Ballegeer Meubelen NV

Particuliere bedrijvenEten en Drinken Plaatsen • Ballegeer Meubelen NV
Private companiesEating and Drinking Places • Ballegeer Meubelen NV

Contactgegevens Ballegeer Meubelen NV: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Ballegeer Meubelen NV: address, phone, fax, email, website, opening hours

Ballegeer Meubelen NV

Regio (region): Kortrijk, België

Adres (address): Slachthuisstraat 17,8500, België

Telefoon (phone): 056 22 44 67 056 22 44 67

Fax (fax): 056 25 99 76 056 25 99 76

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Ballegeer Meubelen NV: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Ballegeer Meubelen NV"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Ballegeer Meubelen NV"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Ballegeer Meubelen NV, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Ballegeer Meubelen NV. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Ballegeer Meubelen NV, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Ballegeer Meubelen NV. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Ballegeer Meubelen NV
Products information Ballegeer Meubelen NV

BTW identificatienummer (tax): BE04724639892
Ondernemingsnummer: 3232421875
Hoofdstad (capital): 537,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 348,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Jaar van oprichting (foundation year): 2008
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in Ballegeer Meubelen NV zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Ballegeer Meubelen NV
(Get full report from official database of BE for Ballegeer Meubelen NV)

Aanvulling soorten activiteiten voor Ballegeer Meubelen NV
Addition kinds of activities for Ballegeer Meubelen NV

366900. Communicatieapparatuur, nv | Communications equipment, nec
615901. Landbouwkredietinstellingen | Agricultural credit institutions
07510302. Schapenafscheidingsdiensten | Sheep shearing services
34480104. Garages, draagbaar: geprefabriceerd metaal | Garages, portable: prefabricated metal
35239904. Tractoren, boerderij | Tractors, farm
35850102. Airconditioning, motorvoertuig | Air conditioning, motor vehicle
36529901. Compacte laser schijven, vooraf opgenomen | Compact laser discs, prerecorded
36710204. Electron buizen, ontvangst type | Electron tubes, receiving type
44999905. Scheepsregisters | Ship registers
53119901. Warenhuizen, korting | Department stores, discount

Werken bij Ballegeer Meubelen NV: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Ballegeer Meubelen NV: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Ballegeer Meubelen NV. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Ballegeer Meubelen NV. Looking for open vacancies in other companies

  • Operator Meng Wals (M/V) (MAASMECHELEN)

    Regio: MAASMECHELEN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    * De juiste mengsels samen stellen aan de hand van recepten. je plaatst grondstoffen of producten op weegschalen , in weegbakken, ..... * werken met weeg- en hijsapparatuur

  • Schoonmaker m/v (Vaste voormiddagploeg 5u-13u) (WIELSBEKE)

    Regio: WIELSBEKE

    Bedrijf: Start People Roeselare

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor onze klant zijn wij op zoek naar een gemotiveerde schoonmaker / schoonmaakster. Je staat in voor het poetsen van de kantoren, toiletten en ook deels de productieruimte.

  • Commercieel bediende binnendienst (WARNETON)

    Regio: WARNETON

    Bedrijf: Konvert Interim Comines

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Na een interne opleiding groei je uit tot het aanspreekpunt van klanten en transporteurs. Op termijn en afhankelijk van je inzet en ambities, krijg je binnen de dienst meer verantwoordelijkheden en mogelijkheden. Als commercieel bediende verzorg je de orderopvolging van A tot Z: input, voorraadcontrole, orderbevestiging, organisatie en opvolging van het transport. Het bijhouden van verkoop statistieken en het opmaken van prognoses behoort ook tot jouw takenpakket. Je werkt nauw samen met de collega's van planning en de kwaliteitsdienst.

  • Chapper (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: Vivaldis Construct

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant te Tongeren (regio Hasselt) zijn we op zoek naar een ervaren chapper

  • Kaaibediende (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: ACCENT

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als kaaibediende bestaat je functie uit: Je neemt de operationele verantwoordelijkheden tijdens de shift in een team afwisselend de verantwoordelijkheden nemen over al het operationele gebeuren op de terminal en neemt beslissingen om de terminal optimaal te laten draaien voor wat de operaties tijdens zijn shift betreft (stockage schepen spoor gate trucks). Alle operationele problemen oplossen en anticiperen conflictenbehandeling afhankelijk van de verwachte capaciteit een optimale bezetting van de havenarbeiders berekenen beslissingen nemen betreffende de veiligheid. Hierbij rapporteer je continu aan de Operations Coördinator

  • Jobstudent administratie (M/V) (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: JOB TALENT

    Type: Studentenjob

    Wegens sterke groei zijn wij op zoek naar een Jobstudent (m/v)met de juiste waarden, en passie voor de job!   Je zorgt voor de administratieve ondersteuning bij financiële dossiers.

