Chaos
Contactgegevens Chaos: adres, telefoon, fax, e-mail, website, openingstijden
Contact data Chaos: address, phone, fax, email, website, opening hours
Chaos
Regio (region): Lier, België
Adres (address): Antwerpsesteenweg 382,2500, België
Telefoon (phone): 03 488 00 24 03 488 00 24
Fax (fax): 03 488 00 24; 03 488 20 46 03 488 00 24; 03 488 20 46
E-Mail: [email protected]
Website: n\a
Eigenaar / directeur / manager (Owner / Director / Manager) Chaos: n\a
Openingstijden (opening hours):
Heeft u fouten gevonden of wilt u meer informatie in informatie toevoegen voor "Chaos"? Neem contact met ons op!
Did you find errors or would like to add more details in informations for "Chaos"? - Contact us!
We found such data of Chaos, Belgium as: finance, accounts, vacancies. Download bank accounts, tenders, credit history, taxes and fees Chaos. Download full report as zip-file.
Informazioni sui prodotti Chaos
Products information Chaos
Producten die in Chaos zijn gemaakt, worden niet gevonden.
Aanvulling soorten activiteiten voor Chaos Addition kinds of activities for Chaos
07220101. Hakken en silo vulling diensten | Chopping and silo filling services
36990602. Kerstverlichting sets, elektrisch | Christmas tree lighting sets, electric
39110102. Kraag- / manchetknopen, kostbaar / halffabriek of steen | Collar/cuff buttons, precious/semiprecious metal or stone
56320201. dancewear | Dancewear
92290102. Wetshandhavingsstatistiek centrum, overheid | Law enforcement statistics center, government
Werken bij Chaos: vacatures, carrière, training, praktijk
Work in Chaos: vacancies, career, training, practice
Er zijn geen openstaande aanbiedingen voor Chaos. Op zoek naar openstaande vacatures in andere bedrijven
There are not any open offers for Chaos. Looking for open vacancies in other companies
-
Tijdelijke operator petrochemie 3 ploegen (EVERGEM)
Regio: EVERGEM
Bedrijf: Synergie Evergem Interim
Type: Interim Job (uitsluitend voor uitzendkantoren)
Voor een bedrijf actief in de petrochemie zijn we op zoek naar een operator filling. Je kan ook rijden met de heftruck en bent in het bezit van een geldig heftruckattest. Het betreft in eerste instantie een tijdelijke functie tem eind augustus.
-
Gemotiveerde inpakmedewerker - daguren te Sint-Amands (SINT-AMANDS)
Regio: SINT-AMANDS
Bedrijf: VIO-Interim
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze opdrachtgever, een familiale KMO, te Sint-Amands zijn we op zoek naar een gemotiveerde inpakmedewerker. Takenpakket: je zal instaan voor het plaatsen van karton aan het begin van de inpaklijn controleren van de verpakkingen kartonnen verpakkingen vouwen en in dozen plaatsen stapelen van dozen op een transpallet
-
Magazijnier Houtbedrijf (WETTEREN)
Regio: WETTEREN
Bedrijf: Work Wizards
Type: Interim met optie "vast werk"
Voor onze klant - een toonaangevend bedrijf dat een totaalaanbod biedt op vlak van renovatie, binnen- en buitenafwerking - zijn wij op zoek naar een magazijnier. Je zorgt voor de receptie en het technisch nazicht van de goederen. Je staat in voor stockbeheer en orderpicking. Je zorgt voor een correcte registratie van materieel. Daarnaast zorg je voor de belevering van diverse machines vanuit het magazijn naar de productie.
-
INDUSTRIEËL ELEKTRICIEN (KONTICH)
Regio: KONTICH
Bedrijf: Accent
Type: Interim met optie "vast werk"
Kan je de nodige ervaring voorleggen en zelfstandig werken. Ben je flexibel naar en naar uren toe. Ben je in het bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer. Ben je klantgericht.
-
Student frituur (WAREGEM)
Regio: WAREGEM
Bedrijf: t-interim Waregem
Type: Studentenjob
Het ontvangen van de klanten met een smile, het noteren van bestellingen en de voorbereiding ervan; Klanten afrekenen op correct wijze; Een klantvriendelijke, vlotte service gedurende de weekendavonden; Presenteren van de gerechten; Het netjes houden van de eetzaal.
