Scan Office Design
Contactgegevens Scan Office Design: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Scan Office Design: address, phone, fax, email, website, opening hours
Scan Office Design
Regio (region): Brussel (Elsene), België
Adres (address): Waaglaan 56-58,1050, België
Telefoon (phone): 02 644 07 77 02 644 07 77
Fax (fax): 02 644 04 51 02 644 04 51
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Scan Office Design: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Scan Office Design"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Scan Office Design"? - Contact us!
We found such data of Scan Office Design, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Scan Office Design. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Scan Office Design
Products information Scan Office Design
Producten die in Scan Office Design zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Scan Office Design Addition kinds of activities for Scan Office Design
33990203. Spikes, nonferrous metaal of draad | Spikes, nonferrous metal or wire
44490101. Canal barge operaties | Canal barge operations
50219903. Bureaus, nec | Desks, nec
50830305. Graan liften apparatuur en benodigdheden | Grain elevators equipment and supplies
87349901. Assaying service | Assaying service
Werken bij Scan Office Design: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Scan Office Design: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Scan Office Design. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Scan Office Design. Looking for open vacancies in other companies
-
Elektricien (m/v) (OUDENAARDE)
Regio: OUDENAARDE
Bedrijf: ACTIEF INTERIM
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Je bent tussen 5u en 6u30 op de depot. Eenmaal daar bekijk je de planning en vertrek je met je collega’s naar de werf om van start te gaan. Radio aan, thermos erbij en hops! Wat houdt jouw takenpakket juist in? - Materialen voor lage spanning plaatsen en aansluiten (schakelaars, stopcontacten, …) - De elektrische installatie in werking stellen en controles uitvoeren - De kabels van industriële elektrische uitrusting aansluiten op machines, verlichtingspunten of stopcontacten - Tracés realiseren voor het doortrekken van kabels (muren doorboren, dichtplamuren, …) - Een industriële elektriciteitskast plaatsen en uitrusten - Opgebouwde of ingebouwde kabelgoten en leidingen plaatsen
-
Sterk administratief en commercieel hoofdmagazijnier (SINT-NIKLAAS)
Regio: SINT-NIKLAAS
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
De volgende opdrachten behoren tot jouw takenpakket: - Dagelijks beheren van de technische onderdelen en de gemeenschappelijke gereedschappen - Waken over het magazijn: zorgen voor de juiste onderdelen en de juiste hoeveelheden - Ontvangen, ordenen en registreren van de inkomende goederen - Wekelijkse stocktellingen - Opvragen van offertes voor gereedschappen en onderdelen - Uitvoeren van kalibraties - Opvolgen van wettelijke keuringen door externe bedrijven Bedrijfsprofiel: Ben jij sterk administratief ingesteld? Heb jij een commerciële kijk op de wereld? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een toonaangevend bedrijf in Sint-Niklaas zijn wij momenteel op zoek naar een hoofdmagazijnier.
-
REISAGENT - VERANTWOORDELIJKE ZAKENREIZEN (MECHELEN)
Regio: MECHELEN
Bedrijf: Vivaldis Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een reisbureau gelegen te Mechelen zijn we op zoek naar een nieuwe collega, namelijk verantwoordelijke voor zakenreizen. Je bent de verantwoordelijk voor het team dat zakenreizen verzorgt Zelf verzorg je ook boekingen van zakenreizen Je zorgt dat de verkoopspolitiek perfect in praktijk wordt uitgeoefend Klantvriendelijkheid is voor jou prioriteit, je luistert naar klachten van de klanten Je motiveert je medewerkers om een professionele en klantgerichte houding te ontwikkelen Je optimaliseert de service van het reisbureau
-
Douanedeclarant (m/v) | Antwerpen | Voltijds (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: Synergie Waasland Careers
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor een internationaal logistiek bedrijf, gelegen te Antwerpen, zijn wij op zoek naar een Douanedeclarant. Als douanedeclarant heb je een uitgebreid takenpakket, waaronder: De opmaak van import- en exportdocumenten. Diverse certificaten uitstellen. Opvolging en aanvraag van importvergunningen. Communicatie met diverse afdelingen binnen de firma.
