to further level of support. Performing an end-to-end monitoring of user's tickets. Participate to Continuous Improvement initiatives to reach operational excellence for yourself and your team.   Your Profile Besides the usual requirements for a Support Engineer, here are some important criteria. Knowledge/experience in: Active Directory (level = Domain Services) Os365 and/or Exchange MS Office applications Windows 10 Windows Server (any version, preferably the latest) A previous strong Support experience Nice to have (extra): Some experience with backup applications (Veam, ...), asset management (Lansweeper) SQL Server A/V Ticketing tool(s) Cloud / Azure / AWS You are fluent in Dutch and English. French is an asset.    We offer  A challenging position in a fast growing company with an international presence. A stimulating working environment with a really good team spirit maintained by lots of internal events (teambuilding, ...). A dynamic culture focused on personal development. A wide range of training and career development opportunities.

  • IT-Planet - Product Owner met Java achtergrond (BRUSSEL)

    Regio: BRUSSEL

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Functieomschrijving De opdracht als Product Owner is het verzamelen, managen en vertalen van de verwachtingen van elke stakeholder. Je neemt het beleid van het stakeholder management op je, en onderhoudt contacten met alle departementen. Vanuit een Agile mindset handel je als facilitator en durf je beslissingen te nemen: je maakt planning op voor alle betrokken partijen, met duidelijke doelstellingen, mogelijkheden en deadlines. Daarnaast behoud je het overzicht en hou je rekening met de verwachtingen en prioriteiten.  Je komt terecht in een gerenommeerd bedrijf, met toffe collega's, die net als jij gepassioneerd zijn en graag bijleert. Geen enkele week zal dezelfde zijn, waarbij je dagelijks gestimuleerd zal worden.    Profiel Je bent zeer technisch aangelegd met achtergrond in Java (full stack). Je hebt voeling met UX/UI. Je kent de uitdagingen in stakeholder management, en bent in staat een goede relatie op te bouwen en duidelijk te communiceren. Je hebt een Agile mindset, en ervaring in Scrum of andere Agile/lean methodologie. Je kan moeilijke problemen vertalen in mensentaal. Je voelt je goed in een adviserende rol, als goede en open communicator. Je bent gepassioneerd door analytisch denken en denkt graag out-of-the-box. Je bent bereid om sporadisch naar Nederland of Denemarken te reizen.   Aanbod   Bij ons word je verloond naar werk, kennis & competenties. Met zorg wordt een motiverend salarispakket uitgewerkt: loon + groeps-en hospitalisatieverzekering + wagen & tankkaart + maaltijdcheques... Bovendien geeft IT-Planet je alle kansen om goed te zijn in wat je doet: extra opleidingsmogelijkheden & training zullen je helpen jouw skills verder uit te breiden of optimaliseren! Wanneer je er klaar voor bent, staan er al weer tal van doorgroeimogelijkheden of carrièrevooruitzichten klaar.   Freelance? Aarzel zeker niet om ons te contacteren voor een voorstel op maat.     Interesse? Stuur je CV en eventueel je motivatiebrief via de knop hieronder.

  • Target Recruitment - MS BI Teamlead (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    Dit internationaal bedrijf gelegen vlak buiten Gent is op zoek naar een freelancer met een sterke MS BI ervaring. Bedrijf Dit internationaal bedrijf richt zich op de gas-, water- en elektriciteitssector. Voor de uitbouw van hun BI team en de toenemende vraag naar BI rapportering zijn ze op zoek naar een freelancer met een sterke MS BI ervaring. Taken Als freelance MS BI teamlead ben je verantwoordelijk voor het rapporteringsproces van A tot Z. Je bent verantwoordelijk voor het analyseren van de requirements van de verschillende klanten. Je vertaalt deze requirements naar een functioneel BI design en je doet het nodige programmeerwerk hiervoor. Vervolgens geef je jouw collega's en klanten training over het gebruik van de BI oplossing die ontstaan is uit de ontwikkeling van jouw functioneel design. Profiel Als freelance MS BI teamlead herken je jezelf in de volgende omschrijving: je hebt al geruime ervaring met de volledige MS BI suite: SSIS, SSAS, SSRS. kennis van PowerBI is een plus. je houdt van programmeren met SSIS. je bent vloeiend in het Nederlands en Engels. Aanbod Als freelance MS BI teamlead krijg je: een project in een internationaal bedrijf vlak buiten de ring van Gent. flexibele uren en thuiswerk zijn bespreekbaar. startdatum ASAP. uitbetaling door Target Recruitment binnen de 10 werkdagen. Ben jij meteen beschikbaar en spreekt deze opdracht jou aan? Stuur me dan een mailtje met jouw CV via de knop hieronder.

Zoek naar antwoorden van Stulens F in sociale netwerken
Look for responds of Stulens F in social networks

Lees alle opmerkingen voor Stulens F. Laat een reactie achter voor Stulens F. Stulens F bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Stulens F. Leave a respond for Stulens F. Stulens F on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Stulens F op de google maps. Adres en contacten Stulens F
Location of Stulens F on the google maps. Address and contacts of Stulens F

Andere gerelateerde bedrijven als come Stulens F Stulens F: Astra-Tec BVBA | Fabelec SPRL | TOPHOUSE INTERIOR BVBA | Décométal SPRL | De Bruyne, Stefan

Other related companies as Stulens F: Astra-Tec BVBA | Fabelec SPRL | TOPHOUSE INTERIOR BVBA | Décométal SPRL | De Bruyne, Stefan

Stulens F is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio Hasselt (Kuringen), België. De volledige naam van het bedrijf is Stulens F, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03839141845. Het bedrijf Stulens F bevindt zich op het adres: Pallekensbergstraat 35,3511. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 986,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 760,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in Stulens F zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Stulens F is Landbouwdiensten, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Stulens F is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Stulens F, openstaande posities, locatie van Stulens F op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Stulens F is a company, that was registered 2008 in Hasselt (Kuringen) region, Belgium. Full name of company is Stulens F, company assigned to the tax number BE03839141845. The company Stulens F is located at the address: Pallekensbergstraat 35,3511. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 986,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 760,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in Stulens F were not found.
The main activity of Stulens F is Agricultural Services, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Stulens F is not available. You also can look at reviews of Stulens F, open positions, location of Stulens F on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Stulens F, Hasselt (Kuringen): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Stulens F, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Stulens F, Hasselt (Kuringen): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Stulens F, employees, financial statistics.