Wijtgeers & Zn BVBA

Contactgegevens Wijtgeers & Zn BVBA: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Wijtgeers & Zn BVBA: address, phone, fax, email, website, opening hours

Wijtgeers & Zn BVBA

Regio (region): Brugge (Zeebrugge - Lissewege), België

Adres (address): Ploegstraat 25,8380, België

Telefoon (phone): 050 54 40 19 050 54 40 19

Fax (fax): 050 54 40 19 050 54 40 19

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Wijtgeers & Zn BVBA: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Wijtgeers & Zn BVBA"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Wijtgeers & Zn BVBA"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Wijtgeers & Zn BVBA, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Wijtgeers & Zn BVBA. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Wijtgeers & Zn BVBA, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Wijtgeers & Zn BVBA. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Wijtgeers & Zn BVBA
Products information Wijtgeers & Zn BVBA

BTW identificatienummer (tax): BE05995208740
Ondernemingsnummer: 5981750488
Hoofdstad (capital): 300,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 556,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Laag
Jaar van oprichting (foundation year): 1998
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in Wijtgeers & Zn BVBA zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Wijtgeers & Zn BVBA
(Get full report from official database of BE for Wijtgeers & Zn BVBA)

Aanvulling soorten activiteiten voor Wijtgeers & Zn BVBA
Addition kinds of activities for Wijtgeers & Zn BVBA

593202. Antiques | Antiques
20230310. Melkpoeder | Powdered milk
27110102. Baanafdrukken en krantenuitgeverijen gecombineerd | Job printing and newspaper publishing combined
36480202. Strobe verlichting systemen | Strobe lighting systems
37280304. Remmen, vliegtuigen | Brakes, aircraft
38450208. Transcutane elektrische zenuwstimulatoren (tientallen) | Transcutaneous electrical nerve stimulators (tens)
50850504. tandwielen | Sprockets

Werken bij Wijtgeers & Zn BVBA: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Wijtgeers & Zn BVBA: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Wijtgeers & Zn BVBA. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Wijtgeers & Zn BVBA. Looking for open vacancies in other companies

  • Verantwoordelijke afdeling lasrobot: toffe job met veel vrijheid en verantwoordelijkheid! (KORTRIJK)

    Regio: KORTRIJK

    Bedrijf: Actief Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Onze klant, een metaalbedrijf in de regio van Groot-Kortrijk, zoekt een verantwoordelijke voor de lasafdeling. Je zal lasmallen ontwerpen, maken, fine-tunen. Je maakt programma's voor de lasrobots en je brengt de productie op gang. Je staat in voor de opleiding van de robotlassers en je superviseert de afdeling. Als er problemen zijn met een robot zal je hiervoor verantwoordelijk zijn om dit op te lossen. Je streeft ernaar de productie op de robotlijnen zo optimaal mogelijk te laten verlopen.

  • Kinesist of Psychomotorisch therapeut Psychosezorg (Regio Antwerpen)

    Regio: Regio Antwerpen

    Bedrijf: ZNA

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Vacaturenummer: 5749 Locatie: ZNA Psychiatrisch ziekenhuis Stuivenberg Afdeling/ Bedrijfseenheid: Psychomotorische therapie, Psychosezorg Jobtime: 100% (38 uur/ week) Contract: onbepaalde duur met ingang van 1/11/2018 Wil je samen met je collega’s garant staan voor kwaliteitsvolle zorg? Handel jij steeds op een betrokken, respectvolle en klantgerichte manier? Jouw uitdaging: Je staat vooral in voor de residentiële therapieën, zowel in groep als individueel. Je hebt als opdracht aan elke patiënt een individuele en planmatige zorg te bieden door toepassing van psychomotorisch-therapeutische technieken en handelingen, met inachtname van de noden en behoeften van de patiënt, met als doel het menswaardig bestaan van de patiënt te bevorderen en dit zonder onderscheid van geslacht, ras, godsdienstige of filosofische overtuiging. Je past de psychomotorisch-therapeutische technieken en handelingen deskundig en doelgericht toe in kader van opgestelde programma. Je beheert administratieve gegevens, toestellen, materialen en documentatie. Je bewaakt en verbetert de kwaliteit van het aangeboden programma, o.a. door mee te werken aan overleg en vormingsprojecten. Ook volg je opleiding en bijscholing, en kan hieraan in voorkomend geval meewerken. Je rapporteert aan de verantwoordelijke Psychomotorische therapie PZ Stuivenberg, en werkt samen binnen een multidisciplinair team. Nog vragen? Meer weten over de wervingsprocedure? Contacteer Niels Vrijsen, HR recruiter, op 03 234 40 28. Meer weten over de functie? Contacteer Jurgen Lodewijckx, Trajectverantwoordelijke paramedisch, op 03 217 77 87. Zie je dit 100% zitten?

