AMC Management & Consultancy BVBA

Particuliere bedrijvenAutomotive Reparatie, Diensten en Parkeren • AMC Management & Consultancy BVBA
Private companiesAutomotive Repair, Services and Parking • AMC Management & Consultancy BVBA

Contactgegevens AMC Management & Consultancy BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data AMC Management & Consultancy BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

AMC Management & Consultancy BVBA

Regio (region): Aalst, België

Adres (address): Bredestraat 45 Bus 2,9300, België

Telefoon (phone): 053 60 83 34 053 60 83 34

Fax (fax): 053 60 83 35 053 60 83 35

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) AMC Management & Consultancy BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "AMC Management & Consultancy BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "AMC Management & Consultancy BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van AMC Management & Consultancy BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen AMC Management & Consultancy BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of AMC Management & Consultancy BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees AMC Management & Consultancy BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti AMC Management & Consultancy BVBA
Products information AMC Management & Consultancy BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE07459960937
Ondernemingsnummer: 1413909912
Hoofdstad (capital): 967,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 638,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Negatief
Jaar van oprichting (foundation year): 2016
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in AMC Management & Consultancy BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor AMC Management & Consultancy BVBA
(Get full report from official database of BE for AMC Management & Consultancy BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor AMC Management & Consultancy BVBA
Addition kinds of activities for AMC Management & Consultancy BVBA

2392. Huishoudelijke meubels | Household furnishings, nec
072201. Cash korrels, machine oogstdiensten | Cash grains, machine harvesting services
382905. Nucleaire straling en testapparatuur | Nuclear radiation and testing apparatus
20240201. Vlaver, bevroren | Custard, frozen
31310504. Tassen, leer of metaal | Toe caps, leather or metal
32910305. Staalwol | Steel wool
79970501. Handball club, lidmaatschap | Handball club, membership
82210102. Universiteit | University
95110102. Milieubeschermingsagentschap, overheid | Environmental protection agency, government

Werken bij AMC Management & Consultancy BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in AMC Management & Consultancy BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor AMC Management & Consultancy BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for AMC Management & Consultancy BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Kok voor een voedingsbedrijf (Geen weekendwerk) (OOSTKAMP)

    Regio: OOSTKAMP

    Bedrijf: Go4Jobs Brugge

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je staat in voor het bereiden van gerechten in grote hoeveelheden. Je bedient de machines en volgt vaste recepturen.

  • Verkoopsters groenten & fruit regio Geel (GEEL)

    Regio: GEEL

    Bedrijf: ASAP GEEL

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Je verkoopt groenten en fruit aan individuele klanten. Je stalt de producten volgens de regels en op een aantrekkelijke manier uit. Je weegt en verpakt groenten en fruit. Je informeert de klanten over de producten. Je werkt binnen in een geklimatiseerde winkel, het werk is voornamelijk rechtstaand. Je loopt af en aan in de winkel en de voorraadruimte. Soms verplaats je ook zware lasten. De eerste weken zal je ook tewerkgesteld worden in de omliggende gemeenten

  • Tweetalige Customer Service Medewerker - Hoogstraten (HOOGSTRATEN)

    Regio: HOOGSTRATEN

    Bedrijf: Synergie Kempen Careers

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Dit bedrijf is actief op het gebied van integrale logistiek en textielreiniging. Belangrijkste activiteiten zijn de verhuur en reiniging van bed- badgoed en kleding voor de Gezondheidszorg en Horeca. Voor hun team in de site van Hoogstraten te versterken zijn zij op zoek naar een Klantenservice medewerker. De uitdaging als klantendienstmedewerker is een perfecte service te kunnen bieden aan de klanten. Je kerntaken en verantwoordelijkheden: Procesgericht, om de administratie en de service naar de klant op een correcte manier te laten verlopen, zoeken we een medewerker die instaat voor o.a. ingave bestelorders en administratieve taken. Daarnaast verwachten we ook een pro actieve aanpak naar onze klant dmv de juiste analyses. Klachtenopvolging en het meezoeken naar structurele oplossingen maken deel uit van je takenpakket Klantgericht, bij elke handeling stel je de klant op de eerste plaats. Mensgericht, je werkt in tandem met je collega's van de klantendienst. Bovendien werk je nauw samen met de medewerkers van de productie en van andere units.

