Things We Like

Contactgegevens Things We Like: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Things We Like: address, phone, fax, email, website, opening hours

Things We Like

Regio (region): Brussel (Sint-Gillis), België

Adres (address): Charleroise Steenweg 135,1060, België

Telefoon (phone): 02 539 26 23 02 539 26 23

Fax (fax): 02 534 09 23 02 534 09 23

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Things We Like: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Things We Like"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Things We Like"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Things We Like, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Things We Like. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Things We Like, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Things We Like. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Things We Like
Products information Things We Like

BTW identificatienummer (tax): BE03064331054
Ondernemingsnummer: 4361541748
Hoofdstad (capital): 928,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 420,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Jaar van oprichting (foundation year): 2000
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in Things We Like zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Things We Like
(Get full report from official database of BE for Things We Like)

Aanvulling soorten activiteiten voor Things We Like
Addition kinds of activities for Things We Like

811101. Gespecialiseerde juridische dienstverlening | Specialized legal services
26310403. Coated karton | Coated paperboard
28429900. Pools en sanitaire artikelen, niet inbegrepen | Polishes and sanitation goods, nec
38420203. Katoen, absorberend: gesteriliseerd | Cotton, absorbent: sterilized
73890309. Trade show arrangement | Trade show arrangement

Werken bij Things We Like: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Things We Like: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Things We Like. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Things We Like. Looking for open vacancies in other companies

  • Magazijnier bandencentrale m/v (ZOTTEGEM)

    Regio: ZOTTEGEM

    Bedrijf: ADECCO ZOTTEGEM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant - een garage, annex bandencentrale- in regio Zottegem zijn wij op zoek naar een ervaren magazijnier met kennis van autobanden. Je haalt in het ene depot de banden op ( op basis van picklijsten) die je dan naar de centrale brengt. Je voert ook de banden uit naar verschillende klanten in de regio.

  • Winkelverantwoordelijke Ramen en deuren m/v (AALST)

    Regio: AALST

    Bedrijf: Start People Aalst

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je beheert je ramen & deuren zaak van bijna 3 miljoen euro: Je verdeelt de taken aan je 6 medewerkers & volgt deze op. Je geeft aan wat in het assortiment moet veranderen, je volgt klachten en problemen van klanten op & helpt ze mee op te lossen, je kent je producten van binnen en van buiten. Je zal ook eindverantwoordelijke zijn voor de planning van de opmetingen en plaatsingen en hiervoor in contact staan met de plaatsers. Je zal klanten advies geven over ramen/deuren, zonnewering, sectionaalpoorten, terrasoverkappingen, … en de bijhorende accessoires. Je geeft uitleg over de technische details en je geeft advies over de opmeting en plaatsing. Je zal naar de klant luisteren en hem goed begeleiden in het keuzeproces en eventueel praktische tips geven. Je zal ook mbv een offerteprogramma offertes aan de klant voorstellen. Je zal offertes opmaken, bestellingen doen en jouw offertes actief opvolgen. Je kan goed met een PC werken (Excel, Word, Outlook)

  • Verantwoordelijke planning monteurs (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Konvert Office Kortrijk

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant, een bedrijf actief in raambekleding, regio Kortrijk, is Konvert Office op zoek naar een Verantwoordelijk Planning van de servicemonteurs (m/v): Je bent verantwoordelijk voor de planning van de servicemonteurs in België en Nederland die ingezet worden voor herstellingen, vervangingen en garantiegevallen. Je zorgt er voor dat service gevallen op een snelle en adequate manier worden opgelost. Je stelt de klant steeds centraal. Functie:  Je plant een service in van A tot Z  Je communiceert met de klant, de consument, je medewerkers en je collega's omtrent de planning  Je maakt een volledig dossier aan per service-geval  Je beantwoordt technische vragen van de klant en helpt hen verder met de juiste oplossing.  Je toetst commerciële beslissingen steeds af met je teamleader

  • METSER (HERTSBERGE)

    Regio: HERTSBERGE

    Bedrijf: ACCENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als metser: Kan je volledig zelfstandig werken Beschik je over de nodige passie voor je werk Ben je een echte teamplayer Heb je inzicht in het werk Kan je planlezen Heb je een technische achtergrond Werk je volgens de veiligheidsvoorschriften Kan je profielen uitzetten Kan je façade en ruwbouw metsen Kan je zowel in de mortel als met lijm metsen Heb je ervaring met klein handgereedschap

  • Huishoudhulp Lebbeke (LEBBEKE)

    Regio: LEBBEKE

    Bedrijf: PUUUR WETTEREN

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ook eindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Functie: Je staat in voor de schoonmaak van de woning en kan ook strijken, koken of boodschappen doen

  • STUDENT AFWASSER WEEKEND (M/V) (MAARKEDAL)

