D.A.G. Administratief Centrum

Particuliere bedrijvenVerzekeringsmaatschappijen • D.A.G. Administratief Centrum
Private companiesInsurance Carriers • D.A.G. Administratief Centrum

Contactgegevens D.A.G. Administratief Centrum: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data D.A.G. Administratief Centrum: address, phone, fax, email, website, opening hours

D.A.G. Administratief Centrum

Regio (region): Zonhoven, België

Adres (address): Lazarijstraat 19,3520, België

Telefoon (phone): 011 81 84 61 011 81 84 61

Fax (fax): 011 81 84 61 011 81 84 61

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) D.A.G. Administratief Centrum: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "D.A.G. Administratief Centrum"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "D.A.G. Administratief Centrum"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van D.A.G. Administratief Centrum, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen D.A.G. Administratief Centrum. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of D.A.G. Administratief Centrum, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees D.A.G. Administratief Centrum. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti D.A.G. Administratief Centrum
Products information D.A.G. Administratief Centrum

BTW identificatienummer (tax): BE05971038818
Ondernemingsnummer: 7478088378
Hoofdstad (capital): 603,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 269,000,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Perfect
Jaar van oprichting (foundation year): 2003
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA)

Producten die in D.A.G. Administratief Centrum zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor D.A.G. Administratief Centrum
(Get full report from official database of BE for D.A.G. Administratief Centrum)

Aanvulling soorten activiteiten voor D.A.G. Administratief Centrum
Addition kinds of activities for D.A.G. Administratief Centrum

592199. Drankwinkels, nec | Liquor stores, nec
962199. Reglement, administratie van vervoer, nv | Regulation, administration of transportation, nec
01799907. Olijfgaard | Olive grove
39420103. Dolls, behalve gevulde speelgoed dieren | Dolls, except stuffed toy animals
41110102. Commuter bus operatie | Commuter bus operation
42139908. Vloeibaar aardolietransport, niet-lokaal | Liquid petroleum transport, non-local
51990102. Kunstartikelen | Art goods

Werken bij D.A.G. Administratief Centrum: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in D.A.G. Administratief Centrum: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor D.A.G. Administratief Centrum. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for D.A.G. Administratief Centrum. Looking for open vacancies in other companies

  • Lader Losser voor tijdelijke opdracht (ZELE)

    Regio: ZELE

    Bedrijf: Konvert Interim Lokeren

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    Voor een productiebedrijf regio Zele, zijn wij op zoek naar een tijdelijke werkkracht om te helpen met het laden en lossen van de vrachtwagens. Je zal de vrachtwagens manueel moeten laden en lossen via de laadbrug achterop de vrachtwagen. Het zijn zware tonnen die je met een bepaalde techniek op de rand moet leren rollen zodat je niet met brute kracht de tonnen moet verslepen.

  • Verpleegkundige Projectstaffing WZC (OOSTENDE)

    Regio: OOSTENDE

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    In dit eerste project kom je terecht in een woonzorgcentrum te Oostende. Je zal er in vroeg-en laatdiensten werken en instaan voor de verzorging van 100-tal bewoners. Een goede overdracht naar je collega's zal van essentieel belang zijn. Bedrijfsprofiel: Ben jij een nurse of a new generation? Wil je als verpleegkundige een maximale ervaring opdoen met een sterk bedrijf dat achter jou staat? Dan is projectstaffing beslist iets voor jou! Je komt terecht bij Care Talents in een team van enthousiaste en ervaren verpleegkundigen die allemaal houden van afwisseling en variatie. Elk teamlid heeft er bewust voor gekozen om zijn of haar verpleegkundige carrière anders uit te bouwen. Je zal werken in een aaneenschakeling van projecten en bergen ervaring opdoen! Als projectstaffing verpleegkundige werk je projectmatig in verschillende zorgdomeinen en bouw je alvast een sterk zorgportofolio op. Jouw projecten hebben een looptijd van minimum 2 maanden tot maximum 1 jaar. Je opdrachtgevers liggen alvast in jouw eigen regio en bestaan uit ziekenhuizen, woonzorgcentra en thuisverplegingsorganisaties.  De projecten worden jouw toegewezen op basis van jouw profiel en competenties. Begint het bij jou ook al te kriebelen om ons team te komen versterken?

