Bureelwerken & Algemeen Secretariaat

Particuliere bedrijvenOnroerend goed • Bureelwerken & Algemeen Secretariaat
Private companiesReal Estate • Bureelwerken & Algemeen Secretariaat

Contactgegevens Bureelwerken & Algemeen Secretariaat: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Bureelwerken & Algemeen Secretariaat: address, phone, fax, email, website, opening hours

Bureelwerken & Algemeen Secretariaat

Regio (region): Beersel (Alsemberg), België

Adres (address): Grote Kapellaan 72,1652, België

Telefoon (phone): 02 380 29 62 02 380 29 62

Fax (fax): 02 380 77 69 02 380 77 69

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Bureelwerken & Algemeen Secretariaat: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Bureelwerken & Algemeen Secretariaat"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Bureelwerken & Algemeen Secretariaat"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Bureelwerken & Algemeen Secretariaat, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Bureelwerken & Algemeen Secretariaat. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Bureelwerken & Algemeen Secretariaat, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Bureelwerken & Algemeen Secretariaat. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Bureelwerken & Algemeen Secretariaat
Products information Bureelwerken & Algemeen Secretariaat

BTW identificatienummer (tax): BE08048004150
Ondernemingsnummer: 4485961914
Hoofdstad (capital): 335,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Minder dan 145,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): N\A
Jaar van oprichting (foundation year): 1985
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Partnership

Producten die in Bureelwerken & Algemeen Secretariaat zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Bureelwerken & Algemeen Secretariaat
(Get full report from official database of BE for Bureelwerken & Algemeen Secretariaat)

Aanvulling soorten activiteiten voor Bureelwerken & Algemeen Secretariaat
Addition kinds of activities for Bureelwerken & Algemeen Secretariaat

3444. Plaatwerk | Sheet metalwork
07230104. Vlasbehandeling | Flax retting services
20749902. Katoenzaadolie, gededeoriseerd | Cottonseed oil, deodorized
25110500. Houtbanken, boekenkasten en magazijnrekken | Wood desks, bookcases, and magazine racks
50440202. Brownprinting apparatuur | Brownprinting equipment

Werken bij Bureelwerken & Algemeen Secretariaat: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Bureelwerken & Algemeen Secretariaat: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Bureelwerken & Algemeen Secretariaat. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Bureelwerken & Algemeen Secretariaat. Looking for open vacancies in other companies

  • Grafisch afwerker / Operator snijmachine - regio Brugge (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: Randstad

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    We zijn op zoek naar een grafisch afwerker / operator snijmachine die instaat voor het drukken en afwerken van publicaties en allerhande drukwerk. Je bent verantwoordelijk voor de aansturing en bediening van de snijmachine. Je draagt zorg voor de snijkwaliteit en houdt hierbij rekening met de technische aspecten van het drukwerk. Voorraadbeheer, verpakken en het logistiek verwerken van afgewerkte producten behoren ook tot jouw takenpakket. Je staat in voor administratieve taken: bestellen van materiaal, schriftelijke communicatie, nazicht en archivering. Je informeert en helpt de klant door inlichtingen te geven of doorverwijzing indien nodig. Je staat in voor optimale informatiedoorstroming: rapportering, signalering en deelname aan werkoverleg. Je respecteert de voorziene veiligheidsmaatregelen. Je bedient de verschillende afwerkingsmachines in de drukkerij.

  • Creatieve schrijnwerker (m/v) (Regio Mechelen)

    Regio: Regio Mechelen

    Bedrijf: Xtra-interim Mechelen

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant, een reclamebedrijf in de regio Mechelen,zijn we op zoek naar een creatieve schrijnwerker (m/v). We zijn op zoek naar een schrijnwerker die: - zelfstandig meubels en andere houten constructies kan maken op basis van technische tekeningen - mee nadenkt over creatieve oplossingen bij de aanmaak van structuren - veilig een stand, decor of meubel maken - het atelier ordelijk houdt - een rijbewijs B heeft

  • Tekenaar (KAPELLEN)

    Regio: KAPELLEN

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Voor een klant in Kapellen zijn wij op zoek naar een tuinarchitect Functieomschrijving: U maakt plannen en ontwerpen op van tuinen. Tevens bent u actief met calculatie en het opmaken van offerten. Hiervoor hebt u dagelijks contact met leveranciers voor onderhandelingen op gebied van planten, tuinverlichting, draadafsluiting,... Ook onderhoud u contact met de landmeter voor het opmeten van de tuinen Bij onduidelijkheden hebt u ook telefonisch contact met de klant