    Regio: MAARKEDAL

    Bedrijf: Synergie Oudenaarde Interim

    Type: Studentenjob

    We zijn op zoek naar een student die in e.en bloeiende horecazaak kan inspringen aan de afwas. Je zal als vaste student worden ingezet en twee dagen per weekend werken. Dit kan op zowel donderdagavond, vrijdagavond, zaterdag als zondag

  • ZAALMEDEWERKER (RANST)

    Regio: RANST

    Bedrijf: BRASSERIE HOF VAN RANST

    Type: Vaste Job

    Op onze kaart staan verse vlees- en visgerechten, pasta's,.... en wisselende seizoensgerechten. In onze feestzaal kan men terecht voor seminaries, koffietafels,... Wij zoeken een collega die instaat voor het opdienen van de gerechten en het serveren van drank.

  • Commercieel bediende (perfect NL- & FR-talig) (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Proactify

    Type: Vaste Job

    Wat doet Proactify? Proactify is een jonge en ambitieuze onderneming die in het leven geroepen om bedrijven te helpen meer controle krijgen over hun verkoop, over hun groei én over hun marge. Dat doen we door proactiviteit te intjecteren in de commerciële werking van onze klanten. Voor onze klanten gaan wij dus proactief op zoek naar nieuwe verkoopkansen en bovendien streven we ernaar onze klanten bij elk project (meer) inzicht te verschaffen in hun markt. Wie zoeken we? Binnen de functie van ‘Commercieel medewerker (perfect NL & FR-talig)’ ben je een onmisbare ondersteuning voor de commerciële werking van onze klanten. In de eerste plaats sta je in voor het telefonisch vastleggen van afspraken voor de buitendienst medewerkers van ons cliënteel, zodat zij efficiënter te werk kunnen gaan. Zij volgen de verkoopafspraken op die door jou worden vastgelegd. Vooraleer een afspraak in te plannen, voer je steeds een telefonisch onderzoek uit om te bepalen in welke mate een afspraak interessant is voor onze klant. Wanneer je dit onder de knie hebt, zal je ook verantwoordelijk zijn voor het uitvoeren van diepgaande marktonderzoeken om onze klanten van inzicht te voorzien in hun huidige situatie en de commerciële opportuniteiten die zich in haar markt bevinden. Onze klanten kunnen steeds bij jou terecht voor praktische vragen. Je bent dus van nature behulpzaam, maar ook ondernemend en een probleem van een klant zie jij eerder als een opportuniteit om iemand te helpen. Bij deze functie is het uitermate belangrijk dat je graag telefoneert aangezien je het grootste deel van je tijd (95%) zal je spenderen aan telefonische contacten. Ook is het noodzakelijk dat je perfect Nederlands en Frans spreekt en schrijft en je het niet erg vindt om af en toe op locatie van de klant te gaan werken. Opleidingen vinden meestal plaats bij de klant ter plaatsen en duren gemiddeld 1 tot 2 weken. Ervaring en diploma’s kunnen een meerwaarde bieden, maar zijn voor ons niet prioritair. Je attitude en de manier waarop je in het leven staat zijn voor ons meer van belang. Positiviteit, enthousiasme en proactiviteit zijn dé kernwaarden binnen Proactify. Het volledige team bezit die eigenschappen dan ook in overvloed waardoor er steeds een vrolijke en energieke sfeer heerst op kantoor. Onze Proactify’ers zetten zich met hart en ziel in om voor elk project de best mogelijke resultaten te behalen en zichzelf steeds te verbeteren. Een hoge leerattitude, gezond verstand en een grote portie enthousiasme zijn dus absolute vereisten voor een echte Proactify’er.

  • Loketmedewerker - haven van Antwerpen (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: STEGMANN BELGIUM

    Type: Vaste Job

    Als loketmedewerker sta je in voor de ontvangst van chauffeurs, dossierbeheer en de facturatie. Hulp bieden aan chauffeurs bij problemen aan het loket Administratieve afhandeling van lossing en lading vrachtwagens Voorbereiden van documenten (los-en laadorders, CMR’s) Voorbereiden werkbonnen voor facturatie. Heb je een eerste werkervaring in de logistieke/maritieme sector of heb je recent een logistieke opleiding afgerond? Aarzel dan niet om te solliciteren! Trefwoorden: loketbediende, medewerker loket, administratief bediende, logistiek bediende, logistiek medewerker

  • Technical contractmanager (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: LEVEL UP

