Techny Copy

Contactgegevens Techny Copy: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Techny Copy: address, phone, fax, email, website, opening hours

Techny Copy

Regio (region): Brussel (Schaarbeek), België

Adres (address): Victor Hugostraat 146,1030, België

Telefoon (phone): 02 735 92 55 02 735 92 55

Fax (fax): 02 735 93 41 02 735 93 41

E-Mail: [email protected]

Website:

Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Techny Copy: n\a

Openingstijden (opening hours):

Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Techny Copy"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Techny Copy"? - Contact us!

We hebben dergelijke gegevens gevonden van Techny Copy, België als: financiën, rekeningen, vacatures. Download bankrekeningen, offertes, kredietgeschiedenis, belastingen en toeslagen Techny Copy. Download volledig rapport als zip-bestand.
We found such data of Techny Copy, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Techny Copy. Download full report as zip-file.

Informazioni sui prodotti Techny Copy
Products information Techny Copy

BTW identificatienummer (tax): BE08450653076
Ondernemingsnummer: 4512878417
Hoofdstad (capital): 654,000 EUR
Verkoop, per jaar (sales, per year): Meer dan 391,000 EUR
Werknemers (employees): Minder dan 10
Credit rating (credit rating): Normaal
Jaar van oprichting (foundation year): 2016
Belangrijkste type bedrijf (main type of company): Temporary Consortia

Producten die in Techny Copy zijn gemaakt, worden niet gevonden.

Krijg een volledig rapport van de officiële database van BE voor Techny Copy
(Get full report from official database of BE for Techny Copy)

Aanvulling soorten activiteiten voor Techny Copy
Addition kinds of activities for Techny Copy

23319903. T-shirts en tops, vrouwen: gemaakt van aangekochte materialen | T-shirts and tops, women's: made from purchased materials
25410303. Zink toppen, plastic gelamineerd | Sink tops, plastic laminated
39910203. Verf kwasten | Varnish brushes
50510406. Blikplaat | Tin plate
51629903. Kunststofmaterialen, nec | Plastics materials, nec
51910403. zadelmakerij | Saddlery
76991800. Algemene huishoudelijke reparatiediensten | General household repair services

Werken bij Techny Copy: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Techny Copy: vacancies, career, training, practice

Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Techny Copy. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Techny Copy. Looking for open vacancies in other companies

  • Verpleegkundige opdracht November WZC Wingene (WINGENE)

    Regio: WINGENE

    Bedrijf: Care Talents Kortrijk

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    Je werkt van 12 november t.e.m. 30 november van maandag t.e.m. vrijdag en niet in het weekend. Je werkt vooral de shift van 8u30 - 16u42 en af en toe een late shift van 12u54 - 21u. Als verpleegkundige in het WZC sta je in voor: - Allerlei verpleegtechnische taken zoals wondzorg, insuline, bloedafnames...  - Sanitaire- en hygiënische verzorging - Een warme thuis bieden aan de bewoners, luisteren naar hun noden - Een goede overdracht garanderen - ...  Bedrijfsprofiel: Care Talents is op zoek naar een verpleegkundige die beschikbaar is om van 12 tot en met 30 november (geen weekends) ondersteuning te bieden aan een WZC in de regio van Wingene. Het WZC beschikt over een wooneenheid, een centrum voor kortverblijf voor 10 gebruikers, een dagverzorgingscentrum en 5 zorgverblijven voor koppels.