  • Lasser/Samensteller (TIELT)

    Regio: TIELT

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een bedrijf regio Tielt zijn we op zoek naar een Lasser (M/V):  Je staat in voor het lassen en monteren van van serres  Je bewerkt metaal 

  • Poetshulp/Huishoudhulp in Deurne (Diest) – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (DEURNE)

    Regio: DEURNE

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw/kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau.

  • Enthousiaste Thuishulp/Huishoudhulp te Hasselt (HASSELT)

    Regio: HASSELT

    Bedrijf: Plus Home services

    Type: Dienstenchequebaan

    WAT ALS ... je " EEN DROOM IN HUIS" genoemd wordt ? DAN is de kans groot dat je als THUISHULP bij een klant van Plus Home Services poetst. Je verricht er afwisselend (poets)werk met dienstencheques en je wordt er op handen gedragen als je blij wordt van een propere woning. Zelfs een echte héld kan je er worden, als je in dat proper huis dan ook nog wat was- en/of strijkwerk doet! Geen nood als strijken je niet ligt: voorbereidend werk en (helpen bij het) koken, boodschappen doen of kleine naai- en verstelwerkjes behoren ook tot de mogelijkheden.

  • Student tijdens het schooljaar M/V (NINOVE)

    Regio: NINOVE

    Bedrijf: ADECCO NINOVE

    Type: Studentenjob

    Ben je student en ben je tussen midden januari en eind maart beschikbaar om tijdens de week aan de slag te gaan, lees dan zeker verder. Je pakt de goederen uit en je zet ook de bestellingen klaar per klant. Je werkt tijdens de week in de dagploeg.

  • LESGEVER ZWEMMEN (ERTVELDE)

    Regio: ERTVELDE

    Bedrijf: Sportwerk Vlaanderen

    Type: Studentenjob

    Ben je sportief en enthousiast ingesteld? Ben je op zoek naar een leuke en afwisselende job in de sport? Dan ben je bij Sportwerk Vlaanderen aan het juiste adres! Sportwerk Vlaanderen werkt samen met een team van vaste en losse sportlesgevers. Losse sportlesgevers zijn sportlesgevers die op (on)regelmatige basis voor Sportwerk Vlaanderen werken. Voor een opdracht zwemmen op 13 november in Ertvelde zijn we op zoek naar een losse lesgever. De opdracht vindt plaats van 17:00-19:00 uur. Zin om Sportwerker te worden? Join our team!

  • ALGEMEEN DIRECTEUR (BE772367) (AALTER)

    Regio: AALTER

    Bedrijf: MEVACO BOUWBEDRIJF

    Type: Vaste Job

    Mevaco Bouwbedrijf, gelegen in Aalter, is een gezond en succesvol familiebedrijf, opgericht in 1979 door Josef Meerschman, die tot op heden het bedrijf leidt. Mevaco realiseert een jaaromzet van € 30 miljoen met een 70-tal medewerkers (waaronder een 30-tal bedienden) actief binnen de drie hoofdactiviteiten: algemene aannemingen klasse 7, productie van prefab betonelementen en projectontwikkeling. Door het aanbieden van een totaalconcept, volharding en focus op kwaliteit, veiligheid en milieu ontwikkelde Mevaco Bouwbedrijf zich tot een kwalitatief hoogstaande en gewaardeerde partner van heel wat opdrachtgevers (projectontwikkelaars, openbare instellingen zoals scholen, rust- en verzorgingsinstellingen, en private klanten). Om hun toekomstige structuur verder vorm te geven, zoeken zij, voor de algemene aannemingen en productie van prefab betonelementen een (m/v) ALGEMEEN DIRECTEUR Hands-on en charismatische leider met een operationele en commerciële focus Functie Je bent eindverantwoordelijke voor het dagelijkse beleid en bepaalt, in nauw overleg met de aandeelhouders, de langetermijnstrategie van Mevaco Bouwbedrijf aan de hand van een businessplan dat rendabele en structurele groei garandeert. Na analyse van de organisatiestructuur & -processen, doe je voorstellen die leiden tot optimalisering van de operationele efficiëntie en performantie. Dit behelst onder meer het garanderen van de afwerking en oplevering van de werven binnen de afgesproken uitvoeringstermijn, door een striktere planning en opvolging enerzijds en een proactievere bijsturing anderzijds. Je waakt over de financiële performantie van het bedrijf en de projecten op basis van een duidelijke rapportering die je besluitvorming ondersteunt, en een gedegen nacalculatie. Als empathische peoplemanager, sterke leider en open communicator ben je een klankbord voor je team en overkoepel je de verschillende afdelingen (operationeel, financieel, HR en commercieel) om zo tot een geïntegreerde implementatie van het beleid te komen. Je vindt een goed evenwicht tussen het ‘challengen’ van je medewerkers en het bestendigen van de positieve familiale cultuur. Je onderhandelt met verschillende klanten en stakeholders (onderaannemers, studiebureaus, overheden, architecten, enz.) en bouwt op deze manier aan een gevuld orderboek en een sterk netwerk. Je zet in op langetermijnpartnerships met klanten op basis van vertrouwen, kwaliteit en toegevoegde waarde. Je rapporteert rechtstreeks aan de aandeelhouders en de raad van bestuur.

