KWINK RECLAMEBUREAU

Contactgegevens KWINK RECLAMEBUREAU: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data KWINK RECLAMEBUREAU: address, phone, fax, email, website, opening hours

KWINK RECLAMEBUREAU

Regio (region): Brugge, België

Adres (address): Leopold II-laan 35,8000, België

Telefoon (phone): +32 (53) 862-67-20 +32 (53) 862-67-20

Fax (fax): +32 (57) 967-57-43 +32 (57) 967-57-43

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) KWINK RECLAMEBUREAU: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "KWINK RECLAMEBUREAU"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "KWINK RECLAMEBUREAU"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van KWINK RECLAMEBUREAU, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen KWINK RECLAMEBUREAU. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of KWINK RECLAMEBUREAU, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees KWINK RECLAMEBUREAU. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti KWINK RECLAMEBUREAU
Products information KWINK RECLAMEBUREAU

BTW identificatienummer (tax): BE01965698242
Ondernemingsnummer: 3649627685
Hoofdstad (capital): 527,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 560,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Jaar van oprichting (foundation year): 2004
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Co-operative

Producten die in KWINK RECLAMEBUREAU zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor KWINK RECLAMEBUREAU
(Get full report from official database of BE for KWINK RECLAMEBUREAU)

Aanvulling soorten activiteiten voor KWINK RECLAMEBUREAU
Addition kinds of activities for KWINK RECLAMEBUREAU

356902. Brandbestrijding en aanverwante apparatuur | Firefighting and related equipment
503901. Geprefabriceerde structuren | Prefabricated structures
628900. Beveiliging en grondstoffen service | Security and commodity service
20489908. Feeds, specialiteit: muizen, guinnea varken, enz. | Feeds, specialty: mice, guinnea pig, etc.
36120312. Ratio transformatoren | Ratio transformers
62829900. Beleggingsadvies, nv | Investment advice, nec

Werken bij KWINK RECLAMEBUREAU: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in KWINK RECLAMEBUREAU: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor KWINK RECLAMEBUREAU. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for KWINK RECLAMEBUREAU. Looking for open vacancies in other companies

  • Schadebeheerder (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: Start People Woluwe

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Een ongeval is snel gebeurd. Op zo een moment is het cruciaal dat er aan de bestuurders op een efficiënte en klantvriendelijke manier verder geholpen kunnen worden Je zal ingezet worden om de schadedossiers van A tot Z af te handelen voor de voertuigen die tot ons wagenpark behoren. Wat wordt er nu van jou verwacht? - Je zal verantwoordelijk gesteld worden voor de opening en opvolging van de schadedossiers van onze klanten om er op die manier voor te zorgen dat de klant een perfecte dienstverlening zal krijgen. - Je bewaakt mee de herstelduur en zorgt de recuperatie van de fondsen zodat het dossier op de meest efficiënte wijze kan afgesloten worden.de reparatieduur en neemt bij overschrijding actie richting de leverancier en/of de bestuurder - Je bent het aanspreekpunt voor zowel de interne als externe klanten en leveranciers, waarbij je iedereen op de hoogte houdt van de voortgang van het dossier. - Je hebt continu oog voor de klanttevredenheid en neemt indien nodig de juiste acties - Je beheerst de afspraken uit de Service Level Agreements op jouw vakgebied en komt deze na - Je draagt bij om de Key Performance Indicators van je afdeling te bereiken

  • Productiemewerkers voor konijnen-slachterij (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: Q Jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een klant gelegen in Temse zijn wij opzoek naar  slachtmedewerkers die helpen in het slachtproces (ontvellen, ontdarmen, ...) Je werkt tussen 6u en 15u (38u/week) Ervaring is een pluspunt Bereid om, indien nodig, in te springen in afdeling versnijding/productie.