  • Sales Assistant | Dynamische onderneming (SINT-TRUIDEN)

    Regio: SINT-TRUIDEN

    Bedrijf: OFFICETEAM

    Type: Tijdelijke job (niet via uitzendkantoren)

    OfficeTeam is momenteel op zoek naar een enthousiaste sales assistant met commercieel inzicht. Voor onze klant, een internationale onderneming, zoeken wij momenteel een gemotiveerde sales assistant met een vloeiende kennis van het Nederlands en Pools. Een greep uit je verantwoordelijkheden: Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor de klanten; Je voorziet hen van de nodige info met betrekking tot prijzen, bestellingen, leveringen, … ; Je bent verantwoordelijk voor de toegewezen klantendossiers; Je houdt de database up-to-date; Je maakt rapporten op; Je biedt ondersteuning aan de managers bij de realisatie van het verkoopplan; Je zorgt voor een correcte administratieve orderverwerking en -planning; Je verzorgt de commerciële correspondentie met zowel interne als externe klanten; Je maakt prijscalculaties. Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • elektro mekanieker (WOMMELGEM)

    Regio: WOMMELGEM

    Bedrijf: Itzu Jobs

    Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)

    - Uitvoeren van elektrisch en mechanisch, preventief en curatief onderhoud aan machines en installaties - Uitvoeren van werkbons volgens planning - Naleven van de veiligheidsregels bij het herstellen van machine(onderdelen) - Bespreken van technische problemen met operators, collega techniekers en leidinggevende - Invullen en afsluiten van werkbonnen. - Voorbereiden van en meehelpen aan groot periodiek onderhoud - Instaan voor orde en netheid en zorg dragen voor het eigen gereedschap

  • Polyvalent bediende M/V (TONGEREN)

    Regio: TONGEREN

    Bedrijf: ACTIEF INTERIM

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Telefonisch contact met klanten (doorgeven van informatie – opnemen van bestellingen – doorverwijzen naar andere diensten – opnemen en doorspelen van klachten …) Input van order gegevens in files Plannen van ritten van de chauffeurs Ondersteunend naar back office in periodes van afwezigheid - Je beschikt minstens over een A2-diploma in een administratieve richting of bent gelijkwaardig door ervaring Je kan jezelf zeer vlot uitdrukken in het Nederlands & Frans (zowel gesproken als geschreven) Je beschikt over een goede kennis van MS Office en leert snel nieuwe software aan Je bent multi-inzetbaar, klantvriendelijk, nauwkeurig en flexibel ingesteld. Jij durft out of the box te denken, bent leergierig en durft zaken in vraag te stellen. Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren. Administratieve dossiers samenstellen Pluspunt is een kennis van het software programma AX Dynamics

  • Productiemedewerkers steriele zone | Puurs (PUURS)

    Regio: PUURS

    Bedrijf: Synergie Zwijndrecht Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Als wereldleider in oogzorg ontwikkelt en produceert dit bedrijf innovatieve geneesmiddelen en medische hulpmiddelen (contactlenzen, oogzorgproducten, ...) die beantwoorden aan de behoeften in oogzorg van jong en oud. Wij zoeken extra medewerkers voor de filling zone van de oogdruppels. In deze steriele zone zal je instaan voor de voorverpakking en kwaliteitscontrole van deze producten.

  • ingenieur infrastructuur en riolering (HALLE)

    Regio: HALLE

    Bedrijf: Vivaldis Interim

    Type: Interim met optie "vast werk"