  • Chef-Gerant bedrijfscatering Zaventem (ZAVENTEM)

    Regio: ZAVENTEM

    Bedrijf: ISS Facility Services

    Type: Vaste Job

    Als Chef-Gerant voor de afdeling Catering bent u verantwoordelijk voor uw uitbating bij een bedrijf te Diegem: U ressorteert onder de District Manager en geeft leiding aan het keuken- en bedieningspersoneel. U staat in voor de calculaties, controle van de bestellingen en alle benodigdheden. U waarborgt de kwaliteit van alle diensten en gerechten. U staat in voor het bereiden, schikken en presenteren van de gerechten (+600 passages) U zorgt voor een optimale werking tijdens de service en voert controles uit over de bereide gerechten (kwaliteit, smaak en uitzicht). U voert controle uit op de registraties van de HACCP en ISO-documenten en verwerkt deze volgend de ISO-normen. U staat in voor de menuopmaak. U zorgt voor de foodcostberekeningen bij de opgestelde menu's. U organiseert de maandelijkse vergadering van de menucommisie. U bent creatief in het zoeken, uitwerken en voorstellen van nieuwe bereidingen, gerechten en presentaties. U bespreekt menu's voor banketten, maakt een offerte, geeft klanten uitleg over de samenstelling van de gerechten en behandelt klachten. U staat in voor de werkplanning van het keuken-en bedieningspersoneel: u stelt hiervoor uurroosters op. U verwerkt allerhande gegevens: gepresteerde werkuren, ziekte of verlof, gegevens mbt tot calculatie en facturatie,... U analyseert verschillen van de maandelijkse resultaten tov het budget. U neemt deel aan vergaderingen en opleidingen. Werkuren: van maandag tot en met vrijdag van 7u tot 15u00 (38u/week).

  • Commercial & Business Development Director (LOPPEM)