  • Magazijnier (ZWEVEZELE)

    Regio: ZWEVEZELE

    Bedrijf: Unique Technicum

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Je bent verantwoordelijk voor het goede verloop van de verschillende taken op de koer. Het cliënteel is jouw eerste prioriteit en je doet er alles aan om een kwalitatieve dienstverlening te verzekeren: Je zorgt dat de klanten de juiste goederen in ontvangst nemen Je lost de geleverde goederen, controleert ze en zet ze op de correcte plaats in het magazijn Je onderhoudt jouw zone en het materiaal dat je wordt toevertrouwd Je zet de bestellingen voor de klant kaar en helpt de chauffeurs laden Je opent en sluit de vestigingen correct Je volgt de normen en procedures van het bedrijf feilloos op

  • All-Round Administratief Bediende (MOESKROEN)

    Regio: MOESKROEN

    Bedrijf: Let's Work Industry Moeskroen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor onze klant regio Moeskroen actief in leveren van bouwtoebehoren is Let's Work op zoek naar een Administratief bediende. Jou taken: - Preventiebeleid - Dagdagelijkse administratieve taken - Klachtenbehandeling - Aanvragen receptiebons - Vorderingsstaten opmaken en opvolgen - Credit control - Facturatie - Stockbeheer - Administratieve flow- en kostenoptimalisatie - Investering- en subsidie dossiers opmaken en opvolgen - Rapportenringen

  • Goedbetaalde huishoudhulp regio Munte (MUNTE)

    Regio: MUNTE

    Bedrijf: PARTENA

    Type: Dienstenchequebaan

    Als huishoudhulp bij Partena Hulp in huis ga je poetsen bij de mensen thuis, met Dienstencheques. Je levert schitterend werk en doet onze klanten stralen van geluk. Je krijgt als huishoudhulp een aantal vaste klanten, waar je allerlei dagelijkse, huishoudelijke taken doet, zoals schoonmaken en strijken. Je laat hun huis blinkend achter en bezorgt hen een schitterende thuis. Je werkt in je eigen regio en we bespreken samen jouw uurrooster. De dagen waarop je werkt, kan je zelf bepalen. Je werkt binnen de richturen van Partena (8 - 12u en 13 - 17u), maar deze zijn in overleg met de klant bespreekbaar. Als je al eigen klanten hebt, mag je ze gerust meebrengen. Wil je nog een paar klanten erbij? Ook dat kan. Bij Partena kun je jouw job als huishoudhulp ook combineren met strijken van thuis uit. We begeleiden je in het uitbouwen van een strijkpunt. Belangrijk is dat je hiervoor zelf een klantenbestand opbouwt. Het strijken van thuis uit is altijd als 'extra', naast je job als huishoudhulp. Een team enthousiaste consulenten waarbij je steeds terechtkan, zorgen voor jouw persoonlijke begeleiding en coaching. Zij helpen je bij het verzorgen van een piekfijne administratie: je brengt je werkblad en Dienstencheques steeds stipt op tijd binnen. (trefwoorden: poetsvrouw, kuisvrouw, poetsen, kuisen, schoonmaakster)

  • SCHOONMAAKHULP THUISZORG DIENSTENCHEQUES regio Zwijndrecht-Beveren (Regio Waasland)

    Regio: Regio Waasland

    Bedrijf: DIENST VOOR GEZINSZORG DE REGENBOOG VZW

    Type: Dienstenchequebaan

    Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde schoonmaakhulp die aan de slag wil gaan in de thuiszorg regio Zwijndrecht/Linkeroever/Beveren. U staat in voor het schoonmaken bij gezinnen aan huis, bejaarden en hulpbehoevenden. U bent tewerkgesteld in de afdeling poetsdienst met dienstencheques van de 'Dienst voor Gezinszorg De Regenboog' vzw.