    Om het huidige team te versterken, zoekt onze klant een ingenieur infrastructuur en riolering.(M/V) De infrastructuurprojecten hebben betrekking op infrastructuur, waterbeheer, landschap, buitenruimte en topografie. De aard van de projecten is erg uiteenlopend:? aanleg van straten, pleinen en parkings,? aanleg van parken, sport- en speelterreinen, herinrichtingen van dorpskernen, doortochten en gevaarlijke kruispunten, verkeerskundige studies, verkavelingen, aanleg van bedrijventerreinen, grondverzetstudies, modelleringen van collectoren en rioleringen, saneren van bestaande rioleringsstelsels, studies voor infiltratie en buffering van regenwater, aanleg van overstromingsgebieden,? haalbaarheidstudies,? Voor dit alles beschikt de afdeling over up-to-date software en performante hardware. Zowel conceptuele, driedimensionale modelleringen als uitvoeringsplannen zullen via hedendaagse pakketten tot een goed einde worden gebracht. De ingenieur infrastructuur en riolering?maakt deel uit van een team bestaande uit ingenieurs, landschapsarchitecten en topografen. Bij dit team kan de opdrachtgever terecht vanaf de eerste conceptschetsen tot de volledige verwezenlijking. Onze klant vertrekt steeds van een omvattende ontwerpbenadering hetgeen, in combinatie met een verfrissende, creatieve input en een stevige, technische onderbouwing steeds kwaliteitsvolle projecten oplevert. ? De projectingenieur zal vooral meewerken aan het opmaken van ontwerpdossiers, bestekken en meetstaten. Hij/zij zal berekeningen uitvoeren voor rioleringen, buffering van regenwater en grondverzet. Samen met zijn team zorgt hij/zij ook voor het opmaken en uittekenen van plannen, het uitwerken van technische details, het aanmaken en updaten van berekeningsbladen en bijstand verlenen aan de werfingenieurs. Hij/zij staat in voor het beheer van het projectdossier en het overleg met de opdrachtgever. Hij/zij kan bij de uitvoering van zijn taken altijd terecht bij ervaren ingenieurs en landschapsarchitecten voor ondersteuning.

  • POETSHULP/HUISHOUDHULP in regio Nijlen – kies een (elektrische) fiets of bedrijfswagen! (NIJLEN)

    Regio: NIJLEN

    Bedrijf: Het Poetsbureau

    Type: Dienstenchequebaan

    Het Poetsbureau groeit. Snel, sneller en snelst. Om dat te realiseren, hebben wij schitterende medewerkers nodig. Voor ons ben je zoveel méér dan een kuisvrouw of kuisman. Je bent een waardevolle huishoudhulp die huizen elke dag laat schitteren als nooit tevoren in ruil voor dienstencheques. Je bent van alle markten thuis: schoonmaken, strijken, boodschappen doen. In ruil voor je gedreven inzet wacht er op jou een glanzende toekomst bij Het Poetsbureau. (trefwoorden: dienstencheque, dienstencheques, kuisen, schoonmaken, poetsen, poetswerk, poetshulp, poetsvrouw, poetsman, kuisvrouw, poetsdame)

  • Student Boekhoudkundig Medewerker - regio Brugge (SINT-ANDRIES)

    Regio: SINT-ANDRIES

    Bedrijf: Vacature.com

    Type: Studentenjob

    Dit voor een klein en familiaal boekhoudkantoor regio Brugge. Als Student Boekhoudkundig Medewerker heb je volgende taken: inboeken en controleren van aankoop- en verkoopfacturen; uitvoeren van de betalingen; algemene administratieve taken (telefonie, mailbox beheren, voorbereide journaalposten inboeken,…). Door te solliciteren op deze baan, erkent u dat u de volgende voorwaarden hebt gelezen en accepteert : https://www.roberthalf.be/nl/legal-information/privacyverklaring

  • Quality Officer (GENK)

    Regio: GENK

    Bedrijf: H.Essers

    Type: Vaste Job

    Voor onze Pharma-afdeling te Genk op zoek naar een Quality Officer. Als Quality Officer ben je verantwoordelijk voor het continu bewaken van de kwaliteit van de opslag van Pharma goederen en het implementeren van de GDP (Good Distribution Practices) regelgeving door het beheren en uitbouwen van het kwaliteitsmanagementsysteem. Jouw takenpakket bestaat uit: Beheer en continu verbeteren van de kwaliteitssystemen binnen de afdelingen Pharma door de processen correct te vertalen in SOP's (Standard Operating Procedures) en deze up to date te houden. Toepassen van de GDP-richtlijnen door het voorbereiden en begeleiden van externe audits maar zelf ook interne audits uit te voeren en op te volgen. Behandelen van operationele kwaliteitsissues door als aanspreekpunt voor operaties te fungeren. Verwerken en onderzoeken van binnengekomen klachten. Opvolgen van het temperatuurbeheer en het onderhoud en kalibraties. Geven van GDP trainingen. Je rapporteert aan de Quality Responsible en werkt in een dagshift.

