Neptumar

Contactgegevens Neptumar: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Neptumar: address, phone, fax, email, website, opening hours

Neptumar

Regio (region): Antwerpen, België

Adres (address): Sint-Pietersvliet 15,2000, België

Telefoon (phone): 03 220 02 70 03 220 02 70

Fax (fax): 03 220 02 90 03 220 02 90

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Neptumar: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Neptumar"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Neptumar"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Neptumar, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Neptumar. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Neptumar, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Neptumar. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Neptumar
Products information Neptumar

BTW identificatienummer (tax): BE03158538818
Ondernemingsnummer: 2415588378
Hoofdstad (capital): 547,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 820,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Jaar van oprichting (foundation year): 2018
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in Neptumar zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Neptumar
(Get full report from official database of BE for Neptumar)

Aanvulling soorten activiteiten voor Neptumar
Addition kinds of activities for Neptumar

762399. Koeltechniek en reparatie, anders | Refrigeration service and repair, nec
971100. nationale veiligheid | National security
14590203. Kyaniet mijnbouw | Kyanite mining
33121001. Zwarte plaat | Black plate
39650204. Rechte pennen: staal of messing | Straight pins: steel or brass
47310000. Vrachtvervoer regeling | Freight transportation arrangement
80110400. Psychiaters en psychoanalytici | Psychiatrists and psychoanalysts
94410101. Openbaar welzijnsadministratie: niet-opererende, overheid | Public welfare administration: nonoperating, government

Werken bij Neptumar: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Neptumar: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Neptumar. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Neptumar. Looking for open vacancies in other companies

  • Administratief Bediende Customs - DHL Aviation (BRUCARGO)

    Regio: BRUCARGO

    Bedrijf: Start People Zaventem GT

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Ben jij een administratieve duizendpoot en de komende 2 maanden beschikbaar ( en eventueel langer ) ? Is dynamiek, uitdaging en variatie zaken dat jij zoekt in een job? Perfect ! Dan ben jij wel misschien wel de "Administratief Bediende Customs bij DHL Aviation m/v" die wij zoeken ! Dit voor een internationale logistieke speler op Brucargo. Je zal ingeschakeld worden op de afdeling Customs ( Douane ) Takenpakket : Administratie rond zendingen Behandelen van import / export documenten Mails behandelen - Telefonisch aanspreek punt Opvolging in verschillende (bedrijfseigen) databases

  • Polyvalent Logistiek Medewerker (HOEGAARDEN)

    Regio: HOEGAARDEN

    Bedrijf: IMPACT NV

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je maakt deel uit van een team dat instaat voor het uitvoeren van value added services binnen onze logistieke omgeving. Deze services bestaan uit een breed activiteitenpallet : Simkaart verwerking. Samenhorende producten assembleren of opdrachten voorbereiden om te versturen naar externe werkplaats. Kwaliteitscontrole op extern uitgevoerde opdrachten. Klaar maken eindgebruikers zendingen bestaande uit een beperkt aantal producten. Service na verkoop, Behandeling van retours klanten. Uitvoeren of coördineren van inpakopdrachten en toezien op de kwaliteit van de uitgevoerde werken.

  • Stacker - en heftruckchauffeur (Regio Waasland) (BEVEREN-WAAS)

    Regio: BEVEREN-WAAS

    Bedrijf: Synergie Waaslandhaven Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant katoen natie, Kallo, zijn wij op zoek naar ervaren stackerchauffeurs. Je verplaatst de containers en zet deze op de juiste locatie, daarnaast help je ook mee in het magazijn om te laden en te lossen. Je hebt al ervaring, bent gemotiveerd + ontwikkeling bij een grote speler in de haven!

  • Student verkoop (LEUVEN)

    Regio: LEUVEN

    Bedrijf: ASAP LEUVEN

    Type: Studentenjob

    Onze klant biedt je een variabele job waarbij je zowel aan de kassa als in de winkel werkt. Samen met je collega's sta je in voor een mooie en overzichtelijke winkel waarin de klant aangenaam kan winkelen. Wij doen ook een beroep op je verantwoordelijkheidsgevoel. Je krijgt namelijk met geld te maken. Je kan goed met een kassasysteem werken en hebt snel oog op rekken die bijgevuld moeten worden. Verder jou je de winkel netjes en ordelijk.

  • Student tekenaar E-plan in Roeselare (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Unique Office

    Type: Studentenjob

    Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een student tekenaar E-Plan (m/v)

  • Jobstudent Kassamedewerker (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Voor Media Markt Oostende zijn wij dringend op zoek naar een jobstudent om op woensdagnamiddag en tijdens het weekend (zaterdag of zondag) te werken. Je zal vooral instaan als kassamedewerker.

  • Verkoper - Ontwerper Keukens (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Konvert Office Brugge

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, zoeken we een Verkoper - Ontwerper Keukens (m/v). In deze functie ben je het gezicht voor jouw klanten, zowel op teken-technisch vlak alsook op commercieel & administratief vlak. Je staat in voor het hele traject: vanaf het onthaal van de klanten over het ontwerp en de verkoop tot de plaatsing en de dienst na verkoop. Je biedt jouw klanten een totaalproject op maat aan met de juiste producten en diensten (ook financieringen, bijkomende garanties, levering en plaatsing), in functie van de gedetecteerde klantenbehoeften. Een goede administratieve opvolging en het naleven van de gedane beloftes zijn cruciaal en leiden tot een hoge klantentevredenheid.