-
Student klantendienst m/v (LOKEREN)
Regio: LOKEREN
Bedrijf: JOB TALENT
Type: Studentenjob
Onze klant te Lokeren is op zoek naar een jobstudent die de tanden wilt zetten in dit takenpakket: - Je staat in nauw contact met onze klanten, je zorgt ervoor dat jij de aanvraag voor hun bouw- of verbouwklus verrijkt; - En je zorgt er tevens voor dat je deze zodanig verbetert dat de vakman een duidelijk zicht heeft over wat er van hem verwacht wordt; - De vakman moet na jouw belletje exact weten wat de klant wenst, wanneer het gedaan moet worden en waar het is. Deze vragen dien je dus te stellen aan de particuliere klant; - Je zorgt ervoor dat je alle gegevens correct in de database zet, zodat collega's deze dossiers kunnen overnemen of verder afwerken; - Je functioneert in een team van enthousiaste collega’s waarmee je samen verantwoordelijk bent voor de hele operatie. Er heerst een no-nonsense mentaliteit waarbij iedereen even belangrijk is.
-
Dynamische Project Assistant (m/v) (Regio Aalst)
Regio: Regio Aalst
Bedrijf: Secretary Plus Aalst
Type: Vaste Job
Als Project Assistant bij Secretary Plus werk je steeds voor minstens 3 tot 6 maanden op projectbasis bij een klant. Wanneer een project bijna afgerond is, kijken we uit naar een nieuwe boeiende uitdaging die je evenveel voldoening biedt als het vorige. Je kan zowel ingezet worden als Management Assistant, Department Assistant (Sales, Marketing, HR, …) of Allround Assistant. Je rolt naadloos van de ene opdracht in de andere.
-
VERPLEEGKUNDIGE (NIEL)
Regio: NIEL
Bedrijf: MARIA BOODSCHAP
Type: Vaste Job
Voor ons rust- en verzorgingstehuis zij wij op zoek naar een gemotiveerde verpleegkundige die een kwaliteitsvolle verzorging nastreeft waarin respect, liefdevolle zorg en begrip centraal staan. Je durft je verplaatsen in de leefwereld van bejaarde mensen en wil bijdragen tot een waardevol en gelukkig verblijf in ons woon- en zorgcentrum. Je hebt zin voor verantwoordelijkheid en werkt graag binnen een multidisciplinair team. Dan ben jij degene die we zoeken.
-
Adviseur-verkoper SHOWROOM SANITAIR ZAVENTEM (ZAVENTEM)
Regio: ZAVENTEM
Bedrijf: FACQ
Type: Vaste Job
Je onthaalt klanten (voornamelijk particulieren) in onze showroom en geeft advies op maat over het uitgebreide gamma badkamers, dit zowel op technisch, esthetisch als commercieel vlak ; Je achterhaalt de behoeften van de klant en speelt hierop in : je maakt de offerte, bereidt het dossier voor en volgt het op tot de afronding van de verkoop. Je verzorgt eveneens de dienst na verkoop.
-
JR Dossierbeheerder: doe hier je eerste ervaring op! Diksmuide (DIKSMUIDE)
Regio: DIKSMUIDE
Bedrijf: Austin Bright
Type: Vaste Job
Wat wil je weten over dit kantoor? Dit kantoor bestaat uit een team van 10 medewerkers. Zij verzorgen de volledige boekhouding van zo'n 500-tal vennootschappen 130 eenmanszaken, actief in verschillende sectoren. Wil je veel en snel bijleren? Dan ben je hier aan het goede adres. Ongeacht je ervaring, sta je hier vanaf dag één in contact met de klant. Je zal met andere woorden meteen hands-on beide aspecten van de job leren kennen. Junior Dossierbeheerder: takenpakket Stap voor stap word je hier opgeleid tot A-Z boekhouder; maar om daar te raken moet je uiteraard beginnen bij het begin. Je takenpakket bestaat in het begin vooral uit voorbereidend werk (A-Y). Je staat je meer ervaren collega's bij waar nodig en zo zal je je steeds verder ontwikkelen.