  • Operator vaste nacht Olen (OLEN)

    Regio: OLEN

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Heb je zin om aan de slag te gaan voor de meest verrukkelijke chocoladeproducent gelegen in Olen? Heb je voeling met de voedingssector en een passie voor chocolade? Ben je bovendien ook technisch aangelegd? Als (chocolade)Operator zal je verantwoordelijk zijn voor het bedien en afstellen van de machines. Je zal toekijken op de kwaliteit van de productie en bijsturen waar nodig. Op termijn zal je instaan voor het oplossen van kleine storingen.

  • Mechanical Engineer (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Accent

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Binnen de ontwikkelingsafdeling ben je de spilfiguur tussen design ontwikkeling kwaliteit montage testlabo en industrialisatie. Je ondersteunt de ontwikkelingsingenieurs als problem solver bij probleemanalyses tijdens de ontwikkeling en in productie en zorgt er op een gestructureerde manier voor dat het zich herhalen van de problemen in de toekomst voorkomen wordt. Daarbij ben jij enerzijds de trekker om maakbaarheid en kwaliteit van componenten assemblage systemen? te analyseren op te volgen en te optimaliseren; alsook het eerste aanspreekpunt in geval van technische vragen impactanalyses gebruik van alternatieve (combinaties van) componenten en/of in geval van problemen. Je ontwikkelt en test assemblagemethodes en tools voor kleine prototype reeksen en geeft op basis daarvan advies aan de industrializatiegroep eenmaal tools voor grotere reeksen ontwikkeld worden. Het product technisch door en door kennen alsook de kennis van productie-en assemblage- processen zijn je voornaamste tools.

  • Huishoudhulp regio Tienen-Boutersem (BOUTERSEM)

    Regio: BOUTERSEM

    Bedrijf: THUISHULP BRABANT

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat in voor hulp bij cliënten aan huis in regio Tienen-Boutersem Dit betekent onder andere poetsen, strijken en maaltijden bereiden.

  • Lesgever blind typen - Mechelen en/of Kontich (KONTICH)

    Regio: KONTICH

    Bedrijf: SKILLZ

    Type: Studentenjob

    Je begeleidt kinderen bij het leren blind typen aan de hand van een motiverend computer programma. Je hebt geen voorkennis nodig. Lesmateriaal en ondersteuning om de lessen te geven wordt door ons voorzien. Ideaal gezien heb je ervaring met het werken met kinderen, bv in jeugdvereniging of als monitor of je volgt een opleiding met een pedagogische achtergrond. Je geeft in een vaste school begeleiding in de naschoolse opvang aan een groep van maximum 15 kinderen gedurende 11 weken per trimester. Er staat een klaslokaal en computers ter beschikking. Deze lessen worden gegeven op maandag en dinsdag van 16 tot 17 uur in Kontich en of een dag nog te bepalen in Mechelen.

  • Teamleader Creative & Graphics (ADINKERKE)

    Regio: ADINKERKE

    Bedrijf: PLOPSALAND

    Type: Vaste Job

    Binnen het Sales- & Marketingteam neem jij de leiding over de creatieve cel. Je volgt mee de planning op en zorgt voor de uitvoering van talrijke ontwerpen voor externe en interne publicaties, content, enz … Je werkt zelf actief mee (ontwerpen, monteren) aan de dagelijkse uitvoering. Je zoekt samen met drukkers naar de ideale dragers, nieuwe mogelijkheden en verrassende creaties. Je neemt op een vlotte manier de lead in de marketing-, content- en creatieve meetings met de rest van het marketing- & salesteam. Je rapporteert aan de Markting & Sales Director.

  • Expert uitzendconsulent (MALDEGEM)

    Regio: MALDEGEM

    Bedrijf: Go4Jobs (Holding)

    Type: Vaste Job

    Een klant belt je op met een nieuwe vacature en hup, daar ga je… Je bevraagt in detail wat en wie de klant zoekt en kan dit om gaan vormen in een mooie vacature. Door je goede contacten met je reeds gescreende kandidaten kan je snel schakelen en de juiste kandidaten contacteren. Niemand in je bestaande kandidatenbestand? Voor jou is dit een extra uitdaging! Via verschillende kanalen ga je de juiste kandidaten sourcen. Je stuurt teasende berichten via LinkedIn, Indeed, Jobat en VDAB waarbij je hoofddoel is om de interesse van de beoogde kandidaat te wekken. Je nodigt de kandidaten uit en door het diepte-interview weet je hun soft en hard skills, ervaring en diploma’s perfect in kaart te brengen. Al deze info weet je dan ook weer efficiënt over te brengen aan je klant. Je volgt nauwgezet iedere stap op die je kandidaat neemt in het sollicitatieproces (ook bij je klant) en ondersteunt waar nodig. Eenmaal je kandidaat aan de slag is, volg je wekelijks op hoe alles loopt, zodat je tijdig kan anticiperen op problemen. Tot slot adviseer je klanten bij hun zoektocht (loononderhandelingen, contractvorm etc.).