  • Projectverpleegkundige regio Aalst (contract onbepaalde duur) (Regio Aalst)

    Regio: Regio Aalst

    Bedrijf: X-Care

    Type: Vaste Job

    Als projectverpleegkundige ga je op een compleet nieuwe manier aan het werk: je combineert een vast contract bij een sterke organisatie als X-Care, met een carrière vol boeiende projecten in jouw regio. Via X-Care wissel je projecten in ziekenhuizen af met projecten in de thuiszorg, woonzorgcentra, maar evengoed ga je tijdelijk aan de slag als bedrijfsverpleegkundige, kom je terecht in een wijkgezondheidscentrum of een centrum voor mensen met een beperking. De mogelijkheden zijn werkelijk eindeloos. X-Care ondersteunt je bij deze projecten met een nauwgezette opvolging, feedback, coaching, toffe teamactiviteiten, bijscholingen en workshops. Bovendien bieden we jou een aantrekkelijke verloning op maat aan, inclusief bedrijfswagen. De voordelen aan het werken als projectverpleegkundige: Een vast contract van onbepaalde duur Tijdelijke opdrachten (1 maand, 3 maand, 6 maand), dus nooit vervallen in sleur of routine Je leert enorm veel bij, krijgt een brede kijk op de zorgsector en je eigen kunnen Je kan jouw opgedane ervaring en kennis delen met anderen tijdens je projecten Je leert heel wat nieuwe mensen kennen Je kan proeven van alle aspecten van de verpleging. Je hoeft dus geen keuze te maken. Ook een bedrijfswagen behoort tot de mogelijkheden. Momenteel zijn wij op zoek naar projectverpleegkundigen regio Aalst voor een eerste project in een ziekenhuisomgeving.

  • Freelance projectverpleegkundige (W) (Regio Roeselare-Izegem)

    Regio: Regio Roeselare-Izegem

    Bedrijf: Talent in Motion Healthcare

    Type: Zelfstandige activiteit

    Zoek je continuïteit in jouw opdrachten als freelance verpleegkundige en wil jouw ervaring in de brede en boeiende gezondheidszorg verder uitbreiden? Kom dan werken bij Talent in Motion en word freelance projectverpleegkundige! Als professionals in eigen vak bieden wij voldoende afwisseling in diverse projecten in verschillende zorginstellingen, bovendien bieden we je de zekerheid om opdracht na opdracht te kunnen doen. Je wordt als freelance verpleegkundige tewerkgesteld in verschillende projecten voor ziekenhuizen, woon- en zorgcentra en thuiszorg, en dit zowel voltijds (100%) als deeltijds (4/5de ). Afhankelijk van jouw eigen voorkeuren en specialiteit (spoed, OK, …) word je ingeschakeld in zeer uiteenlopende projecten in gezondheidszorg. Wij zorgen alvast voor een optimale begeleiding en helpen je bij het uitbouwen van jouw carrière. Verpleegkundige? Als verpleegkundige verleen je de nodige zorgen op een deskundige manier, rekening houdend met de individuele behoeften van de patiënt en zijn directe omgeving. Je voert de handelingen die je door de geneesheer zijn toevertrouw correct uit, binnen het wettelijk kader dat het verpleegkundig handelen vastlegt. Je werkt actief mee aan het beheer en de organisatie op verpleegkundig, administratief, technisch en huishoudelijk vlak. Je besteed veel aandacht aan een grondige observatie van alle lichamelijke en psychosociale klachten bij de patiënten. Je bouwt mee aan de verdere optimalisatie van de zorg- en dienstverlening.