  • Poetshulp Linkebeek (LINKEBEEK)

    Regio: LINKEBEEK

    Bedrijf: PUUUR HALLE

    Type: Dienstenchequebaan

    Ben jij de nieuwe Puuur huishoudheld? Je houdt van huishoudelijke taken? Je bent blij als alles netjes en proper is? Dan ben jij de collega die wij zoeken! Een diploma is niet nodig. Talent en goesting zijn de superkrachten van een Puuur huishoudheld. Werken bij Puuur: je werkt dichtbij huis en je hebt gezinsvriendelijke uren Je kiest zelf wanneer je wil werken en hoeveel uren per week. Zo kun je je job en je gezin goed combineren. Je hebt geen avond- of weekendwerk.Je werkt bij vaste klanten dichtbij huis. Ook in jouw buurt is er een Puuur kantoor. Werken bij Puuur: je hebt vast werk met een hartelijke begeleiding Jouw coördinator begeleidt en ondersteunt jou. Je krijgt een opleiding over poetstechnieken, over de organisatie van je werk, over veiligheid,… Je kunt ook elk jaar bijscholing volgen over verschillende thema’s. Werken bij Puuur: je krijgt een uitstekend loon en extra’s Je krijgt direct een vast contract met een degelijk loon. Je krijgt ookeindejaarspremie, vakantiegeld, werkkledij, kilometer-, telefoon- en postzegelvergoeding, omnium verzekering voor je eigen wagen en volledige terugbetaling van kosten openbaar vervoer. Puuur: eerlijk, oprecht, betrouwbaar en correct: We hebben meer dan 3.200 personeelsleden en 20.000 tevreden klanten. Puuur is al meer dan 10 jaar een betrouwbare werkgever en een goede dienstverlener. Puuur werft aan op basis van competenties en talenten ongeacht leeftijd, geslacht, origine, handicap, … Puuur groeit voortdurend. We zoeken ook in jouw regio huishoudhulpen. Wat is je functie? Je houdt van poetsen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, schrobben, vensters wassen... Je doet de wekelijkse schoonmaak van een woning Je doet graag de was en strijk Voor sommige gezinnen ga je naar de winkel of kook je Trefwoorden: Huishoudhulp, Kuisvrouw, Poetshulp, Schoonmaak, Poetsen,Thuishulp ,Huishouden ,Poetsvrouw ,Schoonmaakster, Kuisen ,Job mooie werkuren, Poetsen aan huis ,Poetsen particulieren ,Dienstencheques, Puur,Vast contract ,Vaste uren, Geen diploma, Strijken, Schoonmaken, Poetsman, Poetsdienst, Werken dichtbij huis,Vlaams-Brabant, Sodexo, Koken,Vacature, Kilometervergoeding, Schoonmaakwerk, Werksters, Nettoyer, Cleaning, Femme de ménage, Housekeeping, Werkvrouw, Aide ménagère, Aide à domicile

  • Huishoudhulp/poetshulp regio Roeselare-Ledegem-Izegem (LEDEGEM)

    Regio: LEDEGEM

    Bedrijf: SOLIDARITEIT VOOR HET GEZIN

    Type: Dienstenchequebaan

    Je komt terecht in een warme familie met meer dan 2500 tevreden collega-poetshulpen. Je geniet van de persoonlijke vrijheid die deze job zo mooi en waardevol maakt. Wij onderscheiden ons van andere diensten door onze dagelijkse engagement je thuis te laten voelen in je job. Geen loze beloftes, bij ons weet je wat je mag en kunt verwachten. Wij zorgen voor jou tijdens de werkuren maar ook daarbuiten. Zo bieden we jou niet alleen een uitstekende verloning maar ook mooie personeelskortingen en -voordelen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België! Je taken? Net als bij andere poetsbedrijven sta je onder meer in voor het wekelijks onderhoud van de woning (afstoffen, stofzuigen, dweilen, schuren, …). Daarnaast voer je lichte huishoudelijke taken (wassen, strijken en boodschappen doen) uit bij mensen thuis. Weet je wat het mooiste van al is? Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je job makkelijk te combineren met je hobby’s en gezin. Je stelt immers je uurrooster op in samenspraak met je verantwoordelijke. Als jij je niet goed voelt in je job? Dan gaan we samen op zoek naar hoe we het beter kunnen maken!