  • ploegbaas bouw m/v (TEMSE)

    Regio: TEMSE

    Bedrijf: ADECCO CONSTRUCT OOST-VLAAND

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Zin om de dagelijkse leiding te nemen over een werf? Je hebt de leiding over een team (4 -6 medewerkers) en de onderaannemers op de werf en je werkt dagelijks mee op de werf je bent de schakel tussen de werfleiding en het team

  • Horeca personeel (DRONGEN)

    Regio: DRONGEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Betalingen ontvangen Bereiden en/of opwarmen van: Frieten en frituursnacks De klant informeren over de samenstelling van de producten (salades belegde broodjes ...) De bestelling opnemen Afwassen Bereiden en/of opwarmen van: Belegde broodjes Bereiden en/of opwarmen van: Warme dranken De bestelling aan de klant overhandigen (op een bord in een meeneemverpakking op een dienblad ...) Omgaan met stress Commercieel zijn Klantgerichtheid Resultaatgerichtheid Een dynamische prettige en leerzame werkomgeving

  • Recruitment Consultant (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    samen met jouw team leg je scherpe targets vast je zoekt actief naar passende kandidaten voor jouw vacatures of je zoekt passende vacatures voor jouw kandidaten de telefoon is jouw beste vriend smeer jouw stembanden alvast in dankzij jouw enthousiasme en sales-technische skills neem je kandidaten op sleeptouw je neemt gesprekken en testen af waaruit je snel de behoeften van de tegenpartij in kaart brengt naast sales is er ook een administratief luik: opstellen van contracten invullen sociale documenten?

  • Schrijnwerker CNC Hout (LILLE)

    Regio: LILLE

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Wechelderzande zijn we op zoek naar een schrijnwerker voor binnendeuren.

  • Huishoudhulp Eernegem - Ichtegem - Aartrijke! Uurrooster op maat (EERNEGEM)

    Regio: EERNEGEM

    Bedrijf: EASY LIFE OOSTKAMP

    Type: Dienstenchequebaan

    Easy Life is een jong, dynamisch en snel groeiend bedrijf en is steeds op zoek naar gemotiveerde mensen die graag het huishouden doen. Die ook stipt en klantgericht kunnen werken. Stofzuigen, afstoffen, ramen poetsen, dweilen, strijken en boodschappen doen vind je leuk? Zelfstandig werken bij klanten thuis trekt je aan? Solliciteer dan zeker voor deze job! Je staat er zeker niet alleen voor. Jouw verantwoordelijke is steeds bereid om je te ondersteunen, bezorgt je een planning op maat en helpt je bij het bijhouden van je administratie. Ga je met de bus, fiets, trein, wagen, .. Wij houden rekening met je uurrooster! Vanaf 12u tot 38u/week is mogelijk. Geen weekendwerk en de uren steeds tussen 8u-17u. Een vrije halve dag in de week? Geen probleem! Wij plannen het in! Snelle opstart!

  • HUISHOUDHULP (M/V) BEERNEM/OEDELEM (BEERNEM)

    Regio: BEERNEM

    Bedrijf: DIENSTEN AAN HUIS

    Type: Dienstenchequebaan

    Hou jij ook van orde en netheid, en geniet je ervan om alles weer fris en schoon te maken? Dan zijn wij naar jou op zoek! Als huishoudhulp sta je in voor de wekelijkse schoonmaak van de woning en voer je huishoudelijke taken uit (poetsen, strijken, boodschappen doen, ...). Je werkt individueel bij meerdere gezinnen, je organiseert je werk zelfstandig, met respect voor de gewoontes, de privacy en de hygiënische normen van de klant. Uiteraard sta je er niet alleen voor! Jouw vaste coördinator beantwoordt al je vragen, ondersteunt jou in de administratie en opvolging van de dienstencheques. Naast het werk is er ook tijd om je collega's te ontmoeten op de gezellige gezinsdag of op de nieuwjaarsreceptie. Elke 3 maanden kan je ook de ervaringen van collega's, nieuws uit de organisatie en handige 'tips & trics' lezen in ons personeelsmagazine. Bij Diensten aanhuis staat elke medewerker centraal. Iedereen kan zich kandidaat stellen, ongeacht geslacht, leeftijd, filosofische of godsdienstige overtuiging, geaardheid of nationaliteit. (trefwoorden: huishouden, huishoudhulp,huishoudster, huishouder, poetshulp, poetsdame, poetsman, kuisen, kuisvrouw, kuisman, werkvrouw, helpen bij mensen thuis, schoonmaken, schoonmaakster, schoonmaker)