  • Jobstudent (ZWIJNDRECHT)

    Regio: ZWIJNDRECHT

    Bedrijf: Kruidvat

    Type: Studentenjob

    Ben jij op zoek naar een dynamische studentenjob met leuke collega’s, afwisselende werkzaamheden en waar geen dag hetzelfde is? Ben jij een student die een extra centje wil bijverdienen en ook nog eens waardevolle ervaring wil opdoen? Word dan Jobstudent bij Kruidvat. Kom jij ons team versterken? Waar vind je dat nog: een studentenjob waar geen dag hetzelfde is? Waar je samen met leuke collega’s iedere werkdag tot een succes maakt? En waar je ook nog een aardig centje verdient? Bij Kruidvat! Van schappen vullen en netjes houden tot klanten helpen en kassa draaien: jij draait je hand daar niet voor om. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de klanten tevreden en met een goed gevulde tas vol Kruidvat-producten de winkel uit lopen! Zo leer je ook nog eens enorm veel. En als het je bevalt, dan blijf je na je studentenjob toch gewoon bij ons werken? Voor enthousiaste initiatiefnemers die graag bijleren, hebben wij altijd plek. Je krijgt bij ons bovendien ook alle mogelijkheden om door te groeien.

  • Afdelingsverantwoordelijke HVAC (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: CTRL-F

    Type: Vaste Job

    Als afdelingsverantwoordelijke geef je direct leiding aan 2 mensen, indirect aan het magazijn. - Je geeft technisch advies aan klanten en maakt offertes op. Klantencontact is telefonisch, via mail of op het bedrijf. Klanten situeren zich in de B2B markt. - Je bent verantwoordelijk voor hun productgamma, je gaat op zoek naar gepaste leveranciers en doet aankoop. - Je voert alles correct in hun eigen geschreven ERP-pakket en doet aan stockbeheer. - Je maakt beslissingen omtrent de verschillende condities.

  • Project Manager Business Processes & Systems (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: COLRUYT GROUP

    Type: Vaste Job

    Je werkt mee aan projecten voor onze verschillende operating units (DATS 24, Colruyt Laagste Prijzen, OKay, Bio-Planet, …) en op functionele gebieden zoals Aankoop, Finance, HR of Logistiek. Waar die projecten zoal over gaan? Denk aan de transitzones in alle Colruyt winkels optimaliseren, een maaltijdboxformule ontwikkelen en lanceren, de Baby Aan Boord actie uitwerken, SharePoint technisch uitbouwen als belangrijkste tool om informatie te delen of e-invoicing opzetten met onze leveranciers. Als PM krijg je meteen een flinke verantwoordelijkheid! De grote projecten waar jij bij betrokken bent, hebben een gemiddelde looptijd van 6 maanden tot 1 jaar, hebben budgetten tot 1,5 miljoen euro en worden opgenomen door teams van ongeveer 5 tot 15 personen. Jouw rol is uitdagend en afwisselend. Bovendien kan je terugvallen op een ervaren coach. Zo zien jouw werkdagen eruit: - Je definieert de doelstellingen en scope door de vragen van de opdrachtgever kristalhelder te verwoorden. Je stelt vervolgens in overleg met o.a. analisten of business architect een projectplan op. -Je zet een projectorganisatie op met je team en de andere betrokkenen, zoekt de juiste resources hierbij en motiveert en stuurt je teamleden aan. -Je waakt over de timing, scope en kost en rapporteert regelmatig aan de opdrachtgever. Je stuurt bij waar nodig. -Je stelt een communicatieplan op en maakt een stakeholder- en risicoanalyse die je opvolgt gedurende het project. - Je bent eindverantwoordelijk voor de uiteindelijke realisatie en oplevering. - Je zorgt ervoor dat het project geborgen wordt in de organisatie. - Je sluit het project af en zorgt ervoor dat de lessons learned gedocumenteerd worden. -Je wisselt informatie uit met collega-projectmanagers. Je werkt in ons hoofdkantoor in Halle, af en toe aan de slag gaan in een van onze satellietlocaties (Deinze, Mechelen, Haasrode, …) is mogelijk. Daarnaast kan het gebeuren dat je interne klanten ter plaatse bezoekt.

  • GYPROCPLAATSER (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: SNEL EN GOED

    Type: Vaste Job

    Je staat in voor het plaatsen gyprocwanden en wandisolatie bij bedrijven uit de privé sector.

  • Kinderverzorg(st)er (ALSEMBERG)

    Regio: ALSEMBERG

    Bedrijf: SCHOLENGEMEENSCHAP ZONIENRAND

    Type: Werfreserve

    In onze scholengemeenschap Zoniënrand zijn we regelmatig op zoek naar vervangers. Ben jij kinderverzorg(st)er en wens je automatisch op de hoogte gebracht te worden van de aangeboden vacatures in onze scholengemeenschap (scholen gelegen in Alsemberg, Beersel, Dworp en Sint-Genesius-Rode)? Stuur dan je emailadres door naar [email protected].