  • Student Deinze (DEINZE)

    Regio: DEINZE

    Bedrijf: LolaLiza

    Type: Studentenjob

    Functieomschrijving Voor onze LolaLiza-store te Deinze zijn wij op zoek naar een enthousiaste student. Als dynamische medewerker dien je een geheel te vormen met je andere teamleden. Je volgt de instructies van de shopmanager. Samen met je teamleden zorg je voor een perfecte service aan de klanten, je helpt de klanten tijdens het kiezen en dankzij je creativiteit, stapt elke klant tevreden buiten. Profielomschrijving Je bent dynamisch, commercieel ingesteld en erg sociaal. Klanten helpen is je passie, samenwerken met je teamleden een must. Je bent een harde werker en je ziet altijd werk. Je ziet er steeds verzorgd en voorkomend uit. Verkopen is en blijft een passie, het is een job die je doet met plezier. Je bent bereid te werken volgens een variabel uurrooster en weekendwerk schrikt je niet af. Aanbod Een interessante uitdaging in een snelgroeiende Europese winkelketen van toffe dameskleding. Een salaris in verhouding met je leeftijd en ervaring. Interesse? Solliciteer dan zeker online! Voeg ook je CV en motivatiebrief toe.

  • Student verpleegkunde (ANTWERPEN)

    Regio: ANTWERPEN

    Bedrijf: Randstad

    Type: Studentenjob

    Als student is een extra centje altijd handig. Helemaal mooi meegenomen is het als je dankzij je studentenjob ook nog eens nuttige praktijkervaring kan opdoen. Doorheen de week, tijdens het weekend of in de vakantieperiodes: jij geeft aan wanneer je kan werken en wij bekijken graag samen met jou de mogelijkheden!

  • Onderhoudselektriciens (SINT-NIKLAAS)

    Regio: SINT-NIKLAAS

    Bedrijf: SVK NV

    Type: Vaste Job

    Opsporen en herstellen van defecten aan elektrische installaties en infrastructuur. Uitvoeren van preventieve werkzaamheden aan elektrische installaties en hoogspanning. Uitvoeren van software wijzigingen in PLC (Siemens) en in frequentieregelaars (Danfos, Lenze en Altivar) . Ondersteunen van de productie bij de opstart van machines.

  • OPMETER - WERFLEIDER (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: Select HR Hasselt

    Type: Vaste Job

    Als opmeter/werfleider ben je verantwoordelijk voor het opmeten van de liftinstallaties en het in productie geven van de goederen ook stuur je de ploeg van monteurs aan tot slot onderhoud je de eerstelijnscontacten met de klant. je krijgt de kans om veel zelfstandig te werken en hebt veel (Franstalig!) klantencontact! Bedrijfsprofiel: Voor onze klant, een metaalverwerkend bedrijf in regio Genk zoeken we een OPMETER/WERFLEIDER.

  • Adviseur/verkoper/consultent M/V (Regio Lier-Heist o/d Berg)