    Regio: LOPPEM

    Bedrijf: ADECCO EXPERTS BRUGGE

    Type: Vaste Job

    Voor een bedrijf in regio Brugge gaan we op zoek naar een Commercial & Business Development Director Als Commercial & Business Development Director neem je leiding over het volledige salesteam en coördineer je de commerciële activiteiten. Je zorgt ook voor de verdere uitbouw en ontwikkeling hiervan op alle gebied. Je maakt deel uit van het directieteam, die maandelijks samenkomt en rapporteert aan de CEO. Personeelsverantwoordelijkheid over een 20tal medewerkers : Inside Sales (Inside Sales Officer(s), Back-Office medewerkers, Call Center medewerker(s), Team aanbestedingen) External Sales (Key Accountmanagers, Accountmanagers) Marketing Commercieel aspect Kernactiviteiten Zorgen voor de nodige ondersteuning en begeleiding van de mensen Zorgen voor het op peil houden van eigen kennis en doorgeven van deze kennis aan anderen oa door het volgen van opleidingen, en het organiseren ervan Richtlijnen, zowel op vlak van het bedrijf als op het vlak van de afdelingen, implementeren en respecteren en ervoor zorgen dat die ook gevolgd worden door de personen die rechtstreeks rapporteren Day-to-day business: beheer, oplossen van problemen, communicatie Verbeteringsvoorstellen formuleren, implementeren en opvolgen Nieuwe ontwikkelingen onderzoeken – Business Development Motiveren en opvolging van het team Updaten van systemen Op termijn word je ook lid van directieteam en kunnen volgende thema's aan bod komen : Bedrijfsstrategie tactisch en operationeel structureren en implementeren Op groepsniveau denken en handelen Coördineren van de dagdagelijkse activiteiten Opvolgen en optimalisatie van de werking Waken over rentabiliteit Handelen in functie van de waarden, de strategie en de doelstellingen van het bedrijf Doelstellingen van het bedrijf helpen concretiseren Budgetten bepalen, bespreken van de cijfers Meedenken over ‘gevoelige punten', topics

  • Internal Sales/klantenopvolging met interesse voor administratie (WILRIJK)

    Regio: WILRIJK

    Bedrijf: Het Coachingatelier

    Type: Zelfstandige activiteit

    Het Coachingatelier is op zoek naar een klantgerichte kracht (M/V) die hun team kan versterken. Je komt in een dynamische en bloeiende KMO terecht. Je werkt freelance, uurverdeling kan onderling besproken worden. Je volgt telefonisch proactief de klanten op die vragen hebben over loopbaancoaching. Graag cv naar [email protected] www.loopbaan-coaching.be

Zoek naar antwoorden van AMC Management & Consultancy BVBA in sociale netwerken
Look for responds of AMC Management & Consultancy BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor AMC Management & Consultancy BVBA. Laat een reactie achter voor AMC Management & Consultancy BVBA. AMC Management & Consultancy BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for AMC Management & Consultancy BVBA. Leave a respond for AMC Management & Consultancy BVBA. AMC Management & Consultancy BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie AMC Management & Consultancy BVBA op de google maps. Adres en contacten AMC Management & Consultancy BVBA
Location of AMC Management & Consultancy BVBA on the google maps. Address and contacts of AMC Management & Consultancy BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come AMC Management & Consultancy BVBA AMC Management & Consultancy BVBA: CHALEUR ET L'EAU (LA) | Vandebosch BVBA | Sani Chauffage SC | Wolcom | Scalco S.A.

Other related companies as AMC Management & Consultancy BVBA: CHALEUR ET L'EAU (LA) | Vandebosch BVBA | Sani Chauffage SC | Wolcom | Scalco S.A.

AMC Management & Consultancy BVBA is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio Aalst, België. De volledige naam van het bedrijf is AMC Management & Consultancy BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07459960937. Het bedrijf AMC Management & Consultancy BVBA bevindt zich op het adres: Bredestraat 45 Bus 2,9300. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 967,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 638,000,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in AMC Management & Consultancy BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van AMC Management & Consultancy BVBA is Automotive Reparatie, Diensten en Parkeren, inclusief 9 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van AMC Management & Consultancy BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van AMC Management & Consultancy BVBA, openstaande posities, locatie van AMC Management & Consultancy BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

AMC Management & Consultancy BVBA is a company, that was registered 2016 in Aalst region, Belgium. Full name of company is AMC Management & Consultancy BVBA, company assigned to the tax number BE07459960937. The company AMC Management & Consultancy BVBA is located at the address: Bredestraat 45 Bus 2,9300. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 967,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 638,000,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in AMC Management & Consultancy BVBA were not found.
The main activity of AMC Management & Consultancy BVBA is Automotive Repair, Services and Parking, including 9 other destinations. Information about owner, director or manager of AMC Management & Consultancy BVBA is not available. You also can look at reviews of AMC Management & Consultancy BVBA, open positions, location of AMC Management & Consultancy BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over AMC Management & Consultancy BVBA, Aalst: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf AMC Management & Consultancy BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about AMC Management & Consultancy BVBA, Aalst: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company AMC Management & Consultancy BVBA, employees, financial statistics.