  • Adjunct directeur te Assebroek-Brugge (ASSEBROEK)

    Regio: ASSEBROEK

    Bedrijf: Armonea

    Type: Vaste Job

    Onze groep is voor residentie/assistentiewoningen Berkenhof in Assebroek (Brugge) op zoek naar een enthousiaste, dynamische, hands-on en operationele collega die mee wil draaien in een innovatieve en dynamische werkomgeving. Als adjunct directeur ben je medeverantwoordelijk voor de organisatie van de vestiging in overeenstemming met de Armonea-waarden. Je maakt deel uit van het lokale managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de directeur van de residentie. De belangrijkste verantwoordelijkheden zijn: Coördineren en organiseren van de verschillende activiteiten voor de residentie zoals: het instaan voor receptie alsook evenementen organiseren, residenten te woord staan en rondleidingen geven voor de nieuwe residenten. Vooropgestelde doelstellingen correct ten einde brengen binnen de kwaliteitseisen van Armonea en binnen de vooropgestelde termijnen. Projecten en programma's opvolgen en implementeren. Planning, opvolging, en coaching van de medewerkers teneinde een gemotiveerd team te vormen. Je zorgt voor een efficiënte werkorganisatie binnen de teams. In samenspraak met de directie sta je in voor het opstellen en het opvolgen van het budget en de operationele bezetting. Daarnaast volg je de RIZIV facturatie op. Organiseren van activiteiten en evenementen teneinde een gevarieerde en onderhoudende activiteitenplanning aan te bieden. Je staat in voor veiligheid en preventie en wordt opgeleid tot preventie adviseur niveau 3 van de site. Monitoren van klantentevredenheid, zowel op objectieve wijze als door middel van interactie, en voorstellen en implementeren van actieplannen om hieraan bij te dragen teneinde een optimale klantentevredenheid te garanderen en bij te dragen tot een sterk, positief en aantrekkelijk imago van de vestiging en de groep Armonea. Inspelen op commerciële opportuniteiten en optreden als ambassadeur voor Armonea zowel intern als extern teneinde bij te dragen tot een sterk, positief en aantrekkelijk imago van de vestiging en de groep Armonea.

  • Sourcing manager (MOL)

    Regio: MOL

    Bedrijf: SCK

    Type: Vaste Job

    Als sourcing manager leid je de aankoopafdeling en neemt daarin volgende rollen op: Leider je zet het aankoopbeleid op en geeft het vorm; je voert het voorraadbeleid. Manager je zet adequate interne structuren, werkwijze en procedures op; je streeft efficiëntie na bv. d.m.v. automatiseren; je zet de nodige systemen kwaliteitsbewaking en risicobeheersing op en beheert ze. Coach je stuurt het team van medewerkers verantwoordelijk aankoop en magazijn aan, bestaande uit zowel interne als externe medewerkers. Meer info vind je op onze website.

  • Installateur sanitair provincie Luik (Regio Verviers)

    Regio: Regio Verviers

    Bedrijf: UW RECHTERHAND

    Type: Zelfstandige activiteit

    Renovatiegroep Uw Rechterhand zoekt in uw regio een installateur sanitair die ons team als zelfstandige wilt komen versterken. Dit kan partime of fulltime. Sinds 2012 biedt Gamma België hun klanten een unieke montageservice aan in hun huis-aan-huis-folders, in de 85 winkels en online. Renovatiegroep Uw Rechterhand wordt door Gamma bouwmarkten aanbevolen als montageservice en wij plaatsen voor hun klanten allerlei producten zoals badmeubels, sanitair etc. Kortom, zeer afwisselend, uitdagend en verantwoordelijk werk in een straal van 30 km vanaf uw woonplaats.