-
tuinarbeider (Regio Tielt)
Regio: Regio Tielt
Bedrijf: DEWITTE STEVEN
Type: Vaste Job
aanleg en onderhoud van tuinen
-
Zelfstandig Vastgoedmakelaar met BIV nummer voor regio Londerzeel/Sint-Amands (BUGGENHOUT)
Regio: BUGGENHOUT
Bedrijf: BESSEMS VASTGOED
Type: Zelfstandige activiteit
Voor uitbreiding van ons kantoor te Buggenhout zijn we op zoek naar een nieuwe collega voor uitbreiding van onze regio's. U beschikt over een BIV nummer of komt in aanmerking voor de stage. U bent dynamisch en gedreven. U heeft interesse in de vastgoedsector. U heeft kennis van de basisprincipes van de vastgoedsector. U heeft een vlotte communicatieve stijl, zowel mondeling als schriftelijk. U Kan zowel zelfstandig als in team werken. U heeft geen schrik van Avond- en weekendwerk. U hebt reeds enige ervaring in de vastgoedwereld, u bent stipt, en u hecht zeer veel waarde aan een persoonlijk gesprek. U weet ook dat het belangrijk is om verantwoordelijk te werken met uw klanten, het gaat immers over een zeer belangrijke transactie. Wij begeleiden u waar nodig en u krijgt een eigen ruime regio toegewezen. U doet de verhuur in uw eigen regio alsook de 'inkoop' en 'verkoop' van diverse panden. U kan werken vanuit ons kantoor te Buggenhout, maar meestal bent u buitenshuis aan het werk. Bij voorkeur reeds een eerste ervaring in de sector. U woont in de regio. U bent flexibel en zowel avond- werk als weekendwerk schrikken u niet af. U bent in het bezit van een eigen wagen. Een commerciële ingesteldheid met een grote dosis empathie is een must. Verzorgd voorkomen is vanzelfsprekend. Jobgerelateerde competenties De vastgoedtransactie onderhandelen en afsluiten Informatie en documenten verzamelen (inkomsten, mandaten, ...) De noden van de klant bepalen (prijs, oppervlakte, locatie, ...) en de aanvraag formaliseren Vastgoed en terreinen zoeken Klanten prospecteren De vastgoedmarkt volgen en analyseren De klant assisteren en adviseren tot de transactie afgerond is (financieringsplan, verwerving van administratieve documenten, ...) De waarde van een onroerend goed schatten De klant adviseren over aanpassingswerken en wettelijke verplichtingen Administratieve documenten van de activiteiten opvolgen en invullen De plaatsbeschrijving en waardering van het onroerend goed uitvoeren (plan, foto's, ...) Commerciële promotieacties voeren Een onroerend goed aan een klant voorstellen De klant over de aankoopvoorwaarden informeren Persoonsgebonden competenties Resultaatgerichtheid Samenwerken in een team Commercieel zijn Zelfstandig werken Omgaan met stress Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit) Klantgerichtheid Plannen (= ordenen) Solliciteer nu Vereiste studies Prof. bach. vastgoed - makelaardij BIV vastgoedmakelaars ( M/V ) Talenkennis Engels (goed) Frans (goed) Nederlands (zeer goed) Werkervaring Minstens 2 jaar ervaring Rijbewijs B Contract Vaste Job Contract van onbepaalde duur Voltijds
Zoek naar antwoorden van Chaos in sociale netwerken
Look for responds of Chaos in social networks
Lees alle opmerkingen voor Chaos. Laat een reactie achter voor Chaos. Chaos bij Facebook, LinkedIn en Google+
Read all the comments for Chaos. Leave a respond for Chaos. Chaos on Facebook, LinkedIn and Google+
Locatie Chaos op de google maps. Adres en contacten Chaos Location of Chaos on the google maps. Address and contacts of Chaos
Andere gerelateerde bedrijven als come Chaos Chaos: Goossens-Santens | Vandenbergh Parketbedrijf BVBA | DE COCK Gebr BVBA | De Tollenaere NV | Gregory Choupaud
Other related companies as Chaos: Goossens-Santens | Vandenbergh Parketbedrijf BVBA | DE COCK Gebr BVBA | De Tollenaere NV | Gregory Choupaud
Chaos is een bedrijf dat 1999 is geregistreerd in de regio Lier, België. De volledige naam van het bedrijf is Chaos, bedrijf dat is toegewezen aan het belastingnummer BE07449249267. Het bedrijf Chaos bevindt zich op het adres: Antwerpsesteenweg 382,2500. We bieden u een complete reeks rapporten en documenten met juridische en financiële gegevens, feiten, analyse en officiële informatie van het Belgische register. Werknemers van Minder dan 10 werken in dit bedrijf. Kapitaal - 958,000 EUR. De omzet van het bedrijf voor het afgelopen jaar bedroeg Ongeveer 866,000 EUR, en dat heeft Negatief de creditrating. Type bedrijf is Temporary Consortia. Producten gemaakt in Chaos zijn niet gevonden.
De hoofdactiviteit van Chaos is Administratie van Human Resource Programs, inclusief 5 andere bestemmingen. Informatie over eigenaar, directeur of manager van Chaos is niet beschikbaar. U kunt ook beoordelingen bekijken van Chaos, openstaande posities, locatie van Chaos op de kaart. Stuur ons een e-mail voor meer informatie [email protected]
Chaos is a company, that was registered 1999 in Lier region, Belgium. Full name of company is Chaos, company assigned to the tax number BE07449249267. The company Chaos is located at the address: Antwerpsesteenweg 382,2500. We brings you a complete range of reports and documents featuring legal and financial data, facts, analysis and official information from Belgium Registry. Minder dan 10 employees work in this company. Capital - 958,000 EUR. The company's sales for last year amounted to Ongeveer 866,000 EUR, and that has Negatief the credit rating. Type of company is Temporary Consortia. Products created in Chaos were not found.
The main activity of Chaos is Administration of Human Resource Programs, including 5 other destinations. Information about owner, director or manager of Chaos is not available. You also can look at reviews of Chaos, open positions, location of Chaos on the map. For more information, write us to email [email protected]