-
Verkopers (ANTWERPEN)
Regio: ANTWERPEN
Bedrijf: STUSEND
Type: Studentenjob
Je bent vlot in de omgang, wil je handen uit de mouwen steken en op verschillende locaties in Antwerpen een superieur reinigingsproduct voor velgen demonstreren en verkopen. Kies zelf je dagen en locatie uit. We voorzien een standje en banden waarop je je volledig kan uitleven. TV shopping en Tel Sell zijn lang achterhaald. Een persoonlijke aanpak en duidelijke oplossing wordt hoog in het vaandel gedragen. Hierdoor vliegt het product van de schappen. Je wordt ondersteund op elk mogelijk vlak zodat je de beste verkoper in jezelf naar boven kan brengen. Twijfel niet om contact op te nemen voor deze flexibele en sociale vacature! perfect polish en wash - Jij biedt de oplossing
-
Verkoopster - Verkoper (BRUGGE)
Regio: BRUGGE
Bedrijf: Chocolatier DUMON
Type: Vaste Job
Je staat in voor de verkoop van alle soorten chocolade en pralines en andere soorten chocolade in onze zaak te Brugge . Wij hebben ook eveneens talrijke buitenlandse klanten waarvoor bestellingen moeten klaargemaakt worden en bvb. pralines moeten ingepakt worden.
-
Verkoper Non Food (MEERHOUT)
Regio: MEERHOUT
Bedrijf: Randstad
Type: Vaste Job
Toonzaalverkoper - Verkoopadviseur Particulieren Je verzorgt de ontvangst van toonzaalbezoekers, voorziet hen van degelijke informatie over ons productgamma en beantwoordt al hun vragen. Vervolgens maak je hen een offerte, volg je deze nauwkeurig op en bereidt je eventueel de bestelling voor.
-
TELEFONISCHE ADVERTENTIEVERKOPER KANTOOR LOMMEL (M/V) (LOMMEL)
Regio: LOMMEL
Bedrijf: ADREM
Type: Vaste Job
Adrem Intermediagroep is een uitgeverij met een enthousiast team van 100 medewerkers en heeft filialen in Turnhout, Antwerpen, Mechelen, Lommel en Breda. Jaarlijks realiseren wij meer dan 1000 uitgaven (luxemagazines, kranten, menuboeken, beursbrochures, beeldschermen,..). We werken o.a. voor bekende organisaties zoals: - Cultuurcentrum De Adelberg - Plopsaland - Flanders Fields Museum - Golfclub Genk - Heilig Hart Ziekenhuis Mol - Katholiek Onderwijs Sint Michiel Leopoldsburg Om ons team in Lommel te versterken zijn wij opzoek naar een telefonische advertentieverkoper (M/V). Functieomschrijving: - Je ben verantwoordelijk voor het werven van advertenties in diverse uitgave. (sport, musea, cultuur, beurzen, onderwijs, events,...) - Offertes opvolgen en realiseren - Verkooporders invoeren en administratief opvolgen - Telefonisch met de klant onderhandelen over de verkoopvoorwaarden van een advertentie. Profielomschrijving: - Vlotte prater en spreek perfect Nederlands. - Commercieel ingesteld. - Ervaring is niet vereist, we leren je dit graag intern aan met een degelijke opleiding. - Je bent een doorzetter, opgeven staat niet in je woordenboek. - Opleiding en leeftijd is van ondergeschikt belang. Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Waag je kans en mail je CV naar [email protected]. Tot snel! WWW.ADREM.BE
-
Commercieel vertegenwoordiger (M/V) NL/FR (BRUSSEL)
Regio: BRUSSEL
Bedrijf: Screening Media
Type: Zelfstandige activiteit
Onmiddellijk opgenomen in het team, u geniet van dynamische et praktische opleidingen die u aanleert met onze methodes en producten om te gaan. U bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van uw klantenbestand. U biedt aangepast oplossingen gericht naar de vraag van de klant. U prospecteert en neemt afspraken uw streek. U bouwt een stevige, trouwe en langdurige relatie op met uw klanten. Na afspraak verplaatst u zich naar de potentiële klant om onze diensten voor te stellen, en u verwezenlijkt uw objectieven door een stevige argumentatie gebaseerd op de actuele markt.