  • Sales Officer- Transport planner (Regio Dendermonde-Wetteren)

    Regio: Regio Dendermonde-Wetteren

    Bedrijf: Darwin

    Type: Vaste Job

    Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de operationele en organisatorische interne sales- en planningsactiviteiten. Je ondersteunt de Sales Manager rekening houdend met het beleid en de doelstellingen, om de vooropgestelde verkoopobjectieven te realiseren. Op transport niveau plan en coördineer je de dagelijkse transporten. Salesrol Je werkt mee aan de verkoop van de afgewerkte producten aan interne en externe klanten. Je beheert verkoopdossiers (uitschrijven offertes, administratieve opvolging,..) Je bent het aanspreekpunt voor klachten in de begeleiding van het order. Je hebt veelvuldige contacten zowel binnen de eigen afdeling als met andere interne afdelingen. Je zorgt mee voor een optimale planning en een optimaal stockbeheer. Transportrol Je bent verantwoordelijk voor het inplannen van de dagelijkse transporten. Je staat in voor het opvolgen van de noodzakelijke transportdocumenten. Je fungeert als externe contactpersoon inzake uitgaande afgewerkte producten en omtrent de status van de levering.

  • Project Manager Business Processes & Systems (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT GROUP

    Type: Vaste Job

    Je werkt mee aan projecten voor onze verschillende operating units (DATS 24, Colruyt Laagste Prijzen, OKay, Bio-Planet, …) en op functionele gebieden zoals Aankoop, Finance, HR of Logistiek. Waar die projecten zoal over gaan? Denk aan de transitzones in alle Colruyt winkels optimaliseren, een maaltijdboxformule ontwikkelen en lanceren, de Baby Aan Boord actie uitwerken, SharePoint technisch uitbouwen als belangrijkste tool om informatie te delen of e-invoicing opzetten met onze leveranciers. Als PM krijg je meteen een flinke verantwoordelijkheid! De grote projecten waar jij bij betrokken bent, hebben een gemiddelde looptijd van 6 maanden tot 1 jaar, hebben budgetten tot 1,5 miljoen euro en worden opgenomen door teams van ongeveer 5 tot 15 personen. Jouw rol is uitdagend en afwisselend. Bovendien kan je terugvallen op een ervaren coach. Zo zien jouw werkdagen eruit: - Je definieert de doelstellingen en scope door de vragen van de opdrachtgever kristalhelder te verwoorden. Je stelt vervolgens in overleg met o.a. analisten of business architect een projectplan op. -Je zet een projectorganisatie op met je team en de andere betrokkenen, zoekt de juiste resources hierbij en motiveert en stuurt je teamleden aan. -Je waakt over de timing, scope en kost en rapporteert regelmatig aan de opdrachtgever. Je stuurt bij waar nodig. -Je stelt een communicatieplan op en maakt een stakeholder- en risicoanalyse die je opvolgt gedurende het project. - Je bent eindverantwoordelijk voor de uiteindelijke realisatie en oplevering. - Je zorgt ervoor dat het project geborgen wordt in de organisatie. - Je sluit het project af en zorgt ervoor dat de lessons learned gedocumenteerd worden. -Je wisselt informatie uit met collega-projectmanagers. Je werkt in ons hoofdkantoor in Halle, af en toe aan de slag gaan in een van onze satellietlocaties (Deinze, Mechelen, Haasrode, …) is mogelijk. Daarnaast kan het gebeuren dat je interne klanten ter plaatse bezoekt.