    Type: Vaste Job

    Level Up is een onafhankelijke headhunter en richt zich vooral op het rekruteren van hogere technische en commerciële profielen. Level Upis ontstaan uit 20 jaar praktijkervaring en matcht bedrijven en kandidaten op competentie, motivatie, bedrijfscultuur en het wederzijdse DNA. Integer, vakkundig en snel! Wie met mij werkt, kiest voor actie! Mijn groot netwerk en deze doorgedreven aanpak staat voor succes, ook voor de moeilijkere vacatures. Mijn focus op resultaat, noem het passie, maken van mij uw ideale partner, voor bedrijf en kandidaat. Voor mijn klant, wereldwijd nummer één in de chemie, ben ik op zoek naar volgend profiel: ____________________________________________________________________________________________ Functie: Technical contractmanager ____________________________________________________________________________________________ Omschrijving: Binnen de groep Technical Contractmanagement werk je samen aan de uitbouw en verdere optimalisatie van acties m.b.t. contractmanagement. Daarnaast ben je betrokken bij vele initiatieven rond contractoren management, pay for performance en de bijhorende processen. Deze initiatieven komen zowel vanuit onze vestiging te Antwerpen als vanuit de internationale groep. Jouw opdrachtgevers behoren tot alle productie en technische afdelingen. Je hebt een sterke link met de technische communities en ook met diensten zoals aankoop, veiligheidsdienst en financiën. Je verleent support aan de technische opdrachtgevers bij de omzetting van processen die noodzakelijk zijn voor een goede samenwerking met contractoren en bouwt deze expertise verder uit. Bij uitschrijvingen geef je advies aan maintenance managers, construction managers, engineering, turnaround managers en andere opdrachtgevers. Dit zowel voor projecten als raamovereenkomsten. Je levert support bij de initiatieven m.b.t. werken in éénheidsprijzen ( Pay for Performance). Verder ondersteun je het optimaliseren van het afrekeningsproces, alsook nieuwe ontwikkelingen en projecten in dit domein.

  • Zelfstandig kantoorhouder arrondissement Veurne (VEURNE)

    Regio: VEURNE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als:?Zelfstandig kantoorhouder voor?een kantoor in arrondissement Veurne Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.? Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak. Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • Fleximedewerker speelhuis (KASTERLEE)

    Regio: KASTERLEE

    Bedrijf: ORFES

    Type: Flexijob

    Je ontvangt onze kleine klantjes en hun ouders in ons tofste speelhuis - clubhuis. Afrekenen en klaarmaken van de drank, snoep en smikkel bestellingen. Verzorgen van de animatie voor verjaardagfeestjes, liedjes zingen, snoepkoffer spel, enz... Klaarmaken van de snoepkoffers en op het einde van de dag alles netjes proper maken en bijvullen voor de volgende dag. Je kan met kinderen en kleuters omgaan. Bij voorkeur sta je in het onderwijs of in de kinderopvang - je kan werken als FLEXIJOB Je wenst op zeer regelmatige basis te werken in de weekends en de schoolvakanties. Werkuren te bespreken: Mogelijkheden van werkuren zijn: 1ste en 2de vrijdag van de maand 17u00 - +- 21u00 Zaterdag en zondag vanaf 09u30 - +-14u30 of vanaf 14u30 - +- 20u00 In de schoolvakanties zijn we alle dagen op vanaf 10u00

Zoek naar antwoorden van Things We Like in sociale netwerken
Look for responds of Things We Like in social networks

Lees alle opmerkingen voor Things We Like. Laat een reactie achter voor Things We Like. Things We Like bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Things We Like. Leave a respond for Things We Like. Things We Like on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Things We Like op de google maps. Adres en contacten Things We Like
Location of Things We Like on the google maps. Address and contacts of Things We Like

Andere gerelateerde bedrijven als come Things We Like Things We Like: Verhaeghe BVBA | Themodent BVBA | Foto Hanjoul-Action Shop BVBA | Vollers Belgium NV | DE VISU DIGITAL DOCUMENT DESIGN SPRL

Other related companies as Things We Like: Verhaeghe BVBA | Themodent BVBA | Foto Hanjoul-Action Shop BVBA | Vollers Belgium NV | DE VISU DIGITAL DOCUMENT DESIGN SPRL

Things We Like is een bedrijf dat 2000 is geregistreerd in de regio Brussel (Sint-Gillis), België. De volledige naam van het bedrijf is Things We Like, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03064331054. Het bedrijf Things We Like bevindt zich op het adres: Charleroise Steenweg 135,1060. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 928,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 420,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Things We Like zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Things We Like is Holding and Other Investment Offices, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Things We Like is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Things We Like, openstaande posities, locatie van Things We Like op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Things We Like is a company, that was registered 2000 in Brussel (Sint-Gillis) region, Belgium. Full name of company is Things We Like, company assigned to the tax number BE03064331054. The company Things We Like is located at the address: Charleroise Steenweg 135,1060. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 928,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 420,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Things We Like were not found.
The main activity of Things We Like is Holding and Other Investment Offices, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Things We Like is not available. You also can look at reviews of Things We Like, open positions, location of Things We Like on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Things We Like, Brussel (Sint-Gillis): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Things We Like, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Things We Like, Brussel (Sint-Gillis): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Things We Like, employees, financial statistics.