  • Computer Recruitment Services - Social Intranet Manager (BERCHEM)

    Regio: BERCHEM

    Bedrijf: ictjob.be

    Type: Zelfstandige activiteit

    NK377: Social Intranet manager: Banking, Brussels     Role Interesting role involves owning and managing the bank's knowledge and collaboration platform / social intranet (navigation, best practices, authoring etc.)  Manage the end-user support model for the employee collaboration platform. Be the main contact point for the platform towards employees. Escalate and resolve issues promptly by liaising with both stakeholders and IT.  Take care of the evolution of the platform. Identify opportunities to improve the platform based on qualitative and quantitative feedback. Manage change requests to drive continuous improvement. Draw on business needs to improve user experience.  Communicate actively with all main stakeholders, ambassadors and user groups throughout the full adoption cycle. Enable employees to find relevant training, support and onboarding resources. Coach business leaders, community managers and end-users to activate business adoption of our employee collaboration platform.  Provide expert advice on how users can achieve their goals through the channel you own. Help users finetune the scope and business purpose for their community. Map existing business processes and content in close partnership with the business owner.  Monitor site analytics and report on key performance indicators to Senior management and other stakeholders.  Contribute alongside the business and IT stakeholders on the evolution of the bank's digital workplace eco-system.   Skills Proven skills in project management and ability to prioritise competing interests while driving towards overall success Ability to understand the way employees work and shape solutions which fit their needs Knowledge of the Jive platform and Office 365 Familiarity with content management systems is a plus Thinks 'outside the box' and is able to find solutions to meet business needs   Soft skills Naturally collaborative person who listens and invests in others to achieve common goals. You love to challenge the status quo and are eager to propose creative solutions to problems. Excellent interpersonal communication skills both orally and in writing. Fast learner, high level of autonomy with the ability and experience to work on own initiative and take decisions. Good organisational skills and ability to manage own time effectively. Stress resistant and flexible to accommodate changing priorities. Team spirit, searching for end to end view by leveraging others views to come with most adequate solutions. You have the ability to prioritize effectively in a multitasking environment and manage conflicting demands. A hands-on mentality and willingness to make it happen   Details  You must be an EU national to be considered for this role  Reference: Nk377 Location: Brussels Rate: 500-525 euros per day Duration:6 months Start date: ASAP Language: English   

Zoek naar antwoorden van Wijtgeers & Zn BVBA in sociale netwerken
Look for responds of Wijtgeers & Zn BVBA in social networks

Lees alle opmerkingen voor Wijtgeers & Zn BVBA. Laat een reactie achter voor Wijtgeers & Zn BVBA. Wijtgeers & Zn BVBA bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Wijtgeers & Zn BVBA. Leave a respond for Wijtgeers & Zn BVBA. Wijtgeers & Zn BVBA on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Wijtgeers & Zn BVBA op de google maps. Adres en contacten Wijtgeers & Zn BVBA
Location of Wijtgeers & Zn BVBA on the google maps. Address and contacts of Wijtgeers & Zn BVBA

Andere gerelateerde bedrijven als come Wijtgeers & Zn BVBA Wijtgeers & Zn BVBA: E. De. L. Com BVBA | Proximedia Belgium SA | BORREMANS HOUTHANDEL | De Wulf | Dematex SA

Other related companies as Wijtgeers & Zn BVBA: E. De. L. Com BVBA | Proximedia Belgium SA | BORREMANS HOUTHANDEL | De Wulf | Dematex SA

Wijtgeers & Zn BVBA is een bedrijf dat 1998 is geregistreerd in de regio Brugge (Zeebrugge - Lissewege), België. De volledige naam van het bedrijf is Wijtgeers & Zn BVBA, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05995208740. Het bedrijf Wijtgeers & Zn BVBA bevindt zich op het adres: Ploegstraat 25,8380. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 300,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 556,000 EUR, en dat heeft Laag de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Wijtgeers & Zn BVBA zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Wijtgeers & Zn BVBA is Verzekeringsagenten, makelaars en service, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Wijtgeers & Zn BVBA is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Wijtgeers & Zn BVBA, openstaande posities, locatie van Wijtgeers & Zn BVBA op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Wijtgeers & Zn BVBA is a company, that was registered 1998 in Brugge (Zeebrugge - Lissewege) region, Belgium. Full name of company is Wijtgeers & Zn BVBA, company assigned to the tax number BE05995208740. The company Wijtgeers & Zn BVBA is located at the address: Ploegstraat 25,8380. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 300,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 556,000 EUR, and that has Laag the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Wijtgeers & Zn BVBA were not found.
The main activity of Wijtgeers & Zn BVBA is Insurance Agents, Brokers and Service, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Wijtgeers & Zn BVBA is not available. You also can look at reviews of Wijtgeers & Zn BVBA, open positions, location of Wijtgeers & Zn BVBA on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Wijtgeers & Zn BVBA, Brugge (Zeebrugge - Lissewege): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Wijtgeers & Zn BVBA, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Wijtgeers & Zn BVBA, Brugge (Zeebrugge - Lissewege): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Wijtgeers & Zn BVBA, employees, financial statistics.