  • Ploegbaas (ZANDHOVEN)

    Regio: ZANDHOVEN

    Bedrijf: IMPACT

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant te Massenhoven zijn we op zoek naar een ploegbaas Je wordt ingezet in de productiehal van betonnen prefab elementen. Je staat in voor het efficiënt aansturen en verdelen van het werk voor een team van een 30-tal personen. Je staat eveneens voor de kwaliteit van de geproduceerde elementen.

  • Enthousiaste keukenmedewerker weekend (Regio Gent)

    Regio: Regio Gent

    Bedrijf: SILVER TIE-HOSPITIUM GENT

    Type: Flexijob

    • Uitvoeren van bereidingen volgens instructies van de kok • Mise-en-place • Bereiden van garnituren, koude sauzen, soepen, voor- en nagerechten • Schikken en garneren van gerechten • Orde en netheid • Hygiënische bewaring van voedingsmiddelen • Respecteren veiligheidsnormen

Zoek naar antwoorden van KWINK RECLAMEBUREAU in sociale netwerken
Look for responds of KWINK RECLAMEBUREAU in social networks

Lees alle opmerkingen voor KWINK RECLAMEBUREAU. Laat een reactie achter voor KWINK RECLAMEBUREAU. KWINK RECLAMEBUREAU bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for KWINK RECLAMEBUREAU. Leave a respond for KWINK RECLAMEBUREAU. KWINK RECLAMEBUREAU on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie KWINK RECLAMEBUREAU op de google maps. Adres en contacten KWINK RECLAMEBUREAU
Location of KWINK RECLAMEBUREAU on the google maps. Address and contacts of KWINK RECLAMEBUREAU

Andere gerelateerde bedrijven als come KWINK RECLAMEBUREAU KWINK RECLAMEBUREAU: Soliar SA | Fomeco NV | Immo Pinson NV | New Flanders Printing N.V. | Demetteir NV

Other related companies as KWINK RECLAMEBUREAU: Soliar SA | Fomeco NV | Immo Pinson NV | New Flanders Printing N.V. | Demetteir NV

KWINK RECLAMEBUREAU is een bedrijf dat 2004 is geregistreerd in de regio Brugge, België. De volledige naam van het bedrijf is KWINK RECLAMEBUREAU, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE01965698242. Het bedrijf KWINK RECLAMEBUREAU bevindt zich op het adres: Leopold II-laan 35,8000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 527,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 560,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Co-operative. Producten gemaakt in KWINK RECLAMEBUREAU zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van KWINK RECLAMEBUREAU is Niet-classificeerbare vestigingen, inclusief 6 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van KWINK RECLAMEBUREAU is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van KWINK RECLAMEBUREAU, openstaande posities, locatie van KWINK RECLAMEBUREAU op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

KWINK RECLAMEBUREAU is a company, that was registered 2004 in Brugge region, Belgium. Full name of company is KWINK RECLAMEBUREAU, company assigned to the tax number BE01965698242. The company KWINK RECLAMEBUREAU is located at the address: Leopold II-laan 35,8000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 527,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 560,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Co-operative. Products created in KWINK RECLAMEBUREAU were not found.
The main activity of KWINK RECLAMEBUREAU is Nonclassifiable Establishments, including 6 other destinations. Information about owner, director or manager of KWINK RECLAMEBUREAU is not available. You also can look at reviews of KWINK RECLAMEBUREAU, open positions, location of KWINK RECLAMEBUREAU on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over KWINK RECLAMEBUREAU, Brugge: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf KWINK RECLAMEBUREAU, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about KWINK RECLAMEBUREAU, Brugge: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company KWINK RECLAMEBUREAU, employees, financial statistics.