  • Freelance HR Manager (GENT)

    Regio: GENT

    Bedrijf: HR Talents Kortrijk

    Type: Zelfstandige activiteit

    Jouw functie omvat afwisselende taken en hierin stel je de nodige prioriteiten: - Je zorgt voor de continuïteit van de HR agenda en werkt samen met de HR Assistant aan het HR beleid. - Je staat in voor de rekrutering, selectie, aanwerving en onboarding van nieuwe medewerkers in overleg met de afdelingsverantwoordelijken en je begeleidt hen in doorstroom tot eventuele exit. Je staat in contact met de betreffende selectiepartners. - Je coördineert de noden betreffende opleidingen, trainingen en vorming. - Je superviseert de personeels- en loonadministratie, het uitvoerende gebeurt door de HR Assistant op dit vlak. - Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor alle medewerkers en directie op het vlak van HR en je zorgt voor de interne communicatie. - Je voorziet maandelijkse statistieken en rapporten vanuit eblox van SD Worx en vanuit Excel. - Je neemt deel aan de ondernemingsraad en het CPBW en het directiecomité. - Bij audits voorzie je de nodige informatie. - Je volgt functionerings- en evaluatiegesprekken op. - Je volgt de opgemaakte personeelsbudgetten op. - Je bent de mentor van de HR stagiaire die in dienst is tot maart. Bedrijfsprofiel: Mijn klant is een productiebedrijf actief in de Gentse Haven en heeft 178 medewerkers. Ze zijn marktleider in de Benelux en maken deel uit van een wereldwijde internationale groep. Ter vervanging van de huidige HR Manager die in zwangerschapsverlof gaat zijn ze op zoek naar een operationele freelance HR Manager voor 3 à 4 dagen per week. Je kan starten vanaf begin december en blijft aan tot begin juni 2019.

Zoek naar antwoorden van Techny Copy in sociale netwerken
Look for responds of Techny Copy in social networks

Lees alle opmerkingen voor Techny Copy. Laat een reactie achter voor Techny Copy. Techny Copy bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Techny Copy. Leave a respond for Techny Copy. Techny Copy on Facebook, LinkedIn and Google+

Locatie Techny Copy op de google maps. Adres en contacten Techny Copy
Location of Techny Copy on the google maps. Address and contacts of Techny Copy

Andere gerelateerde bedrijven als come Techny Copy Techny Copy: Thomas Werner BVBA | Dolce | Swing CVBA | Callewaert N.V. | Adrenalinea bvba

Other related companies as Techny Copy: Thomas Werner BVBA | Dolce | Swing CVBA | Callewaert N.V. | Adrenalinea bvba

Techny Copy is een bedrijf dat 2016 is geregistreerd in de regio Brussel (Schaarbeek), België. De volledige naam van het bedrijf is Techny Copy, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE08450653076. Het bedrijf Techny Copy bevindt zich op het adres: Victor Hugostraat 146,1030. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 654,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Meer dan 391,000 EUR, en dat heeft Normaal de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Techny Copy zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Techny Copy is Educatieve diensten, inclusief 7 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Techny Copy is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Techny Copy, openstaande posities, locatie van Techny Copy op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]

Techny Copy is a company, that was registered 2016 in Brussel (Schaarbeek) region, Belgium. Full name of company is Techny Copy, company assigned to the tax number BE08450653076. The company Techny Copy is located at the address: Victor Hugostraat 146,1030. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 654,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Meer dan 391,000 EUR, and that has Normaal the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Techny Copy were not found.
The main activity of Techny Copy is Educational Services, including 7 other destinations. Information about owner, director or manager of Techny Copy is not available. You also can look at reviews of Techny Copy, open positions, location of Techny Copy on the map. For more information, write us to email [email protected]

We hebben dergelijke informatie gevonden over Techny Copy, Brussel (Schaarbeek): adres, telefoonnummer, contacten, reactie, vacatures. Er is een gedetailleerd rapport over het werk van het bedrijf Techny Copy, medewerkers, financiële statistieken. We found such information about Techny Copy, Brussel (Schaarbeek): address, phone, contacts, response, vacancies. There is a detail report about the work of the company Techny Copy, employees, financial statistics.