  • schoonmaak(st)ers (HAALTERT)

    Regio: HAALTERT

    Bedrijf: PWA HAALTERT

    Type: Dienstenchequebaan

    U staat in voor het schoonmaken van particuliere woningen in de gemeente groot Haaltert. Niet enkel schoonmaken kan er soms gevraagd worden maar volgende taken kunnen ook gevraagd worden om uitgevoerd te worden strijken, maaltijden bereiden, ... - U werkt in uw eigen regio met een deeltijds of voltijds contract waarbij we rekening proberen te houden met de samen afgesproken werkuren.

  • Tijdelijke opdracht winkelbediende herenwinkel (oktober) (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: RANDSTAD

    Type: Studentenjob

    Je werkt voor een deel in de stock om de kledij voor te bereiden in de winkel, daarnaast help je mee bij de verkoop van de kledij. Je geeft advies waar nodig en helpt de klanten op een vriendelijke en klantgerichte manier. Je bent iemand die graag de handen uit de mouwen steekt. Daarnaast stel je jou flexibel op naar werkuren toe.

  • Studentenjob schoonmaak in Genk (M/V) (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: 2WORK

    Type: Studentenjob

    Wij zijn op zoek naar poetspersoneel om een ziekenhuis de oprit schoon te maken. Je zorgt dat de oprit (inkom) volledig proper is. Deze job is 2 dag in de week (Dinsdag en donderdag) Ben jij bereid om te poetsen in Genk: reageer dan snel!

  • Aankoper (ROESELARE)

    Regio: ROESELARE

    Bedrijf: Konvert Office Roeselare

    Type: Vaste Job

    Konvert Office kijkt uit naar een technisch Aankoper (M/V) voor een bedrijf gelegen in de regio. Als aankoper ben je verantwoordelijk voor het volledige A-Z aankoopproces met betrekking tot de aankoop van materialen en diensten, met focus op transport en logistiek. Concrete taken hierbij zijn: • het – tijdig en tegen optimale condities – aankopen volgens het opgestelde aankoopbeleid en volgens de wensen van de interne klanten • zoeken van leveranciers en plaatsen van bestellingen, inclusief het onderhandelen van prijs- en leveringsvoorwaarden en het verzekeren van het correcte wettelijke kader • kennis hebben van de marktprijzen • afsluiten van contracten met geselecteerde leveranciers in het kader van een project • advies geven aan de interne opdrachtgevers met betrekking tot de commerciële en wettelijke aspecten van de aankoop van goederen en diensten • correcte relaties met leveranciers en onderaannemers onderhouden • potentiële leveranciers selecteren en beoordelen op betrouwbaarheid en kwaliteit • rapportering verzorgen met betrekking tot behaalde resultaten, de verwerking en opvolging van de geregistreerde bestellingen en de toepassing van de werkwijzen binnen de afdeling

  • zelfstandig vertegenwoordiger technische orthopedie (GERAARDSBERGEN)

    Regio: GERAARDSBERGEN

    Bedrijf: ORTHO MEDICA

    Type: Zelfstandige activiteit

    Ortho Medica bestaat sinds 2004 te Geraardsbergen. Sinds onze start leggen wij een belangrijke focus op onze patiënten. We streven een multidisciplinaire aanpak na waarbij de patiënt centraal staat en onderhouden hier voor een goede relatie met artsen-specialisten, verpleegkundigen, kinesisten en ergotherapeuten. We go the extra (s)mile. We zijn actief op het gebied van orthesen, prothesen, mobiliteit (scooters looprekjes en rolwagens), en bracing. Steeds kijken wij uit naar de optimale oplossing voor de patiënt, of dat nu met prefab is of met maatwerk, welke wij vervaardigen in eigen atelier.. Onze missie is om dé partner te zijn van artsen, instellingen en paramedici, zowel in ziekenhuizen als in de rest van de zorgsector om zo tot een optimale klanttevredenheid te komen. . Met sterke merken, eigen maatwerk zowel ambachtelijk als hoogtechnologisch maatwerk en een hoge toegevoegde waarde is Ortho Medica in staat om zich van de concurrentie te onderscheiden. Ortho Medica is stevig verankerd in de zorgsector en heeft de nodige back office om alles vlot te laten verlopen.. In het kader van de verdere uitbouw zijn wij op zoek naar een gemotiveerde: Sales op zelfstandige basis Als sales verantwoordelijke van Ortho Medica, sta je in voor het contact te maken en onderhouden met zorgverstrekers, artsen specialisten en instellingen actief in de zorgsector. Hierbij stel je de diensten en producten van Ortho Medica voor. Je onderhoud deze contacten en communiceert de wensen van de zorgverstrekkers en eventueel de patiënten naar ons toe. Je bezit een meer dan behoorlijke kennis van de producten of bent bereid daar een opleiding in te volgen. Je zorgt voor een vlotte communicatie tussen de verschillende partijen met het doel tot een vlotte en correcte patiëntbehandeling te komen. Functieomschrijving: Je staat in voor de dagelijkse organisatie van je agenda. Je fungeert als contactpersoon naar artsen, instellingen en zorgverstrekkers Je beheerst de verschillende facetten binnen de orthopedie. Dit allemaal met als doel op een uniforme manier te werken binnen het team. Je onderhandelt met klanten, zorginstellingen, zorgverstrekkers, artsen en treedt op als aanspreekpunt voor verschillende interne en externe partijen. Je houdt jezelf continu op de hoogte van de evoluties binnen het domein van de orthopedie. . Je rapporteert aan de CEO Interesse? Indien jouw verwachtingen en profiel beantwoorden aan deze vacature, gelieve jouw cv en motivatiebrief op te sturen via mail naar [email protected]

  • Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te Blankenberge (BLANKENBERGE)

    Regio: BLANKENBERGE

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Zelfstandige activiteit

    Argenta vaart een klare koers. Ze zijn een bank-verzekeraar van en voor mensen, een strategie die aan de basis ligt van hun duurzame groei. Al sinds 1956 ondersteunen zij gezinnen met advies op vlak van beleggingen, kredieten, verzekeringen en sparen en betalen. Hun langetermijnvisie op bank en verzekeringen met een klantgerichte aanpak, eerlijk advies en transparante producten is de sleutel tot hun succes en het vertrouwen van hun klanten. De zelfstandige agenten vormen daarbij de drijvende kracht. Heb je zin om te ondernemen en mee de schouders te zetten onder een succesformule van eigen bodem? Wacht niet langer en laat van je horen als:?Zelfstandig kantoorhouder voor het kantoor te?Blankenberge Functie Als kantoorhouder ben je het aanspreekpunt voor klanten en bouw je met hen een langetermijnrelatie op met als doel in een optimale dienstverlening te voorzien.? Door jouw ondernemerszin en jouw commercieel inzicht slaag je erin om jouw kantoor uit te bouwen en jouw klantennetwerk te doen groeien. Je zet tevens acties en campagnes op om nieuwe klanten aan te trekken.? Je staat in voor de organisatie van de werking in jouw kantoor.? Als leidinggevende geef je sturing en richting aan jouw medewerkers. Profiel Je behaalde minimum een bachelordiploma of hebt gelijkwaardige ervaring. Elke bijkomende, relevante ervaring in een commerci?le omgeving is een pluspunt. Je woont in de regio en bent bereid je te integreren in jouw werkgebied.? Je stelt de klant steeds centraal en streeft op die manier een langetermijnrelatie na.? Je bent sterk in dagelijks management, zowel van jouw kantoor als van jouw mensen.? Je hebt een sterke zin voor ondernemen en bent bereid financieel te investeren in een eigen zaak.? Aanbod Je maakt deel uit van een bank in volle groei met een uitgesproken klantvriendelijke manier van bankieren. Je werkt met een volledig en correct productengamma dat helemaal is afgestemd op jouw doelgroep.? Alvorens je als kantoorhouder aan de slag gaat, krijg je een praktijkgerichte, intensieve opleiding van minimaal 6 maanden tot 1 jaar, afhankelijk van jouw kennis en ervaring.? Je geniet van een blijvende ondersteuning en kan terugvallen op het uitgebreide netwerk van Argenta. Interesse? Je kan je online kandidaat stellen door te klikken op de rode sollicitatiebutton?en rechtstreeks te solliciteren op deze vacature. Voor verdere vragen of meer informatie kan je bellen naar Search & Selection, tel. 03 248 29 40. Een ernstige en discrete behandeling van iedere kandidatuur is gewaarborgd.