-
3D-ICT - Project Manager Junior (BRAINE-L'ALLEUD)
Regio: BRAINE-L'ALLEUD
Bedrijf: ictjob.be
Type: Zelfstandige activiteit
We are looking for an IT Patient Safety Solutions Architect and Technical Project Manager. Role The candidate will work on the release of several small projects and interact mainly with offshore vendors. The main tasks will be: Coordinate the implementation & validation activities of IT projects in patient safety systems like: Oracle Argus 8 Oracle Empirica Signal RxLogix PVSignal PVI CaseIntake Collaborate with the external technical support group to implement changes Assist validation lead with design, review, and approval of test plans and test scripts Author, and review system design documents and validation documents Required experience Ability to communicate with non-technical experts and translate details into non-technical language Driven by the motivation to deliver results Ambition to work independently and to structure workload Project management experience Knowledge of PL/SQL is a plus Experience in working with offshore partners is a plus 3 to 5 years experience and at least 1 to 2 year of project management experience Language: Dutch/French + English The position is for Braine site and the candidate can work remotely
-
Interim Verpleegkundige Merelbeke (Regio Gent)
Regio: Regio Gent
Bedrijf: Reflex Healthcare People
Type: Werfreserve
Voor de regio Merelbeke zijn we op zoek naar verpleegkundigen die op regelmatige basis een dag willen bijwerken in woonzorgcentra. Het betreft enkel opdrachten met dagcontracten. U kiest zelf de dagen / shiften die u wenst te werken.
-
Flexi-jobs (kassamedewerk(st)ers) (KNOKKE-HEIST)
Regio: KNOKKE-HEIST
Bedrijf: McDonald's Knokke
Type: Flexijob
Bijklussen in de horeca? Dit kan ook bij McDonald's!!! We zoeken medewerkers die op vaste basis ons team willen komen versterken.
Zoek naar antwoorden van Scan Office Design in sociale netwerken
Look for responds of Scan Office Design in social networks
Lees alle opmerkingen voor Scan Office Design. Laat een reactie achter voor Scan Office Design. Scan Office Design bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Scan Office Design. Leave a respond for Scan Office Design. Scan Office Design on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Scan Office Design op de google maps. Adres en contacten Scan Office Design Location of Scan Office Design on the google maps. Address and contacts of Scan Office Design
Andere gerelateerde bedrijven als come Scan Office Design Scan Office Design: Swerts Louis BVBA | LES CAVES DU VIEUX TOURNAY SA | A.C.P. | Best John P. & Co N.V. | HMZ Belgium N.V.
Other related companies as Scan Office Design: Swerts Louis BVBA | LES CAVES DU VIEUX TOURNAY SA | A.C.P. | Best John P. & Co N.V. | HMZ Belgium N.V.
Scan Office Design is een bedrijf dat 2005 is geregistreerd in de regio Brussel (Elsene), België. De volledige naam van het bedrijf is Scan Office Design, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE04284088134. Het bedrijf Scan Office Design bevindt zich op het adres: Waaglaan 56-58,1050. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 325,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 107,000,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Scan Office Design zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Scan Office Design is Uitvoerende, wetgevende en algemene overheid, behalve financiën, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Scan Office Design is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Scan Office Design, openstaande posities, locatie van Scan Office Design op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Scan Office Design is a company, that was registered 2005 in Brussel (Elsene) region, Belgium. Full name of company is Scan Office Design, company assigned to the tax number BE04284088134. The company Scan Office Design is located at the address: Waaglaan 56-58,1050. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 325,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 107,000,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Scan Office Design were not found.
The main activity of Scan Office Design is Executive, Legislative & General Government, Except Finance, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Scan Office Design is not available. You also can look at reviews of Scan Office Design, open positions, location of Scan Office Design on the map. For more information, write us to email [email protected]