    Regio: Regio Lier-Heist o/d Berg

    Bedrijf: JULIE AND HER JEWELS

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ben jij opzoek naar een bijkomend lucratief inkomen ? Je hebt al een fulltime / parttime job en zoekt naar een extra ? Een extra die rekening houd met uw agenda en zonder investering? Dit is mogelijk! Wij zijn op zoek naar een adviseur/verkoper/consultentM/V, die een bijkomend lucratief inkomen wenst te verdienen! Wij zijn een gerenommeerde en prestigieuze juweelfabrikant van kwaliteitsjuwelen aan scherpe prijzen. Om ons team te versterken zijn wij op zoek naar een vertegenwoordiger/consultent in jouw regio. Als vertegenwoordiger/consultent bestaat uw takenpakket uit : -Onthaal en advies van klanten. -De klanten adviseren en inspireren. -De bestellingen opnemen bij verkoop. -Het imago vertegenwoordigen bij het cliënteel. -Een kwaliteitsvolle dienst na verkoop te bieden. -U werkt mee aan commerciële acties conform de vooropgestelde organisatie. -Het leuke aan het werk is dat je zelf je doelstellingen bepaalt (je bent je eigen baas) -Administratieve opvolging van A tot Z en rapportering aan de zaakvoerder. -Beurzen en happeningskunnen, indien gewenst, deel uitmaken van de functie. -Doel klanten te fideliseren

  • Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Blankenberge (BLANKENBERGE)

    Regio: BLANKENBERGE

    Bedrijf: SEARCH & SELECTION ANTWERPEN

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als m/v: Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Blankenberge Functie • Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien. • Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken. • Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor. • Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers.

Zoek naar antwoorden van D.A.G. Administratief Centrum in sociale netwerken
Look for responds of D.A.G. Administratief Centrum in social networks

Lees alle opmerkingen voor D.A.G. Administratief Centrum. Laat een reactie achter voor D.A.G. Administratief Centrum. D.A.G. Administratief Centrum bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for D.A.G. Administratief Centrum. Leave a respond for D.A.G. Administratief Centrum. D.A.G. Administratief Centrum on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie D.A.G. Administratief Centrum op de google maps. Adres en contacten D.A.G. Administratief Centrum
Location of D.A.G. Administratief Centrum on the google maps. Address and contacts of D.A.G. Administratief Centrum

Andere gerelateerde bedrijven als come D.A.G. Administratief Centrum D.A.G. Administratief Centrum: Eurotest | Albatros NV | Casino | Léon Callot N.V. | TLJ Schoonmaakbedrijf N.V.

Other related companies as D.A.G. Administratief Centrum: Eurotest | Albatros NV | Casino | Léon Callot N.V. | TLJ Schoonmaakbedrijf N.V.

D.A.G. Administratief Centrum is een bedrijf dat 2003 is geregistreerd in de regio Zonhoven, België. De volledige naam van het bedrijf is D.A.G. Administratief Centrum, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE05971038818. Het bedrijf D.A.G. Administratief Centrum bevindt zich op het adres: Lazarijstraat 19,3520. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 603,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 269,000,000 EUR, en dat heeft Perfect de creditrating. Type bedrijf is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Producten gemaakt in D.A.G. Administratief Centrum zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van D.A.G. Administratief Centrum is Verzekeringsmaatschappijen, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van D.A.G. Administratief Centrum is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van D.A.G. Administratief Centrum, openstaande posities, locatie van D.A.G. Administratief Centrum op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

D.A.G. Administratief Centrum is a company, that was registered 2003 in Zonhoven region, Belgium. Full name of company is D.A.G. Administratief Centrum, company assigned to the tax number BE05971038818. The company D.A.G. Administratief Centrum is located at the address: Lazarijstraat 19,3520. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 603,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 269,000,000 EUR, and that has Perfect the credit rating. Type of company is Limited liability company (Société en Commandite par Actions / Commanditaire VenNootschap op Aandelen") (SPRL/BVBA). Products created in D.A.G. Administratief Centrum were not found.
The main activity of D.A.G. Administratief Centrum is Insurance Carriers, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of D.A.G. Administratief Centrum is not available. You also can look at reviews of D.A.G. Administratief Centrum, open positions, location of D.A.G. Administratief Centrum on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over D.A.G. Administratief Centrum, Zonhoven: adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf D.A.G. Administratief Centrum, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about D.A.G. Administratief Centrum, Zonhoven: address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company D.A.G. Administratief Centrum, employees, financial statistics.