  • Afdelingshoofd - Zelfstandig Accountant | Kwaliteitsvol kantoor (TURNHOUT)

    Regio: TURNHOUT

    Bedrijf: StepStone

    Type: Zelfstandige activiteit

    www.stepstone.be/vacatures----1673224-inline.html?cid=Partner_VDAB Heeft u al een stevige ervaring opgedaan in een accountants - of boekhoudkantoor, maar bent u er klaar voor om uw kennis en ervaring naar een nieuw niveau te brengen? Heeft u hiernaast ook ervaring opgedaan met het aansturen van een team? Dan is deze accountants groep met een vestiging in regio Turnhout mogelijk een interessante optie! In dit accountantskantoor ligt de standaard op een kwalitatieve dienstverlening naar het cliënteel toe. Dit reflecteert zich dan ook in de medewerkers die deel uitmaken van de groep, een team van ± 100 experts die verspreid zijn over de verschillende vestigingen. Waar ze in dit kantoor op inzetten? Deze mensen naar een nieuw niveau brengen met behulp van ondersteuning en opleidingen. Lijkt het u interessant om een deel uit te maken van het team in dit kantoor? Lees hier dan zeker even verder over de functie details en het aanbod! Teamleader / Zelfstandig Accountant in dit Accountantskantoor - De verantwoordelijkheden U zult in deze functie de kans krijgen om aansturing te geven aan een team. U zult zowel zicht houden op de planning en deadlines van deze medewerkers, en hun voorbereidingswerk controleren. Ook houdt u duidelijk zicht op het rendement van het team en stuurt bij waar nodig. Hiernaast bent u verantwoordelijk voor het bespreken van de jaarrekeningen met de klant, evenals het formuleren van de nodige adviezen en ook deze bediscussiëren met de klanten. U zult deze ook bijstaan met de fiscale controles.

Zoek naar antwoorden van Bureelwerken & Algemeen Secretariaat in sociale netwerken
Look for responds of Bureelwerken & Algemeen Secretariaat in social networks

Lees alle opmerkingen voor Bureelwerken & Algemeen Secretariaat. Laat een reactie achter voor Bureelwerken & Algemeen Secretariaat. Bureelwerken & Algemeen Secretariaat bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Bureelwerken & Algemeen Secretariaat. Leave a respond for Bureelwerken & Algemeen Secretariaat. Bureelwerken & Algemeen Secretariaat on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Bureelwerken & Algemeen Secretariaat op de google maps. Adres en contacten Bureelwerken & Algemeen Secretariaat
Location of Bureelwerken & Algemeen Secretariaat on the google maps. Address and contacts of Bureelwerken & Algemeen Secretariaat

Andere gerelateerde bedrijven als come Bureelwerken & Algemeen Secretariaat Bureelwerken & Algemeen Secretariaat: DE METAALBEWERKERS NV | Desot BVBA | Plastics Wauters SA | Mondia SA | Packaging Partners

Other related companies as Bureelwerken & Algemeen Secretariaat: DE METAALBEWERKERS NV | Desot BVBA | Plastics Wauters SA | Mondia SA | Packaging Partners

Bureelwerken & Algemeen Secretariaat is een bedrijf dat 1985 is geregistreerd in de regio Beersel (Alsemberg), België. De volledige naam van het bedrijf is Bureelwerken & Algemeen Secretariaat, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08048004150. Het bedrijf Bureelwerken & Algemeen Secretariaat bevindt zich op het adres: Grote Kapellaan 72,1652. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 335,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Minder dan 145,000 EUR, en dat heeft N\A de creditrating. Type bedrijf is Partnership. Producten gemaakt in Bureelwerken & Algemeen Secretariaat zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Bureelwerken & Algemeen Secretariaat is Onroerend goed, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Bureelwerken & Algemeen Secretariaat is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Bureelwerken & Algemeen Secretariaat, openstaande posities, locatie van Bureelwerken & Algemeen Secretariaat op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Bureelwerken & Algemeen Secretariaat is a company, that was registered 1985 in Beersel (Alsemberg) region, Belgium. Full name of company is Bureelwerken & Algemeen Secretariaat, company assigned to the tax number BE08048004150. The company Bureelwerken & Algemeen Secretariaat is located at the address: Grote Kapellaan 72,1652. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 335,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Minder dan 145,000 EUR, and that has N\A the credit rating. Type of company is Partnership. Products created in Bureelwerken & Algemeen Secretariaat were not found.
The main activity of Bureelwerken & Algemeen Secretariaat is Real Estate, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Bureelwerken & Algemeen Secretariaat is not available. You also can look at reviews of Bureelwerken & Algemeen Secretariaat, open positions, location of Bureelwerken & Algemeen Secretariaat on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Bureelwerken & Algemeen Secretariaat, Beersel (Alsemberg): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Bureelwerken & Algemeen Secretariaat, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Bureelwerken & Algemeen Secretariaat, Beersel (Alsemberg): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Bureelwerken & Algemeen Secretariaat, employees, financial statistics.