  • EMPLOYé ADMINISTRATIF FRANçAIS - ANGLAIS POUR LES SERVICES COMMANDE ET FACTURATION-EXPEDITION H/F (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Adecco Personnel Services

    Type: Werfreserve

    Vous recherchez un poste d'Employé administratif dans la région de Mouscron ? Vous êtes polyvalent, autonome, et vous maîtrisez très bien l'anglais ? Voici une fonction d'Employé administratif pour les services Commande et Facturation-expédition h/f susceptible de répondre à vos attentes. Dans le cadre du passage de l'ERP actuel vers SAP, les équipes de notre client seront largement mobilisées pendant plusieurs mois. Vous rejoindrez donc les services Commande et Facturation-expédition h/f durant la durée du projet (minimum jusque fin avril). VOTRE FONCTION : - Vous intervenez en transversal sur 2 services de la SUPPLY CHAIN : le service Commandes, et le service Facturation-Expéditions. - Vous assurez diverses tâches administratives et logistiques telles que : o Encodage : mise à jour des prix, contrôle des commandes en cours lors de la libération de lots par le laboratoire (modification des délais liés aux commandes, …). o Contrôle des factures des transporteurs. o Reporting : suivi des livraisons par la maison-mère ; des délais de livraison vers les clients, des commandes non-confirmées,… o Gestion des expéditions : préparation des picking-lists, préparation des factures, transports express, … - Vous fournissez un service optimal et êtes responsable de l’administration efficace et correcte liée à ces activités. - Vous travaillez avec différents outils informatiques (AS400, Excel, SAP). - Vous êtes en contact régulier avec notre maison-mère en Allemagne à qui vous fournissez un feed-back sur le suivi logistique des commandes à l’expédition. - Vous êtes force de proposition en termes d’amélioration des processus. - Vous faites partie d’une équipe et collaborez avec vos collègues pour assurer la continuité du service client. A ce titre, vous assurez le remplacement ponctuel de vos collègues sur leurs tâches propres.

Zoek naar antwoorden van Ballegeer Meubelen NV in sociale netwerken
Look for responds of Ballegeer Meubelen NV in social networks

Lees alle opmerkingen voor Ballegeer Meubelen NV. Laat een reactie achter voor Ballegeer Meubelen NV. Ballegeer Meubelen NV bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Ballegeer Meubelen NV. Leave a respond for Ballegeer Meubelen NV. Ballegeer Meubelen NV on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Ballegeer Meubelen NV op de google maps. Adres en contacten Ballegeer Meubelen NV
Location of Ballegeer Meubelen NV on the google maps. Address and contacts of Ballegeer Meubelen NV

Andere gerelateerde bedrijven als come Ballegeer Meubelen NV Ballegeer Meubelen NV: RENAULT/VAN TRIER (GARAGE) | Ervaringsgerichte Freinetschool De Levensboom | CDH Industries N.V. | Clinical Training Center for Classical Homeopathy | MOTORI LORENZO

Other related companies as Ballegeer Meubelen NV: RENAULT/VAN TRIER (GARAGE) | Ervaringsgerichte Freinetschool De Levensboom | CDH Industries N.V. | Clinical Training Center for Classical Homeopathy | MOTORI LORENZO

Ballegeer Meubelen NV is een bedrijf dat 2008 is geregistreerd in de regio Kortrijk, België. De volledige naam van het bedrijf is Ballegeer Meubelen NV, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04724639892. Het bedrijf Ballegeer Meubelen NV bevindt zich op het adres: Slachthuisstraat 17,8500. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 537,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 348,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Ballegeer Meubelen NV zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Ballegeer Meubelen NV is Eten en Drinken Plaatsen, inclusief 10 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Ballegeer Meubelen NV is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Ballegeer Meubelen NV, openstaande posities, locatie van Ballegeer Meubelen NV op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Ballegeer Meubelen NV is a company, that was registered 2008 in Kortrijk region, Belgium. Full name of company is Ballegeer Meubelen NV, company assigned to the tax number BE04724639892. The company Ballegeer Meubelen NV is located at the address: Slachthuisstraat 17,8500. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 537,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 348,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Ballegeer Meubelen NV were not found.
The main activity of Ballegeer Meubelen NV is Eating and Drinking Places, including 10 other destinations. Information about owner, director or manager of Ballegeer Meubelen NV is not available. You also can look at reviews of Ballegeer Meubelen NV, open positions, location of Ballegeer Meubelen NV on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Ballegeer Meubelen NV, Kortrijk: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Ballegeer Meubelen NV, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Ballegeer Meubelen NV, Kortrijk: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Ballegeer Meubelen NV, employees, financial statistics.