  • Gepassioneerd IT Support medewerker (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: Konvert Office Antwerpen

    Type: Vaste Job

    Voor onze klant, een gekende speler binnen de veiligheid van technische toestellen, zijn wij op zoek naar een helpdeskmedewerker met een hart voor IT voor hun zetel in Berchem. Een greep uit het takenpakket: - Je bent het aanspreekpunt voor de medewerkers op vlak van IT. - Je draagt de verantwoordelijkheid voor de ondersteuning van de systemen. - Je lost basis netwerkproblemen op. - Je verzorgt de informaticaondersteuning van begin tot einde, zowel hard- als software. - Je communiceert vooral per telefoon en per mail met collega's. - Je stelt nieuwe werkposten, gebruikers en de bijhorende software in. - Je registreert oplossingen voor de meest voorkomende IT-problemen. - Je werkt mee aan de optimalisering van de infrastructuur en dienstverlening op vlak van IT.

  • Salesbeest gezocht (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: JV WORLD WIDE TRADING GCV

    Type: Zelfstandige activiteit

    Directe verkoop

  • Consulent(e) victoria juwelen (Provincie West-Vlaanderen)

    Regio: Provincie West-Vlaanderen

    Bedrijf: VICTORIA JUWELEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Voor uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar enthousiaste, energieke collega's met een passie voor juwelen.Op professionele wijze werken wij aan een optimale dienstverlening voor onze klanten. Je gaat langs bij de klanten thuis en demonstreert victoria juwelen. Je staat ook in voor de dienst na verkoop. Lijkt dit iets voor u? Neem dan vrijblijvend contact op voor meer info. Zowel in bijberoep als voor werklozen met behoud van werkloosheidsuitkering!

  • JUNIOR SUPPLY PLANNER (TIJDELIJK) (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1673445-inline.html?cid=Partner_VDAB Junior Supply Planner (freelance) Analytisch Regio Gent Voor een grote speler in de chemische sector regio Gent zijn wij vanuit Hays Purchasing & Logistics Gent omwille van interne doorgroei op zoek naar een tijdelijk medewerker voor Supply Planning. Als Junior Supply Planner ben je verantwoordelijk voor de kortetermijnplanning (3 maanden) van de producten geproduceerd in Gent, waarbij je de langetermijnplanning in het achterhoofd houdt. Bij bottle necks schiet jij in actie en voorzie je op een snelle en efficiënte manier de beste oplossing. Je registreert hierbij de incidenten en bekijkt mogelijkheden om dit in de toekomst te voorkomen. Op basis van de vraag van de markt, waarvan jou een rapport voorzien wordt door de distributieplanners, stel je de productieplanning op. Hierbij hou je rekening met het beschikbaar personeel, de machines en het materiaal. Je stemt regelmatig af met de productieplanner of de vooropgestelde planning een haalbare kaart is en stuurt bij waar nodig. Je streeft tevens naar een correctheid van de masterdatagegevens om zo een degelijke productieplanning te kunnen opmaken. In deze rol rapporteer je aan de senior planner en team leader supply planning.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van Neptumar in sociale netwerken
Look for responds of Neptumar in social networks

Lees alle opmerkingen voor Neptumar. Laat een reactie achter voor Neptumar. Neptumar bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Neptumar. Leave a respond for Neptumar. Neptumar on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Neptumar op de google maps. Adres en contacten Neptumar
Location of Neptumar on the google maps. Address and contacts of Neptumar

Andere gerelateerde bedrijven als come Neptumar Neptumar: MINILIFT | Mondiacom SPRL | Snooker Triangle BVBA | Vijverhof BVBA | Marcus Braeckmans

Other related companies as Neptumar: MINILIFT | Mondiacom SPRL | Snooker Triangle BVBA | Vijverhof BVBA | Marcus Braeckmans

Neptumar is een bedrijf dat 2018 is geregistreerd in de regio Antwerpen, België. De volledige naam van het bedrijf is Neptumar, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE03158538818. Het bedrijf Neptumar bevindt zich op het adres: Sint-Pietersvliet 15,2000. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 547,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 820,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Neptumar zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Neptumar is Nationale Veiligheid en Internationale Zaken, inclusief 8 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Neptumar is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Neptumar, openstaande posities, locatie van Neptumar op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Neptumar is a company, that was registered 2018 in Antwerpen region, Belgium. Full name of company is Neptumar, company assigned to the tax number BE03158538818. The company Neptumar is located at the address: Sint-Pietersvliet 15,2000. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 547,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 820,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Neptumar were not found.
The main activity of Neptumar is National Security and International Affairs, including 8 other destinations. Information about owner, director or manager of Neptumar is not available. You also can look at reviews of Neptumar, open positions, location of Neptumar on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Neptumar, Antwerpen: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Neptumar, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Neptumar, Antwerpen: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Neptumar, employees, financial statistics.